abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:56:17 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29419483
Leuke ouders ja, ik wilde hem al op mn 13e en heb verplicht moeten wachten totdat ik (bijna) 16 was. Mijn ouders waren erbij in die tattooshop, daarom werdtie wel gezet, ondanks m'n leeftijd (waar ze overigens niets van af wisten omdat ik er niet uit zag als 15 toendertijd).
Zijn mijn ouders nu slecht? Omdat ze me hebben laten wachten met een kado...

De tattooshop is overigens verder oke, ben laatst nog langsgeweest, voor een proffesionele kijk op eventueel laten bijwerken of niet.. Hij zit zo goed dat het na 2 jaar nog niet hoeft
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:02:41 #202
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29419623
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat zei Tatoo Bob tegen me. Of eigenlijk tegen die meid die een tatoeage liet zetten die ik betaalde. de randjes zijn niet meer scherp, die lopen dus uit. En aan de zon blootstellen was it den boze, en je mocht er nog een paar dingen niet mee.
Tijdens het heelproces ja
Mijn lijnen staan er nog steeds megastrak op na 7 jaar.
Geen verkleuring noch andere gebreken.
Wel wordt hij lichter wanneer je bruin bent en donkerder wanneer het winter is.
Maar dat is je huidskleur die veranderd, niet je tattoo
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:05:44 #203
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29419684
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef Shark.Bait het volgende:
"Tanned tattoos will become blurry and fuzzy before their time.
After you get a tattoo, you must protect it from the sun. If you don't, one of those lousy blurred and faded tattoos will soon be yours.
You can try for a cover-up tattoo. But, it would be much better to keep your tattoo out of the sun or at a minimum use sunscreen with a rating of SPF 30."
bron
Tijdens het heelproces dus
quote:
"Colours will change slightly. Lines will get slightly fatter, and close lines will tend to blend (that is why we like to avoid fineline, detailed work). Do accept that an old tattoo is part of your history. It should not be covered or altered, if it is otherwise ok. Times and fashions change. A tattoo is permanent."
Bron
Kleuren als rood en zwart verkleuren bijna niet tot helemaal niet. Ligt aan de inkt
quote:
" In de felle zon is aan te raden om altijd een goede sunblock te gebruiken, dit beschermt de kleuren van je tattoo en voorkomt dat de tattoo over een paar jaar flets van kleur wordt."
bron
Zonnefilters zijn altijd goed voor je huid, aangezien de zon gewoonweg kut is tegenwoordig
pi_29420651
Ik ben zelf van plan een grote tattoo te laten zetten op mijn rug, en ik kan niet wachten tot ik hem heb Zelf hou ik ook niet van tribals op de onderrug, maar ieder voor zich. Er zullen straks genoeg mensen zijn die de mijne ook lelijk vinden, en dat vind ik prima.

Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:20:20 #205
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29421140
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.

Vroeger waren de tatoeages echt iets van de barbaren, toen van de zeelui, daarna het leger, criminelen, nu voornamelijk van vrouwen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:30:12 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29421283
quote:
Ik ben zelf van plan een grote tattoo te laten zetten op mijn rug, en ik kan niet wachten tot ik hem heb Zelf hou ik ook niet van tribals op de onderrug, maar ieder voor zich. Er zullen straks genoeg mensen zijn die de mijne ook lelijk vinden, en dat vind ik prima.

Ik moet eerlijk toegeven... toen ik mijn tattoo heb laten zetten heb ik er niet aan gedacht dat er al veel meisjes waren met een soortgelijke tattoo, en ook niet dat er nog veeeel meer mee zouden komen. En dat vind ik nu wel een beetje jammer.
pi_29421340
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.

Vroeger waren de tatoeages echt iets van de barbaren, toen van de zeelui, daarna het leger, criminelen, nu voornamelijk van vrouwen.
Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zien Net als met kleding heb je gewoon trends op het gebied van tattoos, en nu loopt iedereen met zo'n ding op de onderrug. Over een paar jaar is het weer wat anders...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29422011
Vind een tattoo op je onderrug ook niet echt mooi.
Ik zou hem daar nooit laten zetten in ieder geval.
Heb er eentje tussen mijn schouderbladen, best een grote..
Niet een chinees tekentje of zo waar opeens de halve wereld mee loopt.
Denk dat het een tijd echt stoer was om er een te laten zetten.
Op je onderrug dus of een chinees teken, het liefst tussen je schouderbladen...

Vind het onzin om te zeggen dat het alleen voor zeerovers is enzo..

Ben wel blij dat ik nog nooit een tattoo als de mijne heb gezien.
Heb hem al 6 jaar, en krijg eigenlijk alleen maar complimenten..
Die tijd is nu wel voorbij hoor...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:50:54 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29424779
Ik moet bij zo'n kontgewei altijd aan een BrEeZaH logo denken (dat vleermuisje)

Ben ik de enige die dat heeft ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_29424929
Ik vind het ook een beetje hoerig, nou vind ik tattoo's bij vrouwen zelden mooi maar de onderrug is helemaal een afknapper.
pi_29424948
Zo'n tattoo vind ik echt lelijk en een regelrechte afknapper. Een tattoo moet iets persoonlijks zijn imo, en dit is meeloperij (in de meeste gevallen, ook al wordt dat hevig ontkent).
:')
Web wap wippen?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:17:09 #212
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29431411
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zien Net als met kleding heb je gewoon trends op het gebied van tattoos, en nu loopt iedereen met zo'n ding op de onderrug. Over een paar jaar is het weer wat anders...
Als ik op mn werk zit, zie je niets
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:16:36 #213
3767 Herald
Come get some
pi_29432552
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:17 schreef Mukie het volgende:
Als ik op mn werk zit, zie je niets
dus subforum 76 staat daar standaard in de bookmarks?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29441173
Vroegâh, laten we zeggen een jaar of 40 geleden waren tattoos voor zeelui, criminelen en hells angels. En nog veel langer daarvoor waren tatoo's iets wat stamgebonden was bij diverse culturen. Tegenwoordig is het redelijk geaccepteerd en het is al te lang hip om het nog een trend te noemen.

Alleen die tribals op de onderug zijn behoorlijk gehyped, jammer genoeg. Net zoals het hip is om op je rechter bovenarm je sterrenbeeld te laten zetten, want dat heeft die muts ze in gtst toch ook .
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:55:27 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29443215
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:50 schreef SeLang het volgende:
Ik moet bij zo'n kontgewei altijd aan een BrEeZaH logo denken (dat vleermuisje)

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet je dat ik zelf die vergelijking nog nooit gemaakt heb .
Maar het lijkt er wel op ja... al zegt iedereen in m'n tattoo eerder engelenvleugels te zien (jaja...)
Maarrum.... ik ben gelukkig geen breezerslet, ook nooit geweest ook. Dronk dat spul alleen thuis omdat ik niks anders mocht. Buitenshuis gewoon bier of wijn! En zo is het nog steeds, maar dan een beetje uitgebreider
pi_29457617
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Weet je dat ik zelf die vergelijking nog nooit gemaakt heb .
Maar het lijkt er wel op ja... al zegt iedereen in m'n tattoo eerder engelenvleugels te zien (jaja...)
Maarrum.... ik ben gelukkig geen breezerslet, ook nooit geweest ook. Dronk dat spul alleen thuis omdat ik niks anders mocht. Buitenshuis gewoon bier of wijn! En zo is het nog steeds, maar dan een beetje uitgebreider
zo'n leuk meisje in principe... *snif*
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:02:15 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29483605
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

zo'n leuk meisje in principe... *snif*
Je wil niet weten hoe leuk ik ben! Heb zelfs geen piercings (meer) ...
Jaja, stiekem ben ik heeeeeel netjes en onschuldig
Had je niet gedacht he???
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:10:08 #218
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29483742
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:16 schreef Herald het volgende:

[..]

dus subforum 76 staat daar standaard in de bookmarks?
Hehehe
Ik doelde eerder op mn kledingwijze op het werk.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:57:46 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29488201
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:33 schreef Scandalous het volgende:
Ik hoorde ook dit soort geluiden van een vriendin die het niet meer zo leuk vond om een tatoeage te hebben, nu ineens iedere vrouw met zo'n ding aan kwam waaien. Ik neem aan dat er voldoende momenten zijn waarop een tatoage zichtbaar is. Is het niet op het strand, dan wel in de kleedkamer.

Maar ik heb het wat dat betreft ook maar van horen zeggen. Natuurlijk weet jij het beter omdat jij in 1996 ook al in de studenten disco rondliep
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_29496419
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe leuk ik ben! Heb zelfs geen piercings (meer) ...
Jaja, stiekem ben ik heeeeeel netjes en onschuldig
Had je niet gedacht he???
Dat is een originele, tegenwoordig....
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:43:00 #221
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29847706
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:50 schreef SeLang het volgende:

Nee, dat is meestal wel de doelgroep voor de tramp stamp.
pi_29848901
quote:
Daarmee kan het nog wel een trend worden Vijftig jaar geleden bestonden tattoo's ook, maar daar liep je als jezelf respecterend burger niet mee rond. Inmiddels behoren tattoo's tot het straatbeeld en zijn ze dus zeker wel een trend geworden. Zeker als ze over 50 jaar weer uit zijn en niemand er mee loopt omdat het asociaal/agressief/niet netjes/weet ik wat is.

In de zomer op het strand stikt het vooral van de (Spaanse) jongens en mannen met een tattoo. Je moet moeite doen om er eentje te vinden zonder. En zonder uitzondering zijn het allemaal lelijke tattoo's: doodshoofden, letters boven de navel, op de kuiten

Wat ik trouwens ook veel heb gezien: vrouwen met een zonnetje ofzo op de rechterschouder. Maar als je een spaghettitruitje aanhebt, zitten de bandjes precies over de tattoo
pi_29856539
Hier zijn mijn tattoos

Is een hondenpoot met de naam van mijn hond
Sinds 7 mei 2005, op mijn rechter enkel

Dit is mijn naam, Eva, maar dan in het iers, AOIFE (spreek uit: ie-faa)
Sinds 20 augustus 2005, op mijn onderrug

Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
pi_29860265
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos

[afbeelding]
Je begrijpt dat jij nog meer dan 50 jaar met die tattoo rondloopt nadat je hondje dood is, en je een nieuwe hebt gekocht?
pi_29860801
Bij die onderste tattoo las ik op het eerste gezicht, ADOLF
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:12:11 #226
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29860996
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:18 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je begrijpt dat jij nog meer dan 50 jaar met die tattoo rondloopt nadat je hondje dood is, en je een nieuwe hebt gekocht?
pi_29861809
quote:
Hier zijn mijn tattoos

[afbeelding]

[afbeelding]

Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
No offence hoor, maar ik vind ze vrij lelijk...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_29870063
Het is en blijft mijn eerste hond, of het nou over 100 jaar is of nu.
En iedereen die ze heeft gezien vindt ze wel mooi, ook de mensen die eerst zeiden dat ik het niet moest doen en niet van tattoos houden.
PS IK vind ze wel mooi en ben er blij mee en het interesseert me niks wat anderen vinden, en al zeker niet de mensen die ik niet ken en al HELEMAAL niet wat een man ervan vindt.
Groetjes
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:32:56 #229
3767 Herald
Come get some
pi_29870343
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:11 schreef Aoife het volgende:
en al HELEMAAL niet wat een man ervan vindt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Herald op 22-08-2005 20:52:28 (plaatje naar betere server geupload) ]
pi_29870497
nou ja
pi_29880610
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:32 schreef Herald het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_29880633
Ligt eraan wat voor tatoeage he? Is het een mooie, past het bij haar lichaam en haar persoonlijkheid misschien zelfs? Maar meestal vind k het ordinair hoor, ksnap ook niet helemaal waarom mensen tatoeages op hun rug nemen, ze kunnen hem dan zelf niet eens goed zien
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:07:41 #233
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29880890
quote:
Hier zijn mijn tattoos

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hond

Tweede tattoo: Op eerste oogopslag dacht ik dat het zo'n nazi tattoo was, 'Adolf Hitler' met van die oud-Duitse letters
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:20:15 #234
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29881216
De onderrug vind ik een van de weinige plekken waar een tattoeage niet altijd lelijk hoeft te staan. Ook bij een vrouw niet. Het kan zelfs best mooi zijn, al heeft het inderdaad al snel de neining naar breezah. Je ziet het op die plek trouwens ook steeds vaker bij mannen;

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:26:03 #235
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_29881395
Tebori - de Japanse manier van tatoeëren vind ik wel iets hebben.

[img]http://sir_freak.weblogger.terra.com.br/img/tebori.jpg[/img]

Het mag ietsje minder, maar het is wel specialer...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_29881406
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hond
Ach joh gekkie, da's juist mooi
Bobby Robson forever!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:04:01 #237
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29882588
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:58 schreef J_CDA het volgende:
Bij die onderste tattoo las ik op het eerste gezicht, ADOLF
Ik ook
pi_29886855
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ik ook

*meld
pi_29892450
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Daarmee kan het nog wel een trend worden Vijftig jaar geleden bestonden tattoo's ook, maar daar liep je als jezelf respecterend burger niet mee rond. Inmiddels behoren tattoo's tot het straatbeeld en zijn ze dus zeker wel een trend geworden. Zeker als ze over 50 jaar weer uit zijn en niemand er mee loopt omdat het asociaal/agressief/niet netjes/weet ik wat is.
Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.
quote:
In de zomer op het strand stikt het vooral van de (Spaanse) jongens en mannen met een tattoo. Je moet moeite doen om er eentje te vinden zonder. En zonder uitzondering zijn het allemaal lelijke tattoo's: doodshoofden, letters boven de navel, op de kuiten
Van tuk-laif op je buik das toch zielig. Als ik uit twente zou komen dan zou ik daar zeker niet mee te koop gaan lopen.
quote:
Wat ik trouwens ook veel heb gezien: vrouwen met een zonnetje ofzo op de rechterschouder. Maar als je een spaghettitruitje aanhebt, zitten de bandjes precies over de tattoo
pi_29893473
Ik hou van honden en dat past bij mij, en die poot dus ook.
En omdat jullie Nederlanders zijn, lezen jullie weer 'adolf'. Het zijn geen eens duitse letters maar goed. Als ik het maar weet.
En het staat dan wel op me rug, maar ik geniet er wel van als ik in de spiegel kijk. Al heb je een tattoo op je arm, je ziet het toch het beste in de spiegel dus dat slaat nergens op.
Het lijkt wel of hier alleen mensen zitten die er tegen zijn, wat doe ik hier eigenlijk.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:56:20 #241
3767 Herald
Come get some
pi_29893739
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Aoife het volgende:
wat doe ik hier eigenlijk.
trots zijn op dat hele intieme persoonlijke poezieplaatje op je rug waar de hele wereld er van kan genieten maar jij nog het meest in de spiegel
pi_29894205

Misschien kunnen jullie het je niet voorstellen, maar ik kan daar echt van genieten ja. En ik vind tattoos nou eenmaal mooi en aantrekkelijk.
Net als mijn idool Linda Perry, is gewoon te kick met die tattoos, dat hoort bij haar en maakt haar nog mooier hehehehe
pi_29894594
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:07 schreef Fixers het volgende:

[..]

Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.
Yeah right

http://www.amazon.com/exe(...)408-2794525?v=glance
pi_29894904
ligt eraan, het kan super mooi staan... maar ook ordinair.
hou er niet van om mensen te boordelen op keuzes waarvan ik de redenering erachter niet ken.
Dussss, lekker boeiend, zolang ze geen overdosis ijzer in dr gezicht heeft hangen
pi_29894980
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
ligt eraan, het kan super mooi staan... maar ook ordinair.
hou er niet van om mensen te boordelen op keuzes waarvan ik de redenering erachter niet ken.
Dussss, lekker boeiend, zolang ze geen overdosis ijzer in dr gezicht heeft hangen

Nooit van jou verwacht dat je zo zou denken..
pi_29895142
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:40 schreef Rhanna het volgende:

[..]

Nooit van jou verwacht dat je zo zou denken..
.
ik ben best openminded, al zeg ik het zelf
pi_29895318
Ik ben trots op je
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:48:22 #248
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29903630
Niet echt een zeeman

Angelina Jolie

Charlize Theron - Ankle Tattoo

Halle Berry

En zo zijn er nog veeeeeeeeeeeel meeer
pi_29903818
Die mooie tatoeages van Alyssa Milano
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:57:07 #250
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29904043
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:52 schreef Rhanna het volgende:
Die mooie tatoeages van Alyssa Milano
prachtvrouw
pi_29904171
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik hoorde ook dit soort geluiden van een vriendin die het niet meer zo leuk vond om een tatoeage te hebben, nu ineens iedere vrouw met zo'n ding aan kwam waaien.
En dit snap ik dus weer niet....

Iemand laat dus een plaatje zetten om apart te zijn, niet omdat je het plaatje echt mooi vindt en die de rest van je leven wil dragen, maar enkel om anders te zijn....

Vind ik persoonlijk net zo'n slechte reden als ik neem zo'n tatoeage omdat het hip is...

Toen ik mijn navelpiercing liet zetten hadden nog niet zoveel meiden er 1tje, nu is het gewoongoed, i don't give a fuck, ben er nogsteeds even blij mee.
Zelfde met de klithood piercing, toen ik die liet zetten was ik een uitzondering, nu begint dat veel minder te worden, i don't give a fuck, ik heb hem niet genomen om apart te zijn, maar omdat ik het mooi vond.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:04:57 #252
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29904390
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:49:37 #253
3767 Herald
Come get some
pi_29906116
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Mukie het volgende:
Niet echt een zeeman

[afbeelding]

Angelina Jolie

En zo zijn er nog veeeeeeeeeeeel meeer
jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:45:09 #254
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29911338
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef Herald het volgende:

[..]

jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"
Ik haar priveleven hoeft ze niets weg te werken. Voor bepaalde rollen moet ze het wel, om meer over te komen als een ander persoon. Dat is het vak waar ze in zit.

Dit waren dan ook voorbeelden dat niet alleen trashy girls, of zeelui tattoos hebben
pi_29912226
quote:
Ooowh, mooi hoor. Zo zie je ze niet vaak meer. Mooier dan zo'n kont-
'Boy, it's like a sauna in here'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')