Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:21 schreef RichardQuest het volgende:
Yvonne vertelt het me vrijdag wel, of niet honnepon.
dat is dan weer hun geheimpjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?
Wat gaan we vrijdag doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:21 schreef RichardQuest het volgende:
Yvonne vertelt het me vrijdag wel, of niet honnepon.
RQ krijgt keiharde bans voor z'n broek.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga je privé uitgewoond worden of is het een groepsgebeuren?
Oh... pikstraf. Ja, das balen.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
RQ krijgt keiharde bans voor z'n broek.
Jezus Christus, mislukte grapjes maken over sekstoys, hoe oud ben je...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat wordt weer een verassing...ik zorg voor de toys.
Bij FA's is er toch een drempel hè...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jezus Christus, mislukte grapjes maken over sekstoys, hoe oud ben je...
Daar moet je geen grapjes over maken, die moet je gebruiken.
FA's?? Welke FA's?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bij FA's is er toch een drempel hè...
Probeer je eerst bij Yvonne in te slijmen en vervolgens noem je haar een FA.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij moet minder paddestoelen eten, makker.
Laag du_ke, laag. Doe dat als het slachtoffer kan reageren.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef du_ke het volgende:
Ach luusje is zelf de helft van de tijd zo stoned als een kanarie. Die mag niette veel commentaar hebben.
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:39 schreef yvonne het volgende:
De drugssnuivende hoer Y.H te D ziet daar totaal het nut niet van in.
Ow, was een uitspraak van Priapus op Lucida's weblog.quote:
En hoe gaat het met de digitale Jihad.... MEC-teamquote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
Warm.
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:43 schreef sizzler het volgende:
http://voice.vpscash.nl/si/?p=755&pi=&l=nl
Dat zou Verdonk moeten subsidiëren!
Als dat marokaanse collegaatje van me dat soort websites zou hebben zou ik me groen en geel betalenquote:
pics?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als dat marokaanse collegaatje van me dat soort websites zou hebben zou ik me groen en geel betalen
Die hoop ik snel nog te scoren, ze is namelijk echt ueberlief en domweg lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |