Ik ben blij dat je je goed voelt, maar misschien moet je je misplaatste gevoelens hebben voor iemand die wél iets te maken heeft met de openbare informatie die is opgezocht over lucida?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het nochtans goed dat jij voor een procentje of vijf voelt wat Lucida is overkomen.
Dat vond ik persoonlijk ook een hele stomme zet van die Moore.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:01 schreef pberends het volgende:
Boeiend, mensen denken dat ze Bush kapot kunnen maken door te laten zien dat ze menselijk zijn. Zoals Michael Moore. Grappige is dat het alleen maar contraproductief is, Bush won met overmacht de verkiezingen.
quote:
quote:
Zo ver ik weet niks.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
PJORourke, wat heb ik te maken met de informatie over lucida?
Met dit soort opmerkingen mag je per direct kappen overigens.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De ironie van een tweede privacykwestie, en dat door een billenmaatje van een crewlid.
En waarom betrek je lucida dan bij mijn probleempje met het openbaren van IP-adressen? En wat is het verband tussen mijn 'lijden' en zijn 'lijden' dat je net nog legde? En als ik niets te maken heb met lucida's informatie, waarom handel je dan wel alsof je van mening bent dat dat wel het geval is?quote:
Ik vond nog een foto van je broer:quote:Op zondag 26 juni 2005 17:19 schreef Monidique het volgende:
Was pberends weg dan?
Hij geeft het gewoon toe hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Met dit soort opmerkingen mag je per direct kappen overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |