abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:21:55 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28423343
Weet ik niet.

Maar ik ga nu "the arrival" kijken. Ben moe en ben te druk geweest de hele dag.

Ik moet eens rustiger aandoen.

Tot morgen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:57:50 #202
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28424571
Ik vind het leuk om te zien dat Dromenvanger en Enyalius elkaar zo goed lijken te begrijpen.

wilde ik zo maar even zeggen.. ik geniet ervan
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:01:06 #203
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28424656
hehe is niet elke dag dat ik iemand tegen kom die op een hoger trillings niveau zit dan de gemiddelde mens. praat wel lekker. daar waar bijna iedereen afhaakt kan ik met hem nog doorgaan
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:10:38 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28424950
Reclame. The arrival komt bekend voor Een aanrader voor de mensen van Thruth.

Die film zet me ook aan het denken of NASA wel zo te vertrouwen is eigenlijk. Volgens mij is NASA ook corrupt.

Enyalius, we komen elkaar vast en zeker vaker tegen hier nog Ik hoop van wel.

Film begint weer

Tot morgen waarschijnlijk.

zaterdag 2 juli 2005 @ 21:17:01 #205
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28425151
NASA is niet te vertrouwen. veel mars foto's zijn gefotoshopped. ze pakken een foto van canadese bergen, plaatsen er de maanrover voor, doen er een rode laag over heen en klaar. te vinden op 1 van de sites die unclescorp postte
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zondag 3 juli 2005 @ 06:15:57 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28437573
Ik wil meer weten over Nasa en wat ze publiceren, die foto's zal ik eens gaan opzoeken.

Ik ga meer films kijken. Films bevatten een deel werkelijkheid. Gisteren dus "The arrival" afgekeken. Wat is er aan de hand met Mexico? Niet dat ik alles meteen serieus neem maar Mexico zal ik ook eens bekijken. Mexico is sowieso geen vakantieland te noemen dus daar zal waarschijnlijk wat gaande zijn.

Film was best spannend te noemen maar kwam tot een goed eind. Ik heb wel liggen dromen over achtervolgers vannacht. Ze wilden me neerschieten en ik heb ze uiteindelijk zelf neergeschoten.

Ik ga weer verder. Wellicht installeer ik vandaag SETI@home nog. Om te zien of dat zoden aan de dijk zet.

Maar eerst koffie en sigaret.

NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.

Ook zal wellicht gigantisch veel informatie worden achter gehouden en dan heb je nog Roswell wat niet deugd en nog meer wat het daglicht niet mag zien. Die maanlanding heeft die ooit wel plaats gevonden was dat niet een studio?

Maar er zijn stijders die zelf op zoek gaan. Nasa is niet nodig

Vond the arrival dus echt een top film Heeft weer ogen geopend.

Deze zaken worden toch door Nasa gepland? Amerika wilt toch ook kernwapens in de ruimte, zodat ze vanuit de ruimte kunnen afschieten op aarde willen ze dat doen? Een sateliet hoeft niet slecht te zijn natuurlijk. Maar de taak van Nasa

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-07-2005 06:22:19 ]
pi_28437748
Mogguh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 3 juli 2005 @ 08:51:15 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28437761
hoi-tjes
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28437793
Goeie morgen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28437813
hey.......tis zonnig........ zou het zo blijven?

Hoop het want zal de tweede helft van de dag buiten doorbrengen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 juli 2005 @ 09:07:32 #211
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437817
goeiemorgen allemaal !

* Mirage wacht op de dag dat ze weer wat langer uit kan slapen....

Voorheen sliep de jongste altijd door tot ik hem wakker maakte.
Door de week een uur of half 8 omdat we naar school moeten en in de weekenden tot een uur of 9 half 10... heerlijk dus.

Maar sinds de hitte is geweest heeft hij een nieuw patroon dat ik nog niet doorbroken heb,,,,,
Het monster sluipt om 6.00 uur al door het huis !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 09:07:54 #212
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437818
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
hey.......tis zonnig........ zou het zo blijven?

Hoop het want zal de tweede helft van de dag buiten doorbrengen.
Ik hoop het want ik wil naar de kinderboerderij
Sir Winston Churchill
pi_28437837
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik hoop het want ik wil naar de kinderboerderij
jij zit aan de andere kant van het land. Kan het weer heel anders zijn. Blijft leuk.... de kinderboerderij.

Wij gaan naar en presentatie van mijn pup's djembe-lessen. Jaar afsluiting.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 juli 2005 @ 09:16:14 #214
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437856
Wat léuk nokwanda...
mijn kindjes zijn ook helemaal gek van die "trommels". (je leest het goed kindjeS...zelfs.. of eigenlijk juist de jongste wordt magisch aangetrokken door ze)
Ik heb alleen nog geen lessen hier gevonden én nog geen djembe waarvan prijs/kwaliteit verhouding goed vindt.
Als ik leuke tegen kom zijn ze belachelijk duur... en als ik betaalbare tegen kom... tsja... je raadt het al.

Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 09:18:54 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28437869
geef ze een boerenkool-kook-formaat-pan
draai die om en voila , kunnen ze alvast wat oefenen

ja ik weet ook wel dat je een houte (speciaal hout) nodig hebt voor het echte geluid maar toch :I
  zondag 3 juli 2005 @ 09:21:57 #216
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437886
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
geef ze een boerenkool-kook-formaat-pan
draai die om en voila , kunnen ze alvast wat oefenen

ja ik weet ook wel dat je een houte (speciaal hout) nodig hebt voor het echte geluid maar toch :I

ze hebben al de deuken in mijn grote (weeshuis) pannen geslagen.....
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 09:23:27 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28437896
monsters heb je!
  zondag 3 juli 2005 @ 09:23:40 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28437898
Mirage je vroegt waarom buitenaardse wezens willen dat het hier goed loopt. Ik wilde net ff het contact op een laag pitje zetten met ze omdat ik soms helemaal uitgeput raakt door het contact. Het contact met het hogere dus.

Waarschijnlijk zijn ze zelf exact bezig. Ze houden niet van chaos en van wanorde. Ze willen dat zaken goed geregeld zijn. Ze zijn hoger beschaafd dan het merendeel van de mensen hier op aarde. Je zei dat het hier een zooitje is en dat is zeker zo. Veel zaken zijn totaal slecht geregeld. Administraties die niet kloppen en nog meer. Fraude is een ander verhaal, dat heeft te maken met oneerlijkheid en daar kunnen die buitenaardsen al helemaal niet tegen. Komen ze om het echte contact te zoeken dan dient eerlijkheid en vertrouwen op de eerste plek te staan.

De wereld is gewoon na al die duizenden jaren slecht ontwikkeld. En dat is een reden dat ze niet komen. Komt waarschijnlijk nog ooit eens goed hier. Laten we hopen dat het goed komt nog.

Er zijn nog veel zaken die verbeterd moeten worden. Nederland is op dat gebied redelijk ver maar nog lang niet waar het zijn moet. Je hebt nog 3e wereld landen die opgebouwd moeten worden en nog meer. Je hebt Mexico en Afghanistan en Irak. Allemaal landen die opgeschoond moeten worden nog. En zo moet de hele wereld glashelder worden.

Kan nog tientallen jaren duren allemaal. Het is een kwestie van inzet en samen werken op alle gebieden. 1 voor allen en allen voor 1. Anders lukt het niet.
  zondag 3 juli 2005 @ 09:24:08 #219
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437902
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef BaajGuardian het volgende:
monsters heb je!

en ik ben tróts op ze ! Kinderen mogen léven !
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 09:26:18 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28437916
Wellicht is het de herrijzenis van Atlantis. Maar dat weet ik niet

Atlantis is ook iets dat gaat meespelen.
pi_28437920
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:16 schreef Mirage het volgende:
Wat léuk nokwanda...
mijn kindjes zijn ook helemaal gek van die "trommels". (je leest het goed kindjeS...zelfs.. of eigenlijk juist de jongste wordt magisch aangetrokken door ze)
Ik heb alleen nog geen lessen hier gevonden én nog geen djembe waarvan prijs/kwaliteit verhouding goed vindt.
Als ik leuke tegen kom zijn ze belachelijk duur... en als ik betaalbare tegen kom... tsja... je raadt het al.

[afbeelding]
Als je er ooit een koop moet je ook niet zomaar een djembe kopen. Goedkoop is echt duurkoop met zo'n instrument. Ik had de mazzel dat ik er een kon kopen via een vriendin die met haar zus een straatkinderen project leidt in Accra, Ghana. Daar is ook een leraar die de kinderen crafts leert en dus ook djembe's leert maken. Alles wat hier verkocht wordt gaat dan rechtstreeks naar dat kleinschalige project en zo wordt scholing o.a. gefinancierd.
Tis een goed ding en we hebben een goed doel gesteund.

Ook een leraar is niet zo eenvoudig. Er zijn een boel schlemielen die op een trommel kunnen slaan maar niet vel echte goede djembefola's die ook nog overdrachtelijke talenten hebben.

Joel had gewoon mazzel dat we in Nijmegen een goeie hebben.

Toen hij heel klein was.... voor hij een jaar was, kreeg hij van een familievriend een kleine tromel die hij had laten maken door Joel's huidige leraar. Perfect voor kleine kindjes. Gewoon een stuk pvc pijp met een diameter van 30 cm met een stuk strakgespannen geitevel. Heeft ie jaren mee gespeeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 juli 2005 @ 09:27:28 #222
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437923
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage je vroegt waarom buitenaardse wezens willen dat het hier goed loopt. Ik wilde net ff het contact op een laag pitje zetten met ze omdat ik soms helemaal uitgeput raakt door het contact. Het contact met het hogere dus.

Waarschijnlijk zijn ze zelf exact bezig. Ze houden niet van chaos en van wanorde. Ze willen dat zaken goed geregeld zijn. Ze zijn hoger beschaafd dan het merendeel van de mensen hier op aarde. Je zei dat het hier een zooitje is en dat is zeker zo. Veel zaken zijn totaal slecht geregeld. Administraties die niet kloppen en nog meer. Fraude is een ander verhaal, dat heeft te maken met oneerlijkheid en daar kunnen die buitenaardsen al helemaal niet tegen. Komen ze om het echte contact te zoeken dan dient eerlijkheid en vertrouwen op de eerste plek te staan.

De wereld is gewoon na al die duizenden jaren slecht ontwikkeld. En dat is een reden dat ze niet komen. Komt waarschijnlijk nog ooit eens goed hier. Laten we hopen dat het goed komt nog.

Er zijn nog veel zaken die verbeterd moeten worden. Nederland is op dat gebied redelijk ver maar nog lang niet waar het zijn moet. Je hebt nog 3e wereld landen die opgebouwd moeten worden en nog meer. Je hebt Mexico en Afghanistan en Irak. Allemaal landen die opgeschoond moeten worden nog. En zo moet de hele wereld glashelder worden.

Kan nog tientallen jaren duren allemaal. Het is een kwestie van inzet en samen werken op alle gebieden. 1 voor allen en allen voor 1. Anders lukt het niet.
Dus door aarde op z'n nummer te zetten (bv de twintowers neergooien) hebben ze een stukje oneerlijkheid "uitgeroeid".
Punt is alleen.. ik denk dat de aliens de aardmensen iets te veel credit geven.
Ze zijn iets te hoopvol.
ik geloof namelijk niet dat wat er dan ook voor de Twin towers in de plaats gaat komen wél eerlijk zal handelen.
En mensen en leren van lessen ?

Ik denk niet dat je de wereld zoals hij nu is "eerlijk" kan krijgen.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 09:36:56 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28437983
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dus door aarde op z'n nummer te zetten (bv de twintowers neergooien) hebben ze een stukje oneerlijkheid "uitgeroeid".
Punt is alleen.. ik denk dat de aliens de aardmensen iets te veel credit geven.
Ze zijn iets te hoopvol.
ik geloof namelijk niet dat wat er dan ook voor de Twin towers in de plaats gaat komen wél eerlijk zal handelen.
En mensen en leren van lessen ?

Ik denk niet dat je de wereld zoals hij nu is "eerlijk" kan krijgen.
Zeg nooit nooit. Wellicht gaan ze hardere aanpak gebruiken

Ik weet het niet. Ik weet wel dat het goed komt allemaal. Misschien gaan ze zelfs mensen dwingen tot, je weet nooit waar ze toe in staat zijn daarboven. En misschien komen verschillende oudheden aan bod, oude Goden die terug komen om mensen te leren hoe het wel moet.

Ik moet trouwens snel mijn zolderkamer poetsen. Ik heb het over laksheid en zelf maak ik er ook een puinhoop van af en toe
  zondag 3 juli 2005 @ 09:38:37 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28437987
Ik ga ff rusten nu. Ik word grijs Volgens mij ben ik over 10 jaar zo grijs als een muis.

Kapster zegt altijd dat het grijze niet uitmaakt en dat ik niet moet verven.

FF buiten zitten dus met muziek en koffie.

Tot straks
  zondag 3 juli 2005 @ 09:42:59 #225
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28438010
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff rusten nu. Ik word grijs Volgens mij ben ik over 10 jaar zo grijs als een muis.

Kapster zegt altijd dat het grijze niet uitmaakt en dat ik niet moet verven.

FF buiten zitten dus met muziek en koffie.

Tot straks
Veel plezier !

Snuif de buitenlucht goed op ! (doe net alsof er geen vervuiling is )

Het is heerlijk buiten op het moment !
Sir Winston Churchill
pi_28438018
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:

Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.

Je hebt het over buitenaardsen die vinden dat het opgeschoond moeten worden en die een hogere intelligentie hebben dan wij.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het systeem der dingen op aarde als het grote plaatje dan niet zien. Dat ze niet zien dat landsgrenzen er niet toe doen in de onzuiverheid maar dat je de wereld als geheel moet zien ipv als administrtatieve units.

Zoals ik het hier lees lijkt het wel alsof de eliminatie van de twintowers (idd een symbool van onzuiverheid in handel imo) een handige methode was om die andere landen die genoemd zijn te laten aanpakken.

Toevallig dat al die andere landen die je noemt niet echt vrienden van de VS zijn en allemaal landen die de VS of reeds aangepakt heeft (en zuiveren zou ik dat niet willen noemen) of een oude vijand is (Mexico.... Santa Ana... eeuwige grensconflicten, Texas California)

En alsof het hier in Nederland nog wel meevalt.
Dacht het niet....... de corruptie hier loopt alleen minder in het oog. Is veel beter onder het kleed geveegd. Maar zuiver????? Nah, forget it.

Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.

Dat soort kracht kan de wereld zuiveren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 juli 2005 @ 09:58:58 #227
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28438088
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.

Precies.. en dáárom probeerde ik laatst te zeggen dat een persoon die op kleine schaal heel mooie dingen doet wél belangrijk kan zijn.
Als je zo vele mogelijk kleine delen een stukje beter kan maken dan heeft dat vanzelf effect op hte grote geheel.

Zeggen dat zaken er alleen toe doen als het meteen effect heeft op grote schaal is onzin en onrealistisch.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 10:01:06 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28438100
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

Veel plezier !

Snuif de buitenlucht goed op ! (doe net alsof er geen vervuiling is )

Het is heerlijk buiten op het moment !
Ik woon in een redelijk bosrijke omgeving. Ik ga binnenkort naar de brunssumerheide een keer, om de pure lucht in te ademen. Hoewel puur, ook dat is aangetast.

Ik moet vaker ontspannen, leuke dingen doen. Ik ben teveel bezig met denken. Morgen ga ik lekker bowlen 2 uur en dan zet ik ff alles van me af wat zich afspeelt in mijn hoofd.

Ergens mee bezig zijn is okey, ontspannen is ook belangrijk.

Zoals dr Dre zegt, work before play. Dus ook tijd vrij maken voor leuke dingen. Hoewel het op zoek gaan ook leuk is maar soms ook erg vermoeiend.

Zo ik ga zo weer naar buiten, eerst nog 1 reply posten.

See you later
  zondag 3 juli 2005 @ 10:04:37 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28438120
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.

Je hebt het over buitenaardsen die vinden dat het opgeschoond moeten worden en die een hogere intelligentie hebben dan wij.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het systeem der dingen op aarde als het grote plaatje dan niet zien. Dat ze niet zien dat landsgrenzen er niet toe doen in de onzuiverheid maar dat je de wereld als geheel moet zien ipv als administrtatieve units.

Zoals ik het hier lees lijkt het wel alsof de eliminatie van de twintowers (idd een symbool van onzuiverheid in handel imo) een handige methode was om die andere landen die genoemd zijn te laten aanpakken.

Toevallig dat al die andere landen die je noemt niet echt vrienden van de VS zijn en allemaal landen die de VS of reeds aangepakt heeft (en zuiveren zou ik dat niet willen noemen) of een oude vijand is (Mexico.... Santa Ana... eeuwige grensconflicten, Texas California)

En alsof het hier in Nederland nog wel meevalt.
Dacht het niet....... de corruptie hier loopt alleen minder in het oog. Is veel beter onder het kleed geveegd. Maar zuiver????? Nah, forget it.

Je bedoeld goede krachten bundelen, dat iedere kleine goede kracht weer aanstekelijk werkt? Dat anderen het voorbeeld overnemen?

Dat het een positief virus is dat zich verspreidt in de atmospheer?

Ik merk thuis als ik bij ouders ben dat ik ze kan aansteken als ik positief ben. Hier heerste eerst een negatieve sfeer en sinds ikzelf beter ben geworden uit de depressie is het meteen anders aan het worden hoewel er af en toe nog iets negatiefs erin zit.

Maar goed. Het gaat om kleine zaken ook inderdaad. Daar begint alles mee, alles is opgebouwd uit delen. Het geheel bestaat uit delen en het deel bestaat weer uit andere delen.

Totdat er moleculen overblijven maar ik zit weer te diep te denken

Nu ga ik weer proberen te ontspannen. Ik wil niet helemaal grijs worden namelijk. Een beetje mag wel.
pi_28438266
KLeine mooie dingen....... heel belangrijk.
Maar als een gebundelde kracht enorm. Een tijdje geleden hadden de Hopi_elders een oproep gedaan om dat te doen op een bepaald tijdstip. Zoveel mogelijk mensen, verspreid over de aarde op een tijdstip positieve kracht voor de aarde te doen uitstralen. Door hen gebundeld tot een kracht.
Dat is gewoon scheikunde op een ander niveau.

En je schrijft..... totdat er moleculen overblijven...... en nog verder terug... nog veel verder Dromenvanger.

Ieder macrosysteem heeft zijn evenknie in het kleinste microsysteem. En op ieder niveau.
In het aardse systeem is het evenwicht naar een onzuiver iets omgeslagen.
Zie een voorbeeld uit de praktijk.
Eeuwenlange oorlogen leidden uiteindelijk tot wereldwijde conflicten in WO I en II. In beide wordt gif ingezet en in nagasaki en Hiroshima vallen zelfs atoombommen. Daar gingen eeuwen van conflicten aan vooraf. Deze politieke onzuiverheden van dwazen die zich regeringsleiders noemen leiden tot op de dag van vandaag tot verstoring van microsystemen binnen lichamen van mensen, dieren en planten.
Zo zijn er zo ontzettend veel extreme voorbeelden te noemen....Bopal, Tsjernobyl. Maar ook Mac Donalds en de obesitas.

Nu kun je dat allemaal vanuit de kleine dingen weer terug brengen in evenwicht. Door idd met jezelf te beginnen, op je eigen manier. Maar een manier om die positieve energie te bundelen is wel nodig om gericht te kunnen werken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28438275
Jeeezzzz, dit is ouwehoer....... ik ben nu helemaal serieus geworden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 3 juli 2005 @ 10:35:56 #232
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28438380
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
Wat helpt eigenlijk tegen tsja.., wat is het, straling? ?

De pc bv... als hij lang aan staat (en bv de tv in de woonkamer ook nog) dan heb ik er last van.
Het voelt gewoon verademend om alles uit te zetten.
Zow even verplaatst.

We moeten echt proberne de slowchat / offtopic reacties tot hier te beperken.
Ik vergis me ook telkens.
Niet doen, want dan is het slowchat topic zo afgelopen.
(en terecht )

Even samen aan werken dus om in de sfeer van net door te gaan
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 10:41:44 #233
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28438450
MIRAAAAGEEEEE >>> I R C
pi_28438477
quote:
Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horen
  zondag 3 juli 2005 @ 10:47:20 #235
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28438509
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
MIRAAAAGEEEEE >>> I R C
kwas ffe met de kindjes bezig
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 10:51:12 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28438565
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, dit is ouwehoer....... ik ben nu helemaal serieus geworden
Is geen geouwehoer, je doet het goed. Je vult goed aan. Ik vind het geweldig als mensen aanvullen. Je hebt zeker een punt. Maar ik ga het later eens doorlezen helemaal. Ga vooral door met schrijven op die manier. Deze vuist op deze vuist. Domino stenen die vallen.

Zelf ben ik ook bezig om mijn eigen evenwicht op orde te krijgen. Ik slik centrum vitamines, zijn die goed? Ik denk van wel. En yakult tegen slechte bacterien. Ik ga ervan uit dat het goed is want ik voel me zuiverder van binnen. Ik wil ook overstappen op het beste bronwater, ik wil geen water meer drinken uit de kraan, dat barst van slechte bacterien. Sowieso komt het uit leidingen, en wie weet wat er in leidingen allemaal voor zooi zit.

Maar het is nog een hele taak. Gebundelde krachten kunnen dat werk zeker aan. Healing heet dat toch. Maar dan op grote schaal.

Over Nasa Haushofer Toch een goede zaak. Ik ben af en toe de weg kwijt
Ik heb posters van de Nasa op zolder ophangen dat wel. Over radio-actieve wolken, wolken die besmet zijn. En over planten en vegetation en nog meer. Over klimaatveranderingen.

Ik stel mijn mening bij Nasa is goed bezig. Af en toe dwaal ik nog. Maar dat is omdat ik niet goed genoeg getraind ben. Het is ook niet bedoeld als arrogantie, ik heb gewoon zin om te ontdekken en zaken te lezen en af en toe sla ik de plank volledig mis.
  zondag 3 juli 2005 @ 11:17:13 #237
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28438942
nasa gelukkig zijn er tegenwoordig russen en bepaalde europese landen die wel fatsoenlijk en serieus onderzoek doen. nadat de nasa op de maan is geweest en paar satalieten in de ruimte heeft geplaatst zijn ze waardeloos. maar ja wat verwacht je van amerikanen.

heb seti@home ook een tijdje gedraaid om wat van die info te scannen, maar dat hield ik al snel voor gezien.

wat er in mexico en dergelijk gebeurd. mensen zeggen dat het plaatsgebonden is al die buitenaardse activiteiten. we zullen wel zien als het zo is op het moment dat het zover is.

rassen zoals de Ancturians willen dat de aarde goed loopt omdat dat belangrijk is. het is een belangrijke planeet in dit melkwegstelsel. vergelijkbaar met het menselijke keelchakra, maar op grotere schaal. en wij hebben het lekker zitten vervuilen. Gaia is daar niet blij mee en kan er weinig aan doen op het moment. we zitten haar pijn te doen en niet zo'n klein beetje ook. dus Gaia moet genezen worden en iedereen kan daar aan bij dragen door gewoon op grotere schaal aan dingen zoals het Kyoto-pact mee te doen en dus globale vervuiling tegen te gaan. maar ook op kleinere schaal door energie uit de grond te trekken, in je lichaam te katalyseren en dan weer de grond trug in te duwen. en dat constant. een planeet moet leefbaar zijn als je er op wilt blijven leven. dus daar gaan ze ons bij helpen als de tijd zo ver is.

slechte administraties en fraude is niet belangrijk. dat veranderd vanzelf zodra de mens nnieuwe inzichten krijgt en de overstap naar het hogere trillings niveau is voltooid. maar de drang om dingen te vernietigen, oorlogen, oneerlijkheid dat is wel belangrijk. maar ook dat zal gaan veranderen.

we hebben het niet de afgelopen duizenden jaren het slecht gedaan, op de oorlogen na. de echte grote fouten kwamen met het technologisch tijdperk en de handel waarin iedereen egoistscher werd. nederland is inderdaad verder dan de meeste landen, maar dat komt omdat ze opener staan voor veel dingen en iedereen laat zo'n beetje anderen doen wat ze zelf willen. tuurlijk is er corrupte, maar in mindere mate. en balkenende heeft getoond toch te luisteren naar ons als we gewoon voet bij stuk houden. iets wat een andere niet zou doen.

als het zover is zal het opbouwen van 3e wereldlanden ook beginnen. want een aantal grote regeringen die gaan vallen en worden een stuk minder invloedrijk op globale schaal. zo kunnen die irritante jonge zielen van amerika eens leren om hun bek te houden en te doen wat er gezegd worden.

iedereen die de overstap naar het hogere trillingsgeval niet aankan gaat dood. drastisch genoeg? maar dat is standaard. mensen die niet flexibel en meegaand zijn leven zo wie zo al minder lang dan iemand die wel flexibel is.

was trouwens behoorlijk doods op irc gister

en voor degenen die het nog niet wisten. ik sta niet positief tegen over amerika en hun inwoners
pi_28439081
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zow even verplaatst.

We moeten echt proberne de slowchat / offtopic reacties tot hier te beperken.
Ik vergis me ook telkens.
Niet doen, want dan is het slowchat topic zo afgelopen.
(en terecht )

Even samen aan werken dus om in de sfeer van net door te gaan
You've got a point there.
Maar wat wel zo is is dat dat gereleteerd was aan het onderwerp slaap en dromen en de invloed van straling daarop.
Dat kan je dromen wel beinvloeden. Dus zo off topic was het niet.

Dat is het probleem..... men zegt soms dat je off topic gaat. maar in een gesprek begin je toch ook met een punt dat later kan uitmonden in andere zaken die er allemaal toe bijdragen het punt A helder te krijgen. Dat is discussie. Alles is immers gerelateerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28439293
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Enyalius het volgende:
nasa gelukkig zijn er tegenwoordig russen en bepaalde europese landen die wel fatsoenlijk en serieus onderzoek doen. nadat de nasa op de maan is geweest en paar satalieten in de ruimte heeft geplaatst zijn ze waardeloos. maar ja wat verwacht je van amerikanen.
Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?
  zondag 3 juli 2005 @ 11:43:08 #240
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28439328
ik zeg niet dat het beter is. ik zeg dat het meer prestatie gedreven is en zich richting op iets anders en interesanters
  zondag 3 juli 2005 @ 11:46:04 #241
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28439394
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:41 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?
Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.

Of groeperingen betrouwbare informatie ove rhun vondsten naar buiten brengen is natuurlijk ene ander verhaal, maar onderzoeken op zich zijn natuurlijk nooit onzinnig.

Soms valt het later in het niet omdat iemand anders verder gaat en meer resultaten boekt, maar is het niet altijd zo dat het zogenaamde voorwerk ondergewaardeerd wordt terwijl dat juist de bouwstenen van de verdere onderzoeken is ?

In wat voor context je het ook zou willen plaatsen.
(bovenstaand was maar een voorbeeld)

Het is idd erg kort door de bocht en volledig afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren / geloof qua voor mijn part conspiracy.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 11:57:53 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28439685
Gedouched en helemaal fris

Ik zat net ff in de tuin en er is ook iets gebeurt met overname door slechte krachten, kunnen Aliens zijn. Ook dat probleem wordt nog weg gewerkt. Ze hebben zich weten te nestelen in de atmosfeer en mensen worden beinvloed volgens mij.

Ik voel me nu redelijk schoon van binnen, maar nog steeds niet puur schoon. Schoon is lekker. Schoon is fris. Schoon is luchtig. Schoon is nergens last van hebben.

Kan zijn dat die wezens zich vastkleven aan je gedachtes en het wazig maken. Of het is 1 kracht die dat doet. 1 kracht of ieder mens heeft 1 afzonderlijke die zich aan je vast plakt? Kan beiden zijn ook. Ik kan die kracht uitschakelen als ik wil.

Goed, genoeg geluld weer. Ik ga water drinken. Koffie stap ik ook nog van af.

Net trouwens de nieuwe Donald Duck gelezen Ging ook over een buitenaards wezentje dat iedere identiteit kon aannemen. Ontspannen gelezen. Donald duck staat altijd voor ontspanning bij mij.

Nu weer weg. Genoeg geouwehoerd voorlopig.
pi_28439825
Euh ... aliens en de wtc's, aliens en onze administratie ? We zijn uit de bocht aan 't gaan vrees ik.
Stel dat ik morgen een foutje maak in de loonsberekeningen op mijn werk, komt er gelijk een alien naast me staan om me op mijn vingers te tikken ... my boss is an alien
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 3 juli 2005 @ 12:05:05 #244
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28439872
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
Euh ... aliens en de wtc's, aliens en onze administratie ? We zijn uit de bocht aan 't gaan vrees ik.
Stel dat ik morgen een foutje maak in de loonsberekeningen op mijn werk, komt er gelijk een alien naast me staan om me op mijn vingers te tikken ... my boss is an alien
Jij hebt the arrival gezien gisteravond
Sir Winston Churchill
pi_28439892
Nee jammer genoeg niet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28440070
quote:
Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollar
  zondag 3 juli 2005 @ 12:14:20 #247
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28440110
oké, ik ga even wat troepies opruimen en dan naar de kinderboerderij.

later !
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 12:50:01 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28441056
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollar
Ik heb hersteld. Ik ben nog een achtbaan en dat komt mede door koffie. Lees maar terug en zie dat ik weet dat Nasa bezig is met analyseren van de aarde.

Ik ben nu trouwens weer naar buiten, via muziek bepaalde zaken wegwerken in mijn hoofd. Vanmiddag waarschijnlijk weer online.

Die aliens zullen je niet straffen voor een fout in de loonsberekening, hoewel exactheid toch een belangrijk iets is. Maar dat heeft meer met wiskunde en economie te maken. En wie weet is dat meer iets voor de mensen zelf om dat goed aan te pakken. Snelle administratieve systemen, minder bureaucratie. Bepaart nog veel geld ook. Fouten maken is menselijk natuurlijk, leren van fouten is wat anders.

Ben weg

Muziek Koi's voeren en tam maken. Caravan Cevitan erbij en lekker rusten.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:33:37 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28442380

Heb nu happy hardcore opstaan buiten. Paul Elstak - Promised land.

Doet goed. Ik ga nu denk ik hardcore omzetten, ik moet bestaande gedachtes in stukken hakken en vernietigen In mijn fotoboek staat geen harde muziek gebruiken maar nu is het tijd om slechte invloed weg te werken en helder te worden

Daar gaan we weer Voel me weer bevrijd door muziek Tijd dus voor keiharde hakkuh

Heb weinig te zeggen nog nu, behalve dat er gebouwd gaat worden in de toekomst. We gaan de lucht in!!!! Formule 1 is bezig, denk dat ik af en toe een oog daarop laat vallen, de ronde-tijden zijn ook interessant. En de tour gaat beginnen

Kortom: Genoeg te doen
pi_28444001
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.

Of groeperingen betrouwbare informatie ove rhun vondsten naar buiten brengen is natuurlijk ene ander verhaal, maar onderzoeken op zich zijn natuurlijk nooit onzinnig.
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.

Misschien zijn amerikanen meer prestatiegericht, maar dat zie ik alleen maar als een pluspunt. Daar zou Nederland misschien wel een voorbeeld aan kunnen stellen, ook qua onderzoek. China gaat trouwens ook die kant op; relevant onderzoek wordt steeds vaker in China gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')