abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28408567
Fine..... dan maar geen vieze video's. Niet echt nodig anyway.............. filmpjes in hoofd werken beter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:13:23 #152
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28408697
uhu zekers en die band raakt nooit op.

net even dat gebumpte spookhuizen draadje gelezen. interesante zooi. moest moeite doen niet te antwoorden. ik wil nog steeds een keer naar dat solse gat om te zien wat de ophef is. even astraal gaan daar om te zien of het werkelijk spookt of dat de leylijnen verkeerd liggen of weet ik wat. meteen opruimen als het nodig is om een balans te herstellen in de natuur en die bijzondere zaken weg te nemen voor de mensen die na mij komen, als die zaken er niet thuis horen in ieder geval ziekelijk figuur ben ik toch heh?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:34:40 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28409023

Hoe gaat het hier? Nog bovennatuurlijke paranormale zaken meegemaakt?

Vandaag wordt een rustig dagje hier volgens mij. Het is ook weekend en dan laat ik het paranormale gedoe ff achterwege. Denk dat ik niet veel ideeen krijg ook. Dat voel ik nu al.

Maar goed, rust is ook belangrijk
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:38:04 #154
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28409069
niks bijzonders op paranormaal gebied. 3e oog van mij is actief en geeft me steeds demonische plaatjes door als waarschuwing meer niet
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:45:34 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28409188
Owww...en kun je daar goed mee omgaan?

Vannacht heb ik wel wat meegemaakt. Visioenen maar die waren niet duidelijk genoeg. Heb genoeg geslapen nu en zie alles helder dus vandaag wordt het een dagje met beide benen op de grond. Hoewel ik verder ga met lezen over de koran en bijbel. Niet omdat ik erin geloof maar kijken wat voor bullshit ze de mensen wijs maken.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:55:01 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28409375
ja ik heb de bijbel ook weer doorgelezen sinds ik in staat ben meerdere lagen te lezen. op zich geen bull shit. het is gewoon ver achterhaald en door alle vertalinge...ja dat werkt ook niet mee. koran is gewoon hetzelfde verhaal beetje aangepast. de moslims vochten tegen het christendom maar doen praktisch hetzelfde. enige rede dat hun begonnen te bestaan is om de christenen te dwarsbomen.

gelukkig ben ik geen van beide.

die beelden van me 3e oog. tja het zijn beelden en ik trek me er weinig van aan. ze zijn meestal waarschuwingen waar ik niks aan heb tot het moment daar is dat het van pas komt. dus ik laat hetlos en denk er niet meer aan tot dat moment er dus is

meest duidelijk was afgelopen nacht. ik lag te denken aan iets en de prikkelende sensatie begon te groeien op mijn 3e oog. toen kwam er een flits binnen van een rode pentagram op een zwarte achtergrond met een bloeddorstige wolf er in. we zullen wel zien wat voor waarschuwing dat is op het moment dat het er is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 12:01:51 ]
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:57:46 #157
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28409410
hmm das vaag. voor het eerst dat ik een geest door de deur zie komen op een aardse manier. hij deed de deur open. schrok me kapot tot ik zag wie het was.

ik zit op de zolder. deur was dicht al paar uur. net ging hij open. mijn ouders zijn niet thuis en ik ben alleen. ja er is een lichte tocht want raam is open op kier en de waaier staat aan, beiden aan andere kant van kamer. - voor de sceptici
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:21:47 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28409940
Ik heb dat 3e oog ook maar ik vind het interessant wat ik door krijg ik ben niet bang ervoor. Ik slaap ook op een zolder, op de 4e verdieping met het hoofd naar het Westen. Ik luister vaak muziek en probeer muziek te zenden in het universum om zo te kijken of ik verder kom dan de maan.

Ik stuur die muziek dus en dan zitten er een equalizer ingebouwd Ik doe dat niet altijd gewoon voor de gein en kijken wat het doet.

Mijn brein kan veel en ik breid het nog uit. Ik wil nog fotografisch geheugen en nog meer. Ben pas 28 jaar dus heb tijd genoeg.

Heb je wel een geloof Enyalius of ben je atheist of geloof je in de techniek of in iets anders? Iets anders als, een heel ander geloof dat weinig mensen kennen.

Een tijdje geleden stond ik met duffe kop in de spiegel te kijken en had ik een vlieg gehypnotiseerd Dat beest vloog 100 keer keihard tegen de spiegel aan. Steeds als ik mijn hoofd afwendde kon hij vrij vliegen. Keek ik naar de spiegel kwam hij weer keihard tegen de spiegel aanvliegen
pi_28410082
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dat 3e oog ook maar ik vind het interessant wat ik door krijg ik ben niet bang ervoor. Ik slaap ook op een zolder, op de 4e verdieping met het hoofd naar het Westen. Ik luister vaak muziek en probeer muziek te zenden in het universum om zo te kijken of ik verder kom dan de maan.

Ik stuur die muziek dus en dan zitten er een equalizer ingebouwd Ik doe dat niet altijd gewoon voor de gein en kijken wat het doet.

Mijn brein kan veel en ik breid het nog uit. Ik wil nog fotografisch geheugen en nog meer. Ben pas 28 jaar dus heb tijd genoeg.

Heb je wel een geloof Enyalius of ben je atheist of geloof je in de techniek of in iets anders? Iets anders als, een heel ander geloof dat weinig mensen kennen.

Een tijdje geleden stond ik met duffe kop in de spiegel te kijken en had ik een vlieg gehypnotiseerd Dat beest vloog 100 keer keihard tegen de spiegel aan. Steeds als ik mijn hoofd afwendde kon hij vrij vliegen. Keek ik naar de spiegel kwam hij weer keihard tegen de spiegel aanvliegen
Da's zielig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:30:09 #160
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28410141
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's zielig
wat is dat toch ?

Ik vind opeens bij iedereen sadistische trekjes...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28410176
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat is dat toch ?

Ik vind opeens bij iedereen sadistische trekjes...
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vlieg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:32:16 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28410190
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's zielig
Kon er niets aan doen, was niet met opzet. Dat beest heeft het trouwens overleefd.

zaterdag 2 juli 2005 @ 12:35:08 #163
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28410240
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet bij mij.... had juist medelijden met de vlieg
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !
Ik heb te veel van je gezien inmiddels !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:36:52 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28410270
Ik heb zin om de 4e dimensie te verkennen. Iemand enig idee hoe dat moet?

Of moet ik dat zelf gaan onderzoeken?

Zometeen maar eens muziek en photoshop gaan gebruiken.
pi_28410302
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !
Ik heb te veel van je gezien inmiddels !

Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:45:36 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28410440
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.
Mannen hebben ook geen medelijden nodig

Wat is het nut van medelijden, daar wordt niemand beter van.

Heb je ook medelijden als ik een wesp dood mep? Ik probeer zo min mogelijk te moorden maar af en toe krijg ik aanvallen van wespen die me niet moeten. Misschien komt dat doordat ik niet relaxed genoeg ben. Dat die wespen dat aanvoelen.

Volgens mij doen wespen niets als je als mens heel rustig bent.
pi_28411222
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mannen hebben ook geen medelijden nodig

Wat is het nut van medelijden, daar wordt niemand beter van.

Heb je ook medelijden als ik een wesp dood mep? Ik probeer zo min mogelijk te moorden maar af en toe krijg ik aanvallen van wespen die me niet moeten. Misschien komt dat doordat ik niet relaxed genoeg ben. Dat die wespen dat aanvoelen.

Volgens mij doen wespen niets als je als mens heel rustig bent.
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............

wespen....klopt..... alsof ze het ruiken en dat zal ook best. Dus... ik dwing mezelf tot rust.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:16:28 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28412421
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wespen....klopt..... alsof ze het ruiken en dat zal ook best. Dus... ik dwing mezelf tot rust.
Yep, ze voelen misschien de vijandigheid aan en zijn daar gevoelig voor. Die wespen bedoel ik, misschien zijn ze hoog sensitief

Weet niet of sommige mannen medelijden nodig hebben, ik hou me de laatste tijd meer bezig met andere zaken. Hoezo hebben ze medelijden nodig dan?

Vrouwen ook af en toe hoor, ik zeg niet iedere vrouw maar soms toch wel met dat gezeur de hele tijd. Heb het niet over jou hoor Maar soms lees ik hier echt van die zeik. Daarom ligt R&P uit mijn lijst van active topics. Ik raak afgeleid van waar ik mee bezig ben. Er zijn gelukkig genoeg anderen die wel proberen te helpen om anderen op het juiste spoor te brengen, ik heb daar geen zin meer in. Dat helpt vaak toch niet, ze moeten het zelf doen en inzien waar het probleem ligt en wat ze eraan moeten doen. Zelf-inzicht dus. Je probleem inzien en eraan werken, das de enige oplossing.

Zo, ik ga nu verder met koffie zetten en kijken of er nog wat te posten valt.
pi_28413629
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:16:44 #170
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28413825
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?
Ben ik het helemaal niet mee eens.
Na een tijdje hoeven wij er niet meer aan te denken mannen aandacht te geven... ze vragen er zelf wel om !
Ze breken hun poot ofzo.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:18:28 #171
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28413864
Heb je je vrouw wel eens gevraagd verslag te doen van de periode dat jij ziek was ? ( de griep had bijvoorbeeld)

Vraag haar daar eens naar !
Je ligt geheid in een deuk en als je vrouw geluk heeft zie je zelf in wat een aanstellers en aandachtsvragertjes jullie, het mannelijke volk, zijn.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:18:40 #172
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28413871
Sir Winston Churchill
pi_28413880
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal niet mee eens.
Na een tijdje hoeven wij er niet meer aan te denken mannen aandacht te geven... ze vragen er zelf wel om !
Ze breken hun poot ofzo.
En dan zijn ze dubbel zo zielig als een vrouw ooit zou zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28413949
btw mijn vrouwtje is keukenplafond aan 't schilderen ... we hebben net de ganse keuken vernieuwd en vanmorgen behangpapier, verf en tegeltjes gehaald. Ze staat echt te popelen om het af te krijgen. Grappig wel in haar wit schilderspakje waar alleen haar gezicht zichtbaar is

Ik heb net onze oudste naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin gevoerd en straks vertrek ik met de kleinste zodat ie ook nog ff kan meespelen.

*** Wij mogen niet vergeten aandacht te geven, vrouwen willen er niet om vragen ***
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28413991
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef Mirage het volgende:
Heb je je vrouw wel eens gevraagd verslag te doen van de periode dat jij ziek was ? ( de griep had bijvoorbeeld)

Vraag haar daar eens naar !
Je ligt geheid in een deuk en als je vrouw geluk heeft zie je zelf in wat een aanstellers en aandachtsvragertjes jullie, het mannelijke volk, zijn.
"Gelukkig" heb ik veel vrouwelijk in mij en zij veel mannelijk
Maar ik durf haar met een gerust hart die vraag stellen hoor
pi_28414088
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
btw mijn vrouwtje is keukenplafond aan 't schilderen ... we hebben net de ganse keuken vernieuwd en vanmorgen behangpapier, verf en tegeltjes gehaald. Ze staat echt te popelen om het af te krijgen. Grappig wel in haar wit schilderspakje waar alleen haar gezicht zichtbaar is

Ik heb net onze oudste naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin gevoerd en straks vertrek ik met de kleinste zodat ie ook nog ff kan meespelen.

*** Wij mogen niet vergeten aandacht te geven, vrouwen willen er niet om vragen ***
Nee precies...... wij vrouwen zijn ook bijzonder genoeg om er niet om te moeten hoeven vragen. Mannen mogen best zelf nadenken. Gaat wel wat moeizaam vaak. Ze doen het wel maar het duurt wat langer
En dan hebben vrouwen er al om moeten vragen en dan is het hommeles.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:42:45 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28417967
Tijd voor een wit-biertje. Ik drink vandaag rustig. Gisteren 3 gehad en dat was teveel. Dan ga ik gekke dingen zeggen.

Geniet en drink met mate dan maar

Alcohol is de drank van de duivel als je teveel drinkt. Of in ieder geval slecht. Dan wordt het denken dusdanig verstoord dat andere gedachtes die slecht zijn de macht overnemen.

En ik voel me nog steeds goed. Mijn vader heeft het nu ook al over dimensies en dat ik de deuren moet openen. Ik ben aanstekelijk hier Het is allemaal onzin op de een of andere manier, ik moet het niet te serieus nemen want dan raak ik in een psychose.

Fluitend opstaan, fluitend doorgaan en vooral geloven.
pi_28418849
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een wit-biertje. Ik drink vandaag rustig. Gisteren 3 gehad en dat was teveel. Dan ga ik gekke dingen zeggen.

Geniet en drink met mate dan maar

Alcohol is de drank van de duivel als je teveel drinkt. Of in ieder geval slecht. Dan wordt het denken dusdanig verstoord dat andere gedachtes die slecht zijn de macht overnemen.

En ik voel me nog steeds goed. Mijn vader heeft het nu ook al over dimensies en dat ik de deuren moet openen. Ik ben aanstekelijk hier Het is allemaal onzin op de een of andere manier, ik moet het niet te serieus nemen want dan raak ik in een psychose.

Fluitend opstaan, fluitend doorgaan en vooral geloven.
Ge zijt een zuipschuit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:14:00 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28418955
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ge zijt een zuipschuit
Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.

Tegenwoordig heb ik het onder controle. Hoewel ik steeds minder kan verdragen. Dronk ik vroeger tijdens het stappen 30-40 biertjes. Ben ik nu met 3-4 halve liters al op de kop. Al is niet al, al is veel. 3-4 halve liters is best veel te noemen of niet soms?

Mijn doel is 3 glazen bier per dag. En nooit meer zat worden. Aangeschoten mag wel. Zat niet. Ben ik zat dan is de stap naar agressieve gedachtes klein. En de stap van aangeschoten naar dronken is ook klein. Dus moet ik licht aangeschoten zijn En niet meer.

Tijd voor een sigaret buiten, ik ga de koi-karpers proberen tam te maken. Vandaag op tv zag ik een man die tussen koi-karpers zwom en die vissen aten uit zijn hand.

Koi-karpers zijn coole beesten Ze hebben iets krachtigs in ze. Ik wil weten hoe die beesten denken en wat ze denken en nog meer. Ze hebben de hele dag honger. Misschien denken ze alleen aan eten
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:34:26 #180
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28419554
dromenvanger als je kan wat je zegt dan zit je al boven het 4e trillings niveau. je kan dingen uit dat veld (Dimensie zoals jij het noemt) allang waarnemen en gebruiken. en als het klopt wat je zegt gebruik je die gaven uit die "dimensie" al. de 4e dimensie is niks anders dan nieuwe inzichten verkrijgen en dingen zien van een hoger niveau. iedereen stelt er teveel bij voor. je bent er allang mee bezig als het klopt wat je zegt dat je allemaal kan. de wereld in zijn algemeen zit nog op het 3 niveau, maar er zijn mensen zoals jij en ik die daar allang boven staan. de meesten zitten rond de 4e en af en toe in de 5e. dus die dimensies zijn niks anders dan een andere staat van bewustzijn. een hoger bewustzijn met meer diepgang qua gedachten en wijsheid *kuch*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.

ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen

[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 18:41:36 ]
pi_28419613
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.

Tegenwoordig heb ik het onder controle. Hoewel ik steeds minder kan verdragen. Dronk ik vroeger tijdens het stappen 30-40 biertjes. Ben ik nu met 3-4 halve liters al op de kop. Al is niet al, al is veel. 3-4 halve liters is best veel te noemen of niet soms?

Mijn doel is 3 glazen bier per dag. En nooit meer zat worden. Aangeschoten mag wel. Zat niet. Ben ik zat dan is de stap naar agressieve gedachtes klein. En de stap van aangeschoten naar dronken is ook klein. Dus moet ik licht aangeschoten zijn En niet meer.

Tijd voor een sigaret buiten, ik ga de koi-karpers proberen tam te maken. Vandaag op tv zag ik een man die tussen koi-karpers zwom en die vissen aten uit zijn hand.

Koi-karpers zijn coole beesten Ze hebben iets krachtigs in ze. Ik wil weten hoe die beesten denken en wat ze denken en nog meer. Ze hebben de hele dag honger. Misschien denken ze alleen aan eten
Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:44:35 #182
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28419881
valt wel mee. hij is er gewoon bewuster van en weet hoe er mee om te gaan. zo ben ik ook sterk in 1 ding en zwakker in wat anders. gewoon puur oefenen en gebruiken

maar hij moet er wel rekening mee houden dat ie met vrije wil van een levend wezen aan het kloten is voor zijn eigen plezier. en dat daar dus een paar gevolgen aan kunnen zitten.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:47:48 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28419974
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef Enyalius het volgende:
dromenvanger als je kan wat je zegt dan zit je al boven het 4e trillings niveau. je kan dingen uit dat veld (Dimensie zoals jij het noemt) allang waarnemen en gebruiken. en als het klopt wat je zegt gebruik je die gaven uit die "dimensie" al. de 4e dimensie is niks anders dan nieuwe inzichten verkrijgen en dingen zien van een hoger niveau. iedereen stelt er teveel bij voor. je bent er allang mee bezig als het klopt wat je zegt dat je allemaal kan. de wereld in zijn algemeen zit nog op het 3 niveau, maar er zijn mensen zoals jij en ik die daar allang boven staan. de meesten zitten rond de 4e en af en toe in de 5e. dus die dimensies zijn niks anders dan een andere staat van bewustzijn. een hoger bewustzijn met meer diepgang qua gedachten en wijsheid *kuch*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.

ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
Ik weet niet welke ik allemaal inzit. 4e 5e 6e.. Tis geen opscheppen het is meer zeggen waar je mee bezig bent in je leven. Opscheppen is als je teveel eten op je bord legt of als je zaken zegt die je niet kunt waarmaken. Als je zegt waar je mee bezig bent dan vertel je meer over waar je mee bezig bent.

Opscheppen.....ik vind ook opscheppen als mensen anderen de ogen uitsteken met materialistische zaken. Als ze een dure lening afsluiten die ze zich niet kunnen permiteren om een auto te kopen, puur en alleen om andere mensen te willen imponeren.

Dat jij vaker in de 6e dimensie zit mag best gezegd worden volgens mij.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:49:45 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28420042
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.
Mijn verleden is verleden tijd. Ik maak me niet druk om mijn verleden en wat anderen over me denken. Het gaat om nu. Het draait om vandaag. Ik pluk ook de dag iedere dag. In ieder geval zoveel mogelijk.

Fouten in het verleden gemaakt, tja, dat hoort erbij. Je bent jong en leeft maar wat los. Ooit wordt je volwassen en leer je wel hoe het moet. Maar dat gaat denk ik bij iedereen zo.

Sommige mensen worden langzaam volwassen, die zijn als ze 90 zijn nog steeds niet intelligent. Die leren nooit.

Van mezelf vind ik het redelijk knap dat ik op mijn 28ste zo in mijn schoenen sta. En ik ga niet weer een verhaal ophangen over mijn lagere school en onderdrukking door leerkrachten en nog meer. Ik ben trots dat ik al die onderdrukkingspogingen te boven ben gekomen en vrijer ben dan voorheen.

Opscheppen? Nee gewoon een beetje blij zijn dat ik ondanks alle shit in de wereld nog steeds het positieve inzie en wil werken naar een mooi leven.

Je mag best vertellen dat je het goed doet. Opscheppen, wat is opscheppen? Opscheppen dat je veel geld hebt is dat opscheppen? Of is dat een gebrek compenseren? Veel geld is een leegte opvullen.Veel kopen en daar gelukkig van worden is een leegte opvullen. Vorig jaar Augustus kwam ik iemand tegen die aan het opsommen was over zijn bezittingen, over zijn dure auto en nog meer. Ik zei van :" Als je daar gelukkig van wordt, ik word gelukkig van andere zaken". Geef me maar een fiat panda als het moet, dan zul je me niet jaloers zien kijken naar een ferrari. Ik heb meer medelijden met die mensen.

Tevreden zijn met niets is een gave. Tevreden zijn met wat je hebt zonder materiaal. Ik typte niet materieele zaken omdat ik de ASCII codes ff niet bij de hand had

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-07-2005 18:55:50 ]
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:54:40 #185
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28420226
ik zit in de 6e en alles wat er onder zit. ik schat dat jij op de 5e zit en binnenkort de 6e. een gevoel zal ik maar zeggen.

trouwens ik zit nu op irc op irc.fok.nl in #truth. maar weet niet of dat de goeie is. zie daar vage namen die niet in de buurt zijn met een topic over live8 en makeoverparty zooi. als dat het truth kanaal is had ik er wel wat meer van verwacht
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:56:41 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28420291
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
ik zit in de 6e en alles wat er onder zit. ik schat dat jij op de 5e zit en binnenkort de 6e. een gevoel zal ik maar zeggen.

trouwens ik zit nu op irc op irc.fok.nl in #truth. maar weet niet of dat de goeie is. zie daar vage namen die niet in de buurt zijn met een topic over live8 en makeoverparty zooi. als dat het truth kanaal is had ik er wel wat meer van verwacht
Hoe voelt de 6e dan aan? Wat maak je dan mee?

Er zijn toch 12 dimensies of niet?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:59:31 #187
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28420379
er zijn 13.

op zich voelt het hetzelfde aan als de 3 en 4. maar je ziet veel veel meer en je hebt veel minder beperkingen en een heel andere zienswijze op dingen. en je krijgt toegang tot enorm veel informatie. maar dat is niet iets specifieks voor de 6e. elk niveau verschaft je meer dan het vorige deed. een groei in stages. en de 1 groeit sneller dan de ander. we zullen ons voor een lange lange tijd niet 100% voldoen van alle beperkingen om compleet vrij te kunnen leven. maar we zijn onderweg

zeg me aub niet dat dit irc channel de truth is...ik vind dit zo bedroevend en dat voordat iemand zijn bek open getrokken heeft

[ Bericht 10% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 19:04:44 ]
pi_28421090
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Enyalius het volgende:
valt wel mee. hij is er gewoon bewuster van en weet hoe er mee om te gaan. zo ben ik ook sterk in 1 ding en zwakker in wat anders. gewoon puur oefenen en gebruiken

maar hij moet er wel rekening mee houden dat ie met vrije wil van een levend wezen aan het kloten is voor zijn eigen plezier. en dat daar dus een paar gevolgen aan kunnen zitten.
Ik had het meer over die biertjes en de realisatie dat dat dus niet werkte.
Omdat het leren van je verleden logisch lijkt maar niet voor iedereen ook logisch is...... tenminste...... als je nagaat hoeveel mensen dat niet doen.

En ja..... klooien met vrije wil....... ........ goed/kwaad daargelaten, geheel in jouw stijl...... daar kleven gevolgen aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:20:56 #189
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28421143
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]
En ja..... klooien met vrije wil....... ........ goed/kwaad daargelaten, geheel in jouw stijl...... daar kleven gevolgen aan.
inderdaad.
weet jij trouwens het adres van de fok/truth chatroom op irc?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:22:05 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28421196
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Enyalius het volgende:
er zijn 13.

op zich voelt het hetzelfde aan als de 3 en 4. maar je ziet veel veel meer en je hebt veel minder beperkingen en een heel andere zienswijze op dingen. en je krijgt toegang tot enorm veel informatie. maar dat is niet iets specifieks voor de 6e. elk niveau verschaft je meer dan het vorige deed. een groei in stages. en de 1 groeit sneller dan de ander. we zullen ons voor een lange lange tijd niet 100% voldoen van alle beperkingen om compleet vrij te kunnen leven. maar we zijn onderweg

zeg me aub niet dat dit irc channel de truth is...ik vind dit zo bedroevend en dat voordat iemand zijn bek open getrokken heeft
Ik voel me vaak los. Alsof ik zweef in de ruimte. En dat heeft mede te maken door het schrijven hier. Wat in mijn hoofd zit moet eruit. En er zit veel in mijn hoofd nog. Weet niet of het in mijn hoofd zit of in de atmosfeer.

Ik heb soms het idee dat ik kan vliegen. Dan voel ik me bevrijd van alles. Helemaal verlost.

Ik heb nu weer het idee dat ik een stap verder ben gekomen. In mijn persoonlijke ontwikkeling.

Of moet ik zeggen, in mijn persoonlijke afbraak

Ik heb niet zo nodig een persoonlijkheid nodig, ik wil leegte en rust. Dus ik noem het liever afbraak van mijn mens zijn. Afbraak van mijn identiteit ook. Ik wil niets zijn, maar ook alles zijn.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:24:18 #191
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28421268
alles wat met logica is opgebouwd moet neergehaald worden voordat het fatsoenlijk herbouwd kan worden door je gevoel
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:33:10 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28421545
De logica is weliswaar onwrikbaar, maar tegen een mens dat wil leven kan het niet op.

Ik zat op een spiritueel forum waar deze leus stond.

Logica....tja...wat is logisch. Logica....laat me eens denken. Hoe is logica ontstaan?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:33:57 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28421572
Ik denk zo onlogisch mogelijk, ik praat misschien veel onzin maar ik hou me niet aan de bestaande wetten. Ik weiger om de bestaande wetten en regels na te lopen alsof het zo is. Ik weiger ook mijn hele leven te leven naar de wet die bestaat. Hoewel ik me toch moet aanpassen, ik ga geen bank beroven hoewel ik wel zou willen in principe. Ik wil stelen van de rijken ook. Stelen van de machthebbers zou ik graag willen, alles afnemen dat ze hebben. Ze op gelijke voet plaatsen met de rest.

Sorry voor de 2 berichten achter elkaar, ik moet proberen alles in 1 bericht te planten. Maar ik ben nog erg impulsief. Ik hou van dat impulsieve.

Ik hou niet van machthebbers. Geen enkel levend wezen heeft recht op macht. Macht, zelfs een 4e rangs medewerker in een 3e rangs fabriek kan macht hebben over anderen en macht uitoefenen. En daar dan ook nog genieten van.

Volgens mij geeft macht geilheid, dat machthebbers als Bush een stijve krijgen ervan.

Ik draaf door maar ik "denk" graag na.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:53:31 #194
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28422238
wat jij moet leren is jezelf meer onder controle te krijgen zodat je energie huishouding en jij zelf wat meer op orde zijn. dat je effectiever en doelgerichter je kennis e.d. leert te benutten
pi_28422368
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef Enyalius het volgende:

[..]

inderdaad.
weet jij trouwens het adres van de fok/truth chatroom op irc?
Meestal scroll ik naar boven. in het keuzemenu site navigatie staat ook fok chat. dat is irc
Als je daar bent kun je je nick invoeren en het subforum uitzoeken.

Verder weet ik dat je er ook via tweakers kunt komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:58:59 #196
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28422448
ff testje gedaan. zie dat ik in juiste irc kanaal zit.
vage plek maar ja
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:00:08 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28422493
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef Enyalius het volgende:
wat jij moet leren is jezelf meer onder controle te krijgen zodat je energie huishouding en jij zelf wat meer op orde zijn. dat je effectiever en doelgerichter je kennis e.d. leert te benutten
Heb je gelijk in. Het is een voortdurende stroming vaker. Een achtbaan waar ik in zit. Het werkt ook verslavend op de een of andere manier. Ik wil niet eens rust het merendeel van de tijd. Omdat ik verslaafd ben aan die energie.

De hele dag ben ik bezig en ik kan niet niets doen.

Slecht teken of goed teken? Ik vind het op dit moment een goed teken.

Wat is er slecht aan energie? Energie is toch de bron van alles?

Uitrusten doe ik wel tijdens het slapen en in bed. Overdag leef ik zoveel mogelijk.

Maar die informatie is wel waar. Wat jij zegt.

Tijd om te eten nu
pi_28422527
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:58 schreef Enyalius het volgende:
ff testje gedaan. zie dat ik in juiste irc kanaal zit.
vage plek maar ja
vond ik eerst ook maar zie er inmiddels de lol wel van in. Het lijkt wel alsof het de laatste tijd weer een beetje gaat leven.
Ik kwam er soms.... vond er niets of niemand en dan was ik weer weg. Maar nu gaat het wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:04:54 #199
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28422676
irc:/irc.fok.nl/truth

voor als je niet weet hoe mirc werkt en er toch op wil. gewoon copy en paste in je webbrowser adres balk. zorg wel dat je in mirc bij opties een nickname in vult. ander moet je in mirc als je in de room zit even /nick naam commando gebruiken
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:06:01 #200
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28422720
@dromenvanger

hoe kom je opeens aan al die vragen? geloof dat ik er niks over zei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')