Da's waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Dr word over het algemeen in dit topic al gegeneraliseerd, men heeft het meer over tatoeages in het algemeen dan over de bewuste onderrug tatoeage.
Nodig is het zeker niet, natuurlijk niet. Maar ik vind het mooi, ik voel me er goed bij, ik vind het fijn om mijzelf vol te laten klodderen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef oheng het volgende:
[..]
En waarom heb je dan zelfverrijking nodig dmv een permanent tekeningetje?
Beangstigdquote:Verder: je mening en gedachten veranderen in de loop der jaren veranderen. Het is kortzichtig om te denken dat je nooit verandert, en dat je zo'n tekening altijd mooi zult vinden. Of je weet zeker dat je nooit van van mening en gedachten kunt veranderen natuurlijk. Ik weet niet welke van de 2 mij meer beangstigd.
Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.quote:Je stigmatiseert jezelf ook. En dat zorgt voor beperkingen in de Nederlandse maatschappij.
Ik vind het ook niets.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:22 schreef big_al het volgende:
Je hebt ze vast wel zien lopen, van die vrouwen met van een tatoeage op hun onderrug.
Ik vind een tatoeage een verminking van je lichaam, ikzelf zou er ook nooit een nemen. Maar er lopen best veel vrouwen die z'n ding boven hun kont hebben laten zetten. Ik vind het zelf een beetje een afknapper bij vrouwen. Hoe denken andere mannen daar nou over?
En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
Die zijn dan geboren in 2045 en dan is de trend al lang over.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de bejaardenverzorgsters er in 2070 uitzien?
triblequote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeeEn het is nooit mooi. De tatoeage op zichzelf is een kwestie van smaak, maar hij komt zelden goed uit omdat de broek er in de meeste gevallen half overheen zit. Dus zie je dat ding maar voor de helft.
Soms zie je ook meisjes ermee lopen die nauwelijks zindelijk zijn. Ik vraag me af wat ze over twintig jaar van hun kont-trible vinden.
Zonder dat je er daarna nog iets van ziet??quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef The_Masterer het volgende:
Gelukkig zijn de technieken tegenwoordig dermate verbeterd dat verwijderen tot de mogelijkheid behoort.
Zoals André van Duin ooit zei: Nu heb je een leuk duifje op jet borst, maar als je oud bent is het een zeeeeeeeemeeuwquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie al die bejaardenverzorgsters in 2070 al die bejaarde onderruggetjes al schoon vegen. Dan is het toch wel aardig dat er zo'n verschrompelde vlinder of tribal-met-pigmentvlekken hun zorgzame verpleegsterleventje wat opvrolijkt.
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sorry hoor, hier ga ik niet eens op in.![]()
-edit- Ik heb een bovenrugtattoo-edit-
Ik wil daar gelukkig ook niet werken, en in zo'n bedrijf al helemaal niet. Officieel mag je trouwens niet iemand afkeuren daarop. Maar goed, je kan altijd een andere reden nemen helaas.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).
Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zelfverminking en zelfverrijking.
Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nou uit dit topic blijkt juist wel dat dat verschil heel klein is.. Zoals iemand hier al zei; er zit bij vrouwen maar een heel dunne grens tussen ordinair en sexy en ik ben het daar helemaal mee eens![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem voor mij persoonlijk is dat ik de eerste tribals op de onderrug tegenkwam op de werkvloer van een vriendin van mij. Zij werkt in een bordeel. Alle meiden daar (incl. de vriendin) hadden daar zo'n onderrug tribal en waren daar heel trots op. Pas later kwam de gemiddelde breezermeid ook met zo'n zeer originele zelfgemaakte (dat zijn ze allemaal, muts) tribal op de onderrug aanzetten. Voor mij was de associatie helaas al in mijn ouderwetse hersens gemaakt: onderrug tribal = hoer.
Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een mening, ik denk dat je daar overheen kijkt.
Ik bespeur toch enige diepe frustratie. Vertel het eens, gooi het er uit, waar komt het vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er wel gasten zijn die nog over je heen willen als je een verlopen groene draak, hier en daar doorbroken door een puist of moedervlek, op je rug hebt, maar zoals je aan dit topic al ziet vindt het merendeel van kansrijk Nederland het erg not done. Met die wetenschap kan je je voordeel doen. Of niet natuurlijk.
En uiteraard kan je een defensief verhaal ophangen over dat het "maar een mening is!" dat die ranzige vlek die je op je rug hebt gewoon lelijk is, maar het is een mening die door velen gedeeld wordt. Bovendien kan ik me voorstellen dat het niet erg goed is voor je huid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |