quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
"Morgn wordt het zomers weer, met temperatúren tot over duh twintug gráádun. Bónó, hau was de wedder dis iefning?"
"Well, it w..."
"U ziet, oowk in duh Aréna houden we het vol. Dáárom zeggen we met zijn allen:..........."
Nou dat hele publiek dus inene dat roepen en dan begint WTSHNN
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
"Morgn wordt het zomers weer, met temperatúren tot over duh twintug gráádun. Bónó, hau was de wedder dis iefning?"
"Well, it w..."
"U ziet, oowk in duh Aréna houden we het vol. Dáárom zeggen we met zijn allen:..........."
Nou dat hele publiek dus inene dat roepen en dan begint WTSHNN
Op de mojo site stond dat er nog wat allerlaatste kaarten te koop waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoe kan dat dan? Dat moet je van tevoren geweten hebben, dat mensen ze teruggebracht hebben.
inderdaad, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:38 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Op de mojo site stond dat er nog wat allerlaatste kaarten te koop waren.
Tja, Soms moet je een beetje geluk hebben.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
inderdaad, gefeliciteerd
Zijn het veldkaarten of ?
Dat is toch niet zo erg? Ze komen, daar gaat het om! En of er dan Yorin FM bij staat... lekker boeiend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik zie nu pas op de site van de Arena dat dáár zelfs staat "Yoin FM presents..."
Ik word daar wel een beetje onpasselijk van hoor....U2 komt zélf en Yorin heeft zich op hepatitis-B niveau bij de platenmaatschappij ingelikt.
. Of bij Mojo.
Nou ik weet het nog niet zo met dit concerten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Er stond naast elkaar he
Ik neem aan dat je dan geen veld-coördinaten krijgt..![]()
U2 draaien ze wel op YorinFM, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Yorin organiseerde toch ook RockinPark.. daar stonden bands op waar de meeste DJ's van die zender nog nooit van gehoord hadden wil ik wedden. Laat staan dat ze ooit NIN of Interpol gedraaid hebben
Wil je éven die derde zin herhalen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef no1uknow het volgende:
IK GA NAAR U2
IK HEB KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTEN
KRIJG DE KUTKOLERE
IK GA NAAR U222222222222222222222222
We hebben net kaarten gekocht, er zijn kaarten vrijgekomen, de slecht zicht kaarten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de 13e en de 16e!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
VOORPROGRAMMA
MEER voorprogramma
Speciáál voor Murray
Nee, je hoeft geen klant te zijn, je zou dat zo moeten kunnen installeren.. Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
Weet iemand waar ik het optreden van U2 op Live 8 (legaal) kan bekijken? Op www.live8live.com wordt verwezen naar een site van AOL maar als ik daar de video's aanklik krijg ik een melding dat ik de AOL Media Playback Plug-In moet installeren maar vervolgens staat er niet bij hoe. Het is me een raadsel hoe ik daar aan moet komen, of moet je soms klant zijn bij AOL ofzo??
Inderdaad, de laatste x Kelisquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Snow Patrol is sowieso volwaardig. Ik ben blij dat ze het voorprogramma serieus nemen. Maakt het alleen nog maar mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |