quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Zou er op geboden worden?quote:Johnny Litaay
TSI = 1 720 , 20 years, weak form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Biedehante donder dajje dr bieleup'n!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
tof man
quote:Datum____ Van_______________ Aan______________Prijs________ TSI toen
27-06-2005 K.F.C. Minnertsg_____ $The Dragons$ ____408 000_____ ¤ 1 840
13-06-2005 Furyous WampyroS__ K.F.C. Minnertsg____ 151 000_____ ¤ 1 760
Alweer?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]in 2 weken van matig naar redelijk scoren met redelijk passen en toen weer verkocht en ik houd er 200k aan over.
en ik weet niet meer wie maar der was ook iemand die me voor gek verklaarde dat ik een matig scoren kocht![]()
even pimpen mag toch. Dit was mijn eerste korte termijn spelertquote:
Nouja je hebt je eigen 4 spelers en dan nog die 100den die je tegen komt op de transferlijstquote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef ASSpirine het volgende:
uddel, pas als ik geld heb kan ik iets van je kopen
Enneh, condoom, tsi vergelijken is mss nog iets teveel gevraagd aan een beginner
Hij zou gewoon zo goedkoop mogelijk moeten kopen en zo opwerken, en tsi gana vergelijken vergt ervaring
quote:Tristan Donkers (64541089)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik denk niet dat je hier veel voor kan krijgen, al heb ik niet zoveel verstand van wingers, maar aan zijn lage tsi te zien, zal die niet binnenkort stijgen en redelijk wing en matig passen.....ehm 5k ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef Oldbie het volgende:
Zomaar een vraagje tussendoor. Ik ben bezig mijn selectie op te schonen en lijn erin te brengen. Ik overweeg een aantal spelers te verkopen. Wat zou onderstaand op moeten leveren en wat zou een verstandig vraagprijs zijn?
[..]
ik weet niet hoeveel sterren die haalt, maar als je deze speler bijna niet gebruikt, kan je net zo goed hem verslaan anders kost die alleen maar loon, bespaart weer watquote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Oldbie het volgende:
Op de transferlijst plaatsen kost al 2k.....dan maak ik alleen maar verlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |