abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:29:31 #183
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29315798
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef M.Ram het volgende:
Heeft heeft toch ook geen nut als of je de hele dag een spiegel mee sleept als vrouw zijnde dan je kan er niet eens naar kijken wat is het nut er van dan?
Voor mij, aangezien ik niet voor anderen kan spreken, is het een deel van me.
Een open rug top kan ik immers ook niet steeds aan de achterzijde bekijken?
Nog mooie lingerie die onder mijn kleren zit. Ik doe het omdat ik me er fijn bij voel, dat ik het mooi vind en het voor mezelf is. Het is iets wat me herinnert aan de tijden die achter me liggen, letterlijk en figuurlijk.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:40:27 #184
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29315885
Bij tatoeage-topics moet ik meteen weer aan die idioten denken die John de Wolf en Paul de Leeuw op hun rug hebben laten zetten (waren vroeger veelvuldig op tv).
Ben benieuwd hoe die nu tegen hun inktvlekken aankijken...
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:41:31 #185
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_29315891
Hé... is dit een verkapt Mukie oproep topic?
Het helpt geen nut!
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:51:41 #186
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29317511
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
Hé... is dit een verkapt Mukie oproep topic?
nee hoor, kijk maar ff in de op
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:18:50 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29318203
Wat vinden jullie van deze?

Ik heb hem 2 jaar geleden laten zetten. Het was een cadeau van m'n ouders voor m'n 16e verjaardag, was 15 toen die gezet werd.
Ik vind het nu wel jammer dat iedereen een zelfde soort tattoo heeft, maar ik weet dat ik niet zomaar wat uitgekozen heb, ben echt zeker een half jaar op zoek geweest. Heb ook geprobeerd zelf 1 te ontwerpen, maar dat werd niks.
Toen ik met m'n ouders en kennissen een dagje naar het strand geweest was in Renesse, en een vriend van mij 's avonds een tattoo ging laten zetten, heb ik even snel een boek doorgebladerd. En toen ineens zag ik deze .
Ik was er gelijk verliefd op, en heb ook nooit meer een ander ontwerp gezien wat ik ook wel had willen hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:44:33 #188
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29318888
Mits sierlijk en subtiel kan ik een tattoo best waarderen.

Nu is het natuurlijk zo dat dat op een jong en mooi lichaam wel snel het geval is.
Daarom moet een tattoo zodanig fraai en 'op de groei' zijn dat-ie over een paar jaar nog steeds sierlijk is.
Als dát dus het geval is dan hoor je mij niet klagen.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_29319481
Ligt er aan.. meestal niet mooi.. te groot te overheersend en zo.. soms een is een kleintje best schattig.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:46:40 #190
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29341210
vers zijn ze mooi. maar na een tijdje lopen ze uit, en dan ziet het er niet meer uit. Tis altijd wel ff schrikken als ik een dame zie die ik leuk vind en ze heeft een tatoeage.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:16:06 #191
3767 Herald
Come get some
pi_29342513
overigens voel je er verder niks van als je allebei naakt in bed ligt

dan is een tepelpiercing wat rottiger
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:35:01 #192
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29343349
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
vers zijn ze mooi. maar na een tijdje lopen ze uit, en dan ziet het er niet meer uit. Tis altijd wel ff schrikken als ik een dame zie die ik leuk vind en ze heeft een tatoeage.
lopen ze uit?
Het is de jaren 60 niet meer
Of ze moeten naar een wel heel erg slechte artiest zijn gegaan
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:42:19 #193
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29343626
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
lopen ze uit?
Het is de jaren 60 niet meer
Of ze moeten naar een wel heel erg slechte artiest zijn gegaan
Dat zei Tatoo Bob tegen me. Of eigenlijk tegen die meid die een tatoeage liet zetten die ik betaalde. de randjes zijn niet meer scherp, die lopen dus uit. En aan de zon blootstellen was it den boze, en je mocht er nog een paar dingen niet mee.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:42:52 #194
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29343647
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat uitlopen zie je vooral als het net geregend heeft
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:24:36 #195
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29351759
"Tanned tattoos will become blurry and fuzzy before their time.
After you get a tattoo, you must protect it from the sun. If you don't, one of those lousy blurred and faded tattoos will soon be yours.
You can try for a cover-up tattoo. But, it would be much better to keep your tattoo out of the sun or at a minimum use sunscreen with a rating of SPF 30."
bron

"Colours will change slightly. Lines will get slightly fatter, and close lines will tend to blend (that is why we like to avoid fineline, detailed work). Do accept that an old tattoo is part of your history. It should not be covered or altered, if it is otherwise ok. Times and fashions change. A tattoo is permanent."
Bron

" In de felle zon is aan te raden om altijd een goede sunblock te gebruiken, dit beschermt de kleuren van je tattoo en voorkomt dat de tattoo over een paar jaar flets van kleur wordt."
bron
pi_29354126
Ik vind tatoeages zwaar walgelijk ordinair. Paupers
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:17:24 #197
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_29354434
Zoals ik Henk Schiffmacher op de radio hoorde zeggen: een Arschgewei
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:26:18 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29354701
als ik tatoeages wil, neuk ik wel met een matroos.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29368062
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hem 2 jaar geleden laten zetten. Het was een cadeau van m'n ouders voor m'n 16e verjaardag, was 15 toen die gezet werd.
Leuke tattoo-shop ... meeste zetten pas na je 18e verjaardag...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:51:52 #200
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29368108
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Debsterr het volgende:

leuke ouders...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:56:17 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29419483
Leuke ouders ja, ik wilde hem al op mn 13e en heb verplicht moeten wachten totdat ik (bijna) 16 was. Mijn ouders waren erbij in die tattooshop, daarom werdtie wel gezet, ondanks m'n leeftijd (waar ze overigens niets van af wisten omdat ik er niet uit zag als 15 toendertijd).
Zijn mijn ouders nu slecht? Omdat ze me hebben laten wachten met een kado...

De tattooshop is overigens verder oke, ben laatst nog langsgeweest, voor een proffesionele kijk op eventueel laten bijwerken of niet.. Hij zit zo goed dat het na 2 jaar nog niet hoeft
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:02:41 #202
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29419623
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat zei Tatoo Bob tegen me. Of eigenlijk tegen die meid die een tatoeage liet zetten die ik betaalde. de randjes zijn niet meer scherp, die lopen dus uit. En aan de zon blootstellen was it den boze, en je mocht er nog een paar dingen niet mee.
Tijdens het heelproces ja
Mijn lijnen staan er nog steeds megastrak op na 7 jaar.
Geen verkleuring noch andere gebreken.
Wel wordt hij lichter wanneer je bruin bent en donkerder wanneer het winter is.
Maar dat is je huidskleur die veranderd, niet je tattoo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:05:44 #203
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29419684
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef Shark.Bait het volgende:
"Tanned tattoos will become blurry and fuzzy before their time.
After you get a tattoo, you must protect it from the sun. If you don't, one of those lousy blurred and faded tattoos will soon be yours.
You can try for a cover-up tattoo. But, it would be much better to keep your tattoo out of the sun or at a minimum use sunscreen with a rating of SPF 30."
bron
Tijdens het heelproces dus
quote:
"Colours will change slightly. Lines will get slightly fatter, and close lines will tend to blend (that is why we like to avoid fineline, detailed work). Do accept that an old tattoo is part of your history. It should not be covered or altered, if it is otherwise ok. Times and fashions change. A tattoo is permanent."
Bron
Kleuren als rood en zwart verkleuren bijna niet tot helemaal niet. Ligt aan de inkt
quote:
" In de felle zon is aan te raden om altijd een goede sunblock te gebruiken, dit beschermt de kleuren van je tattoo en voorkomt dat de tattoo over een paar jaar flets van kleur wordt."
bron
Zonnefilters zijn altijd goed voor je huid, aangezien de zon gewoonweg kut is tegenwoordig
pi_29420651
Ik ben zelf van plan een grote tattoo te laten zetten op mijn rug, en ik kan niet wachten tot ik hem heb Zelf hou ik ook niet van tribals op de onderrug, maar ieder voor zich. Er zullen straks genoeg mensen zijn die de mijne ook lelijk vinden, en dat vind ik prima.

Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:20:20 #205
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29421140
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Het is ook zo'n onzin om te zeggen dat tattoo's een trend of een hype zijn, ze bestaan al zooo vreselijk lang.
Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.

Vroeger waren de tatoeages echt iets van de barbaren, toen van de zeelui, daarna het leger, criminelen, nu voornamelijk van vrouwen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:30:12 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_29421283
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben zelf van plan een grote tattoo te laten zetten op mijn rug, en ik kan niet wachten tot ik hem heb Zelf hou ik ook niet van tribals op de onderrug, maar ieder voor zich. Er zullen straks genoeg mensen zijn die de mijne ook lelijk vinden, en dat vind ik prima.

Ik moet eerlijk toegeven... toen ik mijn tattoo heb laten zetten heb ik er niet aan gedacht dat er al veel meisjes waren met een soortgelijke tattoo, en ook niet dat er nog veeeel meer mee zouden komen. En dat vind ik nu wel een beetje jammer.
pi_29421340
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het is geen onzin, het is een trend. in 1996 liepen er in de studentendiscotheken waar ik heen ging ten hoogste 3 dames rond met tatoeages. Nu lopen er in diezelfde discotheek hoogstens 3 dames rond zonder tatoeages.

Vroeger waren de tatoeages echt iets van de barbaren, toen van de zeelui, daarna het leger, criminelen, nu voornamelijk van vrouwen.
Correctie, toen waren er hooguit 3 dames waarbij je een tattoo kon zien Net als met kleding heb je gewoon trends op het gebied van tattoos, en nu loopt iedereen met zo'n ding op de onderrug. Over een paar jaar is het weer wat anders...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29422011
Vind een tattoo op je onderrug ook niet echt mooi.
Ik zou hem daar nooit laten zetten in ieder geval.
Heb er eentje tussen mijn schouderbladen, best een grote..
Niet een chinees tekentje of zo waar opeens de halve wereld mee loopt.
Denk dat het een tijd echt stoer was om er een te laten zetten.
Op je onderrug dus of een chinees teken, het liefst tussen je schouderbladen...

Vind het onzin om te zeggen dat het alleen voor zeerovers is enzo..

Ben wel blij dat ik nog nooit een tattoo als de mijne heb gezien.
Heb hem al 6 jaar, en krijg eigenlijk alleen maar complimenten..
Die tijd is nu wel voorbij hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')