Hmmm, zou je het nog een keer kunnen uitleggen want het spreekt elkaar tegen: id van 4 jaar geleden/als je vroeg daar bent. En als ik het goed heb is er maar één voorste vak met daarin twee soort van armen met kleine ronde uiteinde die gebogen door het eerste vak lopen (alsof het omarmt wordt als het ware) en dat je maar kan gaan staan waar je wil als je iig in het FOS-vak staat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef LeonH het volgende:
Je hebt de 2 catwalks waar je in komt met het id van het hart 4 jaar terug. Dus als je vroeg daar bent. Daarachter is een vak, waar wij in hebben gestaan terwijl we om 12 uur daar aankwamen, maar we waren wel zowat de laatste die tot dit vak werden toegelaten. Hier stonden wij op zo'n 5 meter ofzo van zo'n cirkel waar Adam en Bono vaak kwamen. En daarachter is het vak voor de rest zeg maar...
http://u2.reicht.net/pics(...)5-06-12_dsc00001.jpg
Als je in het midden kijkt met het lichtblauwe t-shirt dat ben ik, en daar stond ik dus in Gelsenkirchen. Lekker dichtbij toch.
Hier zie je de scheiding heel goed tussen het voorste vak, en het achtergedeelte:
http://u2.reicht.net/pics(...)5-06-12_dsc01727.jpg
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hee, ik zie jullie morgen wel bij U2. Of niet!
seeya morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hee, ik zie jullie morgen wel bij U2. Of niet!
Ik vind het echt kut dat ze niet gewoon om 12 uur een extra trein richting Groningen laten vetrekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef Yonderboi het volgende:
Voor de mensen die met de trein moeten... op de site van de NS is een en ander vermeld over extra treinen !!!! O.a. om 0:29 een trein van Duivendrecht naar Utrecht CS. Kan handig zijn om effe de site te checken...
2 voorprogramma'squote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier morgen! Ik ben benieuwd naar de verslagen.
Twee voorprogramma's, U2 rond 21.00u op het podium en daarna de afterparty in de HMH. It doesn't get much better than this.
The Killers en The Kaiser Chiefs!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 voorprogramma's.
Nou haast hoef ik dus niet te maken.....
Die afterparty is alleen vrijdag en zaterdag. toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier morgen! Ik ben benieuwd naar de verslagen.
Twee voorprogramma's, U2 rond 21.00u op het podium en daarna de afterparty in de HMH. It doesn't get much better than this.
Hmmmz, ok dat is wel redelijk dan. Maar goed, ik kom voor U2quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef Murray het volgende:
[..]
The Killers en The Kaiser Chiefs!
Concert zal zeker niet voor kwart voor 9 beginnen trouwens.
Sorry, ja ik loop op (m'n eigen) zaken vooruit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die afterparty is alleen vrijdag en zaterdag. toch?
Morgenavond is het achter de rug! Dat is nog veel erger..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik kan niet slapen
De spanning word me teveel
Vet raar... de hele tijd kijk je d'r naar uit. En dan is 't bijna zo ver, en dan kan je niet geloven dat 't al bijna zo ver is.
Ofzo...
Ojeee... ik ga Waxxer-taal uitslaan
Lijkt mij wel?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijna.
Als je een zitplaats hebt en je geeft niet om het voorprogramma kan je toch gewoon om 20.00u komen of is dat onlogisch gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |