Hij blijft leuk. Ik schiet daar telkens weer van in de lach.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Enyalius het volgende:
ik vind het allebei wel goed
*doet zijn draaideur impersonatie*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
pfff nokwanda al zo vroeg op de morgen zo moeilijk beginnen doen
brrrrr..... je zou bijna 2x na gaan denken voor je begint aan een nachtelijke pispartij. Tis alleen dat het bed anders zo nat wordt. Door dit soort dingen zou je haast een emertje mee naar boven nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
Vannacht iets "raars" meegemaakt...
Rond half 2 werd ik wakker, moest naar de wc en strompelde nog half slapend, struikelend over allerlei speelgoed, naar beneden....Daar gedaan wat ik moest doen en weer wat wakkerder naar boven...
Ik slaap op zolder en het was er pikkedonker, dat had ik nog nooit meegemaakt!!! Ik zag geen hand voor ogen... Op de tast de deur gezocht en toen overviel me een heel raar gevoel... Net of er achter de deur niets anders was als een zwart gat waar ik in zou kunnen vallen...Even gewacht, paar keer diep adem gehaald en toch de gok maar gewaagd... Op het moment dat ik de deur door stap lijkt het of mn kaper weer "terug komt"... Het pikkedonker veranderd langszaam weer in een "nachtelijk verlichte kamer..."
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:35 schreef nokwanda het volgende:
heellloooooo
Dacht gelijk even aan een serieuze vraag voor Enyalius.
Als jij astraal reist, herken je entiteiten dan aan hun fysieke vorm of aan hun mentale vorm, of aan een projectie van een fysieke vorm?
Kun je naggan waar ik aan denk als ik op de plee zitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef Enyalius het volgende:
[..]
bah ben net wakker en nu al moeilijke vragen. is al de 2e dag op rij. moet er geen gewoonte van maken
in het begin herkende ik entiteiten alleen door een gevoel dat ik van ze kreeg. bij geesten kwam er dan ook nog een projectie aan te pas.
tegenwoordig zie ik ze in de fysieke vorm die ze zelf kiezen en hun emotionele/mentale staat.
rondje websites gedaan. niks nieuws uit om te halen dus even naar de plee en zooi
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Enyalius het volgende:
het is de enige officiele voor Truth eigenlijk.
Je zou denken dat je dan juist minder tijd hebt om ons lastig te vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef Mirage het volgende:
Zow, en ik heb vanaf nu een stuk meer tijd om jullie lastig te vallen.
School vakantie is begonnen !!!!
Nou..... deze is ook hollen of stilstaan hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:54 schreef Psyche het volgende:
[..]
Omdat er al eens een geweest is, denk zal het eens navragen, de "oude" werdt toen dichtgekicked wegens een te snel verloopmoest eigenlijk speedchat heten
![]()
Maar goed, ik zal me eens inlezen en meedoen![]()
Lees haar site maar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
astrale erotiek ?
wat moet ik me daar weer bij voorstellen ?
cybersex ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dankje voor je interesse en compliment
Ik ben weer up to date. Ik heb nog een paar keer een crisis gehad vandaag maar daar heb ik rivotril voor. Ik heb behoorlijke controle over slechte machten die me willen beheersen de laatste tijd. Ze krijgen me niet meer zo klein omdat ik ook regelmatiger leef nu. En omdat ik een beetje in de gaten heb wie het zijn.
Verder heb ik allerlei plannen maar dat is toekomstmuziek te noemen. Eigen bedrijf komt er nog wel aan. Naam zou "ID" kunnen zijn. Of "dream works" nee dream works is van Steven Spielberg.
Ik kom er nog wel. Mijn brein laat me niet meer zo in de steek de laatste tijd. Ik weet beter te organiseren en contact op te nemen met andere gedeeltes van het universum.
Kortom: Het gaat de goede kant op nu. Ik blijf wel op de hoede voor slechte invloeden maar dat is een noodzaak. Ze blijven proberen om mij te vernietigen.
Hoe gaat het met jou nu? Ook alles goed of heb je ergens een probleempje? Misschien kan ik helpen ermee.
![]()
Je kunt beter zuinig zijn op je rug want dat is een kostbaar bezit. Voorzichtig aandoen dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
woei !
Goed om te horen !
Toekomstmuziek... het is maar goed dat je dromen hebt en houdt !
Ik probeer mij af en toe voor te stellen dat ik per direct alles gerealiseerd zou hebben dat ik in mijn gedachten voor in de toekomst plan.
en jémig... wat voel ik mij beteuterd dan...
Ik denk dat ik daar hélemaal niet blij mee zou zijn.
Het is de weg er naar toe die juist zo leuk, leerzaam én uitdagend is.
Dát maakt het leven.
Met mij gaat het goed !
Vaak last van mijn rug, maar dat is gewoon mijn eigen schuld.
Ik speel veel te vaak voor Bob de Bouwerin, zowel in eigen huis als in die van anderen.
Ik koop véél te veel boodschappen in eens, waardoor ik hardstikke scheef 4 hoog de trappen op moet sjouwen... Eigen schuld dikke bult.
Ik moet gewoon een keer gekraakt worden !
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je kunt beter zuinig zijn op je rug want dat is een kostbaar bezit. Voorzichtig aandoen dus.
En inderdaad, je moet iets te dromen hebben. Als al je dromen vervuld zijn is het leven erg zinloos volgens mij. Wat heb je dan nog over om na te streven? Nul komma nul.
Ik hoop dus ook dat er nooit een einde aankomt. Dat het alleen maar mooier wordt allemaal. Dat er gewoon helemaal geen einde aankomt aan alles. En dan stel ik vanzelf de vraag. Hoe gaat dat eruit zien allemaal![]()
Hoe ziet een wereld uit waar geen beperkingen zijn. Waar alles en dan ook alles mogelijk is. Waar verveling niet bestaat. Waar de dag te kort duurt maar ondertussen heb je toch het eeuwige leven.
Okey, dit is voor laterEerst afrekenen met de Islam en het Christendom en Aliens die slecht zijn en wie weet wat nog meer rondloopt voor gespuis in deze oneindige oneindigheid. Dat is prioriteit nummer 1.
Sterkte met je rug en pak voortaan de lift of doe het in etappes.
Ik ben gewoon gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is weer een prachtige post van jou !
Het éne moment ga je heel diep
"Hoe ziet een wereld uit waar geen beperkingen zijn. Waar alles en dan ook alles mogelijk is. Waar verveling niet bestaat. Waar de dag te kort duurt maar ondertussen heb je toch het eeuwige leven."
práchtige tekst, die onthoud ik zeker !
en het ander moment ben je zó ontzettend nuchter en down to earth
"Sterkte met je rug en pak voortaan de lift of doe het in etappes."
![]()
Ik geloof niet in groepen/zaken die per definitie slecht zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, dit is voor laterEerst afrekenen met de Islam en het Christendom en Aliens die slecht zijn en wie weet wat nog meer rondloopt voor gespuis in deze oneindige oneindigheid. Dat is prioriteit nummer 1. Of het Christendom slecht is weet ik nog niet zo zeker. Maar ik neem niets zomaar als vriend aan. Dat kan ik me niet permiteren. Ik ga er dus vanuit dat het Christendom slecht is omdat ze tegen toveren zijn en omdat ze mensen onderdrukken en lastig vallen en omdat Christus weinig betekent heeft tot nu toe. Damn, dit heb ik vandaag al zeker 10 keer verteld. Toch blijft Christus me achtervolgen de hele tijd.
Hahaha, maar zoals ik al eerder zei.... "Wie weet tegenwoordig nog wat/wie gek is.... ga eens rustig zitten en kijk om je heen.... !! "quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek
Ik tik niet goed. Ik heb ook de klok die ik ooit met tennissen gewonnen heb, met opzet op een andere tijd gezet. Die staat nu op 19:30.
Ik zet vaker klokken op andere tijdstippen. Vind ik leuk om mee te spelen.
Als gebeurtenissen dus? Zo moet ik het misschien ook gaan zien. Ik zie alles nog teveel als 1 groot geheel. Ik plak alles aan elkaar vast terwijl het los moet zijn van elkaar. ( gehacked dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof niet in groepen/zaken die per definitie slecht zijn.
Een maatstaf die ik gebruik is "probeer je mij niet te veranderen", dan heb ik geen problemen met jou. (zie ik je niet als iets negatiefs...eerder als aanvulling of misschien zelfs tegenpool, wat ook nodig is om het evenwicht te bewaren )
het Christendom.. tsja.. ik denk dat Jezus Christus (dat is zijn echte achternaam niet eens !) serieus dacht dat hij iets goeds deed en goede bedoelingen had. De beste man heeft alle respect van mij.
De schrijvers van de Bijbel daar in tegen... van mij mag je de dikste Bijbel nemen en die op hun hoofd laten ploffen.
Ik zie Jezus en het Christendom los van elkaar.
Ik zie vaak erg chagerijnige mensen. Mensen die verdwaald zijn in het leven. Ze zijn zowat dood. Er zit geen leven in ze, geen vreugde ook. Ik zie dat aan hun gezicht. Ik kijk dan meestal direct de andere kant op want het is op de een of andere manier angstaanjagend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, maar zoals ik al eerder zei.... "Wie weet tegenwoordig nog wat/wie gek is.... ga eens rustig zitten en kijk om je heen.... !! "
Ik heb de laagste dosering van rivotril en slik ze indien nodig. Dat is dus 1 keer per week als de crisis zich aandient.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger,
Plezier in het leven is een heel belangrijk iets en als af en toe een biertje daartoe kan bijdragen, dan zou ik zeggen "go for it".
Maar als ik het goed heb rivotril = clonazepam, en volgens mij wordt alcohol gebruik sterk ontraden als je dit gebruikt.
Heb je wel tegen je arts verteld dat je graag een biertje drinkt en dit voorlopig lekker zo wil houden ?
Vaak is het dan wel oké, maar stel je arts in ieder geval op de hoogte !
Mocht er dan een bijwerking optreden die ze niet kunnen plaatsen, kunnen ze iig weten of het wel of niet aan bv de alcohol ligt en kunnen ze je beter helpen.
Miljardair. 300 miljard ofzo. Nee, ik weet niet of dat gaat gebeuren. Ik hoop van wel want dan kan ik aan liefdadigheid gaan doen en dan krijg jij je boerderij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:31 schreef Mirage het volgende:
ow.. en als je de staat van multi miljonair bereikt...
een donatie in de vorm van een schattig boerderijtje zou héél erg gewaardeerd worden
Maak je niet druk, rijkdom dient zich vanzelf nog aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik kreeg vandaag ook weer eens een mail dat ik weer es 1.000.000 euro gewonnen had ... met een telefoonnr in NL erbij ... ik ernaar gebeld
Was zo precies nen indier in gebrekkig engels die het wou uitleggen ... maar wss is dit toch allemaal oplichterij.
hmm zou wel meegenomen zijn ...
Ik heb sowieso een dirty mind wel. Zonder bier ook wel. Af en toe komt er geen einde aan die erectie. En dan staat op het pakje sigaretten dat je impotent kan worden ervanquote:
Tis echt erg....ik kijk naar iedere vrouw. Sommige vrouwen vallen buiten de boot maar veel vallen erin. Kleding doet al wonderen en een kleurtje en de haren. Maar er zijn vrouwen, zoals jou bijvoorbeeld die erboven uit springen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ik ga niet reageren ik ga niet reageren ik ga niet reageren
![]()
En daar ben je sinds die chatsessie achter gekomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Mirage het volgende:
of zou ik het verzwegen hebben omdat ik er dan ook bijhad moeten vertellen dat ik ontdekt heb dat ik praat tegen mijn beeldscherm ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrouwen
De mooiste wezens op aarde. En vaak ook nog de slimste ook.
Slim op vele gebieden dusquote:
En als het goed is vullen ze elkaar aan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slim op vele gebieden dus
De verhouding man vrouw is nog steeds redelijk gelijk. Vrouwen hebben vele kwaliteiten en mannen ook. Ze kunnen niet zonder elkaar. Ze zijn onafscheidelijk.
Dat ook, dat is de ideale combinatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als het goed is vullen ze elkaar aan...
hij had meer krachten dan jij denkt. hij was een zeer oude ziel. en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, kunnen wij dat ook allemaal. het meest duidelijk voorbeeld is de lichte vorm van genezing door middel van reiki. dus we zitten op hetzelfde pad, maar we hebben nog een lange weg te gaan. maar zijn taak was meer Liefde te introduceren en de mens zo nieuwe inzichten te verschaffen. en meteen daad bij dat bericht te verschaffen door passief een revolutie te ontketenen van de onderdrukten tegen de roomse leiders. de rest, zoals opstanding, was gewoon een fabel. ze zagen hoogstwaarschijnlijk zijn astrale vorm/geest ronddwalen en niet hem zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over Jezus. Het was misschien een goede man, maar echt veel krachten had hij ook alweer niet. En hij groeide op in arme tijden dus er was niet veel te doen. Nu internet er is is er veel meer mogelijk en ga zo door. En dan is Jezus niet meer nodig, dan doen IT bedrijven het werk.
Hier ben ik weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef Enyalius het volgende:
... en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, ...
en ik vind veel zaken dus wél belangrijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
niemand en niets is belangrijk.
je doet gewoon wat jezelf goed doet voelen, dat is belangrijk
Onvoorwaardelijke liefde... die heb ik heel veel.quote:en unconditional love is geen pretje. de mens praat makkelijk over liefde en onvoorwaardelijke liefde, maar ze hebben het nog nooit in de meest pure vorm ervaren. geloof me...de eerste paar keer zal het je zo ontzettend veel pijn doen. het breekt complete barrieres af. gisteravond ging ik bijna gestrekt na het ontvangen van zoiets als steun in mijn moeilijke periode.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het nadeel van een erectie die 24/7 duurt is dat plassen lastig gaatDaar moeten ze nog iets op uitvinden.
Nou.... ik heb geen kater.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:53 schreef Mirage het volgende:
En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?
*nieuwsgierig is*
Ja, maar dat was geen kloon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.
Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.![]()
Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen![]()
Van mij mag je dat geloven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je bent niet de enige die vroeg op is.
slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.
zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor
en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:36 schreef Mirage het volgende:
Hoe was het kamp ?
Is hij in één stuk terug gekomen ?
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je bent niet de enige die vroeg op is.
slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.
zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor
en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
dat is waar. kinderen zijn nog puur. zij komen net trug dus dat is niet zo vreemd. maar dat gaat ook wel voorbij na een paar jaar. dan krijgt de maatschappij er vat op en krijgen ze allerlei beperkingen op zich van "dit kan niet" en "dat kan wel" en allerlei zooi op hun dak. niet zo gek dat veel kinderen gek gaan doen. ze leven dan tussen 2 werkelijkheden in die allebei waar zijn. 1 van het astrale en 1 van hier. en welke moeten ze doen? een balans vinden zijn hun nog te jong en onervaren voor. en ze hebben voorlopig geen toegang meer tot hun zielen geheugen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.
Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.
Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it![]()
Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist![]()
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.
Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.quote:
Dat begreep ik ook uit jouw post.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
hihihi goed zo !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:56 schreef Enyalius het volgende:
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.
ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.
maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.
Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.
Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?
oh yay...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Eigenlijk schreef ik net een antwoord op deze post terwijl jij deze postte.
Is toch ook niet zo'n oud topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja.
Maar er staan ook andere plaatsen dan alleen panden/huizen in.
Ik kan het topic níet vinden.
Heel vreemd. Stomme search![]()
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
koffie... tsja.. ik ga er ook maar één pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo'n oud topic?Ga net een seseootje pakken
. Loop al gapend terug naar mijn plekkie. Zit zoonlief ineens op de bank. Was zachtjes naar binnen geslopen. Ik had hem echt niet gehoord en stond heel raar te kijken met mijn mond nog open in de geaborteerde gaap. Zag er niet uit.
Hij dacht dat het 10 uur was (klok op zijn kamer staat stil) Dus is nu weer terug![]()
Heb ooit...... heeeeel lang geleden een relatie gehad waain ik dit soort discussies een week per maand voerdequote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oh yay...
* Doet mijn ochtend draaideur impersonatie en valt om vanwege duizeligheid*
denk toch niet dat we opeens een telepatische link hebben?
*zet even alle kanalen uit voor de zekerheid*
heb 2 dagen trug een "discussie" gehad over emoties en liefde dat duurde ongeveer 4-5 uur. wat interesant.
de lifestylers hebben allemaal in de zon gezeten en hadden dus gene tijd om te posten en de R en P ers .. die hebben een vitamine boost gekregen door het zonnetje van vorige week ! Die zijjn allemaal vrolijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
dat zal het wel zijn. en het feit dat elke topic praktisch hetzelfde gewauwel is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????
Ow..... vriendschappen......... mijn gevoelige snaar...... zonder dat zat ik hier nu vast niet op mijn toetsenbordje te rammen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:16 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn. en het feit dat elke topic praktisch hetzelfde gewauwel is.
zit nu "Einde Vriendschap" te lezen. en denk...wat is vriendschap nu. ik heb geen flauw idee. er zijn wat mensen die om me heen hangen en waar ik mee omgaan. maar of ik ze als vriend moet bestempelen...geen idee.
eerst maar es ff goed wakker worden
mirage waarom ben je op zoek naar die bijzondere plekken? ga je Ghost Spotten ofzo?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:24 schreef Enyalius het volgende:
The Haunted House on the hill is nog vrij heb ik gehoord
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:26 schreef Enyalius het volgende:
hoe zou het zijn om in een zwaar haunted huis te gaan wonen en jij kan ze als enige nog zien ook en er mee omgaan. zo dat huis zou snel leeg zijn bij mij
ik zou als eerste een draaideur er in laten zitten
Ga je niet mee ghosthunting dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:27 schreef BaajGuardian het volgende:
lekker interresant
Koop je de spoken erbij dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd sparen, een lap grond kopen en zelf laten bouwen![]()
lijkt me stoer om zo'n feudal japans huis te hebben
Cheer up!!! Smile (at gunpointquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
NEE
En als een van die geesten dan ook nog iets doet zoals Lasher in Anne Rice's Witching hour.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:33 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd je huis bouwen in de buurt van een begraafplaats en crematorium. krijg je gratis bezoekers op vrij constante basisze betalen geen huur en vreten je koelkast leeg
Baaj... wil je even je mail checken ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS
Baaj babe.... wazzup???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS
Mijn Heer heeft mij anders verlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.
Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn Heer heeft mij anders verlaten.
Hij isi gaan werken
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.
En toen hadden we er 2 met eenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:23 schreef Enyalius het volgende:
ga ik dus die shirts ophalen zijn ze er niet tot maandag ochtend
lekker... hmmm vanacht was lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
lekker... hmmm vanacht was lekker.
Meneer heeft zich alleen verslapen, de auto stond al voor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar goed dat je die mp-3 speler afgelopen nacht dan niet aan had...... hoewel..... dat zullen wij nooit weten.
Nee joh !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
denk eerder dat ze een videocamera aan hadden
hahaha, dat is een nobel streven....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet, maar dat soort banden zou ik ergens anders plaatsen op een hoogte dat kleintjes er niet bij kunnen
Dan krijg ik problemen met mijn vent.. die raakt altijd alle sleutels kwijt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
kan nog altijd over sloten op zetten of zijn het ook al criminele inbrekers?![]()
Da's zieligquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dat 3e oog ook maar ik vind het interessant wat ik door krijg ik ben niet bang ervoor. Ik slaap ook op een zolder, op de 4e verdieping met het hoofd naar het Westen. Ik luister vaak muziek en probeer muziek te zenden in het universum om zo te kijken of ik verder kom dan de maan.
Ik stuur die muziek dus en dan zitten er een equalizer ingebouwdIk doe dat niet altijd gewoon voor de gein en kijken wat het doet.
Mijn brein kan veel en ik breid het nog uit. Ik wil nog fotografisch geheugen en nog meer. Ben pas 28 jaar dus heb tijd genoeg.
Heb je wel een geloof Enyalius of ben je atheist of geloof je in de techniek of in iets anders? Iets anders als, een heel ander geloof dat weinig mensen kennen.
Een tijdje geleden stond ik met duffe kop in de spiegel te kijken en had ik een vlieg gehypnotiseerdDat beest vloog 100 keer keihard tegen de spiegel aan. Steeds als ik mijn hoofd afwendde kon hij vrij vliegen. Keek ik naar de spiegel kwam hij weer keihard tegen de spiegel aanvliegen
wat is dat toch ?quote:
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vliegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat is dat toch ?
Ik vind opeens bij iedereen sadistische trekjes...![]()
Kon er niets aan doen, was niet met opzet. Dat beest heeft het trouwens overleefd.quote:
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vlieg
Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !
Ik heb te veel van je gezien inmiddels !![]()
![]()
Mannen hebben ook geen medelijden nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen medelijden nodig
Wat is het nut van medelijden, daar wordt niemand beter van.
Heb je ook medelijden als ik een wesp dood mep? Ik probeer zo min mogelijk te moorden maar af en toe krijg ik aanvallen van wespen die me niet moeten. Misschien komt dat doordat ik niet relaxed genoeg ben. Dat die wespen dat aanvoelen.
Volgens mij doen wespen niets als je als mens heel rustig bent.
Yep, ze voelen misschien de vijandigheid aan en zijn daar gevoelig voor. Die wespen bedoel ik, misschien zijn ze hoog sensitiefquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............
wespen....klopt..... alsof ze het ruiken en dat zal ook best. Dus... ik dwing mezelf tot rust.
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............
Ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?![]()
En dan zijn ze dubbel zo zielig als een vrouw ooit zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens.
Na een tijdje hoeven wij er niet meer aan te denken mannen aandacht te geven... ze vragen er zelf wel om !
Ze breken hun poot ofzo.
"Gelukkig" heb ik veel vrouwelijk in mij en zij veel mannelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef Mirage het volgende:
Heb je je vrouw wel eens gevraagd verslag te doen van de periode dat jij ziek was ? ( de griep had bijvoorbeeld)
Vraag haar daar eens naar !
Je ligt geheid in een deuk en als je vrouw geluk heeft zie je zelf in wat een aanstellers en aandachtsvragertjes jullie, het mannelijke volk, zijn.
Nee precies...... wij vrouwen zijn ook bijzonder genoeg om er niet om te moeten hoeven vragen. Mannen mogen best zelf nadenken. Gaat wel wat moeizaam vaak. Ze doen het wel maar het duurt wat langerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
btw mijn vrouwtje is keukenplafond aan 't schilderen ... we hebben net de ganse keuken vernieuwd en vanmorgen behangpapier, verf en tegeltjes gehaald. Ze staat echt te popelen om het af te krijgen. Grappig wel in haar wit schilderspakje waar alleen haar gezicht zichtbaar is
Ik heb net onze oudste naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin gevoerd en straks vertrek ik met de kleinste zodat ie ook nog ff kan meespelen.
*** Wij mogen niet vergeten aandacht te geven, vrouwen willen er niet om vragen ***
Ge zijt een zuipschuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een wit-biertje. Ik drink vandaag rustig. Gisteren 3 gehad en dat was teveel. Dan ga ik gekke dingen zeggen.
Geniet en drink met mate dan maar
Alcohol is de drank van de duivel als je teveel drinkt. Of in ieder geval slecht. Dan wordt het denken dusdanig verstoord dat andere gedachtes die slecht zijn de macht overnemen.
En ik voel me nog steeds goed. Mijn vader heeft het nu ook al over dimensies en dat ik de deuren moet openen. Ik ben aanstekelijk hierHet is allemaal onzin op de een of andere manier, ik moet het niet te serieus nemen want dan raak ik in een psychose.
Fluitend opstaan, fluitend doorgaan en vooral geloven.
Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.
ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 18:41:36 ]Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.
Tegenwoordig heb ik het onder controle. Hoewel ik steeds minder kan verdragen. Dronk ik vroeger tijdens het stappen 30-40 biertjes. Ben ik nu met 3-4 halve liters al op de kop. Al is niet al, al is veel. 3-4 halve liters is best veel te noemen of niet soms?
Mijn doel is 3 glazen bier per dag. En nooit meer zat worden. Aangeschoten mag wel. Zat niet. Ben ik zat dan is de stap naar agressieve gedachtes klein. En de stap van aangeschoten naar dronken is ook klein. Dus moet ik licht aangeschoten zijnEn niet meer.
Tijd voor een sigaret buiten, ik ga de koi-karpers proberen tam te maken. Vandaag op tv zag ik een man die tussen koi-karpers zwom en die vissen aten uit zijn hand.
Koi-karpers zijn coole beestenZe hebben iets krachtigs in ze. Ik wil weten hoe die beesten denken en wat ze denken en nog meer. Ze hebben de hele dag honger. Misschien denken ze alleen aan eten
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef Enyalius het volgende:
dromenvanger als je kan wat je zegt dan zit je al boven het 4e trillings niveau. je kan dingen uit dat veld (Dimensie zoals jij het noemt) allang waarnemen en gebruiken. en als het klopt wat je zegt gebruik je die gaven uit die "dimensie" al. de 4e dimensie is niks anders dan nieuwe inzichten verkrijgen en dingen zien van een hoger niveau. iedereen stelt er teveel bij voor. je bent er allang mee bezig als het klopt wat je zegt dat je allemaal kan. de wereld in zijn algemeen zit nog op het 3 niveau, maar er zijn mensen zoals jij en ik die daar allang boven staan. de meesten zitten rond de 4e en af en toe in de 5e. dus die dimensies zijn niks anders dan een andere staat van bewustzijn. een hoger bewustzijn met meer diepgang qua gedachten en wijsheid *kuch*Ik weet niet welke ik allemaal inzit. 4e 5e 6e.. Tis geen opscheppen het is meer zeggen waar je mee bezig bent in je leven. Opscheppen is als je teveel eten op je bord legt of als je zaken zegt die je niet kunt waarmaken. Als je zegt waar je mee bezig bent dan vertel je meer over waar je mee bezig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.
ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
Opscheppen.....ik vind ook opscheppen als mensen anderen de ogen uitsteken met materialistische zaken. Als ze een dure lening afsluiten die ze zich niet kunnen permiteren om een auto te kopen, puur en alleen om andere mensen te willen imponeren.
Dat jij vaker in de 6e dimensie zit mag best gezegd worden volgens mij.Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
Mijn verleden is verleden tijd. Ik maak me niet druk om mijn verleden en wat anderen over me denken. Het gaat om nu. Het draait om vandaag. Ik pluk ook de dag iedere dag. In ieder geval zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.
Hoe voelt de 6e dan aan? Wat maak je dan mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
ik zit in de 6e en alles wat er onder zit. ik schat dat jij op de 5e zit en binnenkort de 6e. een gevoel zal ik maar zeggen.
trouwens ik zit nu op irc op irc.fok.nl in #truth. maar weet niet of dat de goeie is. zie daar vage namen die niet in de buurt zijn met een topic over live8 en makeoverparty zooi. als dat het truth kanaal is had ik er wel wat meer van verwacht
Ik had het meer over die biertjes en de realisatie dat dat dus niet werkte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Enyalius het volgende:
valt wel mee. hij is er gewoon bewuster van en weet hoe er mee om te gaan. zo ben ik ook sterk in 1 ding en zwakker in wat anders. gewoon puur oefenen en gebruiken
maar hij moet er wel rekening mee houden dat ie met vrije wil van een levend wezen aan het kloten is voor zijn eigen plezier. en dat daar dus een paar gevolgen aan kunnen zitten.
inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ja..... klooien met vrije wil............... goed/kwaad daargelaten, geheel in jouw stijl...... daar kleven gevolgen aan.
Ik voel me vaak los. Alsof ik zweef in de ruimte. En dat heeft mede te maken door het schrijven hier. Wat in mijn hoofd zit moet eruit. En er zit veel in mijn hoofd nog. Weet niet of het in mijn hoofd zit of in de atmosfeer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Enyalius het volgende:
er zijn 13.
op zich voelt het hetzelfde aan als de 3 en 4. maar je ziet veel veel meer en je hebt veel minder beperkingen en een heel andere zienswijze op dingen. en je krijgt toegang tot enorm veel informatie. maar dat is niet iets specifieks voor de 6e. elk niveau verschaft je meer dan het vorige deed. een groei in stages. en de 1 groeit sneller dan de ander. we zullen ons voor een lange lange tijd niet 100% voldoen van alle beperkingen om compleet vrij te kunnen leven. maar we zijn onderweg
zeg me aub niet dat dit irc channel de truth is...ik vind dit zo bedroevend en dat voordat iemand zijn bek open getrokken heeft
Meestal scroll ik naar boven. in het keuzemenu site navigatie staat ook fok chat. dat is ircquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef Enyalius het volgende:
[..]
inderdaad.
weet jij trouwens het adres van de fok/truth chatroom op irc?
Heb je gelijk in. Het is een voortdurende stroming vaker. Een achtbaan waar ik in zit. Het werkt ook verslavend op de een of andere manier. Ik wil niet eens rust het merendeel van de tijd. Omdat ik verslaafd ben aan die energie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef Enyalius het volgende:
wat jij moet leren is jezelf meer onder controle te krijgen zodat je energie huishouding en jij zelf wat meer op orde zijn. dat je effectiever en doelgerichter je kennis e.d. leert te benutten
vond ik eerst ook maar zie er inmiddels de lol wel van in. Het lijkt wel alsof het de laatste tijd weer een beetje gaat leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:58 schreef Enyalius het volgende:
ff testje gedaan. zie dat ik in juiste irc kanaal zit.
vage plek maar ja
Ik hoop het want ik wil naar de kinderboerderijquote:Op zondag 3 juli 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
hey.......tis zonnig........ zou het zo blijven?
Hoop het want zal de tweede helft van de dag buiten doorbrengen.
jij zit aan de andere kant van het land. Kan het weer heel anders zijn. Blijft leuk.... de kinderboerderij.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik wil naar de kinderboerderij
quote:Op zondag 3 juli 2005 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
geef ze een boerenkool-kook-formaat-pan
draai die om en voila , kunnen ze alvast wat oefenen
ja ik weet ook wel dat je een houte (speciaal hout) nodig hebt voor het echte geluid maar toch :I
quote:
Als je er ooit een koop moet je ook niet zomaar een djembe kopen. Goedkoop is echt duurkoop met zo'n instrument. Ik had de mazzel dat ik er een kon kopen via een vriendin die met haar zus een straatkinderen project leidt in Accra, Ghana. Daar is ook een leraar die de kinderen crafts leert en dus ook djembe's leert maken. Alles wat hier verkocht wordt gaat dan rechtstreeks naar dat kleinschalige project en zo wordt scholing o.a. gefinancierd.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:16 schreef Mirage het volgende:
Wat léuk nokwanda...
mijn kindjes zijn ook helemaal gek van die "trommels". (je leest het goed kindjeS...zelfs.. of eigenlijk juist de jongste wordt magisch aangetrokken door ze)
Ik heb alleen nog geen lessen hier gevonden én nog geen djembe waarvan prijs/kwaliteit verhouding goed vindt.
Als ik leuke tegen kom zijn ze belachelijk duur... en als ik betaalbare tegen kom... tsja... je raadt het al.
[afbeelding]
Dus door aarde op z'n nummer te zetten (bv de twintowers neergooien) hebben ze een stukje oneerlijkheid "uitgeroeid".quote:Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage je vroegt waarom buitenaardse wezens willen dat het hier goed loopt. Ik wilde net ff het contact op een laag pitje zetten met ze omdat ik soms helemaal uitgeput raakt door het contact. Het contact met het hogere dus.
Waarschijnlijk zijn ze zelf exact bezig. Ze houden niet van chaos en van wanorde. Ze willen dat zaken goed geregeld zijn. Ze zijn hoger beschaafd dan het merendeel van de mensen hier op aarde. Je zei dat het hier een zooitje is en dat is zeker zo. Veel zaken zijn totaal slecht geregeld. Administraties die niet kloppen en nog meer. Fraude is een ander verhaal, dat heeft te maken met oneerlijkheid en daar kunnen die buitenaardsen al helemaal niet tegen. Komen ze om het echte contact te zoeken dan dient eerlijkheid en vertrouwen op de eerste plek te staan.
De wereld is gewoon na al die duizenden jaren slecht ontwikkeld. En dat is een reden dat ze niet komen. Komt waarschijnlijk nog ooit eens goed hier. Laten we hopen dat het goed komt nog.
Er zijn nog veel zaken die verbeterd moeten worden. Nederland is op dat gebied redelijk ver maar nog lang niet waar het zijn moet. Je hebt nog 3e wereld landen die opgebouwd moeten worden en nog meer. Je hebt Mexico en Afghanistan en Irak. Allemaal landen die opgeschoond moeten worden nog. En zo moet de hele wereld glashelder worden.
Kan nog tientallen jaren duren allemaal. Het is een kwestie van inzet en samen werken op alle gebieden. 1 voor allen en allen voor 1. Anders lukt het niet.
Zeg nooit nooit. Wellicht gaan ze hardere aanpak gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2005 09:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dus door aarde op z'n nummer te zetten (bv de twintowers neergooien) hebben ze een stukje oneerlijkheid "uitgeroeid".
Punt is alleen.. ik denk dat de aliens de aardmensen iets te veel credit geven.
Ze zijn iets te hoopvol.
ik geloof namelijk niet dat wat er dan ook voor de Twin towers in de plaats gaat komen wél eerlijk zal handelen.
En mensen en leren van lessen ?
Ik denk niet dat je de wereld zoals hij nu is "eerlijk" kan krijgen.
Veel plezier !quote:Op zondag 3 juli 2005 09:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff rusten nu. Ik word grijsVolgens mij ben ik over 10 jaar zo grijs als een muis.
Kapster zegt altijd dat het grijze niet uitmaakt en dat ik niet moet verven.
FF buiten zitten dus met muziek en koffie.
Tot straks
Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage je vroegt waarom buitenaardse wezens willen dat het hier goed loopt. Ik wilde net ff het contact op een laag pitje zetten met ze omdat ik soms helemaal uitgeput raakt door het contact. Het contact met het hogere dus.
Waarschijnlijk zijn ze zelf exact bezig. Ze houden niet van chaos en van wanorde. Ze willen dat zaken goed geregeld zijn. Ze zijn hoger beschaafd dan het merendeel van de mensen hier op aarde. Je zei dat het hier een zooitje is en dat is zeker zo. Veel zaken zijn totaal slecht geregeld. Administraties die niet kloppen en nog meer. Fraude is een ander verhaal, dat heeft te maken met oneerlijkheid en daar kunnen die buitenaardsen al helemaal niet tegen. Komen ze om het echte contact te zoeken dan dient eerlijkheid en vertrouwen op de eerste plek te staan.
De wereld is gewoon na al die duizenden jaren slecht ontwikkeld. En dat is een reden dat ze niet komen. Komt waarschijnlijk nog ooit eens goed hier. Laten we hopen dat het goed komt nog.
Er zijn nog veel zaken die verbeterd moeten worden. Nederland is op dat gebied redelijk ver maar nog lang niet waar het zijn moet. Je hebt nog 3e wereld landen die opgebouwd moeten worden en nog meer. Je hebt Mexico en Afghanistan en Irak. Allemaal landen die opgeschoond moeten worden nog. En zo moet de hele wereld glashelder worden.
Kan nog tientallen jaren duren allemaal. Het is een kwestie van inzet en samen werken op alle gebieden. 1 voor allen en allen voor 1. Anders lukt het niet.
Precies.. en dáárom probeerde ik laatst te zeggen dat een persoon die op kleine schaal heel mooie dingen doet wél belangrijk kan zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.
Dat soort kracht kan de wereld zuiveren.
Ik woon in een redelijk bosrijke omgeving. Ik ga binnenkort naar de brunssumerheide een keer, om de pure lucht in te ademen. Hoewel puur, ook dat is aangetast.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Veel plezier !
Snuif de buitenlucht goed op ! (doe net alsof er geen vervuiling is![]()
)
Het is heerlijk buiten op het moment !
Je bedoeld goede krachten bundelen, dat iedere kleine goede kracht weer aanstekelijk werkt? Dat anderen het voorbeeld overnemen?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.
Je hebt het over buitenaardsen die vinden dat het opgeschoond moeten worden en die een hogere intelligentie hebben dan wij.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het systeem der dingen op aarde als het grote plaatje dan niet zien. Dat ze niet zien dat landsgrenzen er niet toe doen in de onzuiverheid maar dat je de wereld als geheel moet zien ipv als administrtatieve units.
Zoals ik het hier lees lijkt het wel alsof de eliminatie van de twintowers (idd een symbool van onzuiverheid in handel imo) een handige methode was om die andere landen die genoemd zijn te laten aanpakken.
Toevallig dat al die andere landen die je noemt niet echt vrienden van de VS zijn en allemaal landen die de VS of reeds aangepakt heeft (en zuiveren zou ik dat niet willen noemen) of een oude vijand is (Mexico.... Santa Ana... eeuwige grensconflicten, Texas California)
En alsof het hier in Nederland nog wel meevalt.
Dacht het niet....... de corruptie hier loopt alleen minder in het oog. Is veel beter onder het kleed geveegd. Maar zuiver????? Nah, forget it.
Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.
Dat soort kracht kan de wereld zuiveren.
Zow even verplaatst.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
Wat helpt eigenlijk tegen tsja.., wat is het, straling? ?
De pc bv... als hij lang aan staat (en bv de tv in de woonkamer ook nog) dan heb ik er last van.
Het voelt gewoon verademend om alles uit te zetten.
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horenquote:Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.
kwas ffe met de kindjes bezigquote:
Is geen geouwehoer, je doet het goed. Je vult goed aan. Ik vind het geweldig als mensen aanvullen. Je hebt zeker een punt. Maar ik ga het later eens doorlezen helemaal. Ga vooral door met schrijven op die manier. Deze vuist op deze vuist. Domino stenen die vallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, dit is ouwehoer....... ik ben nu helemaal serieus geworden![]()
You've got a point there.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow even verplaatst.
We moeten echt proberne de slowchat / offtopic reacties tot hier te beperken.
Ik vergis me ook telkens.
Niet doen, want dan is het slowchat topic zo afgelopen.
(en terecht)
Even samen aan werken dus om in de sfeer van net door te gaan![]()
Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Enyalius het volgende:
nasagelukkig zijn er tegenwoordig russen en bepaalde europese landen die wel fatsoenlijk en serieus onderzoek doen. nadat de nasa op de maan is geweest en paar satalieten in de ruimte heeft geplaatst zijn ze waardeloos. maar ja wat verwacht je van amerikanen.
Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
Euh ... aliens en de wtc's, aliens en onze administratie ? We zijn uit de bocht aan 't gaan vrees ik.
Stel dat ik morgen een foutje maak in de loonsberekeningen op mijn werk, komt er gelijk een alien naast me staan om me op mijn vingers te tikken ... my boss is an alien![]()
En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollarquote:Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.
Ik heb hersteld. Ik ben nog een achtbaan en dat komt mede door koffie. Lees maar terug en zie dat ik weet dat Nasa bezig is met analyseren van de aarde.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollar
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.
Of groeperingen betrouwbare informatie ove rhun vondsten naar buiten brengen is natuurlijk ene ander verhaal, maar onderzoeken op zich zijn natuurlijk nooit onzinnig.
Ik heb er ooit een topic over geopendquote:Op zondag 3 juli 2005 10:44 schreef Haushofer het volgende:
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horen
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben niet gek, ik doe wat ik voel en denkIk volg mijn intuitie.
Nee, mijn creaties kan ik mee praten. De zon is mijn creatie.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef Enyalius het volgende:
[..]
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoor
jij zegt tegen de zon precies hetzelfde wat ik tegen jouw zei. die je de verbinding al?
jawel hoor ik geloof je en het begint en gebeurt allemaal in je hoofd wat je hier schrijft...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan 1000 keer zeggen dat ik de schepper ben. Niemand zal me geloven op dit momentIk kan al mijn creaties veranderen.
jazeker, een deeltje god weliswaar maar who gives a fuck...we zijn allemaal god.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
dus ik ben ook god volgens jouw definitie
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Haushofer het volgende:
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.
Precies, net als dat je in een winkelcentrum niet om moet roepen dat er een bom ligt, maar ze rustiog voorbreidt door ze op de uitgang te wijzen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.
ik niet...ik ben behoorlijk groot... "lang" is misschien het juiste woordquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
wat zijn we klein.....
Waar, waneer? Hoe was dat? Tell us.quote:
je schrok en zei: Jezus Christusquote:Op maandag 4 juli 2005 08:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ik keek in de spiegel vanochtend.
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je schrok en zei: Jezus Christus![]()
Sorry..... couldn't resist. *boetvaardige houding*
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondevalquote:
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....quote:Op maandag 4 juli 2005 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondeval
Bewust ogen dichtdoen en omdraaienquote:Op maandag 4 juli 2005 08:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....
ik kan er dus niet om heen...![]()
Coolquote:Op maandag 4 juli 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:
Ow heb ik al verteld dat ik ga schaken ?
FOK-GOT partij
Het is de moeite zeker waard !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool![]()
Wil ik trouwens nog steeds leren.
Doorgaans word ik geschaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef Enyalius het volgende:
alles wat te maken heeft met schaken laat ik aan me pa over.
ken zelf de basis en met de top van de slechtste meekomen
quote:
vind hier de weg naar Godquote:Op maandag 4 juli 2005 09:47 schreef FuifDuif het volgende:
Waar is God? Hoe kunnen we Hem vinden?
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:47 schreef FuifDuif het volgende:
Waar is God? Hoe kunnen we Hem vinden?
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:46 schreef Mirage het volgende:
Oversight is gék op smileys.
quote:soms ben ik jalours op ze... ik weet wel beter maar het voelt soms alsof hij meer tijd met zijn smileys doorbrengt dan met mij...
Correct answer. Your score: 10 pointsquote:Op maandag 4 juli 2005 10:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]
als ik bij m'n smiley's ben zijn mijn gedachten, hart, én erecties tóch bij jou hoor droomprinsesje !!!
![]()
![]()
Vanavond... oh ! je bedoelt die uren die mensen meestal samen doorbrengen maar waar de mijne weer eens overwerkt.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Correct answer. Your score: 10 points![]()
Jij gaat vanavond vast een fijne avond tegemoet.
mmmm.... overwerk heyquote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vanavond... oh ! je bedoelt die uren die mensen meestal samen doorbrengen maar waar de mijne weer eens overwerkt.
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:07 schreef Enyalius het volgende:
een paar images die je kon genereren door je eigen tekst er in te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Funny/ meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |