Ik krijg een pop-up, waarin het er even op lijkt dat de video wordt geladen, maar vervolgens zie ik DIT. En ik kan reloaden tot ik een ons weeg, maar dat helpt ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:43 schreef Murray het volgende:
Bovenin je scherm zou een balk moeten verschijnen....
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.
Ah, ik zie dat die site nu weer wel in de lucht is. Toen die link hier gisteren werd gepost lag die site er ook uit, dus daar had ik toen ook niets aan, maar dat probleem was blijkbaar slechts van tijdelijke aard. Thanks.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Yonderboi het volgende:
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.
Probleem is al opgelost. Sorry voor de overlast.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef LeonH het volgende:
Misschien kunnen we een apart topic openen: Mijn AOL Media Playback Plug-in werkt niet. Want dit werkt een beetje onoverzichtelijk voor mensen die wel speciaal voor dit topic komen
Zo dat lijkt me relaxt!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:54 schreef Kos het volgende:
Mijn vriendin heeft VIP kaarten gewonnen bij haar werkgever TNT!!!
Eerst gratis parkeren op dek 1, dan een buffet, dan het concert en daarna een borrel! En dat allemaal voor niets! Hoe cool is dat?!
ideaal! Ik heb bijna elk concert van de huidige tour kunnen downloaden via die site. Echt te gek.quote:
Staanplaatsen?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik word net gebeld door iemand waarmee ik zou gaan en hij kan niet. En nu heb ik dus een kaartje over.
Eens even kijken wie ik daar blij mee ga maken
Het zij je vergeven!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Probleem is al opgelost. Sorry voor de overlast.
Voor zover ik weet mag je geen professionele apparatuur meenemen, maar huis-tuin-en-keuken camera's wel.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:54 schreef Chilly_Willy het volgende:
Mag je eigenlijk een foto/video camera meenemen? Iemand hier ervaring mee, ik hoor verschillende verhalen.
hmm.. daar valt mijn DMC-FZ10 zeker ook onder met zijn 12x optische zoom...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef Murray het volgende:
Het is tijdens het concert van U2 niet toegestaan om professionele foto-apparatuur mee te nemen mits de organisator hiervoor uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven. Professionele foto-apparatuur met afneembare lenzen en digitale camera's met een groot zoombereik zijn derhalve verboden. Bij overtreding zullen deze camera's worden ingenomen bij de ingang. Niet- professionele, huis-tuin-en-keukencamera's zijn wel toegestaan.
Wat zijn we toch weer lekker optimistisch en aardig voor elkaarquote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef DarkManta het volgende:
Whehehe gisteren in Parijs geweest bij het concert van U2, het mooiste moment was toch zeker het begin van het Concert.
De eerste noten waren aangeslagen en Bono wilde even zijn stoere rondje doen en met zijn handen door zijn haar strijken. Alleen had hij geen rekening gehouden met de natte vloer die wel eens nat zou kunnen zijn. Dus viel Bono bijna (helaas) op zijn kut smoel. Maar professioneel dat hij is, verwerkte hij dat in zijn nummer Elavation (dat op dat moment zijn eerste tonen door het stadium suisde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |