abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:35:09 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28373485
Die tekeer gaan over schiphol en de auto, nu eens niet meer gingen vliegen, en niet meer zouden auto rijden, dan zou dat al flink uitmaken.
Praktiseer wat je preekt!
Dan kan de rest van ons gewoon doorgaan met ons leven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28374548
Misschien is het beter om onverschilligen af te maken. Kunnen die ook niet meer zeiken over milieu huillies.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28374612
Eens.
pi_28374632
milieuknuffelaars
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:10:52 #5
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28374673
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Die tekeer gaan over schiphol en de auto, nu eens niet meer gingen vliegen, en niet meer zouden auto rijden, dan zou dat al flink uitmaken.
Dus jullie komen mijn uitkering voortaan brengen?
Ook prima.
pi_28374695
quote:
Dat is teveel moeite voor ze joh, hetzelfde met Greenpeace. Altijd zeiken op Shell, Exxon, autoindustrie etc, maar hun eigen achterban eens aanspreken over hun vervuiling durven ze niet.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:17:05 #7
45206 Pietverdriet
pi_28374860
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef wonko het volgende:
Misschien is het beter om onverschilligen af te maken. Kunnen die ook niet meer zeiken over milieu huillies.
Nee, het is geen onverschilligheid, het is mensen aanspreken op hun hypocrisie. Lekker lopen jammeren over een nieuwe autoweg is makkelijk, net als gillen over schiphol. Maar dat jij auto´s of vliegtuigen erg vind, die beslissing neem je niet als je ernaar gevraagt wordt, dan zeg je het alleen maar. De werkelijke beslissing neem je als je in de auto stapt of gaat vliegen naar je eco kamp in Costa Rica.
Ken zat mensen die héél actief zijn voor het milieu, internationaal daar heel actief mee zijn, en uiteraard overal heen vliegen.
Dit zijn de mensen die zeggen dat "Fighting for peace is like fucking for virginity" maar hebben niet door dat ze zelf er het hardst aan meedoen, of liever, willen dat niet weten.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:18:32 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_28374899
De gulden middenweg is natuurlijk geen optie, hè?

Thought so...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:28:28 #9
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28375174
Gewoon deze aarde consumeren qua grondstoffen en dan met z'n allen de biezen pakken en opzouten naar een andere planeet. lekker makkelijk en werkt verreweg het efficientst!
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
pi_28375247
tree-huggers
pi_28375522
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef Verbal het volgende:

Thought so...

V.
Slechts zwart en wit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:26:15 #12
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_28376419
quote:
Zeg je niks meer als ik deze heb: www.theaircar.com ?

Vliegen heb ik 2 keer gedaan... daarna bomen laten planten... jaja..beetje min of meer om het goed te maken Ben ook tegen dat vliegen... het kan mijn idee toch wel veel milieuvriendelijker... maar ja... het zal weer te veel geld kosten... al die ontwikkelingen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:27:41 #13
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_28376439
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:31 schreef renz0r het volgende:
tree-huggers
[spam]www.treehugger.nl[/spam]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:31:10 #14
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_28376496
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is geen onverschilligheid, het is mensen aanspreken op hun hypocrisie. Lekker lopen jammeren over een nieuwe autoweg is makkelijk, net als gillen over schiphol. Maar dat jij auto´s of vliegtuigen erg vind, die beslissing neem je niet als je ernaar gevraagt wordt, dan zeg je het alleen maar. De werkelijke beslissing neem je als je in de auto stapt of gaat vliegen naar je eco kamp in Costa Rica.
Ken zat mensen die héél actief zijn voor het milieu, internationaal daar heel actief mee zijn, en uiteraard overal heen vliegen.
Dit zijn de mensen die zeggen dat "Fighting for peace is like fucking for virginity" maar hebben niet door dat ze zelf er het hardst aan meedoen, of liever, willen dat niet weten.
Soms moet er wat geofferd worden voor het goede doel. Als jij naar de andere kant van de oceaan vliegt om daar iets tegen te houden of mensen te informeren en toe te spreken, dan kan je dat toch wel deels verantwoorden.
Echter... snoepreisjes... nee dat moet niet kunnen. En niet als er geen doel is... een vakantie kan je ook hier houden of gewoon op een schip stappen.. duurt wat langer maar goed...

Dat schiphol moet toch wel even ophouden... afgelopen dagen lijken ze toch erg laag opeens over te vliegen... iemand een idee waarom ze lager gaan vliegen? Misschien vanwege warmte ofzo?
pi_28376538
quote:
Wie zegt dat dat niet gebeurt?

* rekenwonder rijdt zelf lekker in een auto en maakt gaarne vliegreizen naar verre landen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_28376556
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef TechXP het volgende:

[..]

Ben ook tegen dat vliegen... het kan mijn idee toch wel veel milieuvriendelijker... maar ja... het zal weer te veel geld kosten... al die ontwikkelingen.
Valt op zich wel mee dat er te weinig geld in (milieu) ontwikkelingen wordt gepomp in de luctvaart. Ik bedoel, de milieubelasting wordt voornamelijk veroorzaakt door het verbranden van de brandstof en laat dat nu tevens een fikse kostenpost zijn. Ik denk dat ze bij de KLM heel gelukkig worden als ze plotseling een flink stuk minder brandstof per passagier per kilometer gebruiken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_28376864
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat zijn de alternatieven? Nood breekt wetten, met een roeibootje kom je niet ver.

Ook weer iets nieuws trouwens, dat je op datgene waar je gebruik van maakt ineens geen kritiek mag hebben
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:09:34 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_28376920
Zo nieuw is het niet dat het hypocriet is dat je anderen de wet wil voorschrijven over iets wat je zelf doet.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:13:44 #19
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_28376972
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
Valt op zich wel mee dat er te weinig geld in (milieu) ontwikkelingen wordt gepomp in de luctvaart. Ik bedoel, de milieubelasting wordt voornamelijk veroorzaakt door het verbranden van de brandstof en laat dat nu tevens een fikse kostenpost zijn. Ik denk dat ze bij de KLM heel gelukkig worden als ze plotseling een flink stuk minder brandstof per passagier per kilometer gebruiken.
Waarom niet dan belasting over kerosine? Beetje vreemd... Ik vind niet dat er vluchten mogen zijn als er maar minder dan een x aantal passagiers zijn. En ook niet als steden binnen busbereik zijn. Een vlucht naar engeland ofzo... dat kan met de boot, bus of trein. Boot is dan wel het milieuvriendelijkst. Maar een vlucht vind ik daar wat onzin. Maar naar nieuw-zeeland word lastiger.
pi_28377065
Sowieso begrijp ik dat gezeik niet van die mensen naast Schiphol.

"Ja, ik woon hier nu naast een van de grootste Europese vliegvelden, en weet je wat ik de hele dag hoor? Vliegtuigen! Schandalig!"
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28377517
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 02:23 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso begrijp ik dat gezeik niet van die mensen naast Schiphol.

"Ja, ik woon hier nu naast een van de grootste Europese vliegvelden, en weet je wat ik de hele dag hoor? Vliegtuigen! Schandalig!"
ik hoorde vandaag op het journaal dat schiphol de komende 15 jaar vet uitgebreid gaat worden als het een beetje meezit
pi_28377534
Laten we Poema's gaan zoeken en die dan vervolgens koesteren. .
  vrijdag 1 juli 2005 @ 03:10:17 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28377535
Milieuhuilies zijn zielig en verkeren in geestelijke nood
  vrijdag 1 juli 2005 @ 03:18:30 #24
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28377596
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:07 schreef deepthroat het volgende:

[..]

ik hoorde vandaag op het journaal dat schiphol de komende 15 jaar vet uitgebreid gaat worden als het een beetje meezit
600.000 tot 700.000 vliegtuigen per jaar en een extentie van Schiphol in zee. Somebody spank me
pi_28378163
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef Verbal het volgende:

Thought so...

V.
He Bah, mietje
pi_28378186
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:07 schreef deepthroat het volgende:

[..]

En terecht is namelijk ook nodig, alleen denk ik dat voor de langere termijn er beter gekeken kan worden naar een tweede internationaal vliegveld bijvoorbeeld in de Flevopolder.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:23:09 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28378202
quote:
Zij zij zij, maar geen wij.
Ja wij-niet-linkse-mensen-die-blind-zijn.

Achterlijk hoor, jammer, ik had meer verwacht dan deze ONZ-post van je.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28378213
Ik heb me ook weleens afgevraagd:

Als iedereen die op GroenLinks stemt nu eens het rijbewijs gaat inleveren. Dat scheelt al een hoop

Maar ergens is dat toch iets te ongenuanceerd...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:54:33 #29
136 V.
pi_28378594
Mensen zouden, naast hun autobezit, wat vaker een fiets kunnen pakken...

Ook geen optie zeker...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28379053
Wat is een milieu huilie?
pi_28379528
Als al die rechtse huilies nou eens na gaan denken, dan komt het misschien nog eens goed.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:43:53 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28379560
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
Wat is een milieu huilie?
Dat tweede is een woord dat in het Onzin forum wordt gebruikt door, tja, hoe zullen we het noemen?

Maar goed, namen graag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28379679
Milieu huilies moeten terug naar hun boomhut.

Oh ja en het OV moeten ze een keer gaan bekostigen uit de inkomsten van het OV.

Oh wacht dan blijft er niets meer over. Ze parasiteren liever op de portemonnee van de automobilisten. Hypocriet volk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:49:58 #34
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28379705
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:43 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat tweede is een woord dat in het Onzin forum wordt gebruikt door, tja, hoe zullen we het noemen?

Maar goed, namen graag.
Correctie:
Het wordt meer gebruikt in R&P en KLB door mensen die zich normaliter in ONZ begeven.
pi_28379742
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

600.000 tot 700.000 vliegtuigen per jaar en een extentie van Schiphol in zee. Somebody spank me
En dat midden in ongeveer het drukst bevolkte deel van Nederland .

Dat heeft gewoon flink wat praktische nadelen. Schiphol is prima maar ligt gewoon niet op een erg geschikte locatie om er een grote hub van te maken .
pi_28379829
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

En terecht is namelijk ook nodig, alleen denk ik dat voor de langere termijn er beter gekeken kan worden naar een tweede internationaal vliegveld bijvoorbeeld in de Flevopolder.
Yep of als het technisch haalbaar is in de Noordzee. Die honderdduizenden extra vluchten zullen niet of nauwelijks uit bestemmingsverkeer bestaan die hoef je dus ook niet perse vlak bij de hoofdstad af te wikkelen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:57:55 #37
136 V.
pi_28379883
Magoed, dit komt inderdaad niet boven het niveau van een onzintopic uit.

Met een beetje geluk KLB, maar meer gaat het niet worden, met het dieptragisch monochrome gebrek aan perspectief dat hier wordt geëtaleerd door snikkende huilieroepers

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28379919
Het wordt inderdaad ook tijd dat op vliegen een fatsoenlijke ecotax geheven gaat worden .
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:59:33 #39
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_28379920
Tjah, ze zijn wel erg hypocriet als ze zelf gewoon brommer / auto rijden, vliegen, etc.
Maar goed, ik snap die mensen zowieso niet, wou je dan opeens die zooi verbieden ofzo ??
Kan toch nie.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_28379991
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Tjah, ze zijn wel erg hypocriet als ze zelf gewoon brommer / auto rijden, vliegen, etc.
Maar goed, ik snap die mensen zowieso niet, wou je dan opeens die zooi verbieden ofzo ??
Kan toch nie.
Zwart - wit

Ga eens op zoek naar de tussenweg, neem een keer vaker de fiets of de trein. Doe de verwarming uit of lager als gaat slapen of het huis uit gaat etc etc etc.

Er zijn zoveel kleine dingen waarmee je toch al bijdraag en je bespaart er nog geld mee ook . En als je auto gaat rijden probeer dan samen te rijden het is toch zonde als je achter elkaar in de file naar het werk staat?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:02:54 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28379992
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Kan toch nie.
er kan anders best veel, een olie-oorlog beginnen maar publiekelijk zeggen dat het om niet bestaande massavernietigingswapens ging. USA&UK zijn er ook aardig mee weggekomen.

Maar als je je kop uit het zand haalt, en niet gaat wijzen naar oeh oeh dit en dat dan word je misschien wat wijzer.
Zo zijn weet ik hoeveel vluchten extra op schiphol niet veel beter voor nederland. Het zijn allemaal easyjet-like maatschappijen die er alleen beter van worden, en schiphol zelf. Vandaar dat dat rapport wel zo verdraaid is dat het beter is voor de economie.
Dat snap je zelf hoop ik ook wel.

Enfin
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28380011
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Yep of als het technisch haalbaar is in de Noordzee. Die honderdduizenden extra vluchten zullen niet of nauwelijks uit bestemmingsverkeer bestaan die hoef je dus ook niet perse vlak bij de hoofdstad af te wikkelen.
In de Noordzee lijkt mij onnodig duur, Flevopolder heeft ruimte zat en ligt mooi centraal in Nederland.
Mocht daarbij de zweeftrein doorgaan (Duitsland heeft weer een haalbaarheidsonderzoek gestart) is er gelijk een goede reden om daar ook een station aan te leggen.
pi_28380060
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

In de Noordzee lijkt mij onnodig duur, Flevopolder heeft ruimte zat en ligt mooi centraal in Nederland.
Mocht daarbij de zweeftrein doorgaan (Duitsland heeft weer een haalbaarheidsonderzoek gestart) is er gelijk een goede reden om daar ook een station aan te leggen.
Klopt we moeten de opties open houden inderdaad.
pi_28380106
Ik ben zo´n Huilie. En er trots op.

Anti Milieu Freaks hebben nog nooit een sluitend antwoort weten te geven over de problemen van de tookomst.
Anti Millieu freaks leven alleen maar in het hier en nu en nooit in de toekomst.

Noem mij een hulie, maar ik denk aan deze planeet voor morgen , voor mijn zonen, en hun zonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 01-07-2005 10:36:25 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:18:01 #45
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_28380368
Mja maar het is niet allemaal onzin wat ze uitkramen..

- De verwarming hoeft van juni tot september helemaal niet aan (staat ie bij mij ook niet)
- Je kan best even lopen naar de supermarkt om de hoek
- De eetkamer hoeft niet in het licht te baden als je weg bent

Dat soort kleine dingen maken, als 5 miljoen huishoudens het consequent toepassen, toch wel uit
===
Blasphemy is bliss
===
pi_28380535
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben een zo´n Huilie. En er trots op.
Gefeliciteerd hoor
quote:
Anti Milieu Freaks hebben nog nooit een sluitend antwoort weten te geven over de problemen van de tookomst.
Anti Millieu freaks leven alleen maar in het hier en nu en nooit in de toekomst.
Wat een onzin, dat je twijffelt aan het verhaal dat de mens verantwoordelijk is voor de opwarming betekend nog niet dat je tegen het millieu bent maar dat je weinig ziet in de 'oplossingen' zoals die in Kyoto zijn omschreven.
quote:
Noem mij een hulie, maar ik denk aan deze planeet voor morgen , voor mijn zonen, en hun zonen.
Zoals ik het zie ben jij of laat jij je nogal eenzijdig informeren en durf je niet te kijken naar andere mogelijkheden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2005 10:30:22 ]
pi_28380651
Ben het wel met Chewie eens dat het allemaal niet zo zwart ligt, daarom vind ik de insteek van dit topic ook niet zo fijn.

Chewie, pssst: NPS start op internet een handtekeningenactie
pi_28380675
Ik snap zoweizo niet waarom TS meteen begint over milieu huilies. Wat is er mis om even na te denken over onze belangrijkste leefomgeving?
Je hoeft heus niet meteen alle energie verspillende technieken te boycotten. Ik ga ook elke dag met de auto naar m'n werk, neem s'omers ook het vliegtuig naar turkije etc.
Maar probeer er zelf wel bewust van te zijn om af en toe wat zuiniger om te springen met energie. s'omers staat indd bij mij de verwarming uit, als ik ergens heen moet ga ik op de fiets als dat te doen is.
Als ik op TV zie hoe snel de oerbossen gekapt worden schrik ik daar echt van. Evenals ik zie dat busch ook geen fuck om het milieu geeft gaat mij dat tenzeerste om het hart. Hij zegt dat ze amerika veiliger moeten maken voor hun nageslacht, maar denken hierbij niet na of de wereld uberhaupt nog wel bewoonbaar is voor hun nageslacht. Hij weigert om accoord te gaan met het bijvoorbeeld tokyo verdrag.

Maar noem mij maar een milieu huilie
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:09:08 #49
45206 Pietverdriet
pi_28381725
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik snap zoweizo niet waarom TS meteen begint over milieu huilies. Wat is er mis om even na te denken over onze belangrijkste leefomgeving?
geloof dat jij het niet snapt wat ik bedoel
quote:
Je hoeft heus niet meteen alle energie verspillende technieken te boycotten. Ik ga ook elke dag met de auto naar m'n werk, neem s'omers ook het vliegtuig naar turkije etc.
Prima, maar dan ook niet zeuren over autowegen, de auto´s en het vliegverkeer
quote:
Maar probeer er zelf wel bewust van te zijn om af en toe wat zuiniger om te springen met energie. s'omers staat indd bij mij de verwarming uit, als ik ergens heen moet ga ik op de fiets als dat te doen is.
Als ik op TV zie hoe snel de oerbossen gekapt worden schrik ik daar echt van. Evenals ik zie dat busch ook geen fuck om het milieu geeft gaat mij dat tenzeerste om het hart.
Oh, het zijn de anderen die slecht zijn voor het milieu, niet de autorijdende vliegende kareltje de grote
quote:
Hij zegt dat ze amerika veiliger moeten maken voor hun nageslacht, maar denken hierbij niet na of de wereld uberhaupt nog wel bewoonbaar is voor hun nageslacht.
En gelijk weer een lekker stukje anti amerikanisme erin, huppa,
quote:
Hij weigert om accoord te gaan met het bijvoorbeeld tokyo verdrag.
en?
Jij rijd auto, en niet de trein, dus zeik niet.
quote:
Maar noem mij maar een milieu huilie
En nog hypocriet ook
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:12:39 #50
45206 Pietverdriet
pi_28381832
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef CANARIS het volgende:
#
anti milieu freaks, geweldig..
quote:
He, jij fokt kinderen, als er iets slecht is voor het milieu dan is het wel meer mensen
quote:
Jaja
Jij denkt niet aan het milieu, jij denkt aan je eigen genen, die wat moeten hebben om te overleven. Niets zo milieuvervuilend dan meer mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')