abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28277465
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:56 schreef pAin het volgende:

[..]

Dr word over het algemeen in dit topic al gegeneraliseerd, men heeft het meer over tatoeages in het algemeen dan over de bewuste onderrug tatoeage.
Da's waar.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:01:39 #52
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28277487
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
pi_28277545
Doet verder niets af an de mening van velen. Maar het klopt dat het hier specifiek over de onderrugtatoo gaat, zonder af te dwalen naar tattoo's in het algemeen.

Ik blijf trouwens nog steeds bij mijn mening.
pi_28277584
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef oheng het volgende:

[..]

En waarom heb je dan zelfverrijking nodig dmv een permanent tekeningetje?
Nodig is het zeker niet, natuurlijk niet. Maar ik vind het mooi, ik voel me er goed bij, ik vind het fijn om mijzelf vol te laten klodderen.
quote:
Verder: je mening en gedachten veranderen in de loop der jaren veranderen. Het is kortzichtig om te denken dat je nooit verandert, en dat je zo'n tekening altijd mooi zult vinden. Of je weet zeker dat je nooit van van mening en gedachten kunt veranderen natuurlijk. Ik weet niet welke van de 2 mij meer beangstigd.
Beangstigd Natuurlijk is de mogelijkheid dat mijn smaak veranderd. Gelukkig ben ik niet zo veranderlijk meer, maar mocht het gebeuren dan ben ik nogsteeds blij dat die dingen die ik heb op mijn lichaam staan. Ze horen bij mij, ookal is het maar bij een bepaald moment. Ik vind het fijn dat ik dat mee kan dragen. En dan nog, relativeren. Je kan niet alles 100% zeker weten. Heb jij nooit foute keuzes gemaakt (waar je achteraf misschien wel blij mee bent geweest)?
En dan nog, dan nog ben ik er blij mee zoals ik net al zei.

Er zijn vast wel mensen die hier minder over nagedacht hebben of die dit niet willen, die lekker achter hun modieuze aarsch aanlopen. Helaas, maar eigen schuld dikke bult dan, hun zitten er lekker mee. Goed idee om voortaan beter na te denken.
quote:
Je stigmatiseert jezelf ook. En dat zorgt voor beperkingen in de Nederlandse maatschappij.
Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.
-edit- Ik heb een bovenrugtattoo -edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door ParanoidEv op 27-06-2005 17:13:59 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 17:07:44 #55
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28277653
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:22 schreef big_al het volgende:
Je hebt ze vast wel zien lopen, van die vrouwen met van een tatoeage op hun onderrug.
Ik vind een tatoeage een verminking van je lichaam, ikzelf zou er ook nooit een nemen. Maar er lopen best veel vrouwen die z'n ding boven hun kont hebben laten zetten. Ik vind het zelf een beetje een afknapper bij vrouwen. Hoe denken andere mannen daar nou over?
Ik vind het ook niets.

Ik die tatoos altijd dekstempels... Dat heb je bij schapen ook....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 27 juni 2005 @ 17:08:42 #56
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28277685
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 27 juni 2005 @ 17:09:27 #57
95998 -DailaLama-
pi_28277707
Maar verder heb ik niets tegen tattoo's, mits diegene er over een creatieve, esthetische manier over na heeft gedacht. Ik viel op mn vijftiende wel ontzettend uit tegen mn moeder toen die een roosje op haar borst wilde laten zetten.

Maar dat was meer puberen.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:09:56 #58
95998 -DailaLama-
pi_28277718
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?
Die zijn dan geboren in 2045 en dan is de trend al lang over.
pi_28277753
Bij die onderrug-tattoo's denk ik alleen maar: goh, daar heb je er weer zo een..
  maandag 27 juni 2005 @ 17:13:45 #60
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_28277808
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermee En het is nooit mooi. De tatoeage op zichzelf is een kwestie van smaak, maar hij komt zelden goed uit omdat de broek er in de meeste gevallen half overheen zit. Dus zie je dat ding maar voor de helft.

Soms zie je ook meisjes ermee lopen die nauwelijks zindelijk zijn. Ik vraag me af wat ze over twintig jaar van hun kont-trible vinden.
trible
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_28277840
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef The_Masterer het volgende:
Gelukkig zijn de technieken tegenwoordig dermate verbeterd dat verwijderen tot de mogelijkheid behoort.
Zonder dat je er daarna nog iets van ziet??
pi_28277864
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Zoals André van Duin ooit zei: Nu heb je een leuk duifje op jet borst, maar als je oud bent is het een zeeeeeeeemeeuw
pi_28278232
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:37 schreef Avani het volgende:
Niks voor mij.
pi_28278572
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.
-edit- Ik heb een bovenrugtattoo -edit-
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).

Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
pi_28278674
Ik vind dat ze niet te groot moeten zijn bij vrouwen.
En ze moeten er ook niet al te veel hebben.

Want veel en grote tattoeages zijn voor de mannen
pi_28278889
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).

Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Ik wil daar gelukkig ook niet werken, en in zo'n bedrijf al helemaal niet. Officieel mag je trouwens niet iemand afkeuren daarop. Maar goed, je kan altijd een andere reden nemen helaas.
Mijn meest recente werkgever vind mijn septumpiercing trouwens absoluut geen probleem. Dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_28278907
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]
Er is een groot verschil tussen zelfverminking en zelfverrijking.
Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eens
Ik doe hier niet aan mee.
pi_28278973
Als ik moet solliciteren dan doe ik mijn tattoeages bedekken.
Dan komen ze er wel tijdens het werk achter dat ik ze heb.
pi_28279009
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eens
Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.
pi_28279172
Het probleem voor mij persoonlijk is dat ik de eerste tribals op de onderrug tegenkwam op de werkvloer van een vriendin van mij. Zij werkt in een bordeel. Alle meiden daar (incl. de vriendin) hadden daar zo'n onderrug tribal en waren daar heel trots op. Pas later kwam de gemiddelde breezermeid ook met zo'n zeer originele zelfgemaakte (dat zijn ze allemaal, muts) tribal op de onderrug aanzetten. Voor mij was de associatie helaas al in mijn ouderwetse hersens gemaakt: onderrug tribal = hoer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28279397
Tattoo's vind ik wel mooi, dan vooral het Japanse werk. Echter zo'n tribal op de onderrug is echt verschrikelijk, tribals in het algeheel vind ik niet mooi.
Geef mij het echte werk maar!
  maandag 27 juni 2005 @ 18:33:18 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28280083
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem voor mij persoonlijk is dat ik de eerste tribals op de onderrug tegenkwam op de werkvloer van een vriendin van mij. Zij werkt in een bordeel. Alle meiden daar (incl. de vriendin) hadden daar zo'n onderrug tribal en waren daar heel trots op. Pas later kwam de gemiddelde breezermeid ook met zo'n zeer originele zelfgemaakte (dat zijn ze allemaal, muts) tribal op de onderrug aanzetten. Voor mij was de associatie helaas al in mijn ouderwetse hersens gemaakt: onderrug tribal = hoer.

Zo nu horen de hoeren 't eens
  maandag 27 juni 2005 @ 18:55:55 #73
95608 Speth
Rorschach
pi_28280709
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.
Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.

En uiteraard kan je een defensief verhaal ophangen over dat het "maar een mening is!" dat die ranzige vlek die je op je rug hebt gewoon lelijk is, maar het is een mening die door velen gedeeld wordt. Bovendien kan ik me voorstellen dat het niet erg goed is voor je huid.
pi_28280985
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Speth het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.

En uiteraard kan je een defensief verhaal ophangen over dat het "maar een mening is!" dat die ranzige vlek die je op je rug hebt gewoon lelijk is, maar het is een mening die door velen gedeeld wordt. Bovendien kan ik me voorstellen dat het niet erg goed is voor je huid.
Ik bespeur toch enige diepe frustratie. Vertel het eens, gooi het er uit, waar komt het vandaan?
En sjah, het spijt me voor je dat ik geen breezer drink, Pumagympjes draag en een verantwoorde standaardsnol ben Fijn dat je ook voor mij wil bepalen wat mooi en verantwoord is! Erg handig ja! Ik zou niet weten wat ik anders moest.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:09:41 #75
95998 -DailaLama-
pi_28281020
Er is maar één iemand die kan beslissen of het zelfverminking of zelfverrijking is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')