Ik ben blij dat je je goed voelt, maar misschien moet je je misplaatste gevoelens hebben voor iemand die wél iets te maken heeft met de openbare informatie die is opgezocht over lucida?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het nochtans goed dat jij voor een procentje of vijf voelt wat Lucida is overkomen.

Dat vond ik persoonlijk ook een hele stomme zet van die Moore.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:01 schreef pberends het volgende:
Boeiend, mensen denken dat ze Bush kapot kunnen maken door te laten zien dat ze menselijk zijn. Zoals Michael Moore. Grappige is dat het alleen maar contraproductief is, Bush won met overmacht de verkiezingen.

quote:

quote:

Zo ver ik weet niks.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
PJORourke, wat heb ik te maken met de informatie over lucida?

Met dit soort opmerkingen mag je per direct kappen overigens.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De ironie van een tweede privacykwestie, en dat door een billenmaatje van een crewlid.

En waarom betrek je lucida dan bij mijn probleempje met het openbaren van IP-adressen? En wat is het verband tussen mijn 'lijden' en zijn 'lijden' dat je net nog legde? En als ik niets te maken heb met lucida's informatie, waarom handel je dan wel alsof je van mening bent dat dat wel het geval is?quote:

Ik vond nog een foto van je broer:quote:Op zondag 26 juni 2005 17:19 schreef Monidique het volgende:
Was pberends weg dan?

Hij geeft het gewoon toe hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Met dit soort opmerkingen mag je per direct kappen overigens.

Jij hebt in het verleden wel toegegeven hoe diep jij in het achterste van een bepaalde mod zat.quote:

Dat is natuurlijk mogelijk, ik kan het mij alleen niet helemaal herinneren. Misschien heb je ook wat linkjes of moeten we vertrouwen op jouw geheugen? Overigens herinner ík me wel dat ik ergens wel eens een komische toespeling heb gemaakt, ja, maar jij hebt ongetwijfeld wel een linkje?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt in het verleden wel toegegeven hoe diep jij in het achterste van een bepaalde mod zat.

Daarvoor moet ik minstens 200 SC-topics doorspitten, waarvan jouw vriendje er ook nog eentje heeft verwijderd. Ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dat is natuurlijk mogelijk, ik kan het mij alleen niet helemaal herinneren. Misschien heb je ook wat linkjes of moeten we vertrouwen op jouw geheugen? Overigens herinner ík me wel dat ik ergens wel eens een komische toespeling heb gemaakt, ja, maar jij hebt ongetwijfeld wel een linkje?

Juist, we moeten dus maar gewoon op jouw geheugen vertrouwen.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik minstens 200 SC-topics doorspitten, waarvan jouw vriendje er ook nog eentje heeft verwijderd. Ik heb wel betere dingen te doen.

Het zal je verbazen, maar niet iedereen houdt een compleet logboek bij over de users die hij/zij niet mag.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk mogelijk, ik kan het mij alleen niet helemaal herinneren. Misschien heb je ook wat linkjes of moeten we vertrouwen op jouw geheugen? Overigens herinner ík me wel dat ik ergens wel eens een komische toespeling heb gemaakt, ja, maar jij hebt ongetwijfeld wel een linkje?

Ze mogen mijn logboek anders wel lenen, hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar niet iedereen houdt een compleet logboek bij over de users die hij/zij niet mag.

Je weet dus helemaal niets. Een advies: stop ermee voordat je jezelf finaal belachelijk maakt.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef PJORourke het volgende:
waarvan jouw vriendje er ook nog eentje heeft verwijderd.

Als jij nou eens netjes uitlegt waarom dat topic weg is, dan krijg je misschien zelfs wel gelijk. Makkelijk toch?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:11 schreef Sidekick het volgende:
Je weet dus helemaal niets. Een advies: stop ermee voordat je jezelf finaal belachelijk maakt.

Zeg ik dat ik dat niet gezegd heb?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
Meesterlijk, Lemmeb.
@Monidique: Moet ik nu vertrouwen op jouw Korsakov-brein dat je niet gezegd hebt?

Ik wil je maar even voor zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:15 schreef Monidique het volgende:
Zeg ik dat ik dat niet gezegd heb?

quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De ironie van een tweede privacykwestie, en dat door een billenmaatje van een crewlid.
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt in het verleden wel toegegeven hoe diep jij in het achterste van een bepaalde mod zat.
Wat is dat toch met een bepaald slag mensen dat vrijwel geen zin kan typen zonder te vloeken, te schelden of te tieren?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
Meesterlijk, Lemmeb.
@Monidique: Moet ik nu vertrouwen op jouw Korsakov-brein dat je niet gezegd hebt?

w00t!quote:Op zondag 26 juni 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze mogen mijn logboek anders wel lenen, hoor.
[afbeelding]

De eerste is een waarheid als een koe, de tweede een reconstructie van een citaat van jou en de derde een observatie.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat toch met een bepaald slag mensen dat vrijwel geen zin kan typen zonder te vloeken, te schelden of te tieren?

Ach, de vorige keer toen ik iets probeerde uit te leggen was het "totalitair gedrag", een "vergezochte interpretatie van de policy", het "ter plekke verzinnen van nieuwe regels", dat het "banbeleid ad hoc" is, een "trieste zaak" wat liet zien dat ik "klets", dat het aan "incompetentie" en "machtsmisbruik" ligt, "klassejustitie" zelfs, etc etc etc.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als jij nou eens netjes uitlegt waarom dat topic weg is, dan krijg je misschien zelfs wel gelijk. Makkelijk toch?

Dat kan heel goed samengaan met schelden en vloeken en tieren...quote:Op zondag 26 juni 2005 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De eerste is een waarheid als een koe, de tweede een reconstructie van een citaat van jou en de derde een observatie.

Omdat er zoveel lulkoek geschreven wordt, en het verhaal groter en erger wordt een kleine geschiedenis:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon niet ontkennen dat daar absoluut niet adequaat op gereageerd is, en dat lucida's 'dreigement' begrijpelijk is? Ik vind het gebeuren in elk geval schandalig, en voel me ook meteen een stuk minder anoniem op FOK en overweeg dan ook deze entiteit aan de wilgen te hangen.
Ik had nooit verwacht dat er daadwerkelijk idioten zijn die zover gaan. Wat mij betreft is zo'n OllieA direct te vergelijken met iemand als Volkert van der G..

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:26 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de vorige keer toen ik iets probeerde uit te leggen was het "totalitair gedrag", een "vergezochte interpretatie van de policy", het "ter plekke verzinnen van nieuwe regels", dat het "banbeleid ad hoc" is, een "trieste zaak" wat liet zien dat ik "klets", dat het aan "incompetentie" en "machtsmisbruik" ligt, "klassejustitie" zelfs, etc etc etc.

Blaat. Je moet niet alles letterlijk nemen.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze mogen mijn logboek anders wel lenen, hoor.
[afbeelding]

Dank.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er zoveel lulkoek geschreven wordt, en het verhaal groter en erger wordt een kleine geschiedenis:
Het begin,
een jaartje of wat geleden daagde Lucida de users van FOK! uit om achter zijn identiteit te komen,
want als we eenmaal wisten wie hij was, zouden we ons de ogen uit de kop schamen.
Goed, speculeren, raden,
tot een user wist met welke kloon Lucida nog meer gepost had, en zie daar, de volledige voor en achternaam stond voor iedereen open en bloot te lezen.
In de tussentijd ontspint zich een "gevecht"tuseen de diverse users.
Eerst nog tamelijk kalm, maar al snel liep het danig uit de klauw, waaraan alle partijen zich behoorlijk schuldig maakten.
de Nazi verwijzingen, de kinderlokkers beschuldigingen noem maar op, het werd doller en doller.
Tot er in de nacht gegevens van Lucida gepost werden.
En let wel!! Geen medische gegevens, geen persoonsgegevens,
nee, gewoon gegevens die je als je zijn naam intikt simpelweg via Google kunt vinden.
Dat hij interviews gegeven heeft, die dus online staan, waarin hij zelf zijn toestand bespreekt,
is iets heel anders dan het posten van medische gegevens.
Dat stond er dus in de topics. Dit werd snachts geplaatst en zoals altijd op FOK! weggehaald.
FOK! heeft nooit maar dan ook nooit persoonsgegevens verstrekt en zal dat ook nooit doen.
Trouwens, wat moeten we verstrekken?
En aan wie?
En waarom?
Dat is het hele verhaal, niets meer, niets minder, dat de hele boel opgeklopt wordt is leuk, maar laten we wel even bij de feiten blijven.
O, en de zgn angst dat noch Danny noch ik bekend willen worden?
Flauwekul, via SIDN zijn al onze gegevens zo open en bloot te lezen.

Proost.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:34 schreef yvonne het volgende:
Maar hiermee is het verhaal echt ten einde en kan dat geneuzel eindelijk achterwege blijven, het is mooi geweest zo.

Toevoeging: in het profiel had hij voledige gegevens zelf ingevuld.quote:tot een user wist met welke kloon Lucida nog meer gepost had, en zie daar, de volledige voor en achternaam stond voor iedereen open en bloot te lezen.

Ja dat hadden we wel begrepen hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toevoeging: in het profiel had hij voledige gegevens zelf ingevuld.

Het zal me werkelijk m'n reet roesten, daar staat zijn waarheid, hier de mijne en verder vind ik het wel best zo.quote:

Niveau-KB, dat topic.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Niemand was in staat mijn gegronde opmerking van de bagger te onderscheiden;
sterotypen Iran

Dit is ook ongeveer zoals ik het zie, corresponderende werkelijkheidsbelevingen enzoquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er zoveel lulkoek geschreven wordt, en het verhaal groter en erger wordt een kleine geschiedenis:
Het begin,
een jaartje of wat geleden daagde Lucida de users van FOK! uit om achter zijn identiteit te komen,
want als we eenmaal wisten wie hij was, zouden we ons de ogen uit de kop schamen.
Goed, speculeren, raden,
tot een user wist met welke kloon Lucida nog meer gepost had, en zie daar, de volledige voor en achternaam stond voor iedereen open en bloot te lezen.
In de tussentijd ontspint zich een "gevecht"tuseen de diverse users.
Eerst nog tamelijk kalm, maar al snel liep het danig uit de klauw, waaraan alle partijen zich behoorlijk schuldig maakten.
de Nazi verwijzingen, de kinderlokkers beschuldigingen noem maar op, het werd doller en doller.
Tot er in de nacht gegevens van Lucida gepost werden.
En let wel!! Geen medische gegevens, geen persoonsgegevens,
nee, gewoon gegevens die je als je zijn naam intikt simpelweg via Google kunt vinden.
Dat hij interviews gegeven heeft, die dus online staan, waarin hij zelf zijn toestand bespreekt,
is iets heel anders dan het posten van medische gegevens.
Dat stond er dus in de topics. Dit werd snachts geplaatst en zoals altijd op FOK! weggehaald.
FOK! heeft nooit maar dan ook nooit persoonsgegevens verstrekt en zal dat ook nooit doen.
Trouwens, wat moeten we verstrekken?
En aan wie?
En waarom?
Dat is het hele verhaal, niets meer, niets minder, dat de hele boel opgeklopt wordt is leuk, maar laten we wel even bij de feiten blijven.
O, en de zgn angst dat noch Danny noch ik bekend willen worden?
Flauwekul, via SIDN zijn al onze gegevens zo open en bloot te lezen.

Waar staat je drugs(mis)gebruik dossierquote:Op zondag 26 juni 2005 18:51 schreef yvonne het volgende:
Het zal me werkelijk m'n reet roesten, daar staat zijn waarheid, hier de mijne en verder vind ik het wel best zo.

Huh?quote:Op zondag 26 juni 2005 21:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar staat je drugs(mis)gebruik dossier![]()
0f mis ik iets ?

Ach luusje is zelf de helft van de tijd zo stoned als een kanarie. Die mag niette veel commentaar hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar staat je drugs(mis)gebruik dossier![]()
0f mis ik iets ?

Ja, "need to know basis" enzo.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er dan met Lucida? Of ben ik de enige die het niet mag weten?

Ja, iedereen weet het en jou vertellen we lekker niets.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er dan met Lucida? Of ben ik de enige die het niet mag weten?

Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:21 schreef RichardQuest het volgende:
Yvonne vertelt het me vrijdag wel, of niet honnepon.

dat is dan weer hun geheimpjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?

Wat gaan we vrijdag doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:21 schreef RichardQuest het volgende:
Yvonne vertelt het me vrijdag wel, of niet honnepon.

RQ krijgt keiharde bans voor z'n broek.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?

Oh... pikstraf. Ja, das balen.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
RQ krijgt keiharde bans voor z'n broek.

Jezus Christus, mislukte grapjes maken over sekstoys, hoe oud ben je...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat wordt weer een verassing...ik zorg voor de toys.

Bij FA's is er toch een drempel hè...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jezus Christus, mislukte grapjes maken over sekstoys, hoe oud ben je...
Daar moet je geen grapjes over maken, die moet je gebruiken.

FA's?? Welke FA's?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bij FA's is er toch een drempel hè...

Probeer je eerst bij Yvonne in te slijmen en vervolgens noem je haar een FA.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij moet minder paddestoelen eten, makker.

Laag du_ke, laag. Doe dat als het slachtoffer kan reageren.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef du_ke het volgende:
Ach luusje is zelf de helft van de tijd zo stoned als een kanarie. Die mag niette veel commentaar hebben.

quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:39 schreef yvonne het volgende:
De drugssnuivende hoer Y.H te D ziet daar totaal het nut niet van in.

Ow, was een uitspraak van Priapus op Lucida's weblog.quote:

En hoe gaat het met de digitale Jihad.... MEC-teamquote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
Warm.

quote:Op maandag 27 juni 2005 01:43 schreef sizzler het volgende:
http://voice.vpscash.nl/si/?p=755&pi=&l=nl
Dat zou Verdonk moeten subsidiëren!

Als dat marokaanse collegaatje van me dat soort websites zou hebben zou ik me groen en geel betalenquote:

pics?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als dat marokaanse collegaatje van me dat soort websites zou hebben zou ik me groen en geel betalen

Die hoop ik snel nog te scoren, ze is namelijk echt ueberlief en domweg lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |