Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeequote:Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef Disorder het volgende:
Het kan sexy zijn, maar tegenwoordig zie je ze wel erg vaak. Overkill dus, een trend, waardoor ik me er nu vaak aan erger.
Tatoeages in het algemeen zijn voor smakeloze boeren.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:22 schreef big_al het volgende:
Je hebt ze vast wel zien lopen, van die vrouwen met van een tatoeage op hun onderrug.
Ik vind een tatoeage een verminking van je lichaam, ikzelf zou er ook nooit een nemen. Maar er lopen best veel vrouwen die z'n ding boven hun kont hebben laten zetten. Ik vind het zelf een beetje een afknapper bij vrouwen. Hoe denken andere mannen daar nou over?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef clowncloon het volgende:
ik vind het ordinair
* Fliepke agreesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeeEn het is nooit mooi. De tatoeage op zichzelf is een kwestie van smaak, maar hij komt zelden goed uit omdat de broek er in de meeste gevallen half overheen zit. Dus zie je dat ding maar voor de helft.
Soms zie je ook meisjes ermee lopen die nauwelijks zindelijk zijn. Ik vraag me af wat ze over twintig jaar van hun kont-trible vinden.
In het algemeen, zo'n vieze inktvlek onder je huid.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef MaTaRa het volgende:
ordinair door de plek of ordinair in het algemeen? meestal lopen er van die types mee, die dan ook meteen een te kort truitje aantrekken, zodat ze hem kunnen showen... Ik heb er ook 3, maar die heb ik lekker voor mezelf gezet en zijn ook 9 van de 10 keer bedekt. Alleen in de zomer ontkom je er vaak niet aan om ze te laten zien... maar goed. Ze vallen ook niet echt op, zijn subtiel en niet zo groot...
Ja, en dat is vies joh! Foei !quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef type_29 het volgende:
Voor mij een afknapper, ik heb ook zoiets van dat die vrouwen graag vanachter worden genomen.
Misschien andere vriendenkring zoeken???quote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef oheng het volgende:
-. De mensen met tattoo's die ik ken hebben per definitie zeer, zeer ernstige problemen in hun leven, hetzij in hun jeugd, een verslaving, of totale instabiliteit in hun leven.
Het is helemaal geen vriendenkring. Gewoon willekeurige vrouwen. Tja, ik kan er nou ook niks aan doen dat ik keer op keer die ervaring heb met getatoueerde vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Misschien andere vriendenkring zoeken???
Nee dat zeg ik niet, maar ik kijk liever naar een naakte rug/billen dan één of ander raar symbool.quote:
Geen flame...eerder in de trand van great minds think alikequote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef oheng het volgende:
- ordinair
- niet een teken van intelligentie, zo'n modeverschijnsel op je rug
- het lijkt van veraf net alsof ze een of andere afzichtelijke huidziekte hebben.
Ik ben van mening dat tattoo's een vorm van zelfverminking zijn. In een aantal gevallen zelfs uitingen van zelfhaat. De mensen met tattoo's die ik ken hebben per definitie zeer, zeer ernstige problemen in hun leven, hetzij in hun jeugd, een verslaving, of totale instabiliteit in hun leven.
Vrouwen met tattoo's mijd ik daarom per definitie. Er is altijd wel wat met ze aan de hand.
Ik vind het dus absoluut niet mooi of aantrekkelijk, zo'n tokkie vlek op je lichaam. Maar als anderen dat leuk vinden om te doen, be my guest. Verwacht echter geen aandacht van mij omdat je zonodig denkt te moeten opvallen.
Kom maar op met die flames
Bweheh, gelukkig meld je daaronder nog even dat het jouw meningen zijn, anders...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef oheng het volgende:
- ordinair
- niet een teken van intelligentie, zo'n modeverschijnsel op je rug
- het lijkt van veraf net alsof ze een of andere afzichtelijke huidziekte hebben.
Ik ben van mening dat tattoo's een vorm van zelfverminking zijn. In een aantal gevallen zelfs uitingen van zelfhaat. De mensen met tattoo's die ik ken hebben per definitie zeer, zeer ernstige problemen in hun leven, hetzij in hun jeugd, een verslaving, of totale instabiliteit in hun leven.
Vrouwen met tattoo's mijd ik daarom per definitie. Er is altijd wel wat met ze aan de hand.
Ik vind het dus absoluut niet mooi of aantrekkelijk, zo'n tokkie vlek op je lichaam. Maar als anderen dat leuk vinden om te doen, be my guest. Verwacht echter geen aandacht van mij omdat je zonodig denkt te moeten opvallen.
Kom maar op met die flames
Lucky you.quote:
En waarom heb je dan zelfverrijking nodig dmv een permanent tekeningetje?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bweheh, gelukkig meld je daaronder nog even dat het jouw meningen zijn, anders...
Ik ga er niet eens op in.
Ik heb zelf maar een kleintje op m'n bovenrug. Op naar de volle rug.
Er is een groot verschil tussen zelfverminking en zelfverrijking.
ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef -Kate- het volgende:
Ik wilde vroeger (voor de hype) altijd een kleine persoonlijke tattoeage laten zetten. Achteraf ben ik blij dat het er nooit van gekomen is. De halve wereldbevolking heeft inmiddels een tattoo.
Ook het idee van "persoonlijke tattoo" vind ik nu niet origineel meer, want er zijn er zoveel met een persoonlijke tattoo. Al zou ik er een nemen die niemand anders heeft en waar voor mij een betekenis achter zit, het hoeft van mij niet meer.
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef The_Masterer het volgende:
Geweldig weer. Wat is het toch heerlijk om die reacties te lezen. Ik ben blij dat er nog zo veel bekrompen geesten op deze aarde rondhobbelen die alle personen die, om wat voor rede dan ook, zijn/haar lichaam heeft laten tatoueren, in een hokje te proppen.
Het is prima als je een tattoo niet mooi vindt, eerlijk gezegd zal mij dat worst zijn, maar druk mij niet in een hokje, omdat ik een tattoo heb. Ik ben geen smakeloze boer die een tokkie vlek heeft omdat ik een of andere verslaving/jeugdtrauma/chaotisch leven heb.
Ben jij een vrouw dan?quote:Username: The_Masterer
Persoonlijke gegevens
Geslacht: Man
Dat maakt zijn punt niet minder waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:53 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Ben jij een vrouw dan?
Kijk nog eens naar de titel.
Iedere Tina, Diana en Henriëtta loopt met zo'n plakaat op de onderrug, lijkt het wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef Disorder het volgende:
Overkill dus, een trend, waardoor ik me er nu vaak aan erger.
Dr word over het algemeen in dit topic al gegeneraliseerd, men heeft het meer over tatoeages in het algemeen dan over de bewuste onderrug tatoeage.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:53 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Ben jij een vrouw dan?
Kijk nog eens naar de titel.
Da's waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Dr word over het algemeen in dit topic al gegeneraliseerd, men heeft het meer over tatoeages in het algemeen dan over de bewuste onderrug tatoeage.
Nodig is het zeker niet, natuurlijk niet. Maar ik vind het mooi, ik voel me er goed bij, ik vind het fijn om mijzelf vol te laten klodderen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef oheng het volgende:
[..]
En waarom heb je dan zelfverrijking nodig dmv een permanent tekeningetje?
Beangstigdquote:Verder: je mening en gedachten veranderen in de loop der jaren veranderen. Het is kortzichtig om te denken dat je nooit verandert, en dat je zo'n tekening altijd mooi zult vinden. Of je weet zeker dat je nooit van van mening en gedachten kunt veranderen natuurlijk. Ik weet niet welke van de 2 mij meer beangstigd.
Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.quote:Je stigmatiseert jezelf ook. En dat zorgt voor beperkingen in de Nederlandse maatschappij.
Ik vind het ook niets.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:22 schreef big_al het volgende:
Je hebt ze vast wel zien lopen, van die vrouwen met van een tatoeage op hun onderrug.
Ik vind een tatoeage een verminking van je lichaam, ikzelf zou er ook nooit een nemen. Maar er lopen best veel vrouwen die z'n ding boven hun kont hebben laten zetten. Ik vind het zelf een beetje een afknapper bij vrouwen. Hoe denken andere mannen daar nou over?
En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
Die zijn dan geboren in 2045 en dan is de trend al lang over.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?
triblequote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeeEn het is nooit mooi. De tatoeage op zichzelf is een kwestie van smaak, maar hij komt zelden goed uit omdat de broek er in de meeste gevallen half overheen zit. Dus zie je dat ding maar voor de helft.
Soms zie je ook meisjes ermee lopen die nauwelijks zindelijk zijn. Ik vraag me af wat ze over twintig jaar van hun kont-trible vinden.
Zonder dat je er daarna nog iets van ziet??quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef The_Masterer het volgende:
Gelukkig zijn de technieken tegenwoordig dermate verbeterd dat verwijderen tot de mogelijkheid behoort.
Zoals André van Duin ooit zei: Nu heb je een leuk duifje op jet borst, maar als je oud bent is het een zeeeeeeeemeeuwquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.![]()
-edit- Ik heb een bovenrugtattoo-edit-
Ik wil daar gelukkig ook niet werken, en in zo'n bedrijf al helemaal niet. Officieel mag je trouwens niet iemand afkeuren daarop. Maar goed, je kan altijd een andere reden nemen helaas.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).
Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zelfverminking en zelfverrijking.
Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eens![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem voor mij persoonlijk is dat ik de eerste tribals op de onderrug tegenkwam op de werkvloer van een vriendin van mij. Zij werkt in een bordeel. Alle meiden daar (incl. de vriendin) hadden daar zo'n onderrug tribal en waren daar heel trots op. Pas later kwam de gemiddelde breezermeid ook met zo'n zeer originele zelfgemaakte (dat zijn ze allemaal, muts) tribal op de onderrug aanzetten. Voor mij was de associatie helaas al in mijn ouderwetse hersens gemaakt: onderrug tribal = hoer.
Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.
Ik bespeur toch enige diepe frustratie. Vertel het eens, gooi het er uit, waar komt het vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.
En uiteraard kan je een defensief verhaal ophangen over dat het "maar een mening is!" dat die ranzige vlek die je op je rug hebt gewoon lelijk is, maar het is een mening die door velen gedeeld wordt. Bovendien kan ik me voorstellen dat het niet erg goed is voor je huid.
Ik ben gefrustreerd over het feit dat ik steeds tegen lelijke snollen met tatoeages aan moet kijken. Dat komt voort uit het feit dat er veel lelijke snollen met tatoeages rondlopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige diepe frustratie. Vertel het eens, gooi het er uit, waar komt het vandaan?
Graag gedaan.quote:![]()
En sjah, het spijt me voor je dat ik geen breezer drink, Pumagympjes draag en een verantwoorde standaardsnol benFijn dat je ook voor mij wil bepalen wat mooi en verantwoord is! Erg handig ja! Ik zou niet weten wat ik anders moest.
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef Disorder het volgende:
Het kan sexy zijn, maar tegenwoordig zie je ze wel erg vaak. Overkill dus, een trend, waardoor ik me er nu vaak aan erger.
Dat is eigenlijk wel heel erg waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Er is maar één iemand die kan beslissen of het zelfverminking of zelfverrijking is.
Ja, die denken ook allemaal uniek te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.!
En dat is Jezus Christus, de Heiland. En ik ben blij dat ook jij Zijn liefde aanvaardt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel heel erg waar.![]()
Ja, geil!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En dat is Jezus Christus, de Heiland. En ik ben blij dat ook jij Zijn liefde aanvaardt.
Uniek is natuurlijk iets anders dan mooi.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.!
Uhm.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef kamagurka het volgende:
Erg ordi en in die zin handig, je weet meteen dat je met een sletje van doen hebt
Lekker kortzichtig ben je danquote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef kamagurka het volgende:
tattoes op je rug zijn zoow 2000
Erg ordi en in die zin handig, je weet meteen dat je met een sletje van doen hebt
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker laten lullen. Zal wel een homo zijn
Als je hem boven je bilspleet zet, lijkt het me niet dat je dat doet om er zelf naar te kijken in ieder gevalquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Diamantgirl het volgende:
sommige vrouwen nemen er 1 om er mee te showen maar zoals eerder is gezegt smaken verschillend en sommige vinden tribals erg mooi en het is eigelijk geen mode maar mensen proberen er een mode van te maken.. heb zelf een kleine tattouage op mijn onderbeen en die zie je eigelijk ook niet is meer van eigen waarde omdat IK het mooi vind en doe het niet voor iemand anders... en dat doen veel vrouwen ook.. ik vind dat mensen die een tattouage hebben erg lef hebben...want dat doe je niet zomaar je moet er zeker bij zijn voordat je het doet..en voor sommige die doen het omdat ze zich zekerder voelen mensen hebbe te snel een oordeel en het is ook wel zo dat bepaalde meisjes(vrouwen) een tattouage nemen om mee te showen
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Diamantgirl het volgende:
sommige vrouwen nemen er 1 om er mee te showen maar zoals eerder is gezegt smaken verschillend en sommige vinden tribals erg mooi en het is eigelijk geen mode maar mensen proberen er een mode van te maken.. heb zelf een kleine tattouage op mijn onderbeen en die zie je eigelijk ook niet is meer van eigen waarde omdat IK het mooi vind en doe het niet voor iemand anders... en dat doen veel vrouwen ook.. ik vind dat mensen die een tattouage hebben erg lef hebben...want dat doe je niet zomaar je moet er zeker bij zijn voordat je het doet..en voor sommige die doen het omdat ze zich zekerder voelen mensen hebbe te snel een oordeel en het is ook wel zo dat bepaalde meisjes(vrouwen) een tattouage nemen om mee te showen
Wie heeft het over lekker vinden???? Ik hoef echt niet lekker gevonden te worden. Ik deed alleen even net zo kortzichtig als jij.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...![]()
![]()
morgen ga ik 'm op mijn reet laten zettenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een tribal tattoo op m'n onderrug, maar niet zo'n standaard als half Nederland, want dat wilde ik dus juist voorkomen. M'n rug vond ik gewoon een mooie plek, en toen ik em liet zetten was het nog geen ''hype''. De mijne zit rechtsonder, en is verticaal.
[afbeelding]
En ik vind em nog steeds mooi en uniek, want heb zelf nog niemand met zoiets gezien, gelukkig.
nee,maar wel erg kortzichtigquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...![]()
![]()
Wat een gelul. Dus als je tatoeages lelijke inktvlekken vindt ben je kortzichtig? Definieer "kortzichtig" dan eens?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie heeft het over lekker vinden???? Ik hoef echt niet lekker gevonden te worden. Ik deed alleen even net zo kortzichtig als jij.
Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...quote:
Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...
Tattoes worden nu eenmaal niet met erg goede smaak geassocieerd, en misschien geven heel veel mensen met zo'n ding die paar postitieve uitzonderingen wel een slechte naam, wie weetMaar dan nog associeer ik het niet met smaakvol, jammer maar helaas
![]()
Natuurlijk moet ik hier even op inhaken. De meeste fokkers hier weten dat ik mijn gehel rug en deels mijn arm heb getattoeerd. Binnen het bedrijfsleven is dit geen probleem. Zolang je jezelf goed kleedt en niets te zien is, is er ook geen beperking. Ik ben zelf verkoper geweest van software producten (Viz, 3d Max, autocad e.d.) en kwam vaak bij klanten over de vloer. Ook heb ik menigeen training gegeven. Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden. Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).
Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden.[quote]
Uiteraard niet.
[quote]Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.
Een tattoo voor jezelf laten zetten is toch niet hetzelfde als hem steeds te willen bekijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:
[..]
Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
Je leest het ook allemaal niet zo goed he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.
Dat hebben ze allang voor mij gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jij geeft de integere dance sletjes een slechte naam!
Een klant die niets ziet, kan zich nergens aan storen. Tenzij ik een top aandoe die aan de achterkant open isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.
Ik heb hem op mijn rug gezet omdat dit een plek is die niet uitzakt, vervaagt of dergelijke. Plus het feit dat dit makkelijker te verbergen is voor de buitenwereld. Daarnaast heb ik een fotoreportage laten maken zodat ik niet mijn nek hoef te verdraaien om hem te zien.quote:Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
dat is pas echt ergquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Brunette het volgende:
tis niet meer leuk en origineel dat bijna iedereen zoiets draagt.
Maar een streepjescode vinnik wel grappig
Tuurlijk tuttebolquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is pas echt erg
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
Ja je bent een nummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tuurlijk tuttebol![]()
Is ook exact hetzelfde.
eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
Een streepjescode achterop je nek is leukerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
Nee je trekt een achterlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja je bent een nummer.
Je bent een van de duizenden lui die dit ook al hebben.
En je wordt er nog steeds raar op aangekeken.
Ik heb het niet over de omstandigheden waar dit in gebeurde
En oeIk ben eens een tuttebol genoemd. Die had ik nog nooit gehoord
dat is waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een streepjescode achterop je nek is leuker![]()
Je kunt zoiets ook laten zetten puur ter versiering natuurlijk. Zolang het niet uit het plaatjesboek komt niet zo'n probleem. Zelfs als het wel uit het plaatjesboek komt... moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
Lezen is moeilijk, maar dat maakt niet uit, je bent toch liefquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee je trekt een achterlijke vergelijking.
Ben je al eens tuttebol genoemd? Misschien een teken aan de wand?
Je kunt idd ook gewoon nergens een mening over hebben, dat kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook laten zetten puur ter versiering natuurlijk. Zolang het niet uit het plaatjesboek komt niet zo'n probleem. Zelfs als het wel uit het plaatjesboek komt... moet iedereen lekker zelf weten.
Ik heb mijn tattoo dus ook op m'n rug gezet omdat dit één van de weinige plekken is die niet zal uitzakken als ik 30 jaar ouder ben. En ik hoef niet continue tegen m'n tattoo aan te kijken, vind het wel fijn dat ie op een beschut plekje zit. En de tribal is niet gekozen omdat iedereen zoiets had,maar puur omdat ik de tekening mooi vond. En voor mij heeft het wel een betekenis.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een klant die niets ziet, kan zich nergens aan storen. Tenzij ik een top aandoe die aan de achterkant open isEn let's face it, dat komt niet erg representatief over, of wel dan
[..]
Ik heb hem op mijn rug gezet omdat dit een plek is die niet uitzakt, vervaagt of dergelijke. Plus het feit dat dit makkelijker te verbergen is voor de buitenwereld. Daarnaast heb ik een fotoreportage laten maken zodat ik niet mijn nek hoef te verdraaien om hem te zien.
Beantwoord dit je vragen?
Alle lichaamsdelen die je nog niet genoemd hebt? Het kan in principe overalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Smirnov het volgende:
Waar moet je je tattoo dan zetten? --> onderrug, schouder zijn zo afgezaagd. Op je buik gaat volgens mij niet goed als je dikker wordt...![]()
... dus waar?
To say the very least...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrouwen met een tattoeage op de onderrug weet je wel van dat ze geen maagd meer zijn.
Dat heb ik nu ook wel eens bedachtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Over een paar jaar kan je vast goed geld verdienen met een lasertattooverwijdershoppie.
Dit moet een gouden vondst zijn jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Over een paar jaar kan je vast goed geld verdienen met een lasertattooverwijdershoppie.
Als je zo ver bent qua leeftijd dan ben je sowiso niet echt een geil aanzicht meer, dan maakt die tattoo daar weinig verschil in lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:17 schreef cs-Blade het volgende:
dan hangt die onderrug tattoo op je knieholte's :S
just my 2ct
zo cliche die tattoo's, zo'n beest op je linker schouder, goh wat vind ik dat lelijk zeg.quote:
Volledig mee eens.. Ik heb een tatoeage tussen mijn schouderbladen, ongeveer bij de sluiting van mijn BH. Ik heb hem genomen omdat ik het een mooie afbeelding vind, en omdat het voor mij de herdenking van mijn vader aanduidt . Dat betekent niet dat ik m telkens wil bekijken, ik vind het juist een fijn gevoel dat hij er zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Een tattoo voor jezelf laten zetten is toch niet hetzelfde als hem steeds te willen bekijken?
Het lijkt mij meer het idee dat je iets op je lijf hebt waarmee jij je kunt identificeren, dat dat een goed gevoel is. Dat het bij je past en dat je het zelf uitgekozen hebt.
Je weet dan toch wel hoe ie eruit ziet, dan is het ook niet noodzakelijk om hem de hele tijd te bekijken
Das het ergste ja, al die meiden met dezelfde tribal daar. Dat schijnt trouwens 'kontgewei' te heten, goorde ik laatst op rtl4. Ik vind tattoo's best mooi, maar ze moeten wel origineel zijn en bij iemands persoon passen. Van die types die een tattooshop binnenlopen de eerste de tribal aanwijzen die ze zijn en in de stoel gaan zittenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Tattoo's kunnen zeker mooi zijn, alleen zo'n 13 in een dozijn tribal op de onderrug is voor mij een ontzettende afknapper. Heeft voor mij een hoog Johnny en Anita gehalte
Een mooie huid heeft geen versiering nodig. Zeker niet die van een mooie vrouw.quote:
Tattoo op de onderrug zegt júíst iets over het totaalplaatjequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Faceoff het volgende:
Mja tattoo op de onderrug alleen zegt niks over het totaal plaatje.
Over het algemeen vind ik het iig wel mooi staan. tenzij het slecht gedaan is of er idd ordinair uitziet.
Om nu te zeggen dat het verminking is, ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een mooie huid heeft geen versiering nodig. Zeker niet die van een mooie vrouw.
Sinds wanneer ben jij blauwquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Om nu te zeggen dat het verminking is, ben ik het niet mee eens.
Dat je het walgelijk vindt, dat is jouw ding.
Dat is jouw mening
Andere mensen zijn een wat andere mening toegedaan.
wat een ongelofelijke onzin, dragen op een plek waar je hem niet ziet, je koopt toch ook geen oorbellen om ze dan in je tas of broekzak te stoppen (niemand mag het zien) Het is een lichaams versiering als je daar niet mee om durft te gaan doe het dan gewoon niet. Op je heup vind ik al helemaal een afknapper (hoe verberg je die als je wilt gaan zwemmen?)quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:14 schreef Shalbo het volgende:
Vind het ordinair als een vrouw daar een tatoeage heeft. Zou dr zelf wel een willen, maar dan op een plek waar je hem niet 24/7 ziet. Op mn heup lijtk me wel mooi, maar heb het lef tot nu toe nog niet (gehad)
Inderdaad, ik wil geen tattoos op heilige plaatsenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik vind het zonde van dat mooie stukje huid boven je kont waar die leuke kuiltjes zitten
Jup! Vriend van mij noemt het een 'landingsbaan'.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:30 schreef Foo_niks het volgende:
Zo'n pijl van "hier diep inspuiten,, duidelijk.
Ook al neem je een tribal zoek dan op zijnminst een goede tatoo-shop uit. Gister in een winkel meisje (duidelijk breezah-type) met kontgewei en haar sterrenbeeld op haar arm (tweelingen).. Allebei waren lelijk gezette tattoos, een grauw en vaal blau-groen ipv van zwart en met rafelige randjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:42 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik vind een tattoo op de onderrug van een vrouw best ok..alleen het jammere is dat er teveel vrouwen zo'n standaard ding hebben die allemaal op elkaar lijken enzo..het is gewoon soort van 'mode'. Dus kom is met een nieuw ontwerpje ipv zo'n afgezaagde kut tribal die heel de fokking wereld al heeften tattoo neem je, lijkt mij, omdat je je doormiddel van een tattoo kan onderscheiden van anderen, dus je wil een tattoo die bij jou past en jou eigen is, niet een tattoo die iemand al heeft..of zie ik dat gewoon verkeerd?
Zo idd..moet je ook niet hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ook al neem je een tribal zoek dan op zijnminst een goede tatoo-shop uit. Gister in een winkel meisje (duidelijk breezah-type) met kontgewei en haar sterrenbeeld op haar arm (tweelingen).. Allebei waren lelijk gezette tattoos, een grauw en vaal blau-groen ipv van zwart en met rafelige randjes.
Een netjes gezette tribal is inmiddels saai. Maar als het dan ook nog eens prutswerk is.........![]()
Mensen die een tattoo zetten voor anderen zijn sowieso som bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ongelooflijk ordinair. Zelf zien die wijven hun tattoo niet eens zitten, dus is het alleen maar aandacht-trekkerij. Ik word er mee doodgegooid; in de supermarkt, op het strand, in de sportschool...en ik moet zeggen dat het allemaal van die jonge grietjes van 17 zijn, of ordinaire huismoeders die na de bevalling en het harde trainen voor een poging tot een strak figuur, zichzelf een leuke boven-je-naad tattoo hebben kado gadaan.
Ik vind het zonde van dat mooie stukje huid boven je kont waar die leuke kuiltjes zitten en het is niet origineel meer...
Als ik met zo;n ding thuis zou komen en mn ventje zou het zien dan mocht ik gelijk vetrekken hehe
ze had het over niet 24/7, dat is niet hetzelfde als hem constant verbergen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:51 schreef deek het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke onzin, dragen op een plek waar je hem niet ziet, je koopt toch ook geen oorbellen om ze dan in je tas of broekzak te stoppen (niemand mag het zien) Het is een lichaams versiering als je daar niet mee om durft te gaan doe het dan gewoon niet. Op je heup vind ik al helemaal een afknapper (hoe verberg je die als je wilt gaan zwemmen?)
dat heb ik dus ook, die onderrug tattoo's hadden die 18jarige Amerikaanse blonde pornomeisjes ook heel vaak. Zo zonde, verpestte het hele verhaaltje dat ze onschuldige schoolmeisjes waren.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem voor mij persoonlijk is dat ik de eerste tribals op de onderrug tegenkwam op de werkvloer van een vriendin van mij. Zij werkt in een bordeel. Alle meiden daar (incl. de vriendin) hadden daar zo'n onderrug tribal en waren daar heel trots op. Pas later kwam de gemiddelde breezermeid ook met zo'n zeer originele zelfgemaakte (dat zijn ze allemaal, muts) tribal op de onderrug aanzetten. Voor mij was de associatie helaas al in mijn ouderwetse hersens gemaakt: onderrug tribal = hoer.
ik zie mijn haren ook alleen in de spiegel, en toch kam ik zequote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef M.Ram het volgende:
Heeft heeft toch ook geen nut als of je de hele dag een spiegel mee sleept als vrouw zijnde dan je kan er niet eens naar kijken wat is het nut er van dan?
Voor mij, aangezien ik niet voor anderen kan spreken, is het een deel van me.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef M.Ram het volgende:
Heeft heeft toch ook geen nut als of je de hele dag een spiegel mee sleept als vrouw zijnde dan je kan er niet eens naar kijken wat is het nut er van dan?
nee hoor, kijk maar ff in de opquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
Hé... is dit een verkapt Mukie oproep topic?
lopen ze uit?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
vers zijn ze mooi. maar na een tijdje lopen ze uit, en dan ziet het er niet meer uit. Tis altijd wel ff schrikken als ik een dame zie die ik leuk vind en ze heeft een tatoeage.
Dat zei Tatoo Bob tegen me. Of eigenlijk tegen die meid die een tatoeage liet zetten die ik betaalde. de randjes zijn niet meer scherp, die lopen dus uit. En aan de zon blootstellen was it den boze, en je mocht er nog een paar dingen niet mee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
lopen ze uit?
Het is de jaren 60 niet meer
Of ze moeten naar een wel heel erg slechte artiest zijn gegaan
Dat uitlopen zie je vooral als het net geregend heeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
vers zijn ze mooi. maar na een tijdje lopen ze uit, en dan ziet het er niet meer uit. Tis altijd wel ff schrikken als ik een dame zie die ik leuk vind en ze heeft een tatoeage.
Leuke tattoo-shopquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hem 2 jaar geleden laten zetten. Het was een cadeau van m'n ouders voor m'n 16e verjaardag, was 15 toen die gezet werd.
leuke ouders...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hem 2 jaar geleden laten zetten. Het was een cadeau van m'n ouders voor m'n 16e verjaardag, was 15 toen die gezet werd.
Tijdens het heelproces jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zei Tatoo Bob tegen me. Of eigenlijk tegen die meid die een tatoeage liet zetten die ik betaalde. de randjes zijn niet meer scherp, die lopen dus uit. En aan de zon blootstellen was it den boze, en je mocht er nog een paar dingen niet mee.
Tijdens het heelproces dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef Shark.Bait het volgende:
"Tanned tattoos will become blurry and fuzzy before their time.
After you get a tattoo, you must protect it from the sun. If you don't, one of those lousy blurred and faded tattoos will soon be yours.
You can try for a cover-up tattoo. But, it would be much better to keep your tattoo out of the sun or at a minimum use sunscreen with a rating of SPF 30."
bron
Kleuren als rood en zwart verkleuren bijna niet tot helemaal niet. Ligt aan de inktquote:"Colours will change slightly. Lines will get slightly fatter, and close lines will tend to blend (that is why we like to avoid fineline, detailed work). Do accept that an old tattoo is part of your history. It should not be covered or altered, if it is otherwise ok. Times and fashions change. A tattoo is permanent."
Bron
Zonnefilters zijn altijd goed voor je huid, aangezien de zon gewoonweg kut is tegenwoordigquote:" In de felle zon is aan te raden om altijd een goede sunblock te gebruiken, dit beschermt de kleuren van je tattoo en voorkomt dat de tattoo over een paar jaar flets van kleur wordt."
bron
Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
Ik moet eerlijk toegeven... toen ik mijn tattoo heb laten zetten heb ik er niet aan gedacht dat er al veel meisjes waren met een soortgelijke tattoo, en ook niet dat er nog veeeel meer mee zouden komen. En dat vind ik nu wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben zelf van plan een grote tattoo te laten zetten op mijn rug, en ik kan niet wachten tot ik hem hebZelf hou ik ook niet van tribals op de onderrug, maar ieder voor zich. Er zullen straks genoeg mensen zijn die de mijne ook lelijk vinden, en dat vind ik prima.
Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.
Vroeger waren de tatoeages echt iets van de barbaren, toen van de zeelui, daarna het leger, criminelen, nu voornamelijk van vrouwen.
Als ik op mn werk zit, zie je nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zienNet als met kleding heb je gewoon trends op het gebied van tattoos, en nu loopt iedereen met zo'n ding op de onderrug. Over een paar jaar is het weer wat anders...
dus subforum 76 staat daar standaard in de bookmarks?quote:
Weet je dat ik zelf die vergelijking nog nooit gemaakt hebquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:50 schreef SeLang het volgende:
Ik moet bij zo'n kontgewei altijd aan een BrEeZaH logo denken (dat vleermuisje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik de enige die dat heeft ?
zo'n leuk meisje in principe... *snif*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je dat ik zelf die vergelijking nog nooit gemaakt heb.
Maar het lijkt er wel op ja... al zegt iedereen in m'n tattoo eerder engelenvleugels te zien (jaja...)
Maarrum.... ik ben gelukkig geen breezerslet, ook nooit geweest ook. Dronk dat spul alleen thuis omdat ik niks anders mocht. Buitenshuis gewoon bier of wijn! En zo is het nog steeds, maar dan een beetje uitgebreider
Je wil niet weten hoe leuk ik ben! Heb zelfs geen piercings (meer)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
zo'n leuk meisje in principe... *snif*
Hehehequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
dus subforum 76 staat daar standaard in de bookmarks?
Ik hoorde ook dit soort geluiden van een vriendin die het niet meer zo leuk vond om een tatoeage te hebben, nu ineens iedere vrouw met zo'n ding aan kwam waaien. Ik neem aan dat er voldoende momenten zijn waarop een tatoage zichtbaar is. Is het niet op het strand, dan wel in de kleedkamer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:33 schreef Scandalous het volgende:
Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zienNet als met kleding heb je gewoon trends op het gebied van tattoos, en nu loopt iedereen met zo'n ding op de onderrug. Over een paar jaar is het weer wat anders...
Dat is een originele, tegenwoordig....quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe leuk ik ben! Heb zelfs geen piercings (meer)...
Jaja, stiekem ben ik heeeeeel netjes en onschuldig![]()
Had je niet gedacht he???![]()
Daarmee kan het nog wel een trend wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Je begrijpt dat jij nog meer dan 50 jaar met die tattoo rondloopt nadat je hondje dood is, en je een nieuwe hebt gekocht?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos
[afbeelding]
Is een hondenpoot met de naam van mijn hond
Sinds 7 mei 2005, op mijn rechter enkel
quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je begrijpt dat jij nog meer dan 50 jaar met die tattoo rondloopt nadat je hondje dood is, en je een nieuwe hebt gekocht?
No offence hoor, maar ik vind ze vrij lelijk...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is mijn naam, Eva, maar dan in het iers, AOIFE (spreek uit: ie-faa)
Sinds 20 augustus 2005, op mijn onderrug
Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:11 schreef Aoife het volgende:
en al HELEMAAL niet wat een man ervan vindt.
Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hondquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is mijn naam, Eva, maar dan in het iers, AOIFE (spreek uit: ie-faa)
Sinds 20 augustus 2005, op mijn onderrug
Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
Ach joh gekkie, da's juist mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hond
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:58 schreef J_CDA het volgende:
Bij die onderste tattoo las ik op het eerste gezicht, ADOLF![]()
Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarmee kan het nog wel een trend wordenVijftig jaar geleden bestonden tattoo's ook, maar daar liep je als jezelf respecterend burger niet mee rond. Inmiddels behoren tattoo's tot het straatbeeld en zijn ze dus zeker wel een trend geworden. Zeker als ze over 50 jaar weer uit zijn en niemand er mee loopt omdat het asociaal/agressief/niet netjes/weet ik wat is.
Van tuk-laif op je buik das toch zielig. Als ik uit twente zou komen dan zou ik daar zeker niet mee te koop gaan lopen.quote:In de zomer op het strand stikt het vooral van de (Spaanse) jongens en mannen met een tattoo. Je moet moeite doen om er eentje te vinden zonder. En zonder uitzondering zijn het allemaal lelijke tattoo's: doodshoofden, letters boven de navel, op de kuiten
quote:Wat ik trouwens ook veel heb gezien: vrouwen met een zonnetje ofzo op de rechterschouder. Maar als je een spaghettitruitje aanhebt, zitten de bandjes precies over de tattoo
trots zijn op dat hele intieme persoonlijke poezieplaatje op je rug waar de hele wereld er van kan genieten maar jij nog het meest in de spiegelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Aoife het volgende:
wat doe ik hier eigenlijk.
Yeah rightquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
ligt eraan, het kan super mooi staan... maar ook ordinair.
hou er niet van om mensen te boordelen op keuzes waarvan ik de redenering erachter niet ken.
Dussss, lekker boeiend, zolang ze geen overdosis ijzer in dr gezicht heeft hangen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nooit van jou verwacht dat je zo zou denken..
prachtvrouwquote:
En dit snap ik dus weer niet....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dit soort geluiden van een vriendin die het niet meer zo leuk vond om een tatoeage te hebben, nu ineens iedere vrouw met zo'n ding aan kwam waaien.
jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Mukie het volgende:
Niet echt een zeeman
[afbeelding]
Angelina Jolie
En zo zijn er nog veeeeeeeeeeeel meeer
Ik haar priveleven hoeft ze niets weg te werken. Voor bepaalde rollen moet ze het wel, om meer over te komen als een ander persoon. Dat is het vak waar ze in zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"
Ooowh, mooi hoor. Zo zie je ze niet vaak meer. Mooier dan zo'n kont-quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yeah right
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.amazon.com/exe(...)408-2794525?v=glance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |