nee,maar wel erg kortzichtigquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...![]()
![]()
Wat een gelul. Dus als je tatoeages lelijke inktvlekken vindt ben je kortzichtig? Definieer "kortzichtig" dan eens?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie heeft het over lekker vinden???? Ik hoef echt niet lekker gevonden te worden. Ik deed alleen even net zo kortzichtig als jij.
Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...quote:
Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...
Tattoes worden nu eenmaal niet met erg goede smaak geassocieerd, en misschien geven heel veel mensen met zo'n ding die paar postitieve uitzonderingen wel een slechte naam, wie weetMaar dan nog associeer ik het niet met smaakvol, jammer maar helaas
![]()
Natuurlijk moet ik hier even op inhaken. De meeste fokkers hier weten dat ik mijn gehel rug en deels mijn arm heb getattoeerd. Binnen het bedrijfsleven is dit geen probleem. Zolang je jezelf goed kleedt en niets te zien is, is er ook geen beperking. Ik ben zelf verkoper geweest van software producten (Viz, 3d Max, autocad e.d.) en kwam vaak bij klanten over de vloer. Ook heb ik menigeen training gegeven. Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden. Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).
Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden.[quote]
Uiteraard niet.
[quote]Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.
Een tattoo voor jezelf laten zetten is toch niet hetzelfde als hem steeds te willen bekijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:
[..]
Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
Je leest het ook allemaal niet zo goed he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.
Dat hebben ze allang voor mij gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jij geeft de integere dance sletjes een slechte naam!
Een klant die niets ziet, kan zich nergens aan storen. Tenzij ik een top aandoe die aan de achterkant open isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.
Ik heb hem op mijn rug gezet omdat dit een plek is die niet uitzakt, vervaagt of dergelijke. Plus het feit dat dit makkelijker te verbergen is voor de buitenwereld. Daarnaast heb ik een fotoreportage laten maken zodat ik niet mijn nek hoef te verdraaien om hem te zien.quote:Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
dat is pas echt ergquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Brunette het volgende:
tis niet meer leuk en origineel dat bijna iedereen zoiets draagt.
Maar een streepjescode vinnik wel grappig
Tuurlijk tuttebolquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is pas echt erg
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
Ja je bent een nummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tuurlijk tuttebol![]()
Is ook exact hetzelfde.
eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
Een streepjescode achterop je nek is leukerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
Nee je trekt een achterlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja je bent een nummer.
Je bent een van de duizenden lui die dit ook al hebben.
En je wordt er nog steeds raar op aangekeken.
Ik heb het niet over de omstandigheden waar dit in gebeurde
En oeIk ben eens een tuttebol genoemd. Die had ik nog nooit gehoord
dat is waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een streepjescode achterop je nek is leuker![]()
Je kunt zoiets ook laten zetten puur ter versiering natuurlijk. Zolang het niet uit het plaatjesboek komt niet zo'n probleem. Zelfs als het wel uit het plaatjesboek komt... moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
Lezen is moeilijk, maar dat maakt niet uit, je bent toch liefquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee je trekt een achterlijke vergelijking.
Ben je al eens tuttebol genoemd? Misschien een teken aan de wand?
Je kunt idd ook gewoon nergens een mening over hebben, dat kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook laten zetten puur ter versiering natuurlijk. Zolang het niet uit het plaatjesboek komt niet zo'n probleem. Zelfs als het wel uit het plaatjesboek komt... moet iedereen lekker zelf weten.
Ik heb mijn tattoo dus ook op m'n rug gezet omdat dit één van de weinige plekken is die niet zal uitzakken als ik 30 jaar ouder ben. En ik hoef niet continue tegen m'n tattoo aan te kijken, vind het wel fijn dat ie op een beschut plekje zit. En de tribal is niet gekozen omdat iedereen zoiets had,maar puur omdat ik de tekening mooi vond. En voor mij heeft het wel een betekenis.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een klant die niets ziet, kan zich nergens aan storen. Tenzij ik een top aandoe die aan de achterkant open isEn let's face it, dat komt niet erg representatief over, of wel dan
[..]
Ik heb hem op mijn rug gezet omdat dit een plek is die niet uitzakt, vervaagt of dergelijke. Plus het feit dat dit makkelijker te verbergen is voor de buitenwereld. Daarnaast heb ik een fotoreportage laten maken zodat ik niet mijn nek hoef te verdraaien om hem te zien.
Beantwoord dit je vragen?
Alle lichaamsdelen die je nog niet genoemd hebt? Het kan in principe overalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Smirnov het volgende:
Waar moet je je tattoo dan zetten? --> onderrug, schouder zijn zo afgezaagd. Op je buik gaat volgens mij niet goed als je dikker wordt...![]()
... dus waar?
To say the very least...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrouwen met een tattoeage op de onderrug weet je wel van dat ze geen maagd meer zijn.
Dat heb ik nu ook wel eens bedachtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Over een paar jaar kan je vast goed geld verdienen met een lasertattooverwijdershoppie.
Dit moet een gouden vondst zijn jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Over een paar jaar kan je vast goed geld verdienen met een lasertattooverwijdershoppie.
Als je zo ver bent qua leeftijd dan ben je sowiso niet echt een geil aanzicht meer, dan maakt die tattoo daar weinig verschil in lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:17 schreef cs-Blade het volgende:
dan hangt die onderrug tattoo op je knieholte's :S
just my 2ct
zo cliche die tattoo's, zo'n beest op je linker schouder, goh wat vind ik dat lelijk zeg.quote:
Volledig mee eens.. Ik heb een tatoeage tussen mijn schouderbladen, ongeveer bij de sluiting van mijn BH. Ik heb hem genomen omdat ik het een mooie afbeelding vind, en omdat het voor mij de herdenking van mijn vader aanduidt . Dat betekent niet dat ik m telkens wil bekijken, ik vind het juist een fijn gevoel dat hij er zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Een tattoo voor jezelf laten zetten is toch niet hetzelfde als hem steeds te willen bekijken?
Het lijkt mij meer het idee dat je iets op je lijf hebt waarmee jij je kunt identificeren, dat dat een goed gevoel is. Dat het bij je past en dat je het zelf uitgekozen hebt.
Je weet dan toch wel hoe ie eruit ziet, dan is het ook niet noodzakelijk om hem de hele tijd te bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |