Geen Bad, Out of Control en Gloria..................quote:
Hm, deze setlist komt van U2.com. vreemd dat ie er dan niet bij staatquote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band" werd ná "Beautiful Day" gespeeld.
Helaas geen Bad nee. Maar die heb ik er nog maar weinig op zien staan deze tour.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geen Bad, Out of Control en Gloria..................![]()
Als je gewoon nu even een paar posts hierboven leest zie je dat we het daar nét over hadden.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef Luni het volgende:
Ik dacht dat ze "Sgt Pepper Lonely Heart Club Band" ook gespeel hadden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:05 schreef kluivie het volgende:
ik heb er nog een over en is gewoon voor kostprijs of er moeten aantekenkosten bij komen die moet je zelf betalen!
Greetz Mario
Je zegt het wat achterbuurt achtig, maar je hebt wel een punt. Het gaat natuurlijk niet om Albert West. Toen ik in de vrieskou in Nunspeet lag, bedacht ik me wel hoe lullig dat eigenlijk is voor mensen die U2 echt goed vinden. Die moeten er zo veel moeite voor doen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een kneuzen die je nog overal ziet huilen dat ze nog steeds geen kaarten hebben. Wat denken ze wel?! Dat is godverdomme voor niks een uur in de rij heb gestaan heb daar?! Vooral hilarisch zijn de oproepen op TT P372... iemand die kaarten vraagt om ze weg te geven ivm een verjaardag... dat had je dus eerder kunnen bedenken, mens.
Ik een pauper?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zegt het wat achterbuurt achtig, maar je hebt wel een punt. Het gaat natuurlijk niet om Albert West. Toen ik in de vrieskou in Nunspeet lag, bedacht ik me wel hoe lullig dat eigenlijk is voor mensen die U2 echt goed vinden. Die moeten er zo veel moeite voor doen!
Maar toen een van die mensen zich werkelijk asociaal gedroeg en het zo regelde dat hij voor ieder concert 3 kaarten had, was ik daar ook wel weer over heen.
Dat is hoe het werkt. Mensen, die met deze bedoelingen de kaarten kopen, zijn ook lager dan laag trouwens. Maar goed, bij voetbalwedstrijden kennen we deze praktijken ook. Is niet tegen te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik een pauper?![]()
Na, ik vind het wel lullig dat de mensen die nu nog verlegen zijn om kaarten, genaaid worden door de mensen die ze doorverkopen voor 100den euro's. Dit daar bizniz van maken zeg maar.
Maar het wordt wel erger denk ik. Het zou me niks verbazen als het dezelfde mensen zijn die er ook voor gezorgd hebben die de kaarten zo duur zijn geworden. De mensen die geen cent meer voor muziek geven. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is hoe het werkt. Mensen, die met deze bedoelingen de kaarten kopen, zijn ook lager dan laag trouwens. Maar goed, bij voetbalwedstrijden kennen we deze praktijken ook. Is niet tegen te gaan.
Ik mag hopen van niet. Waar zouden ze vanavond spelen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zouden de aanslagen van vanochtend nog invloed hebben op de tour?
Qua planning niet. Denk dat Bono wel iets erover zegt tijdens het concert. In de aanloop naar One of SBS bijv.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zouden de aanslagen van vanochtend nog invloed hebben op de tour?
Dat lijkt mij wel duidelijk..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua planning niet. Denk dat Bono wel iets erover zegt tijdens het concert. In de aanloop naar One of SBS bijv.
SBS6 was net Piet met zijn weer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel duidelijk..
Zit nu naar Twickenham te luisteren, SBS:
Jezus, Jew, Mohammed, it's true
Jezus, Jew, Mohammed, it's true
All sons of Abraham
All sons of Abraham
Father Abraham
Father Abraham
Father Abraham, what have you done?
Father Abraham, speak to your sons..
Tell them no more...