abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29904171
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik hoorde ook dit soort geluiden van een vriendin die het niet meer zo leuk vond om een tatoeage te hebben, nu ineens iedere vrouw met zo'n ding aan kwam waaien.
En dit snap ik dus weer niet....

Iemand laat dus een plaatje zetten om apart te zijn, niet omdat je het plaatje echt mooi vindt en die de rest van je leven wil dragen, maar enkel om anders te zijn....

Vind ik persoonlijk net zo'n slechte reden als ik neem zo'n tatoeage omdat het hip is...

Toen ik mijn navelpiercing liet zetten hadden nog niet zoveel meiden er 1tje, nu is het gewoongoed, i don't give a fuck, ben er nogsteeds even blij mee.
Zelfde met de klithood piercing, toen ik die liet zetten was ik een uitzondering, nu begint dat veel minder te worden, i don't give a fuck, ik heb hem niet genomen om apart te zijn, maar omdat ik het mooi vond.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:04:57 #252
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29904390
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:49:37 #253
3767 Herald
Come get some
pi_29906116
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Mukie het volgende:
Niet echt een zeeman

[afbeelding]

Angelina Jolie

En zo zijn er nog veeeeeeeeeeeel meeer
jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:45:09 #254
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29911338
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:49 schreef Herald het volgende:

[..]

jammer dat je Angelina juist uitzoekt, als er wel één actrice is waarvan ze constant de tattoo's wegwerken in een film is zij het wel. Of was dat de bedoeling? Om te laten zien "kijk wereld, zij heeft tatoeages én iedereen vindt haar toch leuk, vandaar dat iedereen haar in de film zonder tatoeages ziet!"
Ik haar priveleven hoeft ze niets weg te werken. Voor bepaalde rollen moet ze het wel, om meer over te komen als een ander persoon. Dat is het vak waar ze in zit.

Dit waren dan ook voorbeelden dat niet alleen trashy girls, of zeelui tattoos hebben
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29912226
quote:
Ooowh, mooi hoor. Zo zie je ze niet vaak meer. Mooier dan zo'n kont-
'Boy, it's like a sauna in here'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')