abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28287845
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tuurlijk meid, als we jou niet lekker vinden zijn we meteen homo...
nee,maar wel erg kortzichtig
Refuse/Resist/Innerself
  maandag 27 juni 2005 @ 23:14:33 #102
95608 Speth
Rorschach
pi_28288028
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:20 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wie heeft het over lekker vinden???? Ik hoef echt niet lekker gevonden te worden. Ik deed alleen even net zo kortzichtig als jij.
Wat een gelul. Dus als je tatoeages lelijke inktvlekken vindt ben je kortzichtig? Definieer "kortzichtig" dan eens?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:29:22 #103
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28290465
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

nee,maar wel erg kortzichtig
Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...
Tattoes worden nu eenmaal niet met erg goede smaak geassocieerd, en misschien geven heel veel mensen met zo'n ding die paar postitieve uitzonderingen wel een slechte naam, wie weet Maar dan nog associeer ik het niet met smaakvol, jammer maar helaas
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28291448
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet helemaal bij dat als je iets ordi vindt, je meteen kortzichtig bent...
Tattoes worden nu eenmaal niet met erg goede smaak geassocieerd, en misschien geven heel veel mensen met zo'n ding die paar postitieve uitzonderingen wel een slechte naam, wie weet Maar dan nog associeer ik het niet met smaakvol, jammer maar helaas
Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.
Back in business.
pi_28291599
Slet vind ik ook weer meteen zo overdreven, maar ik vind mensen met een tattoo op zijn minst wel een tikje ordinair/aso.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 05:22:55 #106
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28292355
Tja, de vrouwtjes nemen zo'n tattoeage niet echt voor zichzelf. Op zo'n plek; schouder,rug of net boven de billen daar zien ze zelf onmogelijk nog wat van. Dit is onder blote jurkjes en topjes goed zichtbaar, daar de bedoeling vast ook wel van.
Ik heb zelf een aantal (bescheiden) tattoeages, maar wel op plekken waar ik ze goed kan zien.
Enkel, buik en bovenarm.

Mening over de reacties hier boven mij: ik vind een tattoeage, op het bovenlichaam (borst) meer iets voor "sletten".

edit: het meeste uit mijn stukje tekst is al eerder gezegd in dit topic.
Wel een grote tattoeage is dat shirly, ben je lenig genoeg geweest om hem helemaal in te vetten toen hij nog vers was?

[ Bericht 17% gewijzigd door Brett-Anderson op 28-06-2005 06:27:57 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:05:24 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28292725
Ligt eraan bij welke vrouw het gebeurt. De ene vrouw kan het hebben de andere niet.

Ik vind aan tatoeage geen verminking maar een versiering in veel gevallen. Daarnaast moet iedereen zelf weten wat ze met hun lichaam doen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:40:02 #108
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28293011
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand met een tattoo aannemen. 95% van het "witte boorden bedrijfsleven" denkt hier zo over. Discriminatie? Jazeker. Feit is dat het imago dat tattoo's in dit land hebben niet wilt uitstralen naar je klanten, en dat is nog maar 1 reden. Bij sollicitaties zul je altijd een nadeel hebben (uiteraard vooropgesteld dat degene die je sollicitatiegesprek afneemt, van je tattoo afweet).

Rest ga ik niet in vanwege tijdsgebrek en omdat dit nog steeds over tattoo's in het algemeen gaat. Ik hou er verder over op.
Natuurlijk moet ik hier even op inhaken. De meeste fokkers hier weten dat ik mijn gehel rug en deels mijn arm heb getattoeerd. Binnen het bedrijfsleven is dit geen probleem. Zolang je jezelf goed kleedt en niets te zien is, is er ook geen beperking. Ik ben zelf verkoper geweest van software producten (Viz, 3d Max, autocad e.d.) en kwam vaak bij klanten over de vloer. Ook heb ik menigeen training gegeven. Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden. Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.

Verder wil ik ook even het punt lelijke tattoos aangaan. Natuurlijk is dit voor iedereen anders. Smaken verschillen immers. Maar mensen die onbezonnen er eentje laten zetten als ze ergens op vakantie zijn, krijgen over het algemeen spijt. Ze verzorgen hem slecht, vaak is er ook geen research gedaan naar wat ze nu op hun lijf laten zetten, naast het feit dat ze naar de eerste de beste lamlul gaan die hem gaat zetten.

Mijn tattoos heb ik laten zetten voor mezelf, niet voor anderen. Jammergenoeg zijn er nog steeds mensen die de trend volgen omdat het "cool" is. Ik heb medelijden met deze mensen. Het is immers voor altijd en niet alleen voor dit moment. Toegegeven, de technieken om het te laten verwijderen zijn beter geworden en zie je er naderhand niets meer van. Maar ik heb dan eerder iets van: "Bezint eer ge begint".

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28299832
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:40 schreef Mukie het volgende:

[..]

Doordat ik een mantelpak droeg, zie je helemaal niets en kun je er ook niet op aangekeken worden.[quote]
Uiteraard niet.
[quote]Competenetie heeft immers niets te maken met uiterlijke kenmerken die minder sterk aanwezig zijn.
Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.

Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
pi_28301293
tis niet meer leuk en origineel dat bijna iedereen zoiets draagt.
Maar een streepjescode vinnik wel grappig
4
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:11:49 #111
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28302613
zo'n standaard tattoo op de onderrug is een beetje afgezaagd. Vind het ook niet echt mooi.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28302838
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:

[..]
Verder: iemand zei dat ze de tattoo voor zichzelf had laten zetten, en niet voor een ander.
Waarom zet je hem dan op je rug? Ben je soms een slangenmens ofzo? Of vindt je het leuk om je nek te verdraaien opdat je de tattoo kunt zien?
Een tattoo voor jezelf laten zetten is toch niet hetzelfde als hem steeds te willen bekijken?
Het lijkt mij meer het idee dat je iets op je lijf hebt waarmee jij je kunt identificeren, dat dat een goed gevoel is. Dat het bij je past en dat je het zelf uitgekozen hebt.
Je weet dan toch wel hoe ie eruit ziet, dan is het ook niet noodzakelijk om hem de hele tijd te bekijken

Zelf ben ik overigens niet geïnkt, maar als ik ooit een tattoo zou nemen wordt het waarschijnlijk een klein vrouwensymbooltje op mijn bovenrug... dat is iets waarvan ik zeker weet dat ik er mijn hele leven zal achterstaan (in ieder geval de betekenis).
Maar het is zo eeuwig, dus het wordt in ieder geval nog laaaaang nadenken.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:34:39 #113
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28303301
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat je me meteen een slet noemde zonder dat je me kent.. Dus omdat ik een tribaltattoo heb ben ik een slet. Dát vind ik kortzichtig. Wat jij van tattoo's over het algemeen vindt, moet je zelf weten.
Je leest het ook allemaal niet zo goed he?

Ik zeg dus dat ws. een groot deel van de mensen met tattoos die groep die het heeft omdat ze diehard tattoogek zijn een slechte naam geven. Een groot deel van meisjes met zo'n hertegewei boven hun bilspleet is een pillenslikkend dom dance-sletje (i know it, been there..). Da's dan jammer voor de integere tattoo-mens, maar dat beeld zul je desalniettemin nog veel tegenkomen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:38:56 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28303454
de integere tattoo mens... allemachtig.

weet je wat het is, mensen maken zich veels te druk om totaal niet relevante zaken.

Jij geeft de integere dance sletjes een slechte naam!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:57:42 #115
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28304117
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

Jij geeft de integere dance sletjes een slechte naam!
Dat hebben ze allang voor mij gedaan
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:58:57 #116
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_28304162
vrij ordinair en lelijk !
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:00:02 #117
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28304185
Ordinair en ontzettend afgezaagd...
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:22:43 #118
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28304890
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef oheng het volgende:

[..]

Als je klanten zich eraan storen, net als een groot gedeelte van de rest van Nederland, heb je niets aan die competentie.
Een klant die niets ziet, kan zich nergens aan storen. Tenzij ik een top aandoe die aan de achterkant open is En let's face it, dat komt niet erg representatief over, of wel dan
quote:
Ik heb hem op mijn rug gezet omdat dit een plek is die niet uitzakt, vervaagt of dergelijke. Plus het feit dat dit makkelijker te verbergen is voor de buitenwereld. Daarnaast heb ik een fotoreportage laten maken zodat ik niet mijn nek hoef te verdraaien om hem te zien.

Beantwoord dit je vragen?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:23:37 #119
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28304917
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Brunette het volgende:
tis niet meer leuk en origineel dat bijna iedereen zoiets draagt.
Maar een streepjescode vinnik wel grappig
dat is pas echt erg
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:38:40 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28305362
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:

[..]

dat is pas echt erg
Kun je net een cijfer in je arm laten zetten, net als in de concentratiekampen vroeger
Tuurlijk tuttebol

Is ook exact hetzelfde.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:40:46 #121
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28305435
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
pi_28305442
Het verschilt natuurlijk per geval of het mooi is. Meestal zet je zo'n tattoo voor je zelf, maar er zijn er wat dat betreft ook genoeg die het puur voor de "show" doen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:45:04 #123
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28305578
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Tuurlijk tuttebol

Is ook exact hetzelfde.
Ja je bent een nummer.
Je bent een van de duizenden lui die dit ook al hebben.
En je wordt er nog steeds raar op aangekeken.

Ik heb het niet over de omstandigheden waar dit in gebeurde

En oe Ik ben eens een tuttebol genoemd. Die had ik nog nooit gehoord
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:45:52 #124
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28305602
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je prikkeldraad of een tribal laat zetten, wat heeft dat in godsnaam met iemand's persoonlijkheid te maken? Niemand heeft in dit land iets met de cultuur van indianen of aboriginals te maken, dus dat is alvast bullshit.
Als je toch iets persoonlijks laat zetten, denk er dan tenminste ns over na (wat is mijn persoonlijkheid, wat past bij me?), maar dat is al teveel gevraagd bij de meeste schaapjes van nu
eens
pi_28305829
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:

[..]

Een streepjescode achterop je nek is leuker
4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')