quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:56 schreef Enyalius het volgende:
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.
ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.
maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.
Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.
Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aparte plaatsten??? In welke zin? Bedoel je het spookhuizen topic?
oh yay...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Eigenlijk schreef ik net een antwoord op deze post terwijl jij deze postte.
Is toch ook niet zo'n oud topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja.
Maar er staan ook andere plaatsen dan alleen panden/huizen in.
Ik kan het topic níet vinden.
Heel vreemd. Stomme search![]()
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
koffie... tsja.. ik ga er ook maar één pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo'n oud topic?Ga net een seseootje pakken
. Loop al gapend terug naar mijn plekkie. Zit zoonlief ineens op de bank. Was zachtjes naar binnen geslopen. Ik had hem echt niet gehoord en stond heel raar te kijken met mijn mond nog open in de geaborteerde gaap. Zag er niet uit.
Hij dacht dat het 10 uur was (klok op zijn kamer staat stil) Dus is nu weer terug![]()
Heb ooit...... heeeeel lang geleden een relatie gehad waain ik dit soort discussies een week per maand voerdequote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oh yay...
* Doet mijn ochtend draaideur impersonatie en valt om vanwege duizeligheid*
denk toch niet dat we opeens een telepatische link hebben?
*zet even alle kanalen uit voor de zekerheid*
heb 2 dagen trug een "discussie" gehad over emoties en liefde dat duurde ongeveer 4-5 uur. wat interesant.
de lifestylers hebben allemaal in de zon gezeten en hadden dus gene tijd om te posten en de R en P ers .. die hebben een vitamine boost gekregen door het zonnetje van vorige week ! Die zijjn allemaal vrolijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius vraagt zich af waarom er de laatste tijd niks boeiends te lezen is in lifestyle noch in psychologie en relaties
dat zal het wel zijn. en het feit dat elke topic praktisch hetzelfde gewauwel is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat mensen de neiging hebben om te blijven hangen in geweeklaag?????
Ow..... vriendschappen......... mijn gevoelige snaar...... zonder dat zat ik hier nu vast niet op mijn toetsenbordje te rammen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:16 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn. en het feit dat elke topic praktisch hetzelfde gewauwel is.
zit nu "Einde Vriendschap" te lezen. en denk...wat is vriendschap nu. ik heb geen flauw idee. er zijn wat mensen die om me heen hangen en waar ik mee omgaan. maar of ik ze als vriend moet bestempelen...geen idee.
eerst maar es ff goed wakker worden
mirage waarom ben je op zoek naar die bijzondere plekken? ga je Ghost Spotten ofzo?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:24 schreef Enyalius het volgende:
The Haunted House on the hill is nog vrij heb ik gehoord
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:26 schreef Enyalius het volgende:
hoe zou het zijn om in een zwaar haunted huis te gaan wonen en jij kan ze als enige nog zien ook en er mee omgaan. zo dat huis zou snel leeg zijn bij mij
ik zou als eerste een draaideur er in laten zitten
Ga je niet mee ghosthunting dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:27 schreef BaajGuardian het volgende:
lekker interresant
Koop je de spoken erbij dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd sparen, een lap grond kopen en zelf laten bouwen![]()
lijkt me stoer om zo'n feudal japans huis te hebben
Cheer up!!! Smile (at gunpointquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
NEE
En als een van die geesten dan ook nog iets doet zoals Lasher in Anne Rice's Witching hour.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:33 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd je huis bouwen in de buurt van een begraafplaats en crematorium. krijg je gratis bezoekers op vrij constante basisze betalen geen huur en vreten je koelkast leeg
Baaj... wil je even je mail checken ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS
Baaj babe.... wazzup???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS
Mijn Heer heeft mij anders verlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.
Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn Heer heeft mij anders verlaten.
Hij isi gaan werken
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.
En toen hadden we er 2 met eenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:23 schreef Enyalius het volgende:
ga ik dus die shirts ophalen zijn ze er niet tot maandag ochtend
lekker... hmmm vanacht was lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
lekker... hmmm vanacht was lekker.
Meneer heeft zich alleen verslapen, de auto stond al voor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar goed dat je die mp-3 speler afgelopen nacht dan niet aan had...... hoewel..... dat zullen wij nooit weten.
Nee joh !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
denk eerder dat ze een videocamera aan hadden
hahaha, dat is een nobel streven....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet, maar dat soort banden zou ik ergens anders plaatsen op een hoogte dat kleintjes er niet bij kunnen
Dan krijg ik problemen met mijn vent.. die raakt altijd alle sleutels kwijt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
kan nog altijd over sloten op zetten of zijn het ook al criminele inbrekers?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |