Dus jullie komen mijn uitkering voortaan brengen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Die tekeer gaan over schiphol en de auto, nu eens niet meer gingen vliegen, en niet meer zouden auto rijden, dan zou dat al flink uitmaken.
Praktiseer wat je preekt!
Dan kan de rest van ons gewoon doorgaan met ons leven.
Dat is teveel moeite voor ze joh, hetzelfde met Greenpeace. Altijd zeiken op Shell, Exxon, autoindustrie etc, maar hun eigen achterban eens aanspreken over hun vervuiling durven ze niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Die tekeer gaan over schiphol en de auto, nu eens niet meer gingen vliegen, en niet meer zouden auto rijden, dan zou dat al flink uitmaken.
Nee, het is geen onverschilligheid, het is mensen aanspreken op hun hypocrisie. Lekker lopen jammeren over een nieuwe autoweg is makkelijk, net als gillen over schiphol. Maar dat jij auto´s of vliegtuigen erg vind, die beslissing neem je niet als je ernaar gevraagt wordt, dan zeg je het alleen maar. De werkelijke beslissing neem je als je in de auto stapt of gaat vliegen naar je eco kamp in Costa Rica.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef wonko het volgende:
Misschien is het beter om onverschilligen af te maken. Kunnen die ook niet meer zeiken over milieu huillies.
Slechts zwart en witquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef Verbal het volgende:
De gulden middenweg is natuurlijk geen optie, hè?
Thought so...
V.
Zeg je niks meer als ik deze heb: www.theaircar.com ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[spam]www.treehugger.nl[/spam]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:31 schreef renz0r het volgende:
tree-huggers
Soms moet er wat geofferd worden voor het goede doel. Als jij naar de andere kant van de oceaan vliegt om daar iets tegen te houden of mensen te informeren en toe te spreken, dan kan je dat toch wel deels verantwoorden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is geen onverschilligheid, het is mensen aanspreken op hun hypocrisie. Lekker lopen jammeren over een nieuwe autoweg is makkelijk, net als gillen over schiphol. Maar dat jij auto´s of vliegtuigen erg vind, die beslissing neem je niet als je ernaar gevraagt wordt, dan zeg je het alleen maar. De werkelijke beslissing neem je als je in de auto stapt of gaat vliegen naar je eco kamp in Costa Rica.
Ken zat mensen die héél actief zijn voor het milieu, internationaal daar heel actief mee zijn, en uiteraard overal heen vliegen.
Dit zijn de mensen die zeggen dat "Fighting for peace is like fucking for virginity" maar hebben niet door dat ze zelf er het hardst aan meedoen, of liever, willen dat niet weten.
Wie zegt dat dat niet gebeurt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt op zich wel mee dat er te weinig geld in (milieu) ontwikkelingen wordt gepomp in de luctvaart. Ik bedoel, de milieubelasting wordt voornamelijk veroorzaakt door het verbranden van de brandstof en laat dat nu tevens een fikse kostenpost zijn. Ik denk dat ze bij de KLM heel gelukkig worden als ze plotseling een flink stuk minder brandstof per passagier per kilometer gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ben ook tegen dat vliegen... het kan mijn idee toch wel veel milieuvriendelijker... maar ja... het zal weer te veel geld kosten... al die ontwikkelingen.
Wat zijn de alternatieven? Nood breekt wetten, met een roeibootje kom je niet ver.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die zeggen dat "Fighting for peace is like fucking for virginity" maar hebben niet door dat ze zelf er het hardst aan meedoen, of liever, willen dat niet weten.
Waarom niet dan belasting over kerosine? Beetje vreemd... Ik vind niet dat er vluchten mogen zijn als er maar minder dan een x aantal passagiers zijn. En ook niet als steden binnen busbereik zijn. Een vlucht naar engeland ofzo... dat kan met de boot, bus of trein. Boot is dan wel het milieuvriendelijkst. Maar een vlucht vind ik daar wat onzin. Maar naar nieuw-zeeland word lastiger.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
Valt op zich wel mee dat er te weinig geld in (milieu) ontwikkelingen wordt gepomp in de luctvaart. Ik bedoel, de milieubelasting wordt voornamelijk veroorzaakt door het verbranden van de brandstof en laat dat nu tevens een fikse kostenpost zijn. Ik denk dat ze bij de KLM heel gelukkig worden als ze plotseling een flink stuk minder brandstof per passagier per kilometer gebruiken.
ik hoorde vandaag op het journaal dat schiphol de komende 15 jaar vet uitgebreid gaat wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:23 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso begrijp ik dat gezeik niet van die mensen naast Schiphol.
"Ja, ik woon hier nu naast een van de grootste Europese vliegvelden, en weet je wat ik de hele dag hoor? Vliegtuigen! Schandalig!"
600.000 tot 700.000 vliegtuigen per jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:07 schreef deepthroat het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag op het journaal dat schiphol de komende 15 jaar vet uitgebreid gaat wordenals het een beetje meezit
He Bah, mietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef Verbal het volgende:
De gulden middenweg is natuurlijk geen optie, hè?
Thought so...
V.
En terecht is namelijk ook nodig, alleen denk ik dat voor de langere termijn er beter gekeken kan worden naar een tweede internationaal vliegveld bijvoorbeeld in de Flevopolder.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:07 schreef deepthroat het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag op het journaal dat schiphol de komende 15 jaar vet uitgebreid gaat wordenals het een beetje meezit
Zij zij zij, maar geen wij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat tweede is een woord dat in het Onzin forum wordt gebruikt door, tja, hoe zullen we het noemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
Wat is een milieu huilie?
Correctie:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat tweede is een woord dat in het Onzin forum wordt gebruikt door, tja, hoe zullen we het noemen?
Maar goed, namen graag.
En dat midden in ongeveer het drukst bevolkte deel van Nederlandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
600.000 tot 700.000 vliegtuigen per jaaren een extentie van Schiphol in zee. Somebody spank me
![]()
Yep of als het technisch haalbaar is in de Noordzee. Die honderdduizenden extra vluchten zullen niet of nauwelijks uit bestemmingsverkeer bestaan die hoef je dus ook niet perse vlak bij de hoofdstad af te wikkelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
En terecht is namelijk ook nodig, alleen denk ik dat voor de langere termijn er beter gekeken kan worden naar een tweede internationaal vliegveld bijvoorbeeld in de Flevopolder.
Zwart - witquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Tjah, ze zijn wel erg hypocriet als ze zelf gewoon brommer / auto rijden, vliegen, etc.
Maar goed, ik snap die mensen zowieso niet, wou je dan opeens die zooi verbieden ofzo ??
Kan toch nie.
er kan anders best veel, een olie-oorlog beginnen maar publiekelijk zeggen dat het om niet bestaande massavernietigingswapens ging. USA&UK zijn er ook aardig mee weggekomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Tjah, ze zijn wel erg hypocriet als ze zelf gewoon brommer / auto rijden, vliegen, etc.
Maar goed, ik snap die mensen zowieso niet, wou je dan opeens die zooi verbieden ofzo ??
Kan toch nie.
In de Noordzee lijkt mij onnodig duur, Flevopolder heeft ruimte zat en ligt mooi centraal in Nederland.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep of als het technisch haalbaar is in de Noordzee. Die honderdduizenden extra vluchten zullen niet of nauwelijks uit bestemmingsverkeer bestaan die hoef je dus ook niet perse vlak bij de hoofdstad af te wikkelen.
Klopt we moeten de opties open houden inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de Noordzee lijkt mij onnodig duur, Flevopolder heeft ruimte zat en ligt mooi centraal in Nederland.
Mocht daarbij de zweeftrein doorgaan (Duitsland heeft weer een haalbaarheidsonderzoek gestart) is er gelijk een goede reden om daar ook een station aan te leggen.
Gefeliciteerd hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben een zo´n Huilie. En er trots op.
Wat een onzin, dat je twijffelt aan het verhaal dat de mens verantwoordelijk is voor de opwarming betekend nog niet dat je tegen het millieu bent maar dat je weinig ziet in de 'oplossingen' zoals die in Kyoto zijn omschreven.quote:Anti Milieu Freaks hebben nog nooit een sluitend antwoort weten te geven over de problemen van de tookomst.
Anti Millieu freaks leven alleen maar in het hier en nu en nooit in de toekomst.
Zoals ik het zie ben jij of laat jij je nogal eenzijdig informeren en durf je niet te kijken naar andere mogelijkheden.quote:Noem mij een hulie, maar ik denk aan deze planeet voor morgen , voor mijn zonen, en hun zonen.
geloof dat jij het niet snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik snap zoweizo niet waarom TS meteen begint over milieu huilies. Wat is er mis om even na te denken over onze belangrijkste leefomgeving?
Prima, maar dan ook niet zeuren over autowegen, de auto´s en het vliegverkeerquote:Je hoeft heus niet meteen alle energie verspillende technieken te boycotten. Ik ga ook elke dag met de auto naar m'n werk, neem s'omers ook het vliegtuig naar turkije etc.
Oh, het zijn de anderen die slecht zijn voor het milieu, niet de autorijdende vliegende kareltje de grotequote:Maar probeer er zelf wel bewust van te zijn om af en toe wat zuiniger om te springen met energie. s'omers staat indd bij mij de verwarming uit, als ik ergens heen moet ga ik op de fiets als dat te doen is.
Als ik op TV zie hoe snel de oerbossen gekapt worden schrik ik daar echt van. Evenals ik zie dat busch ook geen fuck om het milieu geeft gaat mij dat tenzeerste om het hart.
En gelijk weer een lekker stukje anti amerikanisme erin, huppa,quote:Hij zegt dat ze amerika veiliger moeten maken voor hun nageslacht, maar denken hierbij niet na of de wereld uberhaupt nog wel bewoonbaar is voor hun nageslacht.
en?quote:Hij weigert om accoord te gaan met het bijvoorbeeld tokyo verdrag.
En nog hypocriet ookquote:Maar noem mij maar een milieu huilie![]()
anti milieu freaks, geweldig..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef CANARIS het volgende:
#
Anti Milieu Freaks hebben nog nooit een sluitend antwoort weten te geven over de problemen van de tookomst.
He, jij fokt kinderen, als er iets slecht is voor het milieu dan is het wel meer mensenquote:Anti Millieu freaks leven alleen maar in het hier en nu en nooit in de toekomst.
Jajaquote:Noem mij een hulie, maar ik denk aan deze planeet voor morgen , voor mijn zonen, en hun zonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |