Ik heb ook die guide gekocht (toen die op ps2 uitkwam). Tot nu toe is alles hetzelfde, dus zou die wel geschikt zijn. Alleen de photo-ops locaties en nummers kloppen niet helemaal in de druk die ik had, misschien is dat in de nieuwste druk beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb bij bol gevraagd of ie ook voor de pc is, maar ze zouden erop terugkomen en dat is dus niet gebeurd
Iemand die het weet?
Er zal toch een knopje oid vastzitten... Of een vergeten joystick van 3 jaar oud die nog ergens achter je PC hangt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:16 schreef Vassili_Z het volgende:
ik heb regelmatig dat als ik inj een voertuig stap de camera telkens rondjes draait om het voertuig heen. Dit kan ik tegenhouden met de muis, maar er is geen houden aan. Muisinstellingen klooien helpt niet, wel opnieuw opstarten van de hele PC en SA opnieuw opstarten, maar als ik daarna nog een keer SA opstart, dan is het er weer.
Helemaal niet AMD, je ziet een betere introductie van alle characters. Ook zie je hoe CJ in Liberty City nog wat zaakjes regelt.quote:
Oke, thanx, ik ga em bestellenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:20 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb ook die guide gekocht (toen die op ps2 uitkwam). Tot nu toe is alles hetzelfde, dus zou die wel geschikt zijn. Alleen de photo-ops locaties en nummers kloppen niet helemaal in de druk die ik had, misschien is dat in de nieuwste druk beter.
Het is wel handig, staat wat uitleg over de missies in, de extra's etc. Maar niks dat je niet gewoon op internet kan vinden in een map of faq.
Jemig, moet ik die ook kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef MrJonez het volgende:
[..]
nou ja, wel op een dvd, maar dan een bonus dvd bij de dubbelcd soundtrack.
Start > Run > DXDIAG [enter] > Geluid > "Standaard"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Laatste videodrivers van ATi of nVidia gedownload
Ik heb het over videodriversquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Start > Run > DXDIAG [enter] > Geluid > "Standaard"
Leftmousebuttonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:39 schreef Klonk het volgende:
hoe kan ik de parachute uitlaten klappen, net een doodsklap gemaakt vanaf mount biatch met parachute, panisch op alle knoppen gerost, maar helaas mijn negertje viel te pletter
Ja, was me al opgevallen, bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
FYI: bij FRS is hij goedkoper dan bij Bol......
Die zou ik ook graag willen zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet AMD, je ziet een betere introductie van alle characters. Ook zie je hoe CJ in Liberty City nog wat zaakjes regelt.
Ik zou het idd uploaden, en daar was ik vannacht mee bezig, maar ik zie net dat hij op 77% is blijven hangen. Nog maar een keer doen dan...
denk dat ik het verkeerde bericht heb gequotequote:
Probeer eens Options->controller setup->mouse settings om daar invert mouse vertically OFF te zetten, Steer with mouse op OFF. Zo staat het bij mij en de camera gaat goed zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het mogelijk om die controls zo aan te passen dat de camera continu achter m'n negert hangt ? Het is echt vreselijk frustrerend om steeds de camera bij te moeten draaien als je een bocht neemt. Iemand een idee ? Ik kon t zo snel niet vinden en ik wil eigenlijk alleen maar snel spelen dus ik schreeuw misschien iets te vroeg
Gewoon met de toetsen waarmee je ook beweegtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zit nu bij een beachparty waar ik moet dansen om die stereo te rippen o.i.d.
Hoe kan ik nu die moves maken? Bij de auto was het capslock en dan de pijljtes maar bij het dansen lukt niks ...iemand?
Het zijn de A,B,Y,X toetsen op de Xbox, dus je moet de toetsen indrukken die je daarvoor gebruikt op de PC.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zit nu bij een beachparty waar ik moet dansen om die stereo te rippen o.i.d.
Hoe kan ik nu die moves maken? Bij de auto was het capslock en dan de pijljtes maar bij het dansen lukt niks ...iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |