quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je begrijpt dat jij nog meer dan 50 jaar met die tattoo rondloopt nadat je hondje dood is, en je een nieuwe hebt gekocht?
No offence hoor, maar ik vind ze vrij lelijk...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos
[afbeelding]
Is een hondenpoot met de naam van mijn hond
Sinds 7 mei 2005, op mijn rechter enkel
[afbeelding]
Dit is mijn naam, Eva, maar dan in het iers, AOIFE (spreek uit: ie-faa)
Sinds 20 augustus 2005, op mijn onderrug
Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:11 schreef Aoife het volgende:
en al HELEMAAL niet wat een man ervan vindt.
Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hondquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:16 schreef Aoife het volgende:
Hier zijn mijn tattoos
[afbeelding]
Is een hondenpoot met de naam van mijn hond
Sinds 7 mei 2005, op mijn rechter enkel
[afbeelding]
Dit is mijn naam, Eva, maar dan in het iers, AOIFE (spreek uit: ie-faa)
Sinds 20 augustus 2005, op mijn onderrug
Met allebei ben ik heel blij, ze passen allebei bij mij en dat is ook het belangrijkste vind ik.
Ach joh gekkie, da's juist mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eerste tattoo: over een paar jaar loop je voor de rest van je leven met de poortafdruk van een dooie hond
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:58 schreef J_CDA het volgende:
Bij die onderste tattoo las ik op het eerste gezicht, ADOLF![]()
Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarmee kan het nog wel een trend wordenVijftig jaar geleden bestonden tattoo's ook, maar daar liep je als jezelf respecterend burger niet mee rond. Inmiddels behoren tattoo's tot het straatbeeld en zijn ze dus zeker wel een trend geworden. Zeker als ze over 50 jaar weer uit zijn en niemand er mee loopt omdat het asociaal/agressief/niet netjes/weet ik wat is.
Van tuk-laif op je buik das toch zielig. Als ik uit twente zou komen dan zou ik daar zeker niet mee te koop gaan lopen.quote:In de zomer op het strand stikt het vooral van de (Spaanse) jongens en mannen met een tattoo. Je moet moeite doen om er eentje te vinden zonder. En zonder uitzondering zijn het allemaal lelijke tattoo's: doodshoofden, letters boven de navel, op de kuiten
quote:Wat ik trouwens ook veel heb gezien: vrouwen met een zonnetje ofzo op de rechterschouder. Maar als je een spaghettitruitje aanhebt, zitten de bandjes precies over de tattoo
trots zijn op dat hele intieme persoonlijke poezieplaatje op je rug waar de hele wereld er van kan genieten maar jij nog het meest in de spiegelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Aoife het volgende:
wat doe ik hier eigenlijk.
Yeah rightquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Juistem, 50 jaar gelee waren tatoo's (en oorringetjes) voor zeelui en criminelen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
ligt eraan, het kan super mooi staan... maar ook ordinair.
hou er niet van om mensen te boordelen op keuzes waarvan ik de redenering erachter niet ken.
Dussss, lekker boeiend, zolang ze geen overdosis ijzer in dr gezicht heeft hangen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nooit van jou verwacht dat je zo zou denken..
prachtvrouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |