Da's zieligquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dat 3e oog ook maar ik vind het interessant wat ik door krijg ik ben niet bang ervoor. Ik slaap ook op een zolder, op de 4e verdieping met het hoofd naar het Westen. Ik luister vaak muziek en probeer muziek te zenden in het universum om zo te kijken of ik verder kom dan de maan.
Ik stuur die muziek dus en dan zitten er een equalizer ingebouwdIk doe dat niet altijd gewoon voor de gein en kijken wat het doet.
Mijn brein kan veel en ik breid het nog uit. Ik wil nog fotografisch geheugen en nog meer. Ben pas 28 jaar dus heb tijd genoeg.
Heb je wel een geloof Enyalius of ben je atheist of geloof je in de techniek of in iets anders? Iets anders als, een heel ander geloof dat weinig mensen kennen.
Een tijdje geleden stond ik met duffe kop in de spiegel te kijken en had ik een vlieg gehypnotiseerdDat beest vloog 100 keer keihard tegen de spiegel aan. Steeds als ik mijn hoofd afwendde kon hij vrij vliegen. Keek ik naar de spiegel kwam hij weer keihard tegen de spiegel aanvliegen
wat is dat toch ?quote:
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vliegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat is dat toch ?
Ik vind opeens bij iedereen sadistische trekjes...![]()
Kon er niets aan doen, was niet met opzet. Dat beest heeft het trouwens overleefd.quote:
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vlieg
Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !
Ik heb te veel van je gezien inmiddels !![]()
![]()
Mannen hebben ook geen medelijden nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen medelijden nodig
Wat is het nut van medelijden, daar wordt niemand beter van.
Heb je ook medelijden als ik een wesp dood mep? Ik probeer zo min mogelijk te moorden maar af en toe krijg ik aanvallen van wespen die me niet moeten. Misschien komt dat doordat ik niet relaxed genoeg ben. Dat die wespen dat aanvoelen.
Volgens mij doen wespen niets als je als mens heel rustig bent.
Yep, ze voelen misschien de vijandigheid aan en zijn daar gevoelig voor. Die wespen bedoel ik, misschien zijn ze hoog sensitiefquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............
wespen....klopt..... alsof ze het ruiken en dat zal ook best. Dus... ik dwing mezelf tot rust.
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............
Ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?![]()
En dan zijn ze dubbel zo zielig als een vrouw ooit zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens.
Na een tijdje hoeven wij er niet meer aan te denken mannen aandacht te geven... ze vragen er zelf wel om !
Ze breken hun poot ofzo.
"Gelukkig" heb ik veel vrouwelijk in mij en zij veel mannelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef Mirage het volgende:
Heb je je vrouw wel eens gevraagd verslag te doen van de periode dat jij ziek was ? ( de griep had bijvoorbeeld)
Vraag haar daar eens naar !
Je ligt geheid in een deuk en als je vrouw geluk heeft zie je zelf in wat een aanstellers en aandachtsvragertjes jullie, het mannelijke volk, zijn.
Nee precies...... wij vrouwen zijn ook bijzonder genoeg om er niet om te moeten hoeven vragen. Mannen mogen best zelf nadenken. Gaat wel wat moeizaam vaak. Ze doen het wel maar het duurt wat langerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
btw mijn vrouwtje is keukenplafond aan 't schilderen ... we hebben net de ganse keuken vernieuwd en vanmorgen behangpapier, verf en tegeltjes gehaald. Ze staat echt te popelen om het af te krijgen. Grappig wel in haar wit schilderspakje waar alleen haar gezicht zichtbaar is
Ik heb net onze oudste naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin gevoerd en straks vertrek ik met de kleinste zodat ie ook nog ff kan meespelen.
*** Wij mogen niet vergeten aandacht te geven, vrouwen willen er niet om vragen ***
Ge zijt een zuipschuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een wit-biertje. Ik drink vandaag rustig. Gisteren 3 gehad en dat was teveel. Dan ga ik gekke dingen zeggen.
Geniet en drink met mate dan maar
Alcohol is de drank van de duivel als je teveel drinkt. Of in ieder geval slecht. Dan wordt het denken dusdanig verstoord dat andere gedachtes die slecht zijn de macht overnemen.
En ik voel me nog steeds goed. Mijn vader heeft het nu ook al over dimensies en dat ik de deuren moet openen. Ik ben aanstekelijk hierHet is allemaal onzin op de een of andere manier, ik moet het niet te serieus nemen want dan raak ik in een psychose.
Fluitend opstaan, fluitend doorgaan en vooral geloven.
Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.
ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 18:41:36 ]Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.
Tegenwoordig heb ik het onder controle. Hoewel ik steeds minder kan verdragen. Dronk ik vroeger tijdens het stappen 30-40 biertjes. Ben ik nu met 3-4 halve liters al op de kop. Al is niet al, al is veel. 3-4 halve liters is best veel te noemen of niet soms?
Mijn doel is 3 glazen bier per dag. En nooit meer zat worden. Aangeschoten mag wel. Zat niet. Ben ik zat dan is de stap naar agressieve gedachtes klein. En de stap van aangeschoten naar dronken is ook klein. Dus moet ik licht aangeschoten zijnEn niet meer.
Tijd voor een sigaret buiten, ik ga de koi-karpers proberen tam te maken. Vandaag op tv zag ik een man die tussen koi-karpers zwom en die vissen aten uit zijn hand.
Koi-karpers zijn coole beestenZe hebben iets krachtigs in ze. Ik wil weten hoe die beesten denken en wat ze denken en nog meer. Ze hebben de hele dag honger. Misschien denken ze alleen aan eten
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef Enyalius het volgende:
dromenvanger als je kan wat je zegt dan zit je al boven het 4e trillings niveau. je kan dingen uit dat veld (Dimensie zoals jij het noemt) allang waarnemen en gebruiken. en als het klopt wat je zegt gebruik je die gaven uit die "dimensie" al. de 4e dimensie is niks anders dan nieuwe inzichten verkrijgen en dingen zien van een hoger niveau. iedereen stelt er teveel bij voor. je bent er allang mee bezig als het klopt wat je zegt dat je allemaal kan. de wereld in zijn algemeen zit nog op het 3 niveau, maar er zijn mensen zoals jij en ik die daar allang boven staan. de meesten zitten rond de 4e en af en toe in de 5e. dus die dimensies zijn niks anders dan een andere staat van bewustzijn. een hoger bewustzijn met meer diepgang qua gedachten en wijsheid *kuch*Ik weet niet welke ik allemaal inzit. 4e 5e 6e.. Tis geen opscheppen het is meer zeggen waar je mee bezig bent in je leven. Opscheppen is als je teveel eten op je bord legt of als je zaken zegt die je niet kunt waarmaken. Als je zegt waar je mee bezig bent dan vertel je meer over waar je mee bezig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.
ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
Opscheppen.....ik vind ook opscheppen als mensen anderen de ogen uitsteken met materialistische zaken. Als ze een dure lening afsluiten die ze zich niet kunnen permiteren om een auto te kopen, puur en alleen om andere mensen te willen imponeren.
Dat jij vaker in de 6e dimensie zit mag best gezegd worden volgens mij.Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
Mijn verleden is verleden tijd. Ik maak me niet druk om mijn verleden en wat anderen over me denken. Het gaat om nu. Het draait om vandaag. Ik pluk ook de dag iedere dag. In ieder geval zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis wel sterk van je dat je daar allemaal vrij open over bent.
Hoe voelt de 6e dan aan? Wat maak je dan mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
ik zit in de 6e en alles wat er onder zit. ik schat dat jij op de 5e zit en binnenkort de 6e. een gevoel zal ik maar zeggen.
trouwens ik zit nu op irc op irc.fok.nl in #truth. maar weet niet of dat de goeie is. zie daar vage namen die niet in de buurt zijn met een topic over live8 en makeoverparty zooi. als dat het truth kanaal is had ik er wel wat meer van verwacht
Ik had het meer over die biertjes en de realisatie dat dat dus niet werkte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Enyalius het volgende:
valt wel mee. hij is er gewoon bewuster van en weet hoe er mee om te gaan. zo ben ik ook sterk in 1 ding en zwakker in wat anders. gewoon puur oefenen en gebruiken
maar hij moet er wel rekening mee houden dat ie met vrije wil van een levend wezen aan het kloten is voor zijn eigen plezier. en dat daar dus een paar gevolgen aan kunnen zitten.
inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ja..... klooien met vrije wil............... goed/kwaad daargelaten, geheel in jouw stijl...... daar kleven gevolgen aan.
Ik voel me vaak los. Alsof ik zweef in de ruimte. En dat heeft mede te maken door het schrijven hier. Wat in mijn hoofd zit moet eruit. En er zit veel in mijn hoofd nog. Weet niet of het in mijn hoofd zit of in de atmosfeer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Enyalius het volgende:
er zijn 13.
op zich voelt het hetzelfde aan als de 3 en 4. maar je ziet veel veel meer en je hebt veel minder beperkingen en een heel andere zienswijze op dingen. en je krijgt toegang tot enorm veel informatie. maar dat is niet iets specifieks voor de 6e. elk niveau verschaft je meer dan het vorige deed. een groei in stages. en de 1 groeit sneller dan de ander. we zullen ons voor een lange lange tijd niet 100% voldoen van alle beperkingen om compleet vrij te kunnen leven. maar we zijn onderweg
zeg me aub niet dat dit irc channel de truth is...ik vind dit zo bedroevend en dat voordat iemand zijn bek open getrokken heeft
Meestal scroll ik naar boven. in het keuzemenu site navigatie staat ook fok chat. dat is ircquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef Enyalius het volgende:
[..]
inderdaad.
weet jij trouwens het adres van de fok/truth chatroom op irc?
Heb je gelijk in. Het is een voortdurende stroming vaker. Een achtbaan waar ik in zit. Het werkt ook verslavend op de een of andere manier. Ik wil niet eens rust het merendeel van de tijd. Omdat ik verslaafd ben aan die energie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef Enyalius het volgende:
wat jij moet leren is jezelf meer onder controle te krijgen zodat je energie huishouding en jij zelf wat meer op orde zijn. dat je effectiever en doelgerichter je kennis e.d. leert te benutten
vond ik eerst ook maar zie er inmiddels de lol wel van in. Het lijkt wel alsof het de laatste tijd weer een beetje gaat leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:58 schreef Enyalius het volgende:
ff testje gedaan. zie dat ik in juiste irc kanaal zit.
vage plek maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |