Voor 20 euro kun je hem bij amazon bestellen, heb ik ook gedaan, volgende dag al in huisquote:
Ze openen de show en spelen eerst Sgt Pepper's Lonely Hearts Club met Paul McCartney en daarna One. Jammergenoeg niet meer, maar dit omdat ze daarna direct naar Wenen moeten om op te treden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Murray het volgende:
Wat zouden ze op Live8 spelen? Beautiful Day?
Zou Crumbs from your Table een kans maken?
The Irish rockers will don colourful Sgt Pepper's uniforms for the performance of THE BEATLES classic, according to US news show ACCESS HOLLYWOOD.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:40 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Ze openen de show en spelen eerst Sgt Pepper's Lonely Hearts Club met Paul McCartney en daarna One. Jammergenoeg niet meer, maar dit omdat ze daarna direct naar Wenen moeten om op te treden.
ONE!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Murray het volgende:
Wat zouden ze op Live8 spelen? Beautiful Day?
Zou Crumbs from your Table een kans maken?
Qua timing zou dat kunnen. Zie http://www.live8live.nl/page/radiotv/59784quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:05 schreef Murray het volgende:
[..]
The Irish rockers will don colourful Sgt Pepper's uniforms for the performance of THE BEATLES classic, according to US news show ACCESS HOLLYWOOD.
Edit:
The band are kicking off the day at London's Hyde Park, playing 'St Pepper's Lonely Hearts Club Band' with Paul McCartney and then, according to a schedule sent out to affiliate broadcasters, a short set of three songs: 'Vertigo' en 'Beautiful Day' and 'One'.
quote:15:00:30 Paul McCartney en U2 Londen
15:05:30 U2 Londen
15:20:30 Björk Tokyo
Juist. Maar met de BBC heb je Nederlandse tv niet nodigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:01 schreef erikh het volgende:
Weet iemand of dat ook nog op nederlandse tv wordt uitgezonden?
<edit> zie dus nu dat het op nederland 3 voor een groot deel wordt uitgezonden </edit>
jij verwacht net zo'n drama als bij live aid ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Maar met de BBC heb je Nederlandse tv niet nodig.
Mwah. Zal wel meevallen. Maar als ik zie dat iemand alsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jij verwacht net zo'n drama als bij live aid ?
ja precies, naar mens is dat, heerlijk morgen dagje voor de BBC leuke bands kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Zal wel meevallen. Maar als ik zie dat iemand alsClaudia
de
Breij
gaat presenteren, zapt m'n tv vanzelf naar de BBC ...
Ik ben er bij baby!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
16 July Amsterdam -Amsterdam Arena - Snow Patrol
Dan aanwezig is
quote:U2 Leads the Pack in Concert Tickets
With 26 sold-out U.S. shows and $45.3 million in ticket receipts, U2 is the runaway leader in music's 2005 road race.
Celine Dion's Las Vegas spectacle is second, with $38.4 million for 72 shows, according to Billboard figures compiled through June 23. Elton John is No. 3 after earning $31.2 million for 36 shows.
The rest of the top 10, with grosses (in millions): Kenny Chesney ($25.1), The Eagles ($23.3), Josh Groban ($16.5), Motley Crue ($15.9), Cher ($13.7), George Strait ($13.5) and Yanni ($10.4).
Midway through the year and the crucial summer season, tour grosses are lagging behind 2004, which saw flat revenues and falling attendance. An upward spike is expected with the second leg of U2's Vertigo Tour and outings by the Rolling Stones and Paul McCartney.
"Promoters are cautiously optimistic," says Ray Waddell, Billboard's senior touring editor. "There are some tough sells out there, but I haven't heard of any across-the-board losers."
Sales are soft for jam bands, but Coldplay, Toby Keith, Green Day and such value-priced combos as John Mellencamp and John Fogerty are kindling confidence. And if every tour sells out, U2 will still prevail in the USA and overseas with a global take of $300 million.
"Nobody's going to touch them," Waddell says.
The Irish quartet considers the show a successful merger of its art, politics, punk attitude, faith and brotherhood.
"For the first time, it all came together, including the mischief," singer Bono says. "There has to be mischief or I get nervous. If it's just a collection of songs, I'm not interested. People go to a U2 show to be taken somewhere else. That's why I presume they stand in line for hours ... and go through the grief to get tickets."
Resisting the oldies circuit, U2 delivers as many new tunes and catalog rarities as classics.
"For the room to go off, you have to hit certain marks," bassist Adam Clayton says. "If you kick the ball in the back of the net, it gives you license to do something more obscure. It's very easy if you start to pull out big songs and shift the emphasis to a greatest-hits thing. But we don't want to deliver that kind of experience."
Drummer Larry Mullen Jr. says fewer props and effects free the band to improvise.
"The bells and whistles are turned down several notches, and they add to the show as opposed to overwhelm it," he says. "Our fans aren't looking for a seamless show. They want it in its rawest state."
THE MUSIC !!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef Waxxer het volgende:
Er was toch nóg een band in het voorprogramma op de 15??
tsja maar wel met een mooie herrinering !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:16 schreef Waxxer het volgende:
......dan ben ik er zelfs al geweest!!![]()
Dan is het The Day After....
Tering, dat gaat wel snel opeens.... kún je nagaan, 5 februari de hele nacht buiten gezeten met -5 graden....
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:12 schreef Waxxer het volgende:![]()
*kortademig*
Hup Paul (voor intimi, zoals ik), omkleden!!!
Over 14 minutenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:44 schreef LeonH het volgende:
Hoelaat beginnen de concerten nou van Live8?
Coolquote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Gisteravond speelden ze "Sgt Pepper Lonely Heart Club Band" ook tijdens het concert in Wenen.
quote:Vertigo
I Will Follow
Electric Co.
Elevation
New Year’s Day
Beautiful Day
I Still Haven’t Found What I'm Looking For
All I Want is You
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can’t Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running to Standstill
Pride in the Name of Love
Where the Streets Have No Name
One
Zoo Station
The Fly
With or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
Geen Bad, Out of Control en Gloria..................quote:
Hm, deze setlist komt van U2.com. vreemd dat ie er dan niet bij staatquote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band" werd ná "Beautiful Day" gespeeld.
Helaas geen Bad nee. Maar die heb ik er nog maar weinig op zien staan deze tour.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geen Bad, Out of Control en Gloria..................![]()
Als je gewoon nu even een paar posts hierboven leest zie je dat we het daar nét over hadden.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef Luni het volgende:
Ik dacht dat ze "Sgt Pepper Lonely Heart Club Band" ook gespeel hadden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:05 schreef kluivie het volgende:
ik heb er nog een over en is gewoon voor kostprijs of er moeten aantekenkosten bij komen die moet je zelf betalen!
Greetz Mario
Je zegt het wat achterbuurt achtig, maar je hebt wel een punt. Het gaat natuurlijk niet om Albert West. Toen ik in de vrieskou in Nunspeet lag, bedacht ik me wel hoe lullig dat eigenlijk is voor mensen die U2 echt goed vinden. Die moeten er zo veel moeite voor doen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een kneuzen die je nog overal ziet huilen dat ze nog steeds geen kaarten hebben. Wat denken ze wel?! Dat is godverdomme voor niks een uur in de rij heb gestaan heb daar?! Vooral hilarisch zijn de oproepen op TT P372... iemand die kaarten vraagt om ze weg te geven ivm een verjaardag... dat had je dus eerder kunnen bedenken, mens.
Ik een pauper?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zegt het wat achterbuurt achtig, maar je hebt wel een punt. Het gaat natuurlijk niet om Albert West. Toen ik in de vrieskou in Nunspeet lag, bedacht ik me wel hoe lullig dat eigenlijk is voor mensen die U2 echt goed vinden. Die moeten er zo veel moeite voor doen!
Maar toen een van die mensen zich werkelijk asociaal gedroeg en het zo regelde dat hij voor ieder concert 3 kaarten had, was ik daar ook wel weer over heen.
Dat is hoe het werkt. Mensen, die met deze bedoelingen de kaarten kopen, zijn ook lager dan laag trouwens. Maar goed, bij voetbalwedstrijden kennen we deze praktijken ook. Is niet tegen te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik een pauper?![]()
Na, ik vind het wel lullig dat de mensen die nu nog verlegen zijn om kaarten, genaaid worden door de mensen die ze doorverkopen voor 100den euro's. Dit daar bizniz van maken zeg maar.
Maar het wordt wel erger denk ik. Het zou me niks verbazen als het dezelfde mensen zijn die er ook voor gezorgd hebben die de kaarten zo duur zijn geworden. De mensen die geen cent meer voor muziek geven. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is hoe het werkt. Mensen, die met deze bedoelingen de kaarten kopen, zijn ook lager dan laag trouwens. Maar goed, bij voetbalwedstrijden kennen we deze praktijken ook. Is niet tegen te gaan.
Ik mag hopen van niet. Waar zouden ze vanavond spelen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zouden de aanslagen van vanochtend nog invloed hebben op de tour?
Qua planning niet. Denk dat Bono wel iets erover zegt tijdens het concert. In de aanloop naar One of SBS bijv.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zouden de aanslagen van vanochtend nog invloed hebben op de tour?
Dat lijkt mij wel duidelijk..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua planning niet. Denk dat Bono wel iets erover zegt tijdens het concert. In de aanloop naar One of SBS bijv.
SBS6 was net Piet met zijn weer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel duidelijk..
Zit nu naar Twickenham te luisteren, SBS:
Jezus, Jew, Mohammed, it's true
Jezus, Jew, Mohammed, it's true
All sons of Abraham
All sons of Abraham
Father Abraham
Father Abraham
Father Abraham, what have you done?
Father Abraham, speak to your sons..
Tell them no more...
Tell them no more!
No more!
etc...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef DarkManta het volgende:
[..]
SBS6 was net Piet met zijn weer...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
"Morgn wordt het zomers weer, met temperatúren tot over duh twintug gráádun. Bónó, hau was de wedder dis iefning?"
"Well, it w..."
"U ziet, oowk in duh Aréna houden we het vol. Dáárom zeggen we met zijn allen:..........."
Nou dat hele publiek dus inene dat roepen en dan begint WTSHNN
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
"Morgn wordt het zomers weer, met temperatúren tot over duh twintug gráádun. Bónó, hau was de wedder dis iefning?"
"Well, it w..."
"U ziet, oowk in duh Aréna houden we het vol. Dáárom zeggen we met zijn allen:..........."
Nou dat hele publiek dus inene dat roepen en dan begint WTSHNN
Op de mojo site stond dat er nog wat allerlaatste kaarten te koop waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoe kan dat dan? Dat moet je van tevoren geweten hebben, dat mensen ze teruggebracht hebben.
inderdaad, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:38 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Op de mojo site stond dat er nog wat allerlaatste kaarten te koop waren.
Tja, Soms moet je een beetje geluk hebben.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
inderdaad, gefeliciteerd
Zijn het veldkaarten of ?
Dat is toch niet zo erg? Ze komen, daar gaat het om! En of er dan Yorin FM bij staat... lekker boeiend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik zie nu pas op de site van de Arena dat dáár zelfs staat "Yoin FM presents..."
Ik word daar wel een beetje onpasselijk van hoor....U2 komt zélf en Yorin heeft zich op hepatitis-B niveau bij de platenmaatschappij ingelikt.
. Of bij Mojo.
Nou ik weet het nog niet zo met dit concerten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Er stond naast elkaar he
Ik neem aan dat je dan geen veld-coördinaten krijgt..![]()
U2 draaien ze wel op YorinFM, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Yorin organiseerde toch ook RockinPark.. daar stonden bands op waar de meeste DJ's van die zender nog nooit van gehoord hadden wil ik wedden. Laat staan dat ze ooit NIN of Interpol gedraaid hebben
Wil je éven die derde zin herhalen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef no1uknow het volgende:
IK GA NAAR U2
IK HEB KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTEN
KRIJG DE KUTKOLERE
IK GA NAAR U222222222222222222222222
We hebben net kaarten gekocht, er zijn kaarten vrijgekomen, de slecht zicht kaarten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de 13e en de 16e!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
VOORPROGRAMMA
MEER voorprogramma
Speciáál voor Murray
Nee, je hoeft geen klant te zijn, je zou dat zo moeten kunnen installeren.. Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
Weet iemand waar ik het optreden van U2 op Live 8 (legaal) kan bekijken? Op www.live8live.com wordt verwezen naar een site van AOL maar als ik daar de video's aanklik krijg ik een melding dat ik de AOL Media Playback Plug-In moet installeren maar vervolgens staat er niet bij hoe. Het is me een raadsel hoe ik daar aan moet komen, of moet je soms klant zijn bij AOL ofzo??
Inderdaad, de laatste x Kelisquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Snow Patrol is sowieso volwaardig. Ik ben blij dat ze het voorprogramma serieus nemen. Maakt het alleen nog maar mooier.
Ik gebruik al Explorer 6.0 maar ik heb het bijvoorbeeld ook met Firefox geprobeerd, maar toen lukte het al helemaal niet. Ik heb die hele site van AOL afgespeurd naar een link waarmee ik die plug-in zou kunnen downloaden, maar ik kan het gewoon niet vinden, of kijk ik nou zo scheel? Ik vind het zo stom dat er bij die melding niet gewoon meteen 'klik hier om de plug-in te downloaden' ofzo staat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:31 schreef Murray het volgende:
Nee, je hoeft geen klant te zijn, je zou dat zo moeten kunnen installeren.. Welke browser gebruik je?
Als je Internet Explorer niet gebruikt, gebruik dat dan eens?
Van dat videoscherm zal je weinig meekrijgen, daar kijk je dwars op..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:49 schreef Sonja27 het volgende:
Zoooo vandaag dan eindelijk toch nog kaartjes kunnen krijgen voor zaterdag, vak 418 beperkt zicht, maar ik ben er bij! Yesss!!!! Iemand al enige ervaring met beperkt zicht kaarten?
Weet niet hoe goed het beveiligd is, maar ik zou gewoon proberen naar een ander vak te gaan, maar whatever, je bent erbij!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:49 schreef Sonja27 het volgende:
Zoooo vandaag dan eindelijk toch nog kaartjes kunnen krijgen voor zaterdag, vak 418 beperkt zicht, maar ik ben er bij! Yesss!!!! Iemand al enige ervaring met beperkt zicht kaarten?
Gaafquote:Seventy thousand Polish fans created an unforgettable national flag for New Year’s Day last night.
It was one of those great U2 moments. Five songs into their set in Poland’s southern Chorzow city stadium, Edge’s piano signalled the start of New Year’s Day –a song originally inspired by Lech Walesa and the Solidarity movement to free Poland from communism. Suddenly all the fans on the pitch raised flags and scarves in red – while all the fans in the seats around the stadium brandished white flags and scarves.
Bono was so moved by the white and red sea before him that he took off his jacket, turned it inside out and put it back on to show the red lining inside. He then walked to the front of the stage and bowed to an ecstatic audience as a mark of respect to their creativity and their spectacular re-creation of the national flag.
As Willie Williams, U2’s Show Designer notes in his latest tour diary, it was ‘wonderful humbling and thrilling.’
‘The best moment was going into New Year’s Day where the audience, entirely of their own volition, produced flags and scarves. Everyone on the floor of the stadium had red, everyone in the grandstands had white, so the whole stadium turned into a huge Polish flag.
‘ I have never seen an audience do anything like it before – getting it together to surprise and delight us. I think my mouth must have fallen open. Who organized this? The fact that it was premeditated made it all the more extraordinary; an audience consciously plotting to put on a show for the performers. It was absolutely wonderful, humbling, thrilling all at the same time. A great, great crowd, and a unique atmosphere.
The idea to highlight the Polish inspiration for the classic U2 song came from local fans, caught fire on the net and was boosted with local media prior to the show. Coming just days after Live 8 and in the run up to the G8 meetings in Scotland (Bono is flying in today), it was a poignant sign that people really can and do change history.
I Will Follow
Electric Co.
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
All I Want is You
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running to Standstill
One
Zoo Station
The Fly
With or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
Tja, ik vind het ook een beetje wazig, maar Bono legde het begrip "Encore" uit als "Italian for 'play it again.. so that's what we do". Aan de andere kant: zo is het cirkeltje wel mooi rond.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind 't stom om twee keer hetzelfde nummer op een avond te spelen
Dat is al niet meer hip sinds Mahler dood is
Zolang WOWY erin blijft, is 't primaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:51 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De set blijft wel grotendeels het zelfde. In Amerika veranderden ze tenminste nog eens wat.
Hey toppie!!! Ach we zijn er bij, dat is het allerbelangrijkste, alleen de sfeer alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Van dat videoscherm zal je weinig meekrijgen, daar kijk je dwars op..
[afbeelding]
Edit: linksboven zit nog een scherm, da's igg al wat...
[afbeelding]
De 3e avond zullen ze er wel flink wat variatie ingooien?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind 't stom om twee keer hetzelfde nummer op een avond te spelen
Dat is al niet meer hip sinds Mahler dood is
Was in 93 de opening.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Zoo Station! Die wil ik wel graag live horen!
Ik wil ze allemaal Live horenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Zoo Station! Die wil ik wel graag live horen!
Ik heb de linkjes illegaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
Weet iemand waar ik het optreden van U2 op Live 8 (legaal) kan bekijken? Op www.live8live.com wordt verwezen naar een site van AOL maar als ik daar de video's aanklik krijg ik een melding dat ik de AOL Media Playback Plug-In moet installeren maar vervolgens staat er niet bij hoe. Het is me een raadsel hoe ik daar aan moet komen, of moet je soms klant zijn bij AOL ofzo??
zeikerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik maar naar 1 concert kan. Maar als ik al die mensen hoor klagen dat ze helemaal geen kaartjes hebben valt het bij mij dus allemaal nog wel mee
Kheb hier 2 cd's van Athlete. Goeie band hoor, leuke muziek ook wel. Als je Snow Patrol leuk vind dan vind je Athlete ongetwijfeld ook wel prima. Ze maken alleen iets rustigere nummers....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:45 schreef Murray het volgende:
Athlete, is dat eigenlijk wat? The Killers, Snow Patrol en Kaiser Chiefs zie ik wel zitten, alleen Athlete heb ik nog nooit van gehoord...
Je bent ouder dan mij en ik heb de ZOOTV-tour meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Popmart was mijn eerste U2 concert... daarvoor was ik nog te klein
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:48 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Je bent ouder dan mij en ik heb de ZOOTV-tour meegemaakt.
Wat een kutsmoes zeg
Aanvang is 18.00 uur...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een idee hoe laat de deuren woensdag open gaan?
quote:Stadion open : 16.00 uur
Aanvang concert : voorprogramma begint ca. 18.00 uur
Eindtijd : ca. 23.15 uur
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights/london.adpquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
d0h dat is een illegale linkquote:Op zondag 10 juli 2005 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.capturetv.com/index.php?Itemid=77
ALLE optredens in HiRes video-kwaliteit.
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:26 schreef Luni het volgende:
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights/london.adp
ok, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Dit wordt mijn eerste U2 Concert
Ben pas 15 overigens, wou al mee naar Elevation Tour, maar dat mocht toen niet van mn ouders
Maarja, geen tijd om te treuren
Veel plezier DarkManta!
Een foutmelding als je t filmpje af wilt spelen bedoel je? Dat kreeg ik in ieder geval, maar dat kwam door de bestandsnaam. Gewoon even renamen naar een simpele korte naam en klaar...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.
Ik ook!!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoor.
Ik vrees dat het concert dan nog niet is afgelopen.. en anders misschien NET. Dus die trein ga je niet halen. Vind een slaapplek of ga na het concert stappen en met de eerste trein terug, ergens na 6en.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Murray het volgende:
Zeg, ik zit een beetje met vervoer.
Ik wil woensdagavond graag naar huis, naar Drenthe, met de trein.. alleen vertrekt de laatste trein al vanaf Duivendrecht om 23.36 uur..
Iemand enig idee hoe lang ik nodig heb om van vak 119 naar perron 1 op Duivendrecht te komen?
Hmja, de eindtijd staat gepland op 23.15 uur. Als ik dan vertrek zou ik het dan halen?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:40 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik vrees dat het concert dan nog niet is afgelopen.. en anders misschien NET. Dus die trein ga je niet halen. Vind een slaapplek of ga na het concert stappen en met de eerste trein terug, ergens na 6en.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoor.
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:34 schreef Yonderboi het volgende:
Een foutmelding als je t filmpje af wilt spelen bedoel je? Dat kreeg ik in ieder geval, maar dat kwam door de bestandsnaam. Gewoon even renamen naar een simpele korte naam en klaar...
Bovenin je scherm zou een balk moeten verschijnen....quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.
Ik krijg een pop-up, waarin het er even op lijkt dat de video wordt geladen, maar vervolgens zie ik DIT. En ik kan reloaden tot ik een ons weeg, maar dat helpt ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:43 schreef Murray het volgende:
Bovenin je scherm zou een balk moeten verschijnen....
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.
Ah, ik zie dat die site nu weer wel in de lucht is. Toen die link hier gisteren werd gepost lag die site er ook uit, dus daar had ik toen ook niets aan, maar dat probleem was blijkbaar slechts van tijdelijke aard. Thanks.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Yonderboi het volgende:
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.
Probleem is al opgelost. Sorry voor de overlast.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef LeonH het volgende:
Misschien kunnen we een apart topic openen: Mijn AOL Media Playback Plug-in werkt niet. Want dit werkt een beetje onoverzichtelijk voor mensen die wel speciaal voor dit topic komen
Zo dat lijkt me relaxt!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:54 schreef Kos het volgende:
Mijn vriendin heeft VIP kaarten gewonnen bij haar werkgever TNT!!!
Eerst gratis parkeren op dek 1, dan een buffet, dan het concert en daarna een borrel! En dat allemaal voor niets! Hoe cool is dat?!
ideaal! Ik heb bijna elk concert van de huidige tour kunnen downloaden via die site. Echt te gek.quote:
Staanplaatsen?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik word net gebeld door iemand waarmee ik zou gaan en hij kan niet. En nu heb ik dus een kaartje over.
Eens even kijken wie ik daar blij mee ga maken
Het zij je vergeven!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Probleem is al opgelost. Sorry voor de overlast.
Voor zover ik weet mag je geen professionele apparatuur meenemen, maar huis-tuin-en-keuken camera's wel.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:54 schreef Chilly_Willy het volgende:
Mag je eigenlijk een foto/video camera meenemen? Iemand hier ervaring mee, ik hoor verschillende verhalen.
hmm.. daar valt mijn DMC-FZ10 zeker ook onder met zijn 12x optische zoom...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef Murray het volgende:
Het is tijdens het concert van U2 niet toegestaan om professionele foto-apparatuur mee te nemen mits de organisator hiervoor uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven. Professionele foto-apparatuur met afneembare lenzen en digitale camera's met een groot zoombereik zijn derhalve verboden. Bij overtreding zullen deze camera's worden ingenomen bij de ingang. Niet- professionele, huis-tuin-en-keukencamera's zijn wel toegestaan.
Wat zijn we toch weer lekker optimistisch en aardig voor elkaarquote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef DarkManta het volgende:
Whehehe gisteren in Parijs geweest bij het concert van U2, het mooiste moment was toch zeker het begin van het Concert.
De eerste noten waren aangeslagen en Bono wilde even zijn stoere rondje doen en met zijn handen door zijn haar strijken. Alleen had hij geen rekening gehouden met de natte vloer die wel eens nat zou kunnen zijn. Dus viel Bono bijna (helaas) op zijn kut smoel. Maar professioneel dat hij is, verwerkte hij dat in zijn nummer Elavation (dat op dat moment zijn eerste tonen door het stadium suisde).
Ga je heen met OV?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef T-H het volgende:
Toevallig mensen hier die met de auto terug rijden na afloop van het concert naar Groningen en plek hebben voor een mede-U2 fan? Ik zoek vervoer, anders strand ik een nachtje in Amsterdam onder een brug :p
het is onwijs gaaf.. te bedenken dat ik 12 jaar terug mijn eerste u2 concert had als net 12 jarig bakvisjequote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
Vrijdag om 13.30 uur vertrekt mijn bus
Ik WILLLL!!!!!!!!!!!Maar ik zal me inhouden
Ik 12 jaar geleden ook voor het eerst.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
het is onwijs gaaf.. te bedenken dat ik 12 jaar terug mijn eerste u2 concert had als net 12 jarig
ik vond het in Gelsenkirchen toffer dan in t Gelredome 4 jaar terug.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:13 schreef merino het volgende:
Zou mooi zijn als ze daar zaterdag nog eens overheen gaan (verwacht ik overigens niet verder)
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.amsterdamarena.nl/index.php?pointer=1-2-383-388-5329
Wat is een groot zoombereik, mijn camera heeft 3x optisch?quote:Fotografie
Het is tijdens het concert van U2 niet toegestaan om professionele foto-apparatuur mee te nemen mits de organisator hiervoor uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven. Professionele foto-apparatuur met afneembare lenzen en digitale camera's met een groot zoombereik zijn derhalve verboden. Bij overtreding zullen deze camera's worden ingenomen bij de ingang. Niet- professionele, huis-tuin-en-keukencamera's zijn wel toegestaan.
jep! (overigens niet direct van het concert, meer van de opnamesquote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef _evenstar_ het volgende:
k was ook in nijmegenen zoals luni zegt .. de zootv tour.. maar denk dat voor een ieder het eerste concert de meeste indruk maakt en je daar mee gaat vergelijken..
en dndelion dan herinnere je ook nog wel dat ze stay ( faraway so close) speelden en bono zong.. if you don't stop clapping i'll fuck up the song![]()
![]()
hahaha ja super.. en bij de zootv.. i just called to say i love you bij jan maatquote:Op maandag 11 juli 2005 21:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jep! (overigens niet direct van het concert, meer van de opnames)
Bij popmart had ie ook zoń mooie:
"Iek ben in main onderbrooke gekommen"
Als de camera er niet uit ziet alsof hij van een professionele fotograaf zou kunnen zijn, met telelenzen etc. zal het wel goed zijn. Ze gaan echt niet de zoomniveau's van elke camera controlerenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef Luni het volgende:
[..]
[..]
Wat is een groot zoombereik, mijn camera heeft 3x optisch?
mja hun vorige album is mijn 2de favorietquote:Op maandag 11 juli 2005 20:18 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik vond het in Gelsenkirchen toffer dan in t Gelredome 4 jaar terug.
Nu vind ik het nwe album ook beter dan ATYCLB. Maar het is wat gevarieerder. En meer show
Wanneer?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hey hoi... U2 komt naar Nederland
as ze iemand hyper rond zien stuiteren ben jij hetquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop trouwens dat niemand mij herkent na mijn beschamende gedrag in de U2-topics de laatste maanden![]()
In je dromen! Big sister is watching for youquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop trouwens dat niemand mij herkent na mijn beschamende gedrag in de U2-topics de laatste maanden![]()
Wow die 3e fotoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Foto's van gisterenmiddag in de Arena.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mochten de afbeeldingen niet weergegeven worden (website is deels beveiligd), kopieer dan onderstaande URL's in de adres balk van je browser.
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_1.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_2.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_3.jpg
Dat is dus bullshit he....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
LET WEL MENSEN: Als je een camera meeneemt, en ze denken dat hij professioneel is, dan wordt hij dus gewoon in een bak geflikkerd en dan krijg je hem niet meer terug!
bullshit.. bij ons in d bus zat iemand ie had videoopnames gemaakt bij het 2e numer en moest zijn camera inleverenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
LET WEL MENSEN: Als je een camera meeneemt, en ze denken dat hij professioneel is, dan wordt hij dus gewoon in een bak geflikkerd en dan krijg je hem niet meer terug!
IEDEREEN DIE VRIJDAG GAAT (Waxxer) CHECK MIJN SIG
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arenaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit he.....
Ze geven jou een nummertje, stoppen de camera (met daarbij eenzelfde nummertje) netjes in de kast en als je naar huis gaat kun je de camera ophalen.
Alleen houd de beveiliging zich niet verantwoordelijk als de camera toch kwijtraakt.
Dat was dan waarschijnlijk niet bij een concert dat door Mojo is georganiseerd. Daar zie ik altijd kasten staan waar fotocamera's en opname apparatuur in verdwijnt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef no1uknow het volgende:
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arena![]()
vroegr waren ze er veel strenger in tegenwoordig kunnen ze het moeilijker verbieden een simpele fotocamera/digicamera te weigeren omdat de huidige telefoons practisch allemaal een camera hebben en ze deze niet mogen weigeren ivm noodgevallen etc..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arena![]()
Klopt, op de foto's zie je zelfs nog verlichting van Sensation langs de 2e ring hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Overigens zie je op die foto's die MadMaster heeft gemaakt nog dingen van Sensation die worden opgeruimd. Dus niet alle zooi die daar staat en hangt is voor U2.
Wat zijn ze dan nog aan het "aankleden"?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef MadMaster het volgende:
en wordt de Arena verder aangekleed.
Verlichting, speakers, PA-gebied, bekabeling, allerlei tenten voor merchandise, catering, security en VIP's op de parkeerdecks. De deuren naar de gang met de kleedkamers zijn al afgeplakt met zwart plastic en alles wordt zeer zwaar bewaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan nog aan het "aankleden"?
Extra licht, reclame borden die afgeplakt worden?
klopt. soms lopen er nog wel van die gasten met drankrugzakken over het veld, das wel practisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef merino het volgende:
Mojo kennende zullen we wel geen water mee naar binnen mogen brengen?
vind ik toch wel het grootste nadeel van (rock, pop, enz) concerten dat als je beetje goed staat drank halen irritant in het kwadraat is
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, op de foto's zie je zelfs nog verlichting van Sensation langs de 2e ring hangen.
Alle rotzooi op het veld is nog van Sensation, inmiddels is dat allemaal verdwenen en is het veld leeg, op de attributen van U2 en de catering na. De achterkant van het podium (de videowall) is vannacht geheel opgebouwd, momenteel zijn ze met het podium zelf bezig en wordt de Arena verder aangekleed.
Daarom houden je 'vrienden' uit Amsterdam je op de hoogte...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.
Stond op deze pagina, maar ze hebben zich blijkbaar bedacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom houden je 'vrienden' uit Amsterdam je op de hoogte...![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
*foto's*
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Godallemachtig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Vanavond wordt iedereen weggestuurd door de security en de politie, het wordt niet toegestaan om eerder dan morgenochtend in de rij te gaan zitten/liggen/hangen (bron: bekende agenten van nabijgelegen politiebureau).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik las ergens anders dat als je rond 12 uur 's middags in de rij staat je nog redelijk vooraan staat..
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef calvobbes het volgende:
Tja... Je kunt nu al wel in de rij gaan liggen. Maar tegen de tijd dat morgen het concert begint ben je heb je geen energie meer, ben je doodop en val je met deze temperaturen misschien wel na het eerste nummer flauw...
Kan me niet voorstellen dat het erg gezond is om nu al in de rij te gaan liggen.
En bovendien lijkt het mij qua geluid ook beter dat het open is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Is het dak dicht morgen? Want dan is dat stadion natuurlijk echt een broeikas...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef Murray het volgende:
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En er is waarschijnlijk maar weinig schaduw te vinden in de wachrijten.
Aan de foto's van Madmaster te zien is het dak nu dicht. Denk niet dat het dan morgen nog opengaat. Hopelijk wel, maar volgens mij valt het wel mee met het broeikaseffect daar.
Zwart met 29 gradenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.
Qua temperatuur zal het ongeveer hetzelfde zijn als Arnhem 31 juli 2001. Kortom, het kledingsadvies is zwembroek en/of bikini, bij voorkeur rood/zwart diagonaal gestreept...![]()
Wij, leden van U2//Holland, hebben de komende dagen ook onze eigen shirts:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:10 schreef no1uknow het volgende:
Madmaster bedankt voor je foto's'
Heb het shirt uit mn Sig gemaakt, zal zo foto maken
En de duurste was ook nog niet eens leuk om te hebben. Een klein kut V`tje van Vertigo, op de rug 05 van het jaar and that`s it.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef _evenstar_ het volgende:
murray de shirts kotsen gemiddel tussen de 20 a 40 euro... duurste was een een hooded sweater van 70 euro
Je krijgt hem wel terug. Je krijgt gewoon een bonnetje mee en kan hem na het concert weer afhalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
IEDEREEN DIE VRIJDAG GAAT (Waxxer) CHECK MIJN SIG
veel dank. ik zit ver weg, dan zullen ze wel helemaal een oogje dichtknijpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb even navraag gedaan ivm een digitale camera meenemen en 3.2 Mega pixels en 3x zoom is toegestaan!
Hm, wat is 'vooraan'?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik las ergens anders dat als je rond 12 uur 's middags in de rij staat je nog redelijk vooraan staat..
Nee. Meestal is er maar 1 vak.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En zijn er bij dit soort concerten veel vakken op 't veld?
Ah, owkee. Thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Meestal is er maar 1 vak.
Hangt ook van het podium af. Bij de Stones hadden ze een grote catwalk naar het midden van de zaal en daardoor waren er twee vakken.
Maar gezien de eerdere U2 concerten in Europa en de foto's van MadMaster denk ik dat er in de Arena maar 1 groot vak is.
URL even kopiëren en in een venster plakken werkt wel hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef LeonH het volgende:
Vervloek u2tour.de..... damn...
Is al geregeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand nog zaterdagkaarten ruilen voor vrijdagkaarten (zit, vak 102) ? Ik wil op vrijdag naar De Dijk en op zaterdag naar U2 als het even kan.![]()
Deze shirts kostte 19 Euro per stuk, zelf ontworpen en laten maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Murray het volgende:
Zijn die shirts ook 30 euro, of zijn die wat goedkoper?
Vintage shirt kosten zelfs 100 euro dacht ik...
Korte broek is wel een idee, alleen moet ik om half 2 's nachts nog een half uur fietsen.
Zie http://www.amsterdamarena(...)-2-383-398-3904-3906quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef FireFoz het volgende:
Ik ga er ook heen morgen, met de auto. Weet iemand waar ik kan parkeren? Ik ga om 16:00 weg uit arnhem dus zal er wel rond 17:45 - 18:00 zijn ofzo. het liefst parkeer ik gewoon in de arena zelf...maar ik weet niet of dit mogelijk is en hoe dat zit met betalen enzo...iemand?
Ajax?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Althans, dat zegt een vriend van me die wel eens naar "die ene club" gaat.
Out of Control
Electric Co.
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can1t Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running to Standstill
One
Zoo Station
The Fly
With or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
LOL.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef Murray het volgende:
ik hoop het, dan beginnen ze mooi op schema en haal ik mijn trein zonder al te veel te missen.
Ziet er wederom goed uit! With or Without you, ik hoop zo dat ie er morgen ook bij zit!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de volledigheid de setlist van de tweede show in Parijs:
[..]
Dat roept 3FM ookquote:De concerten waren in enkele uren uitverkocht, maar natuurlijk hebben wij de allerlaatste kaarten!
Dat zou wel waanzinnig zijn. Dan kan je ook echt JOUW concert nabeleven met de DVD.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
Ik heb dat geloof ik ook nog nergens gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Ze gaan uitzenden dat het vliegtuig op Schiphol aankomt. Meer niet.
Staan trouwens wel een aantal foto's van de opbouw op hun site.
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
Ah kijk, dát wist ik niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef calvobbes het volgende:
In de dagboeken van Willie Williams heeft die het er, zelfs na de Croke concerten, over dat ze nog een concert gaan filmen. En dat zal Amsterdam óf Milaan zijn.
Hmmm, zou je het nog een keer kunnen uitleggen want het spreekt elkaar tegen: id van 4 jaar geleden/als je vroeg daar bent. En als ik het goed heb is er maar één voorste vak met daarin twee soort van armen met kleine ronde uiteinde die gebogen door het eerste vak lopen (alsof het omarmt wordt als het ware) en dat je maar kan gaan staan waar je wil als je iig in het FOS-vak staat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef LeonH het volgende:
Je hebt de 2 catwalks waar je in komt met het id van het hart 4 jaar terug. Dus als je vroeg daar bent. Daarachter is een vak, waar wij in hebben gestaan terwijl we om 12 uur daar aankwamen, maar we waren wel zowat de laatste die tot dit vak werden toegelaten. Hier stonden wij op zo'n 5 meter ofzo van zo'n cirkel waar Adam en Bono vaak kwamen. En daarachter is het vak voor de rest zeg maar...
http://u2.reicht.net/pics(...)5-06-12_dsc00001.jpg
Als je in het midden kijkt met het lichtblauwe t-shirt dat ben ik, en daar stond ik dus in Gelsenkirchen. Lekker dichtbij toch.
Hier zie je de scheiding heel goed tussen het voorste vak, en het achtergedeelte:
http://u2.reicht.net/pics(...)5-06-12_dsc01727.jpg
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hee, ik zie jullie morgen wel bij U2. Of niet!
seeya morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hee, ik zie jullie morgen wel bij U2. Of niet!
Ik vind het echt kut dat ze niet gewoon om 12 uur een extra trein richting Groningen laten vetrekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef Yonderboi het volgende:
Voor de mensen die met de trein moeten... op de site van de NS is een en ander vermeld over extra treinen !!!! O.a. om 0:29 een trein van Duivendrecht naar Utrecht CS. Kan handig zijn om effe de site te checken...
2 voorprogramma'squote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier morgen! Ik ben benieuwd naar de verslagen.
Twee voorprogramma's, U2 rond 21.00u op het podium en daarna de afterparty in de HMH. It doesn't get much better than this.
The Killers en The Kaiser Chiefs!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 voorprogramma's.
Nou haast hoef ik dus niet te maken.....
Die afterparty is alleen vrijdag en zaterdag. toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier morgen! Ik ben benieuwd naar de verslagen.
Twee voorprogramma's, U2 rond 21.00u op het podium en daarna de afterparty in de HMH. It doesn't get much better than this.
Hmmmz, ok dat is wel redelijk dan. Maar goed, ik kom voor U2quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef Murray het volgende:
[..]
The Killers en The Kaiser Chiefs!
Concert zal zeker niet voor kwart voor 9 beginnen trouwens.
Sorry, ja ik loop op (m'n eigen) zaken vooruit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die afterparty is alleen vrijdag en zaterdag. toch?
Morgenavond is het achter de rug! Dat is nog veel erger..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik kan niet slapen
De spanning word me teveel
Vet raar... de hele tijd kijk je d'r naar uit. En dan is 't bijna zo ver, en dan kan je niet geloven dat 't al bijna zo ver is.
Ofzo...
Ojeee... ik ga Waxxer-taal uitslaan
Lijkt mij wel?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijna.
Als je een zitplaats hebt en je geeft niet om het voorprogramma kan je toch gewoon om 20.00u komen of is dat onlogisch gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |