Veel plezier !quote:Op zondag 3 juli 2005 09:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff rusten nu. Ik word grijsVolgens mij ben ik over 10 jaar zo grijs als een muis.
Kapster zegt altijd dat het grijze niet uitmaakt en dat ik niet moet verven.
FF buiten zitten dus met muziek en koffie.
Tot straks
Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage je vroegt waarom buitenaardse wezens willen dat het hier goed loopt. Ik wilde net ff het contact op een laag pitje zetten met ze omdat ik soms helemaal uitgeput raakt door het contact. Het contact met het hogere dus.
Waarschijnlijk zijn ze zelf exact bezig. Ze houden niet van chaos en van wanorde. Ze willen dat zaken goed geregeld zijn. Ze zijn hoger beschaafd dan het merendeel van de mensen hier op aarde. Je zei dat het hier een zooitje is en dat is zeker zo. Veel zaken zijn totaal slecht geregeld. Administraties die niet kloppen en nog meer. Fraude is een ander verhaal, dat heeft te maken met oneerlijkheid en daar kunnen die buitenaardsen al helemaal niet tegen. Komen ze om het echte contact te zoeken dan dient eerlijkheid en vertrouwen op de eerste plek te staan.
De wereld is gewoon na al die duizenden jaren slecht ontwikkeld. En dat is een reden dat ze niet komen. Komt waarschijnlijk nog ooit eens goed hier. Laten we hopen dat het goed komt nog.
Er zijn nog veel zaken die verbeterd moeten worden. Nederland is op dat gebied redelijk ver maar nog lang niet waar het zijn moet. Je hebt nog 3e wereld landen die opgebouwd moeten worden en nog meer. Je hebt Mexico en Afghanistan en Irak. Allemaal landen die opgeschoond moeten worden nog. En zo moet de hele wereld glashelder worden.
Kan nog tientallen jaren duren allemaal. Het is een kwestie van inzet en samen werken op alle gebieden. 1 voor allen en allen voor 1. Anders lukt het niet.
Precies.. en dáárom probeerde ik laatst te zeggen dat een persoon die op kleine schaal heel mooie dingen doet wél belangrijk kan zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.
Dat soort kracht kan de wereld zuiveren.
Ik woon in een redelijk bosrijke omgeving. Ik ga binnenkort naar de brunssumerheide een keer, om de pure lucht in te ademen. Hoewel puur, ook dat is aangetast.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Veel plezier !
Snuif de buitenlucht goed op ! (doe net alsof er geen vervuiling is![]()
)
Het is heerlijk buiten op het moment !
Je bedoeld goede krachten bundelen, dat iedere kleine goede kracht weer aanstekelijk werkt? Dat anderen het voorbeeld overnemen?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dit, en dat andere topic waarin dit begon doorlees dan valt me op dat we het voornamelijk over regeringen hebben met een onzuivere administratie en onzuivere motieven.
Je hebt het over buitenaardsen die vinden dat het opgeschoond moeten worden en die een hogere intelligentie hebben dan wij.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het systeem der dingen op aarde als het grote plaatje dan niet zien. Dat ze niet zien dat landsgrenzen er niet toe doen in de onzuiverheid maar dat je de wereld als geheel moet zien ipv als administrtatieve units.
Zoals ik het hier lees lijkt het wel alsof de eliminatie van de twintowers (idd een symbool van onzuiverheid in handel imo) een handige methode was om die andere landen die genoemd zijn te laten aanpakken.
Toevallig dat al die andere landen die je noemt niet echt vrienden van de VS zijn en allemaal landen die de VS of reeds aangepakt heeft (en zuiveren zou ik dat niet willen noemen) of een oude vijand is (Mexico.... Santa Ana... eeuwige grensconflicten, Texas California)
En alsof het hier in Nederland nog wel meevalt.
Dacht het niet....... de corruptie hier loopt alleen minder in het oog. Is veel beter onder het kleed geveegd. Maar zuiver????? Nah, forget it.
Dan denk ik toch dat er een manier moet zijn omin de harten van mensen te kijken. Individuen die wel een eenheid kunnen creeeren in spiritueel opzicht. En dan heb ik het absoluut niet over godsdienst. Maar een emphatische geest. De kracht van velen, gebundeld tot een.
Dat soort kracht kan de wereld zuiveren.
Zow even verplaatst.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
Wat helpt eigenlijk tegen tsja.., wat is het, straling? ?
De pc bv... als hij lang aan staat (en bv de tv in de woonkamer ook nog) dan heb ik er last van.
Het voelt gewoon verademend om alles uit te zetten.
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horenquote:Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.
kwas ffe met de kindjes bezigquote:
Is geen geouwehoer, je doet het goed. Je vult goed aan. Ik vind het geweldig als mensen aanvullen. Je hebt zeker een punt. Maar ik ga het later eens doorlezen helemaal. Ga vooral door met schrijven op die manier. Deze vuist op deze vuist. Domino stenen die vallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, dit is ouwehoer....... ik ben nu helemaal serieus geworden![]()
You've got a point there.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow even verplaatst.
We moeten echt proberne de slowchat / offtopic reacties tot hier te beperken.
Ik vergis me ook telkens.
Niet doen, want dan is het slowchat topic zo afgelopen.
(en terecht)
Even samen aan werken dus om in de sfeer van net door te gaan![]()
Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Enyalius het volgende:
nasagelukkig zijn er tegenwoordig russen en bepaalde europese landen die wel fatsoenlijk en serieus onderzoek doen. nadat de nasa op de maan is geweest en paar satalieten in de ruimte heeft geplaatst zijn ze waardeloos. maar ja wat verwacht je van amerikanen.
Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je hier concrete voorbeelden voor geven? Waarom is het onderzoek van de ESA zoveel beter dan die van de NASA?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
Euh ... aliens en de wtc's, aliens en onze administratie ? We zijn uit de bocht aan 't gaan vrees ik.
Stel dat ik morgen een foutje maak in de loonsberekeningen op mijn werk, komt er gelijk een alien naast me staan om me op mijn vingers te tikken ... my boss is an alien![]()
En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollarquote:Op zondag 3 juli 2005 06:15 schreef Dromenvanger het volgende:
NASA, tja, waar die mee bezig zijn is nog maar de vraag. Wat is het nut om zoveel geld te steken in MARS terwijl er alleen maar zand te vinden is? Ik zou zeggen, weg met die Marssonde en ga wat nuttigs doen.
Ik heb hersteld. Ik ben nog een achtbaan en dat komt mede door koffie. Lees maar terug en zie dat ik weet dat Nasa bezig is met analyseren van de aarde.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat dan met de Deep Impact missie van morgen, die kost ook ff 320 miljoen dollar
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd een beetje kort door de bocht is.
Of groeperingen betrouwbare informatie ove rhun vondsten naar buiten brengen is natuurlijk ene ander verhaal, maar onderzoeken op zich zijn natuurlijk nooit onzinnig.
Ik heb er ooit een topic over geopendquote:Op zondag 3 juli 2005 10:44 schreef Haushofer het volgende:
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horen
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben niet gek, ik doe wat ik voel en denkIk volg mijn intuitie.
Nee, mijn creaties kan ik mee praten. De zon is mijn creatie.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef Enyalius het volgende:
[..]
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoor
jij zegt tegen de zon precies hetzelfde wat ik tegen jouw zei. die je de verbinding al?
jawel hoor ik geloof je en het begint en gebeurt allemaal in je hoofd wat je hier schrijft...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan 1000 keer zeggen dat ik de schepper ben. Niemand zal me geloven op dit momentIk kan al mijn creaties veranderen.
jazeker, een deeltje god weliswaar maar who gives a fuck...we zijn allemaal god.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
dus ik ben ook god volgens jouw definitie
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Haushofer het volgende:
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.
Precies, net als dat je in een winkelcentrum niet om moet roepen dat er een bom ligt, maar ze rustiog voorbreidt door ze op de uitgang te wijzen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.
ik niet...ik ben behoorlijk groot... "lang" is misschien het juiste woordquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
wat zijn we klein.....
Waar, waneer? Hoe was dat? Tell us.quote:
je schrok en zei: Jezus Christusquote:Op maandag 4 juli 2005 08:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ik keek in de spiegel vanochtend.
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je schrok en zei: Jezus Christus![]()
Sorry..... couldn't resist. *boetvaardige houding*
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondevalquote:
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....quote:Op maandag 4 juli 2005 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondeval
Bewust ogen dichtdoen en omdraaienquote:Op maandag 4 juli 2005 08:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....
ik kan er dus niet om heen...![]()
Coolquote:Op maandag 4 juli 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:
Ow heb ik al verteld dat ik ga schaken ?
FOK-GOT partij
Het is de moeite zeker waard !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool![]()
Wil ik trouwens nog steeds leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |