Ja, maar dat paste dus niet in de TT.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
Denigrerende opmerkingen over mensen met een andere huidskleur mogen van sizzler. Hans Teeuwen gebruikt die term immers ook wel eens![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
Denigrerende opmerkingen over mensen met een andere huidskleur mogen van sizzler. Hans Teeuwen gebruikt die term immers ook wel eens![]()
Nee joh, het is volstrekt normaal om op zo'n denigrerende toon over mensen met een andere kleur te praten. Hulde sizzler, huldequote:Op maandag 27 juni 2005 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als je het hebt over een "negertje" dan is dat racistisch en verdien je een erespeldje bij de KKK.![]()
![]()
Niet todat jij ooit eens volwassen wordt.quote:ben je klaar met jengelen?
Sorry, maar denigrerend doen over één persoon die wordt uitgezet is nog geen racisme. Ookal betrof het een neger. Als er nou had gestaan dat álle negers moeten worden uitgezet dan is dat wel racisme.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
De nieuwe politieke correctheid. Racisme is vrijheid van meningsuiting. Anti-racisme is gedachtepolitie.
Het gaat helemaal niet over 1 persoon - het is een algemeenheid over buitenlanders: "weer zo'n negertje dat (terecht) wordt uitgezet". Als je die ondertoon niet proeft, dan zegt dat vooral veel over je eigen zienswijze.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sorry, maar denigrerend doen over één persoon die wordt uitgezet is nog geen racisme. Ookal betrof het een neger. Als er nou had gestaan dat álle negers moeten worden uitgezet dan is dat wel racisme.
Zolang sizzler weer eens niet ingrijpt tegen racisme, zal dat nog wel even duren Dagonet.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef Dagonet het volgende:
Zijn jullie nou nog bezig over eventuele minderjarige danwel kleine negers die worden uitgezet?
Hoho! Wel even de correcte quote gebruiken...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over 1 persoon - het is een algemeenheid over buitenlanders: "weer zo'n negertje dat (terecht) wordt uitgezet". Als je die ondertoon niet proeft, dan zegt dat vooral veel over je eigen zienswijze.
En dat is heel wat anders dan wat jij hierboven zegt. Zit een wereld van verschil tussen.quote:Komt de hele Godsganse dag in het nieuws als er weer terecht een negertje weg moet uit dit land
Zal ik mezelf nogmaals herhalen dan:quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe in vredesnaam kan je in zo'n situatie neutraal zijn als twee mensen iets anders beweren? Pberends ziet het niet als racisme, jij wel. Ben je dan neutraal door te zeggen dat het een beetje racistisch is? Of als je geen mening hebt?Ik streef naar een zo objectief mogelijk beleid. Meer dan dat is onmogelijk.
Wat is het verschil. Er staat "weer een negertje" - en dat is op zijn minst zeer denigrerend en ook wel racistisch genoemd als je het postverleden van betreffende user erbij betrekt.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
En dat is heel wat anders dan wat jij hierboven zegt. Zit een wereld van verschil tussen.
De ervaring is dat je daar niet in slaagt en je totaal ongeloofwaardig bent als moderator.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zal ik mezelf nogmaals herhalen dan:
[..]
Blijkbaar.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
De ervaring is dat je daar niet in slaagt en je totaal ongeloofwaardig bent als moderator.
Door niet je eigen politieke voorkeur mee te laten wegen. Jouw opvattingen zijn zo voorspelbaar en politiek gekleurd: als SCH iets op die manier zegt, dan is sizzler in alle staten maar rechtse users hebben vele, vele streepjes voor. Dat is al heel lang zo en dat zal jij zelf nooit (willen) zien. Je kunt zeer objectief vaststellen dat negertje in dit verband een denigrende betekenis heeft, maar alleen op Fok! wordt daar weer anders over geacht.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Er zijn twee soorten meningen: die van jou (het is racistisch) en die van pberends (het is niet racistisch). Hoe had ik me in dit geval dan neutraal op kunnen stellen?
Je had het over racisme. En daar zijn twee meningen over. De één vind het niet racistisch, de ander wel. Hoe kan ik me dan neutraal opstellen? Als ik jou gelijk geef kies ik partij voor jouw mening. Dan ben ik toch niet meer neutraal?quote:
Het verschil is interpretatie, wat jij ervan maakte was "terecht dat een negertje wordt uitgezet". Wat Pberends schreef was "een negertje die terecht (dus na alle procedures doorlopen te hebben) wordt uitgezet".quote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het verschil. Er staat "weer een negertje"
Er worden anders verdomd weinig aziaten of blanken uitgezet. Wel kinderen terug naar Afrika, dat dan weer wel. Sommige zelfs terechtquote:- en dat is op zijn minst zeer denigrerend en ook wel racistisch genoemd als je het postverleden van betreffende user erbij betrekt.
Ja maak er maar een grapje van. Jij vindt dat soort denigrende opmerkingen ook al normaal??? LIef dat je het voor sizzler opneemt maar ik denk dat jij zo'n opmerking over negertjes ook niet echt kan waarderen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het verschil is interpretatie, wat jij ervan maakte was "terecht dat een negertje wordt uitgezet". Wat Pberends schreef was "een negertje die terecht (dus na alle procedures doorlopen te hebben) wordt uitgezet".
[..]
Er worden anders verdomd weinig aziaten of blanken uitgezet. Wel kinderen terug naar Afrika, dat dan weer wel. Sommige zelfs terecht.
Als er op dezelfde manier over een 'allochtoontje' wordt gerept, vind ik dat ook kwalijk. Het gaat hier om mensen maar dat schijnt niet zo heel erg belangrijk meer te zijn. Waarom zouden we niet gewoon serieus en met respect over medemensen schrijven en discussieren? Moderators zijn er toch voor om daar op te letten? Ik snap niet waarom er over mijn opmerking zo'n uitgebreide discussie moet worden gehouden. Haal gewoon die zinsnede even weg omdat hij denigrerend is bedoeld en derhalve niet in de Fok-policy past en het leed is geleden. Waarom er iedere keer zo'n strijd van maken en de verdenking van Fok als plek waar racisme wordt gedoogd weer eens op je laden?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me trouwens af, SCH, als negertje vervangen wordt door allochtoon, dan ben je het er wel mee eens?
Wat is er mis met negertjes?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maak er maar een grapje van. Jij vindt dat soort denigrende opmerkingen ook al normaal??? LIef dat je het voor sizzler opneemt maar ik denk dat jij zo'n opmerking over negertjes ook niet echt kan waarderen.
le-zen, dat schreef ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als er op dezelfde manier over een 'allochtoontje' wordt gerept, vind ik dat ook kwalijk.
dui-de-lijk-er schrij-venquote:
Juist. Dit hele gedoe gaat over drie letters.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
en dat met name dat tje.
Zo zie ik het niet, Pberends geeft aan met die zin wanneer (naar zijn mening) de Vries hinderlijk en slecht bezig is als politicus; namelijk bij een uitzetting die volgt op compleet doorlopen procedures.quote:Als er allochtoon of asielzoeker had gestaan, was het een gewone domme flame geweest.
Dan vul je het wel heel mooi in. Als hij dat had willen zeggen dan had hij dat kunnen schrijven. Hij vond het nodig om te reppen over "weer een negertje".quote:Op maandag 27 juni 2005 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Zo zie ik het niet, Pberends geeft aan met die zin wanneer (naar zijn mening) de Vries hinderlijk en slecht bezig is als politicus; namelijk bij een uitzetting die volgt op compleet doorlopen procedures.
3 letters in dit geval. Maar je moet toch toegeven dat als ik het bijv. heb over al die racistische rechtse usertjes dat dat " tjes" toch ook denigrerend bedoeld is?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef McCarthy het volgende:
Vind dat sizzler goed gehandelt heeft. Waar gaat het nou in hemelsnaam over? Het verkleinwoord "je"? 2 letters! Niet zo zeuren hoor.
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 letters in dit geval. Maar je moet toch toegeven dat als ik het bijv. heb over al die racistische rechtse usertjes dat dat " tjes" toch ook denigrerend bedoeld is?.
Dat hele negertje slaat nog steeds nergens op als je het zowel feitelijk als moreel tot je neemt.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.
Weet ik. Ik wijs MacCarthy erop dat de toevoeging " tje" idd niet zelden toegepast wordt om een bepaalde mate van denigratie uit te drukken. Dat doe ikzelf ook niet zelden, bij rechtse usertjes dus. SCH heeft weldegelijk gelijk dat daarin dus de intentie van Pberendsje mag worden meegewogen. Ik zou er echter geen halszaak van maken als ik SCH was. Leidt op den duur tot steeds meer rancuneuze web-logjes die je af en toe moet bijhouden.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.
SCH, ik zou Pberends voortaan gewoon Pberendsje noemen, ware het niet dat ook dat niet mag hier, geloof ik, nadat Harry_Sack de naam Wilders steevast verhaspelde tot Wilbers en de nu grootendeels weggezuiverde rechts-liberaaltjes het er te moeilijk mee kregen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hele negertje slaat nog steeds nergens op als je het zowel feitelijk als moreel tot je neemt.
Ach, aan de andere kant zo slecht is Sizzler niet. Hij wordt verfoeid door lucy c.s. (lijkt me toch een soort lakmoes) en het is allemaal niet makkelijk met die heethoofden hier. Dit hoewel ik je dus gelijk geef.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Ik maak er geen halszaak van hoor. Het is onderdeel van de cursus "leren argumenten voor rechtse moderators" maar sizzler maakt maar moeizaam progressie![]()
Nee, het gaat om een stijlfiguur.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
Het gaat hier om mensen
Dat is aan de lezer.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
Stijlloos bedoel je
Man, zit toch niet zo ongelooflijk uit je nek te lullen. Je bent zelf notabene een primaire oorzaak van zaken die nu aan de hand zijn. Ga vogeltjes pesten!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant zo slecht is Sizzler niet. Hij wordt verfoeid door lucy c.s. (lijkt me toch een soort lakmoes) en het is allemaal niet makkelijk met die heethoofden hier. Dit hoewel ik je dus gelijk geef..
Dat hij zich niet laat behandelen voor zijn ziekte is inderdaad zijn eigen verantwordelijkheid. Verder, vind jij dat gebraak van hem nou wat bijdragen? Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
Je doet niet aan eigen verantwoordelijkheid Speedfreak? Niet erg liberaal van je...
Dat vind jij nogal snel van mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Dat hij zich niet laat behandelen voor zijn ziekte is inderdaad zijn eigen verantwordelijkheid. Verder, vind jij dat gebraak van hem nou wat bijdragen? Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.
Ah! Dus zo noemen rechtse mensen dat als hun ongelijk weer voor de zoveelste keer wordt aangetoond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.
Oh ja? Is het probleem opgelost dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:
Voeg elkaar maar toe op MSN. De discussies van gisteren zijn voorbij.
Ben ik het niet met je eens, en dat bewijst de SC van gisteravond/nacht ook wel weer eens (hoewel het met beledigingen wel mee viel). Zeer triest dat zo'n persoon deze 'kwestie' niet los kan laten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:02 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat van alle "strijdende partijen" Ryan3 zich nog het minst beledigend en zuigend uitlaat.
Als het over dat "negertje" gaat wel: je hebt een uitspraak van twee mods en een FA en daar zal je het mee moeten doen.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk m'n reet roesten, daar staat zijn waarheid, hier de mijne en verder vind ik het wel best zo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:37 schreef sizzler het volgende:
Als het over dat "negertje" gaat wel: je hebt een uitspraak van twee mods en een FA en daar zal je het mee moeten doen.
Als dat je het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]Ik mag dus concluderen dat racisme is toegestaan op Fok! en omdat jullie onderling nooit kritisch durven zijn,zal ik ermee moeten leven?
![]()
Je zult ervoor moeten zorgen dat er geen racistische uitspraken op Fok! getolereerd worden, zolang je dat niet doet, stem je ermee in en conformeer je je eraan. Ik snap niet waarom je dat wilt.quote:
Heb je je wel eens afgevraagd wat voor mensen er op Fok! rondlopen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult ervoor moeten zorgen dat er geen racistische uitspraken op Fok! getolereerd worden, zolang je dat niet doet, stem je ermee in en conformeer je je eraan. Ik snap niet waarom je dat wilt.
Dan moet sizzler niet beweren dat hij het racisme hier tegen gaat en daar moeite mee heeft. HIj verdedigt consequent racistische posts.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heb je je wel eens afgevraagd wat voor mensen er op Fok! rondlopen?
Ik schat zelf op een gemiddeld aantal van pubers en mensen tot de 25, mensen die zich nog moeten vormen in elk geval.
Wat heeft het voor zin om over elk detail te struikelen? Jij loopt als volwassen kerel toch ook niet op eieren in het dagelijks leven?
Er zijn wel ergere dingen dan negertjes, flikkertjes en andere minderheidjes. Kom op, gewoon over heen stappen, het moet wel leefbaar blijven.
Maar sizzler is ook een minderheidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet sizzler niet beweren dat hij het racisme hier tegen gaat en daar moeite mee heeft. HIj verdedigt consequent racistische posts.
Ho eens, jij ziet het als racisme om van een negertje te spreken. Dagonet, sidekick en ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
HIj verdedigt consequent racistische posts.
Het is racisme - daar is geen twijfel over - alleen bij jou en je blauwe kameraadjes vallen je niet af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ho eens, jij ziet het als racisme om van een negertje te spreken. Dagonet, sidekick en ik niet.
Tuurlijk kom je niet aan mijn verzoek tegemoet, je maakt er altijd een gevecht van.quote:Je hebt het aangekaart. De mods delen je mening niet. De post van pberends blijft staan. Klaar.
Zeggen dat zwarten beter zijn dan blanken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:37 schreef SCH het volgende:
Wat is op zijn Fokkiaans dan wel racistisch?
Sidekick en Dagonet zeggen dat alleen maar omdat ze jou niet willen afvallen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ho eens, jij ziet het als racisme om van een negertje te spreken. Dagonet, sidekick en ik niet.
Je hebt het aangekaart. De mods delen je mening niet. De post van pberends blijft staan. Klaar.
racisme racismequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is racisme - daar is geen twijfel over - alleen bij jou en je blauwe kameraadjes vallen je niet af.
[..]
Tuurlijk kom je niet aan mijn verzoek tegemoet, je maakt er altijd een gevecht van.
Maar gelukkig vraagt niemand om de mening van een negertje als jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Moet blauwmonidique weer een oordeel vellen?
'Negertje' is in het betreffende geval niet racistisch.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
Ik had de vijfde reactie in dat topic, en ik heb niets gemod. Was dat soms al te laat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:44 schreef McCarthy het volgende:
Ik durf te wedden dat Sidekick de OP had gemod als hij er het 1st bij was
Wel dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar gelukkig vraagt niemand om de mening van een negertje als jij.
Zonde ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef sig000 het volgende:
Eindelijk een goed topic in POL , gooit die Slarioux 't op slot..
Afgezet tegen wat - tot voor kort - gebruikelijk was hier, idd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was op weg om een mooie discussie te worden.
Dan zou je ook in het geweer moeten komen tegen geitenwollensok en rechtse bal, beiden denigrerend.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, het is volstrekt normaal om op zo'n denigrerende toon over mensen met een andere kleur te praten. Hulde sizzler, hulde![]()
[..]
Niet todat jij ooit eens volwassen wordt.
Check.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef Kozzmic het volgende:
- Inmiddels hebben we een Groep-Nawijn: http://www.hilbrand-nawijn.nl/
- Van de SP wordt een zetel afgehaald ten gunste van Groep-Lazrak, maar bij de VVD gebeurt dat niet.
En het is eigenlijk ook nooit echt een politieke partij geweest lees ik net.quote:- De website van de Lijst Nieuwe Politiek is offline.
Dus die strepen we gewoon weg, en mocht 'ie over een paar jaar weer een kans wagen, dan bekijk ik het wel weer opnieuw.quote:Herman Heinsbroek heeft besloten om 22 januari niet aan de verkiezingen mee te doen.
Hij heeft op korte termijn niet de juiste mensen kunnen vinden en wil de geschiedenis niet laten herhalen. Op dit moment sluit hij niet uit om over een paar jaar wel met de Lijst Nieuwe Politiek aan de verkiezingen deel te nemen.
Bron
quote:- De website van de NNP is gewijzigd in http://www.nnp.nu/
Michiel Smit heeft dat handig gespeeld door wat 'goede' figuren uit die partij te ronselen tijdens diverse acties waar ze samenwerkten, en mede daardoor is die partij op de fles gegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Kozzmic het volgende:
NNP is trouwens opgeheven, lees ik zojuist op hun website...
Nahja, misschien kun je het extremere broertje de Nationale Alliantie er wellicht nog bijzetten.
Strepen we weg.quote:- Website Partij van de Toekomst verwijst naar www.landkarte.de
Ik heb er een aantal toegevoegd.quote:Hier heb ik trouwens nog wat suggesties voor de overige partijen: Nieuwe partijen rekenen op 99 zetels
Dat topic staat ook wat beter in GC denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
Als alle milieu huilies
Goed onderwerp maar weinig levensvatbaarheid door de OP en de manier waarop de TS door het topic heen banjert.
Rustig, rustig. Neem even adem. Loop even naar buiten en haal rustig adem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen jullie die achterbakse aanval aan mijn adres in topic over Nova verwijderen van de vuile viezerik die over de rug van een 5 jarig meisje mij elders zwartmaakte. En overigens ben ik ook van mening dat dergelijke verrotte lui hier geen platform dienen te hebben voor hun 8ste generatie inteelt debiliteiten, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ryan3.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Neem even adem. Loop even naar buiten en haal rustig adem.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik maak bezwaar tegen hoe Ryan3 mij klassificeert. Het valt toch onder nodeloos schelden. Of moet het gewoon gevonden worden geacht om mede-users voor viezerik uit te schelden?
Jij begrijpt iets niet viezerik. Je opent een directe aanval op mij na een on topic reactie van me. Elders heb je laten zien, door de dochter van mijn vriendin te koppelen aan smerige insinuaties over kindermisbruik door mij - omdat jij en je groepje je politieke puntjes niet kunen maken - uit wat voor hout je gesneden bent, plus je politieke ideeën die getuigen van 8ste generatie inteelt debiliteit (hoewel dit klaarblijkelijk a matter of opinion is, er zijn nl. meer randdebielen). Volgens mij kan Fok! nooit onderdak bieden aan pathologisch gedementeerde elementen zoals jij. Ik zit helaas niet aan de knoppen hier, maar als ik er wat aan kan doen, dan zal ik zorgen dat ik en anderen niet meer geconfronteerd worden met vuile viezerikken zoals jij, die totaal geen grenzen kennen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is boos. Meneer probeert weer heel gluiperig een ban-scenario op te starten. Voorlopig komt er uit jouw bek alleen maar gescheld.
Ik geloof dat uit deze tirade enige frustratie naar voren komt. Merk even op dat jij om te beginnen met dit soort gescheld fout zit. En dat jij geen harde satire weet te herkennen is denk ik jouw probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Jij begrijpt iets niet viezerik. Je opent een directe aanval op mij na een on topic reactie van me. Elders heb je laten zien, door de dochter van mijn vriendin te koppelen aan smerige insinuaties over kindermisbruik door mij - omdat jij en je groepje je politieke puntjes niet kunen maken - uit wat voor hout je gesneden bent, plus je politieke ideeën die getuigen van 8ste generatie inteelt debiliteit (hoewel dit klaarblijkelijk a matter of opinion is, er zijn nl. meer randdebielen). Volgens mij kan Fok! nooit onderdak bieden aan pathologisch gedementeerde elementen zoals jij. Ik zit helaas niet aan de knoppen hier, maar als ik er wat aan kan doen, dan zal ik zorgen dat ik en anderen niet meer geconfronteerd worden met vuile viezerikken zoals jij, die totaal geen grenzen kennen.
Hij heeft helaas wel een punt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef sizzler het volgende:
Met schelden kom je hier niet echt verder Ryan3.
Nee, met viezerikken die een 5 jarig meisje gebruiken in smerige insinuaties kom je hier ver en met persoonlijke aanvallen. Geef me maar een ban lulhannes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef sizzler het volgende:
Met schelden kom je hier niet echt verder Ryan3.
Een photo van de dochter van mijn vriendin plaatsen op je site en dan insinuaties maken dat ik haar misbruik is idd hun methode en als ik hier dan on topic in een topic reageer ook nog eens direct een persoonlijke aanval beginnen. Dat is een heel stuk lager dan stront idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft helaas wel een punt.
Even samenvattend in dat hele gezeur heb ik Luusje c.s. niet op veel controleerbare waarheden kunnen betrappen. En wat door Ryan c.s. naar voren is gebracht blijkt in de meeste gevallen te kloppen hier doel ik niet op onnodige scheldpartijen. Kindermisbruik erbij halen is gewoon lager dan stront :[.
(uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Ik zeg ook niet dat hij dat niet heeft. Alleen maakt hij die dan maar zonder gescheld.quote:
Topic is opgeruimd en inmiddels weer open. De betreffende opmerkingen zijn voorgelegd aan de FA's.quote:
Laat onze gedegen mod even rustig zijn werk doen zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
Saaaaaidekick, wat zit je nou weer te kloten, man: Minister Verdonk is niet welkom op de slavernijherdenking.
Kom op, openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |