abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:02:35 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28395059
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:41 schreef UncleScorp het volgende:
Beer makes your mind dirty
Ik heb sowieso een dirty mind wel. Zonder bier ook wel. Af en toe komt er geen einde aan die erectie. En dan staat op het pakje sigaretten dat je impotent kan worden ervan

Lastig af en toe als ik over straat loop. Dan denk ik dat iedereen het ziet. Maar het is wel een gezond teken of niet soms?

Als een vrouw door haar haren gaat begint er al iets te groeien hier Ben een vrouwen gek.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:04:17 #58
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28395085
Ik ga niet reageren ik ga niet reageren ik ga niet reageren

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:17:07 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28395301
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ik ga niet reageren ik ga niet reageren ik ga niet reageren

Tis echt erg....ik kijk naar iedere vrouw. Sommige vrouwen vallen buiten de boot maar veel vallen erin. Kleding doet al wonderen en een kleurtje en de haren. Maar er zijn vrouwen, zoals jou bijvoorbeeld die erboven uit springen.

Ik wil niet Oversight als vijand maken want in principe ben ik toch al bezet, met mijn telepathish astrale partner die ik ooit ga tegen komen.

Het nadeel van een erectie die 24/7 duurt is dat plassen lastig gaat Daar moeten ze nog iets op uitvinden.
pi_28395304
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Mirage het volgende:
of zou ik het verzwegen hebben omdat ik er dan ook bijhad moeten vertellen dat ik ontdekt heb dat ik praat tegen mijn beeldscherm ?
En daar ben je sinds die chatsessie achter gekomen? OMFG.......... Heb ik je gek gemaakt? Wat zei je allemaal?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28395334
aaah vrouwen ... da's een topic apart
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28395335
De discussie lijkt toch wel een leuke kant op te gaan nu. Keek net even globaal maar ga nu toch echt even helemaal bijlezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:25:16 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28395344
Vrouwen

De mooiste wezens op aarde. En vaak ook nog de slimste ook.
pi_28396623
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrouwen

De mooiste wezens op aarde. En vaak ook nog de slimste ook.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:56:42 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28397004
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Slim op vele gebieden dus

De verhouding man vrouw is nog steeds redelijk gelijk. Vrouwen hebben vele kwaliteiten en mannen ook. Ze kunnen niet zonder elkaar. Ze zijn onafscheidelijk.
pi_28397106
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Slim op vele gebieden dus

De verhouding man vrouw is nog steeds redelijk gelijk. Vrouwen hebben vele kwaliteiten en mannen ook. Ze kunnen niet zonder elkaar. Ze zijn onafscheidelijk.
En als het goed is vullen ze elkaar aan...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:49:40 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28397878
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En als het goed is vullen ze elkaar aan...
Dat ook, dat is de ideale combinatie

Ik ga slapen

Ik heb nog codes te ontcijferen morgen. Vanavond niet denk ik. Heb nog veel codes die gekraakt moeten worden en ben kapot nu.

Dag

En alvast prettige nachtrust!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:51:02 #68
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28397898
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
Over Jezus. Het was misschien een goede man, maar echt veel krachten had hij ook alweer niet. En hij groeide op in arme tijden dus er was niet veel te doen. Nu internet er is is er veel meer mogelijk en ga zo door. En dan is Jezus niet meer nodig, dan doen IT bedrijven het werk.
hij had meer krachten dan jij denkt. hij was een zeer oude ziel. en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, kunnen wij dat ook allemaal. het meest duidelijk voorbeeld is de lichte vorm van genezing door middel van reiki. dus we zitten op hetzelfde pad, maar we hebben nog een lange weg te gaan. maar zijn taak was meer Liefde te introduceren en de mens zo nieuwe inzichten te verschaffen. en meteen daad bij dat bericht te verschaffen door passief een revolutie te ontketenen van de onderdrukten tegen de roomse leiders. de rest, zoals opstanding, was gewoon een fabel. ze zagen hoogstwaarschijnlijk zijn astrale vorm/geest ronddwalen en niet hem zelf

het christendom staat er compleet los van. en nee, ik ben alleen op papier christelijk. heb het niet zo op geloven en al helemaal niet op de meeste volgelingen er van.

dromen over de toekoms, niet in de zin van visioenent. lijkt me leuk, maar ik heb geen dromen of ambities te vervullen op aards vlak. ik weet niet eens wat ik precies wil. ik wil gewoon een baan die vol te houden is en niet als een "burden" voelt op me schouders en me voldoende inkomsten verschaft om de maandelijkse lasten te kunnen betalen en af en toe wat leuks te kunnen doen. de rest van me tijd hou ik me bezig met energetische zaken en mijn persoonlijke/spirituele groei.

een wereld zonder beperkingen...het is geweldig. maar probeer eerst maar eens los te komen van de beperkingen die zijn opgelegd door je omgeving en die jij klakkeloos heb aangenomen. bewust of onbewust.

Dromenvanger, ben benieuwd naar wat voor iets jouw probeert neer te halen. zijn dit innerlijke "demonen" of energetische wezens? of je belangrijk bent lijkt me sterk, je bent namelijk niet de enige die dit soort dingen overkomt. wat me wel opvalt is dat de meeste die ik ken hier mee hebben leren omgaan en zich kunnen beschermen en in controle blijven. ik weet ook enorm veel en kan ook erg veel en er overkomt me ook veel, maar of ik daardoor belangrijk ben...lijkt me stug

voorspellen van uitkomsten...is vrij makkelijk. roep gewoon het eerste dat in je opkomt. bij mij klopt dat wel. bij het laatste grote voetbal toernooi had ik bijna alles goed gegokt op poule A en de finalist na. had er alleen geen geld opgezet. op het werk hadden we poules voor de nederlandse kwalificatie wedstrijden, daar had ik dus altijd alle tussenstanden en eindstanden correct. toen ik zei hoe ik het deed geloofde ze me niet maar ik mocht toch niet meer mee doen. laatste keer dat ik dit deed was in een kroeg in rotterdam "Breakaway". AZ en een portugese club speelde. ik zei dat AZ zou winnen maar niet door zou gaan. de supporters keken me vreemd aan toen ik dat zei omdat het niet logisch was maar kijk maar in het nieuws wat er gebeurde. eerlijk gezegd zou ik me er niet goed bij voelen om op deze manier miljoenair te worden door wat nummers goed te gokken. heb het gevoel dat ik dan een ander besteel van zijn prijs.

bleh...net thuis van werk...denk dat ik een dutje ga doen of zo

[ Bericht 1% gewijzigd door Enyalius op 01-07-2005 20:58:12 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28398106
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef Enyalius het volgende:
... en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, ...
Hier ben ik weer

Ik heb ondertussen op het net al massa's opties voor de toekomst gelezen, om een bibliotheek mee te vullen ...
Daarom had ik ook graag jouw visie es gehoord
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:12:05 #70
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28398182
mijn visie over de toekomst? tja... je weet dat dat maar een theory/gissing is aangezien het constant onderhevig is aan veranderingen en beslissingen van zoveel individuen. te veel variabelen om er iets concreets over te kunnen zeggen. dus als je wat preciezers over de toekomst wilt weten denk ik dat ik je wel wat gissingen van mezelf kan delen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28398309
Dat bedoel ik ook
Kga straks wel offline maar kijk zeker uit naar jouw gissingen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:11:50 #72
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28399001
hmmm een algemene blik op de toekomst...es even kijken. dit zou wel eens een lap tekst kunnen worden...als ik wakker kan blijven zo lang.

Al een tijdje is de volgende evolutie stap bezig. veel mensen worden "wakker" en beginnen zich meer in het paranormale/spirituele te verdiepen. steeds meer mensen zien geesten, entiteiten en voelen energie aan. steeds meer mensen verkrijgen nieuwe informatie en een nieuwe kijk op dingen. dit is al merkbaar. en we zitten nu in de eindfase van die verandering. en zoals alle veranderingen gaat het gepaard met bepaalde gebeurtenissen.

zo zijn veel mensen geweldadiger en doden/verwonden ze elkaar over helemaal niks. zo vinden er meer natuurrampen plaatsen en ook nog krachtiger. kortom veel mensen sterven om ruimte te maken voor de nieuwe zielen die het nieuwe trillings niveau makkelijk aan kunnen (ook wel dimensie genoemd door velen). die nieuwe zielen zullen er dus voor gaan zorgen dat er grote veranderingen plaats gaan vinden binnen nu en 50 jaar (tijd die nodig is dat hun geboren worden en volwassen zijn). die geweldadigheid e.d. zakt vanzelf weer weg, het is wel vaker voor gekomen in de geschiedenis elke keer dat er grote veranderingen plaats vonden. oorlogen e.d. toen jezus het bericht van liefde kwam verkondigen. een nieuwe inzicht en dat de mensheid naar het huidige trillings niveau bracht waar we over een 10 jaar ofzo weer uitstappen een tree verder omhoog.

religie zal erg veranderen denk ik. alle gevestigde geloven zullen vallen en langzaam stoppen te bestaan. een nieuwe vorm van religie zal geboren worden. mensen zullen zich niet concentreren op het volgen van een geloofsleider, maar meer hun eigen geloof maken. dit zie je nu al in kleine mate gebeuren, zoals het geloof "Jedi" dat sinds kort bestaat. meer mensen zullen zich uiteindelijk op het astrale gaan begeven en zo de spiritualiteit beter gaan leren te ervaren en zo ook alles beter gaan begrijpen. ze zullen niet alles begrijpen, maar wel voorlopig voldoende en veel nieuwe inzichten verkrijgen. we gaan namelijk naar vibratieniveau 4 van de 13 in totaal(dimensie 4 whatever you wanna call it). dus we zijn nog lang niet op het eind en we weten nog lang niet alles. maar we kunnen weer een jaartje of 2000 vooruit.

de wetenschap loopt achter de feiten aan zoals gewoonlijk. veel mensen beweren het en de wetenschap moet het logischerwijs verklaren voor de massa. vanwege de groei in "paranormaal" en spirituele groei zal de wetenschap ook een andere weg in slaan. kwantum mechanica zal het nieuwe "geloof" worden zodra het uit de kinderschoenen van die ontwikkeling stapt. veel zaken die nu als onmogelijk worden geacht worden dan verklaard. we zullen een wetenschappelijke groei zien vergelijkbaar met dat wat te zien is in Star Trek.

zodra het nieuwe begin begint zullen de ancturianen zich aan ons tonen als onze begeleiders en onderwijzers. we zullen ze in eerste instantie waarnemen omdat bepaalde mensen in onze maatschappij dan mensen gaan onderwijzen e.d. die mensen bestaan niet allemaal uit de zielen van de Ancturianen maar ook andere entiteiten die je op het astrale tegen komt. na een tijdje zullen de ancturianen zich tonen in hun werkelijke vorm en dan zal de wetenschap pas echt gaan groeien.

maatschappelijk en globaal...tja. nederland is zeer liberaal en openminded ingesteld. in grote lijnen laten de nederlanders elkaar in hun waarde en zo kunnen vele nieuwe geloofsvormen en nieuwe maatschappelijke standaarden gaan ontstaan. vanwege de nieuwe wijsheden en enorme vertegenwoordiging van allerlei zaken zullen wij één van de eerste zijn die de nieuwe normen en waarden gaan handhaven. veel andere landen zullen volgen en gepaard met andere veranderingen zullen we een stuk vreedzamer met elkaar omgaan en verschillen zullen achter ons gelaten worden. Oorlog zal minder snel voorkomen, maar de jonge zielen zijn idealistisch en impuslief...dus oorlog zal er altijd wel in een zekere mate aanwezig zijn. (amerika is goed voorbeeld van jonge zielen. laat zien dat aardse leeftijd weinig tot niks zegt)

tja maar dat zijn een paar van mijn visies en ideeen. nergens op gebaseerd behalve het doortrekken van een trend die er al is. en die is aan veranderingen onderhevig dus de toekomst staat niet vast tot dat het gearriveerd is. als ik er een tijdschema aan zou moeten toe kennen zou ik zeggen dat dit alles binnen 7-80 jaar plaats vindt. over 7-8 jaar wordt het duidelijk en dan tot de 80e jaar dat het nodig heeft om al die aanpassingen hun plekje te laten vinden.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:12:46 #73
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28399032
Enyalius, het lijkt je sterk dat Dromenvanger ( en/of jij ) belangrijk is ?

Ik weet wel zeker dat Dromenvanger belangrijk is !
Op het moment dat jij 1 persoon een érg prettig gevoel kan geven of dat jij bij 1 persoon de trigger weet te vinden waardoor hij/zij weer een stukje meer van zichzelf ontdekt... dan ben je al belangrijk !

En Dromenvanger is belangrijk.
Hij laat me meer dan eens lachen.
Hij heeft hele interessante visies, niet altijd overeenkomstig met de mijne, maar hij brengt de zijne met respect. Ook als je iets leest wat níet je visie is, kan het toch inzichten bij jezelf oproepen. hetkan je meer bewust maken van dat wat je wél denkt.
Dromenvanger heeft een vriendelijk woord over voor anderen, dat doet míj iig goed.
Al deze puntjes zijn al dingen op zich die iemand `belangrijk` maken.

Belangrijk zijn heeft nie per definitie te maken met grote zaken en het hele geheel.
Maak ieder stukje hoe klein ook iets positiever-verlichter en het zal vanzelf effect hebben op het geheel.

* Mirage denkt aan haar zoontje.....hoe klein het kereltje ook is.. en hoe weinig zinnigs er ook uit zijn kleine mondje kan komen... des te zinniger het is. Ik heb hem op kleine schaal met hele kleine dingen hele grote verschillen zien maken.. Met zijn knuffel liep hij op een zwerver af bij het metro station. hij liet zijn knuffel hele verhalen vertellen tegen de man die in elkaar gezakt zat. Met dat hele kleine beetje aandacht en die welgemeende niet veroordelende glimlach heeft hij iets magisch gedaan. Je zag die man groeien en genieten.

Terwijl hij langs bushaltes en bankjes wandelt plukt hij bloemetjes en lange grasprieten uit de berm. Hij heeft oog voor mensen die zich eenzaam, verdrietig of hoe dan ook voelen... met een stralend gezichtje en de mensen recht in de ogen aankijkend geeft hij ze het bloemetje of de grasspriet.
Het is niet het bloemetje.. het is vele meer wat hij op zo'n moment geeft.
En nee het is misschien niet veel als je naar het totaal plaatje kijkt.. naar de hele samenleving.. maar het is wél een persoon !! én zeker de moeite waard om al is het maar voor een moment even wat happier te maken of van een beetje gemeende liefde te laten proeven.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:27:57 #74
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28399469
zoals het overkwam vond hij zich belangrijk niet vanwege die kleine dingen, maar omdat hem veel overkomt. kwa "aanvallen" van mogelijke entiteiten, het astraal reizen en zo het universum verkennen, communiceren met de Hogere Zelf van bepaalde bekende mensen op deze aardkloot. ik vind dat niet bijzonder aangezien dat heel veel mensen al kunnen en het beter onder controle schijnen te hebben dan hij dat doet. ik kan dat ook...ben ik nu belangrijk? - nee, ik heb toevallig meer ervaring, big deal. anderen zullen dat uiteindelijk ook hebbem

als hij het liet overkomen dat hij zichzelf belangrijk vond vanwege de kleine dingen. tja...dan nog. het is leuk dat je het kan en doet. het is nobel van je, maar dat maakt je nog steeds niet belangrijk. ik hoor van mensen dat als ze echt met me praten dat ze een "warm deken" voelen waarin ze zich rustig en vertrouwd voelen. en dat mijn woorden op die momenten echt steun geven waardoor ze verder kunnen. maakt mij dat belangrijk? - nee, want ik doe gewoon wat me goed doet voelen op dat moment. niks bijzonders

niemand en niets is belangrijk.
je doet gewoon wat jezelf goed doet voelen, dat is belangrijk

en unconditional love is geen pretje. de mens praat makkelijk over liefde en onvoorwaardelijke liefde, maar ze hebben het nog nooit in de meest pure vorm ervaren. vanwege al die indoctrinaties en beperkingen die mensen zichzelf opleggen zullen ze het voor een lange tijd nooit volledig kunnen ervaren. geloof me...de eerste paar keer zal het je zo ontzettend veel pijn doen. het breekt complete barrieres af. gisteravond ging ik bijna gestrekt na het ontvangen van zoiets als steun in mijn moeilijke periode.

[ Bericht 15% gewijzigd door Enyalius op 01-07-2005 22:38:30 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:47:34 #75
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28400098
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:

niemand en niets is belangrijk.
je doet gewoon wat jezelf goed doet voelen, dat is belangrijk
en ik vind veel zaken dus wél belangrijk.
quote:
en unconditional love is geen pretje. de mens praat makkelijk over liefde en onvoorwaardelijke liefde, maar ze hebben het nog nooit in de meest pure vorm ervaren. geloof me...de eerste paar keer zal het je zo ontzettend veel pijn doen. het breekt complete barrieres af. gisteravond ging ik bijna gestrekt na het ontvangen van zoiets als steun in mijn moeilijke periode.
Onvoorwaardelijke liefde... die heb ik heel veel.
Ín mij aan anderen gericht en áán mij gericht door anderen gegeven.
En dat het veel met je doet ?
Zeker. Soms maakt het mij aan het huilen, maar dan wel van geluk.
Het maakt veel emoties los.
Maar ik zie het als iets moois.. als het allermooist eigenlijk.

Die onvoorwaardelijke liefde maakt mij tot de sterke en haatvrije persoon die ik ben,
het maakt dat je overal dwars door heen kan zien en het maakt alles om je heen transparant.
Die onvoorwaardelijke liefde maakt dat ik ontpop tot wie ik aan het worden ben.
Die onvoorwaardelijke liefde geeft mij de kracht om geen wrok te voelen.

Het is een bron die zich constant oplaadt het voelt bijna explosief.

En wat mijn zoontje betreft... zijn acties laten soms de tranen over mijn wangen stromen... gewoonweg modat het zó ontzettend mooi is om te zien....
en als ik dan bedenk dat hij groter aan het worden is en steeds meer gevormd zal worden door de maatschappij... dan maakt mij dat verdrietig.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:05:03 #76
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28400693
ik moet even zeggen van mijn vent
dat hij niet zeurt dat ik zo veel fok
ik moet zeggen dat hij heel lief is
en dat hij de kindjes vanmiddag mee naar buiten heeft genomen
zodat ik lekker het rijk alleen had
en hij heeft vanavond patatjes voor mij gehaald
hij heeft de hond uitgelaten
en ik kreeg eergisteren een hele mooie ketting van hem

zow, ik heb mijn plicht weer gedaan

nu is hij weer blij

zal ik hem nu om een kopje koffie vragen ?

nee hoor ik maak geen misbruik van hem

ode aan de smileys !

zou hij nu blij zijn?
Sir Winston Churchill
pi_28407007
Alles weer toppie in huize mirage
pi_28407034
@Enyalius ... thx voor de moeite van het uittypen van je "gissingen" ... het vervolledigt de puzzel weer een beetje. Je praat er echt over met een vreedzaam gevoel ... ik krijg dan ook de indruk dat je niets "slechts" verwacht. Geen doemdenkerij, geen oliecrisis, geen rampen (klimaatswijziging, pole-shift...). Dat het huidige geloof ging aan zijn laatste tijden bezig is, had ik ook al gelezen, maar volgens mij kan dit enkel als mensen iets anders voorgeschoteld krijgen. Het geloof zit bij velen diep gebakken, toch bij de moslims ... Je schrijft zelf dat een nieuwe religie geboren zal worden, dan vraag ik me af door wat zoiets gemanifesteerd zal worden.
En de ancturianen zullen zich aan ons tonen ? Hopelijk geen War of the Worlds
Hoe zit het dan trouwens met de andere aliens ? Laten zij de ancturianen zomaar doen of gaan ze ook willen tussenkomen ?
Wat vind je trouwens van deze topic : iapetus : Maan (Saturnus) of Ruimteschip ?

btw Goro has an update : July 01, '05 'Follow the Torch' 2005
http://www.goroadachi.com/etemenanki/blog-05july.htm#070105
  zaterdag 2 juli 2005 @ 07:28:47 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28407061
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:

Het nadeel van een erectie die 24/7 duurt is dat plassen lastig gaat Daar moeten ze nog iets op uitvinden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28407065
'morning BG
pi_28407094
Goodmornin' trutheltjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 07:53:14 #82
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407100

En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Sir Winston Churchill
pi_28407123
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 07:53 schreef Mirage het volgende:

En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:22:50 #84
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407152
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?

*nieuwsgierig is*
Sir Winston Churchill
pi_28407175
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?

*nieuwsgierig is*
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.

Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.

Jij wel dan?

Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:34:59 #86
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407193
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.

Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.

Jij wel dan?
Ja, maar dat was geen kloon.
Ik had voorheen gewoon een andere nick.
Nieuwe fase in mijn leven, nieuwe nick genomen. En een stukje gewoon omdat het praktisch was want ik was mijn pasw kwijt en het email adres bestond niet meer waar het pasw mee aangevraagd was.
Ik heb een jaar of wat (geen idee meer of het nou 2 of 3 jaar was ) de vorige nick gehad en post nu sinds 2001 (geloof ik) onder deze nick.
Ik heb ooit een paar posts gemaakt onder een kloon, Mirage omgekeerd.. Egarim omdat Oversight onder mijn nick had gepost en ik daar een ban voor had gekregen.

en wat kloons betreft... ik heb meestal wel een idee wie van wie een kloon is.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:35:42 #87
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407198
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:36:10 #88
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407202
Hoe was het kamp ?

Is hij in één stuk terug gekomen ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:37:15 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407205
je bent niet de enige die vroeg op is.

slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.

zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor

en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:42:00 #90
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407225
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:

slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.

zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor

en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
Van mij mag je dat geloven.
Sir Winston Churchill
pi_28407231
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:36 schreef Mirage het volgende:
Hoe was het kamp ?

Is hij in één stuk terug gekomen ?
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.

Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.

Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it

Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28407245
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:

Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:48:33 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407252
@scorp

ik maak me niet druk over een oliecrisis omdat tegen die tijd er al een alternatief zal zijn die het makkelijk over zal nemen. er zijn nu al alternatieven maar die weigeren bepaalde landen te gebruiken omdat het slecht voor de handel is. handel en economie voor natuur zal ik maar zeggen.

er zullen nog meer "rampen" komen, maar niks wat we niet moeten kunnen overleven. er zullen aardig wat mensen weggevaagd worden. maar zodra je beseft dat het niet erg is, dat het gewoon een opruiming is van overtollige zielen en dat er een hoger nut voor is. dan maak ik me er niet meer druk om. veel mensen en voerheden vechten tegen de natuur, wat eigenlijk gewoon een verspilling is. ik ben persoonlijk ook tegen de medische wetenschap die allerlei ernstige ziektes wil voorkomen en mensen langer wil laten leven. dat is de taak van de medici helemaal niet, verstoort de balans dus moeten er andere maatregelen gevonden worden om mensen te laten sterven op tijd.

klimaatswijziging. er zijn wat veranderingen. de winter is zachter en later. de zomer is heter en langer. als je dat al niet op valt maar om nu gaten in de ozonlaag de schuld te geven. nee die gaten zaten er sinds het begin al in. of de mens de natuur minder moet proberen te vervuilen dan dat ze nu doen...ja dat moet. en dat zal ook gaan gebeuren en dan stopt de smelting van de poolkappen onder andere.

er zal geen war of the worlds zijn. de ancturianen zijn aardig en behulpzaam. er zijn wel geruchten/complot theorien dat de greys een fake invasie gaan doen en dan de amerikaanse overheid gebruiken om een NWO door te drukken. maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. de mensen zullen zich er tegen gaan verzetten als zoiets gebeurt. als er anderen tussen willen komen, kom maar zou ik zeggen.

die links lees ik later wel
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:51:23 #94
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407262
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
dat is waar. kinderen zijn nog puur. zij komen net trug dus dat is niet zo vreemd. maar dat gaat ook wel voorbij na een paar jaar. dan krijgt de maatschappij er vat op en krijgen ze allerlei beperkingen op zich van "dit kan niet" en "dat kan wel" en allerlei zooi op hun dak. niet zo gek dat veel kinderen gek gaan doen. ze leven dan tussen 2 werkelijkheden in die allebei waar zijn. 1 van het astrale en 1 van hier. en welke moeten ze doen? een balans vinden zijn hun nog te jong en onervaren voor. en ze hebben voorlopig geen toegang meer tot hun zielen geheugen.

en maar roepen dat ze adhd of authistisch zijn wat in de meeste gevallen niet zo is
volgens huidige maatstaven zou ik 12 jaar geleden ofzo ook adhd moeten hebben...eikels.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:52:41 #95
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407270
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.

Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.

Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it

Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.

helemaal zoals het hoort !
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:53:28 #96
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407276
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
Sir Winston Churchill
pi_28407281
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

helemaal zoals het hoort !
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:56:15 #98
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407289
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.

ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.

maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
pi_28407304
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
Dat begreep ik ook uit jouw post.
Ik combineerde in gedachte even jouw post met die van Enyalius en pikte daar net dit stukje kinderliefde uit.

Ook hier niet alleen een reactie op jou maar ook in de algemene discussie.

Liefde.......... wat is het precies. En hoe weet je welke onconditional is en welke niet.
Wat is nou echte liefde en wat is projectie......... jaren mee geworsteld. Nu denk ik iets te weten. En het kan goed zijn dat ik over jaren en jaren denk: wat dacht ik toen te weten?
Waarschijnlijk is er een verschil tussen de menselijke liefde en de universele liefde die niet individueel is. Los van de menselijke beperkingen. Maar voor nu zal ik het met die beperkingen moeten doen. Ik ben maar een mens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:01:23 #100
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407306
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.
hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.

Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.

Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Sir Winston Churchill
pi_28407313
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:56 schreef Enyalius het volgende:
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.

ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.

maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
Eigenlijk schreef ik net een antwoord op deze post terwijl jij deze postte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28407321
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.

Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.

Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:04:49 #103
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407329
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?
Ja.
Maar er staan ook andere plaatsen dan alleen panden/huizen in.

Ik kan het topic níet vinden.
Heel vreemd. Stomme search
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:08:33 #104
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407342
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Eigenlijk schreef ik net een antwoord op deze post terwijl jij deze postte.
oh yay...

* Doet mijn ochtend draaideur impersonatie en valt om vanwege duizeligheid*

denk toch niet dat we opeens een telepatische link hebben?
*zet even alle kanalen uit voor de zekerheid*

heb 2 dagen trug een "discussie" gehad over emoties en liefde dat duurde ongeveer 4-5 uur. wat interesant.
pi_28407353
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja.
Maar er staan ook andere plaatsen dan alleen panden/huizen in.

Ik kan het topic níet vinden.
Heel vreemd. Stomme search
Is toch ook niet zo'n oud topic?

Ga net een seseootje pakken . Loop al gapend terug naar mijn plekkie. Zit zoonlief ineens op de bank. Was zachtjes naar binnen geslopen. Ik had hem echt niet gehoord en stond heel raar te kijken met mijn mond nog open in de geaborteerde gaap. Zag er niet uit.
Hij dacht dat het 10 uur was (klok op zijn kamer staat stil) Dus is nu weer terug
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:11:43 #106
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407361
oh ik heb er twee gevonden
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:12:56 #107
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407367
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
pi_28407370
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:11 schreef Mirage het volgende:
oh ik heb er twee gevonden
Spookhuis Hazerswoude Rijndijk

Deze??
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28407373
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:14:02 #110
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407375
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is toch ook niet zo'n oud topic?

Ga net een seseootje pakken . Loop al gapend terug naar mijn plekkie. Zit zoonlief ineens op de bank. Was zachtjes naar binnen geslopen. Ik had hem echt niet gehoord en stond heel raar te kijken met mijn mond nog open in de geaborteerde gaap. Zag er niet uit.
Hij dacht dat het 10 uur was (klok op zijn kamer staat stil) Dus is nu weer terug
koffie... tsja.. ik ga er ook maar één pakken.
halve liter water is al naar binnen.

Nu hopen dat ik zo wat minder suffig ben.

* Mirage werpt blik op de salontafel waar 3 lege flessen staan...

Dat doe ik anders nooooooooit !!!

kindertjes zijn op hun schattigst wanneer ze moe of ziek zijn
Sir Winston Churchill
pi_28407379
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:

[..]

oh yay...

* Doet mijn ochtend draaideur impersonatie en valt om vanwege duizeligheid*

denk toch niet dat we opeens een telepatische link hebben?
*zet even alle kanalen uit voor de zekerheid*

heb 2 dagen trug een "discussie" gehad over emoties en liefde dat duurde ongeveer 4-5 uur. wat interesant.
Heb ooit...... heeeeel lang geleden een relatie gehad waain ik dit soort discussies een week per maand voerde

En alle kanalen uitzetten voor de zekerheid is in mijn geval ook inderdaad redelijk zinvol...... heb nogal de neiging om dingen op te pikken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:15:32 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407380
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
de lifestylers hebben allemaal in de zon gezeten en hadden dus gene tijd om te posten en de R en P ers .. die hebben een vitamine boost gekregen door het zonnetje van vorige week ! Die zijjn allemaal vrolijk.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')