Ik ben gefrustreerd over het feit dat ik steeds tegen lelijke snollen met tatoeages aan moet kijken. Dat komt voort uit het feit dat er veel lelijke snollen met tatoeages rondlopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige diepe frustratie. Vertel het eens, gooi het er uit, waar komt het vandaan?
Graag gedaan.quote:![]()
En sjah, het spijt me voor je dat ik geen breezer drink, Pumagympjes draag en een verantwoorde standaardsnol benFijn dat je ook voor mij wil bepalen wat mooi en verantwoord is! Erg handig ja! Ik zou niet weten wat ik anders moest.
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef Disorder het volgende:
Het kan sexy zijn, maar tegenwoordig zie je ze wel erg vaak. Overkill dus, een trend, waardoor ik me er nu vaak aan erger.
Dat is eigenlijk wel heel erg waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Er is maar één iemand die kan beslissen of het zelfverminking of zelfverrijking is.
Ja, die denken ook allemaal uniek te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.!
En dat is Jezus Christus, de Heiland. En ik ben blij dat ook jij Zijn liefde aanvaardt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel heel erg waar.![]()
Ja, geil!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En dat is Jezus Christus, de Heiland. En ik ben blij dat ook jij Zijn liefde aanvaardt.
Uniek is natuurlijk iets anders dan mooi.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik die van mij op m'n onderrug liet zetten was het nog vrij uniek. Nu loopt half vrouwelijk Nederland met een tattoo daar.!
Uhm.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef kamagurka het volgende:
Erg ordi en in die zin handig, je weet meteen dat je met een sletje van doen hebt
Lekker kortzichtig ben je danquote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef kamagurka het volgende:
tattoes op je rug zijn zoow 2000
Erg ordi en in die zin handig, je weet meteen dat je met een sletje van doen hebt
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker laten lullen. Zal wel een homo zijn
Als je hem boven je bilspleet zet, lijkt het me niet dat je dat doet om er zelf naar te kijken in ieder gevalquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Diamantgirl het volgende:
sommige vrouwen nemen er 1 om er mee te showen maar zoals eerder is gezegt smaken verschillend en sommige vinden tribals erg mooi en het is eigelijk geen mode maar mensen proberen er een mode van te maken.. heb zelf een kleine tattouage op mijn onderbeen en die zie je eigelijk ook niet is meer van eigen waarde omdat IK het mooi vind en doe het niet voor iemand anders... en dat doen veel vrouwen ook.. ik vind dat mensen die een tattouage hebben erg lef hebben...want dat doe je niet zomaar je moet er zeker bij zijn voordat je het doet..en voor sommige die doen het omdat ze zich zekerder voelen mensen hebbe te snel een oordeel en het is ook wel zo dat bepaalde meisjes(vrouwen) een tattouage nemen om mee te showen
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Diamantgirl het volgende:
sommige vrouwen nemen er 1 om er mee te showen maar zoals eerder is gezegt smaken verschillend en sommige vinden tribals erg mooi en het is eigelijk geen mode maar mensen proberen er een mode van te maken.. heb zelf een kleine tattouage op mijn onderbeen en die zie je eigelijk ook niet is meer van eigen waarde omdat IK het mooi vind en doe het niet voor iemand anders... en dat doen veel vrouwen ook.. ik vind dat mensen die een tattouage hebben erg lef hebben...want dat doe je niet zomaar je moet er zeker bij zijn voordat je het doet..en voor sommige die doen het omdat ze zich zekerder voelen mensen hebbe te snel een oordeel en het is ook wel zo dat bepaalde meisjes(vrouwen) een tattouage nemen om mee te showen
Wie heeft het over lekker vinden???? Ik hoef echt niet lekker gevonden te worden. Ik deed alleen even net zo kortzichtig als jij.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...![]()
![]()
morgen ga ik 'm op mijn reet laten zettenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een tribal tattoo op m'n onderrug, maar niet zo'n standaard als half Nederland, want dat wilde ik dus juist voorkomen. M'n rug vond ik gewoon een mooie plek, en toen ik em liet zetten was het nog geen ''hype''. De mijne zit rechtsonder, en is verticaal.
[afbeelding]
En ik vind em nog steeds mooi en uniek, want heb zelf nog niemand met zoiets gezien, gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |