Ik heb sowieso een dirty mind wel. Zonder bier ook wel. Af en toe komt er geen einde aan die erectie. En dan staat op het pakje sigaretten dat je impotent kan worden ervanquote:
Tis echt erg....ik kijk naar iedere vrouw. Sommige vrouwen vallen buiten de boot maar veel vallen erin. Kleding doet al wonderen en een kleurtje en de haren. Maar er zijn vrouwen, zoals jou bijvoorbeeld die erboven uit springen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ik ga niet reageren ik ga niet reageren ik ga niet reageren
![]()
En daar ben je sinds die chatsessie achter gekomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Mirage het volgende:
of zou ik het verzwegen hebben omdat ik er dan ook bijhad moeten vertellen dat ik ontdekt heb dat ik praat tegen mijn beeldscherm ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrouwen
De mooiste wezens op aarde. En vaak ook nog de slimste ook.
Slim op vele gebieden dusquote:
En als het goed is vullen ze elkaar aan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slim op vele gebieden dus
De verhouding man vrouw is nog steeds redelijk gelijk. Vrouwen hebben vele kwaliteiten en mannen ook. Ze kunnen niet zonder elkaar. Ze zijn onafscheidelijk.
Dat ook, dat is de ideale combinatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als het goed is vullen ze elkaar aan...
hij had meer krachten dan jij denkt. hij was een zeer oude ziel. en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, kunnen wij dat ook allemaal. het meest duidelijk voorbeeld is de lichte vorm van genezing door middel van reiki. dus we zitten op hetzelfde pad, maar we hebben nog een lange weg te gaan. maar zijn taak was meer Liefde te introduceren en de mens zo nieuwe inzichten te verschaffen. en meteen daad bij dat bericht te verschaffen door passief een revolutie te ontketenen van de onderdrukten tegen de roomse leiders. de rest, zoals opstanding, was gewoon een fabel. ze zagen hoogstwaarschijnlijk zijn astrale vorm/geest ronddwalen en niet hem zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over Jezus. Het was misschien een goede man, maar echt veel krachten had hij ook alweer niet. En hij groeide op in arme tijden dus er was niet veel te doen. Nu internet er is is er veel meer mogelijk en ga zo door. En dan is Jezus niet meer nodig, dan doen IT bedrijven het werk.
Hier ben ik weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef Enyalius het volgende:
... en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, ...
en ik vind veel zaken dus wél belangrijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Enyalius het volgende:
niemand en niets is belangrijk.
je doet gewoon wat jezelf goed doet voelen, dat is belangrijk
Onvoorwaardelijke liefde... die heb ik heel veel.quote:en unconditional love is geen pretje. de mens praat makkelijk over liefde en onvoorwaardelijke liefde, maar ze hebben het nog nooit in de meest pure vorm ervaren. geloof me...de eerste paar keer zal het je zo ontzettend veel pijn doen. het breekt complete barrieres af. gisteravond ging ik bijna gestrekt na het ontvangen van zoiets als steun in mijn moeilijke periode.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het nadeel van een erectie die 24/7 duurt is dat plassen lastig gaatDaar moeten ze nog iets op uitvinden.
Nou.... ik heb geen kater.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:53 schreef Mirage het volgende:
En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?
*nieuwsgierig is*
Ja, maar dat was geen kloon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.
Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.![]()
Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen![]()
Van mij mag je dat geloven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je bent niet de enige die vroeg op is.
slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.
zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor
en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:36 schreef Mirage het volgende:
Hoe was het kamp ?
Is hij in één stuk terug gekomen ?
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je bent niet de enige die vroeg op is.
slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.
zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor
en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
dat is waar. kinderen zijn nog puur. zij komen net trug dus dat is niet zo vreemd. maar dat gaat ook wel voorbij na een paar jaar. dan krijgt de maatschappij er vat op en krijgen ze allerlei beperkingen op zich van "dit kan niet" en "dat kan wel" en allerlei zooi op hun dak. niet zo gek dat veel kinderen gek gaan doen. ze leven dan tussen 2 werkelijkheden in die allebei waar zijn. 1 van het astrale en 1 van hier. en welke moeten ze doen? een balans vinden zijn hun nog te jong en onervaren voor. en ze hebben voorlopig geen toegang meer tot hun zielen geheugen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.
Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.
Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it![]()
Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist![]()
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.
Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.quote:
Dat begreep ik ook uit jouw post.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
hihihi goed zo !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:56 schreef Enyalius het volgende:
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.
ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.
maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.
Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.
Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?
oh yay...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Eigenlijk schreef ik net een antwoord op deze post terwijl jij deze postte.
Is toch ook niet zo'n oud topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja.
Maar er staan ook andere plaatsen dan alleen panden/huizen in.
Ik kan het topic níet vinden.
Heel vreemd. Stomme search![]()
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
koffie... tsja.. ik ga er ook maar één pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo'n oud topic?Ga net een seseootje pakken
. Loop al gapend terug naar mijn plekkie. Zit zoonlief ineens op de bank. Was zachtjes naar binnen geslopen. Ik had hem echt niet gehoord en stond heel raar te kijken met mijn mond nog open in de geaborteerde gaap. Zag er niet uit.
Hij dacht dat het 10 uur was (klok op zijn kamer staat stil) Dus is nu weer terug![]()
Heb ooit...... heeeeel lang geleden een relatie gehad waain ik dit soort discussies een week per maand voerdequote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oh yay...
* Doet mijn ochtend draaideur impersonatie en valt om vanwege duizeligheid*
denk toch niet dat we opeens een telepatische link hebben?
*zet even alle kanalen uit voor de zekerheid*
heb 2 dagen trug een "discussie" gehad over emoties en liefde dat duurde ongeveer 4-5 uur. wat interesant.
de lifestylers hebben allemaal in de zon gezeten en hadden dus gene tijd om te posten en de R en P ers .. die hebben een vitamine boost gekregen door het zonnetje van vorige week ! Die zijjn allemaal vrolijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |