zeikerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik maar naar 1 concert kan. Maar als ik al die mensen hoor klagen dat ze helemaal geen kaartjes hebben valt het bij mij dus allemaal nog wel mee
Kheb hier 2 cd's van Athlete. Goeie band hoor, leuke muziek ook wel. Als je Snow Patrol leuk vind dan vind je Athlete ongetwijfeld ook wel prima. Ze maken alleen iets rustigere nummers....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:45 schreef Murray het volgende:
Athlete, is dat eigenlijk wat? The Killers, Snow Patrol en Kaiser Chiefs zie ik wel zitten, alleen Athlete heb ik nog nooit van gehoord...
Je bent ouder dan mij en ik heb de ZOOTV-tour meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Popmart was mijn eerste U2 concert... daarvoor was ik nog te klein
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:48 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Je bent ouder dan mij en ik heb de ZOOTV-tour meegemaakt.
Wat een kutsmoes zeg
Aanvang is 18.00 uur...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een idee hoe laat de deuren woensdag open gaan?
quote:Stadion open : 16.00 uur
Aanvang concert : voorprogramma begint ca. 18.00 uur
Eindtijd : ca. 23.15 uur
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights/london.adpquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
Weet iemand waar ik het optreden van U2 op Live 8 (legaal) kan bekijken? Op www.live8live.com wordt verwezen naar een site van AOL maar als ik daar de video's aanklik krijg ik een melding dat ik de AOL Media Playback Plug-In moet installeren maar vervolgens staat er niet bij hoe. Het is me een raadsel hoe ik daar aan moet komen, of moet je soms klant zijn bij AOL ofzo??
d0h dat is een illegale linkquote:Op zondag 10 juli 2005 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.capturetv.com/index.php?Itemid=77
ALLE optredens in HiRes video-kwaliteit.
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:26 schreef Luni het volgende:
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights/london.adp
ok, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Dit wordt mijn eerste U2 Concert
Ben pas 15 overigens, wou al mee naar Elevation Tour, maar dat mocht toen niet van mn ouders
Maarja, geen tijd om te treuren
Veel plezier DarkManta!
Een foutmelding als je t filmpje af wilt spelen bedoel je? Dat kreeg ik in ieder geval, maar dat kwam door de bestandsnaam. Gewoon even renamen naar een simpele korte naam en klaar...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus óók een AOL-site en daar krijg ik nou juist die foutmelding.
Ik ook!!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoor.
Ik vrees dat het concert dan nog niet is afgelopen.. en anders misschien NET. Dus die trein ga je niet halen. Vind een slaapplek of ga na het concert stappen en met de eerste trein terug, ergens na 6en.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Murray het volgende:
Zeg, ik zit een beetje met vervoer.
Ik wil woensdagavond graag naar huis, naar Drenthe, met de trein.. alleen vertrekt de laatste trein al vanaf Duivendrecht om 23.36 uur..
Iemand enig idee hoe lang ik nodig heb om van vak 119 naar perron 1 op Duivendrecht te komen?
Hmja, de eindtijd staat gepland op 23.15 uur. Als ik dan vertrek zou ik het dan halen?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:40 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik vrees dat het concert dan nog niet is afgelopen.. en anders misschien NET. Dus die trein ga je niet halen. Vind een slaapplek of ga na het concert stappen en met de eerste trein terug, ergens na 6en.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n 14/15 jaar oud tijdens mijn eerste U2 concert (PopMart in de Kuip, dat was 1996 of 1997). Je gaat wat meemaken, hoor.
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:34 schreef Yonderboi het volgende:
Een foutmelding als je t filmpje af wilt spelen bedoel je? Dat kreeg ik in ieder geval, maar dat kwam door de bestandsnaam. Gewoon even renamen naar een simpele korte naam en klaar...
Bovenin je scherm zou een balk moeten verschijnen....quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.
Ik krijg een pop-up, waarin het er even op lijkt dat de video wordt geladen, maar vervolgens zie ik DIT. En ik kan reloaden tot ik een ons weeg, maar dat helpt ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:43 schreef Murray het volgende:
Bovenin je scherm zou een balk moeten verschijnen....
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al precies beschreven hier, ik krijg de melding dat ik een zgn. AOL Media Playback Plug-In moet installeren, maar vervolgens zit er geen link bij naar een plek waar ik die Plug-In dan vandaan kan halen en ik kan er op die site ook helemaal niets over vinden en met Google ook niet.
Ah, ik zie dat die site nu weer wel in de lucht is. Toen die link hier gisteren werd gepost lag die site er ook uit, dus daar had ik toen ook niets aan, maar dat probleem was blijkbaar slechts van tijdelijke aard. Thanks.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Yonderboi het volgende:
Plug in? op die Capture TV site kan je de .mov filmpjes gewoon downloaden en afspelen in Quicktime.
Probleem is al opgelost. Sorry voor de overlast.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef LeonH het volgende:
Misschien kunnen we een apart topic openen: Mijn AOL Media Playback Plug-in werkt niet. Want dit werkt een beetje onoverzichtelijk voor mensen die wel speciaal voor dit topic komen
Zo dat lijkt me relaxt!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:54 schreef Kos het volgende:
Mijn vriendin heeft VIP kaarten gewonnen bij haar werkgever TNT!!!
Eerst gratis parkeren op dek 1, dan een buffet, dan het concert en daarna een borrel! En dat allemaal voor niets! Hoe cool is dat?!
ideaal! Ik heb bijna elk concert van de huidige tour kunnen downloaden via die site. Echt te gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |