Ja ik moet 's ochtends rijden met de behendigheidswedstrijd van Scaniaquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Gurb het volgende:
gaan er nog mensen naar Six FlagsWalibi toe dit weekend?
Op de veiling Honselersdijk en bij de Greenery in De Lier zie je natuurlijk erg veel vrachtwagensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
ik heb standby dienst dit weekend, zal niet op prijs gesteld worden als ik in Leeuwarden zitquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe mn best
Edit: zaterdag is zijn er behendigheidswedstrijden e.d. in Leeuwarden. Zijn er meer mensen die gaan (kijken)?
Als ik daar niet moest rijden had ik ook niet gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd! Misschien kom ik even naar je kijken. Ik wil eerst meer zekerheid over het programma, voor ik beslis of ik ga
Jup hier weer een van de "weekendwasbende"quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Klonk het volgende:
Dit topic mist plaatjes, oplossing 2 vakantiefoto's van Klonk
Niet op een losse trekker (om dezelfde reden als dat een personenautobestuurder zonder E niet met een lege tandemasser mag rijden) en op een Mobiele kraan mag dan weer wél omdat het geen vrachtwagen is, maar een rijdend werktuig, en dus niet geschikt (ingericht volgens RDW) voor het vervoeren van vracht (lading)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mag je met een rijbewijs C eigenlijk ook op een losse trekker rijden?
En op een kraanwagen?
Teveel theorie, teveel vergeten![]()
Een personenautobestuurder zonder E mag niet met een lege tandemasser rijden ivm het max laadvermogen. Een trekker heeft nogsteeds een eigen max laadvermogen, namelijk de max aslast enzo. Ik zie niet in wat dat met het max te trekken gewicht te maken heeft, aangezien er geen trailer aangekoppeld is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet op een losse trekker (om dezelfde reden als dat een personenautobestuurder zonder E niet met een lege tandemasser mag rijden) en op een Mobiele kraan mag dan weer wél omdat het geen vrachtwagen is, maar een rijdend werktuig, en dus niet geschikt (ingericht volgens RDW) voor het vervoeren van vracht (lading)
Ik rij zelf ook op zo'n traag mormel, en heb wél alles, maar het is niet nodig![]()
En tóch mag het niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een personenautobestuurder zonder E mag niet met een lege tandemasser rijden ivm het max laadvermogen. Een trekker heeft nogsteeds een eigen max laadvermogen, namelijk de max aslast enzo. Ik zie niet in wat dat met het max te trekken gewicht te maken heeft, aangezien er geen trailer aangekoppeld is.
Met andere woorden: bullshit, thank you
Dan mag je wel eens terug om je geld terug te halen, want je zwamt man.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Het is nogsteeds onzin. Volgens jou zou iedereen die een trekhaak achter de auto heeft hangen, en géén E heeft, in overtreding zijn. Immers, diegene zóu een te zware aanhanger kunnen gaan aankoppelen. Zo werkt het niet.
Een autobestuurder zonder E mag aanhangers trekken tot een max totaal getrokken gewicht (dus leeggewicht plus laadvermogen) van 750 kilo ongeremd, óf max totaal getrokken gewicht dat niet groter is dan het leeggewicht van het trekkend voertuig, in geval de aanhanger geremd is. En dan mag die combi weer niet zwaarder zijn dan 3,5 ton totaalgewicht.
Een vrachtwagenbestuurder met alleen C mag met voertuigen rijden die zwaarder zijn dan 7,5 ton tot max 50 ton totaalgewicht, óf max het max laadvermogen van het betreffend voertuig + het leeggewicht ervan. Klaar. Of het nu een motorwagen, trekker, of mobiele kraan is maakt niet uit. Boven de 7,5 ton moet je in geval van goederenvervoer wel een chauffeursdiploma hebben, maar dat moet je tegenwoordig toch al halen voor je voor C af mag rijden.
En dat laatste heb ik zelf nog niet zo heel verdomd lang geleden gedaan
Wettelijk maximaal toegestaan totaalgewicht is 50 ton in nederland, die kranen hebben een permanente vergunning, en vallen dus in het rijtje uitzonderingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens terug om je geld terug te halen, want je zwamt man.![]()
Dat aanhangerverhaal bij luxeauto klopt als een bus, allen was je wel FF vergeten, dat er ook nog zoiets is als inrichtingseisen en gebruiksbestemming van het voertuig...en da's bij een trekker toch nét FF anders als bij een luxewagen..tot zover dus je trekhaak verhaal![]()
En als jij me FF een plaatje laat zien van een mobiele kraan die mindere weegt als 7½ ton, ben IK overtuigd....Mobiele kranen horen trouwens helemaal niet in het rijtje thuis betweter, want dás een rijdend werktuig![]()
Wat voor rijbewijs heb je dan nodig om met een 650 tons mobiele WEGterreinkraan te mogen rijden ???? rijbewijs F of wat ???![]()
weegt trouwens 106 ton, zo'n ding ..
Jup, dat doen ze ook wel eens voor de LZV's. Dan zetten ze ook zo'n dromedarisbox tegen de cabine aan, en dan koppelen ze er een gewone normale trailer achter. Je ziet het amper omdat het niet zo wendbaar is als een gewone motorwagen met een trailer op een dolly, of een trekker met trailer en daar een wipkar achterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef Klonk het volgende:
ik heb laatst zelfs een daf gezien, formaat stevige motorwagen en daar kon de bak van worden afgezet en een daaronder zat een koppeling voor een oplegger.
Daarom dus inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met C mag je idd een enkele trekker besturen... Ik zou verder niet weten waarom niet... Anders zou ik ook de trekhaak van m'n auto af moeten schroeven? Of de vangmuil van m'n bakagen af moeten halen? (Niet dat ik er 1 heb, maar als voorbeeld..)
Ik denk dat de firma Koekkoek uit Assen het weer druk krijgt met het uit de modder halen van de diverse wagensquote:Op zondag 31 juli 2005 13:10 schreef Klonk het volgende:
als het daar nu net zulk zeikweer is als hier bij mij in Venlo dan hebben ze met water gevulde containers niet nodig...
Ook niet toen hij nog helemaal rood was? Was 10 jaar geleden een vrij bekende showtruck, ik meen van 'Blondie' uit Zweden. Heeft nog op de voorpagina van het Scania boek van Niels Jansen gestaan als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef Klonk het volgende:
mischien als promo ofzo.
die scania torpedo met die VS slaapcabine is ook wel gaaf, nog nooit gezien.
Oud nieuws voor mij iigquote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
FNV vreest voor banenverlies vrachtwagenchauffeurs
Ik ben 2e gewordenquote:
PSA?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:53 schreef Klonk het volgende:
ik werd vannacht om 1 uur gebeld, of ik ff naar PSA in Poissy bij Parijs wou rijden, ik heb ja gezegd
480 km en 480 km terug, in minder dan 12 uur tijd, dat doe ik dus echt niet meer.
Dan heb je wel doorgetraptquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:58 schreef Klonk het volgende:
Een Peugot-Citroen fabriek, en helaas alleen maar van buiten gezien, verder dan de portiersloge kwam ik niet.
Niet goed genoegquote:
Ik heb zelf geen tijd om overdag te bellen omdat ik dan in het buitenland zit, iemand die zich geroepen voelt?quote:Goedemiddag,
U kunt contact opnemen met Acquor. 0318 – 64 95 48
Met vriendelijke groet,
Marijke Ramlal
CCV/Examenhuis
ehmm, ik denk dat ik me aangesproken moet voelen, en ik doe niet aan 85 per uur, ik was met m'n trouwe renault trafic onderwegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg beste Alexxxxx, even een rekensommetje.
988km op 85km gemiddeld in het uur, is iets meer dan 11,5 uur rijden.
Boefje!
Met die eikels van het examenhuis bel ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens, bij deze het mailtje dat ik terug kreeg:
[..]
Ik heb zelf geen tijd om overdag te bellen omdat ik dan in het buitenland zit, iemand die zich geroepen voelt?
Dan kun je ook net zo goed een robot achter het stuur zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:52 schreef Virus.NL het volgende:
http://www.truckstar.nl/hotnews.asp?ID=1128&catId=1
Er is nu ook een navigatiesysteem voor vrachtwagens op de markt. Vanaf september is Map&Guide van PTV-Ordis beschikbaar. Wat dit systeem geschikt maakt voor het wegvervoer, is dat het digitale kaartmateriaal voor deze markt is aangepast.
De hoogten en breedtes van bruggen staan nu ook in het systeem, voorheen was de afwezigheid hiervan reden voor veel vervoerders om nog geen navigatiesysteem aan te schaffen.
Ik wil een robot zien die de auto even bij de kutklantjes in de kutstraatjes door de kutbochtjes en in de kloteput zet, en voor de gein ook nog ff de troep uit de auto trekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kun je ook net zo goed een robot achter het stuur zetten
Ik heb ook niks tegen navigatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een robot zien die de auto even bij de kutklantjes in de kutstraatjes door de kutbochtjes en in de kloteput zet, en voor de gein ook nog ff de troep uit de auto trekt.
Niks mis met een goed, voor de markt aangepast, navigatiesysteem, ik zweer erbij. Je kunt je ogen op de weg houden, en je handen aan het stuur. Een schuine blik op je schermpje en je weet waar je heen moet, met 1 hand aan het stuur en 1 aan de pook. Scheelt een onwijze berg tijd en het is gewoon stukken veiliger.
Het zal mij alleen benieuwen hoe dat gaat werken in bijvoorbeeld dortmund, op de binnenring. Wij hebben een klantje op de großmarkt daar, en dan moeten we óf aan de ene kant onder een spoorbruggetje door van 3,7m waar je stiekem makkelijk onderdoor kan als je weet hoe, óf een enorm eind omrijden. Even naar de volgende afslag is er, dwars door de stad, namelijk net ff niet bij met 13.60m patat op wielen achter je aars
Ik les op een Scania R 340 automaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
De Stralis serie van iveco heeft een volautomaat, en dat vond ik toch niet heel vervelend hoor
Mijn rijschool gebruikte in sommige lesauto's een Actros met EPS.. Ik heb er niet 1 keer in mogen rijden..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor CE mag het wel, voor C niet.
Overigens heb ik dus inmiddels met de automaten van Daf, Volvo, Scania en Iveco gereden, en daarvan wint de Volvo bak het by the mile. Daf heeft een hele goede tweede, die van iveco is niet veel slechter, maar die van scania vind ik evengoed gewoon kut. Dat is geen volautomaat, dat is een semi-automaat. Fatsoenlijk koppelen kan het ding sowieso al niet, en als je stil gaat staan moet je 'm zelfs helpen. Waardeloos
t Koppelen bi het stoplicht vind ik niet zo erg, dan heb je nog wat te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
maar die van scania vind ik evengoed gewoon kut. Dat is geen volautomaat, dat is een semi-automaat. Fatsoenlijk koppelen kan het ding sowieso al niet, en als je stil gaat staan moet je 'm zelfs helpen. Waardeloos
Hoor je mij klagen? Ik had alleen liever een daf gehad, maar alle daf combi's zijn bezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:31 schreef Klonk het volgende:
onderaan beginnen, over een paar jaar sta jij bovenaan voor die topline
Die auto moet wel onwijs hard lopen trouwens, dus dat word nog uitkijken met mijn rechtervoetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik hoor je niet klagen, beetje foutje qua schrijven, was niet zo bedoeld.
maar je snapt wat ik bedoel
Als je een 27mc bakkie bedoelt, kun je die natuurlijk bij elke electronica-zaak halenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej trouwens, ik wil zo'n tafel voor op het dashboard hebben, en een bakkie met toebehoren. Nu weet ik dus echt helemaal naadje van bakkies, en ik wil dus een beetje advies enzo. Iemand enig idee waar ik dat krijgen kan behalve bij joost? Daar kom ik namelijk bepaald niet iedere week
Jup.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En je chauffeurs zijn sneller terug
Ik rijd voornamelijk op duitsland, belgie zie ik maar eens in de maand tot 6 weken ofzo. Het kenteken van dat ding weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het is de enige scania combi die een hoge cabine heeft. En dan bedoel ik geen topline, maar zo'n cabine die hoog op het chassis staat, net als al onze scania trekkers. Hij is wel gewoon in de eigen kleuren en met de eigen reclame op de bakken jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef sj44k het volgende:
en die tafeltjes kun je ook wel via marktplaats krijgen, of de advertenties in de truckstar. En anders toch maar naar joost... Hoezo niet elke week daarheen? je moet elke week toch wel eens een keer richting antwerpen?
Maar wat voor kenteken krijgt u? Dan zal ik er es op letten. (Tis wel zon groene?)
die van de rooy rijden altijd zo'n eind om via Dakarquote:
Dit is juist niet om om te rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
die van de rooy rijden altijd zo'n eind om via Dakar![]()
Dat is de binnenkant van de rotonde, dus niet het fietspad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
en dan ook nog met z'n vrachtwagen op het fietspad
Over een paar weekjes is Svempa er ook bij in Zweden, dan zal ik nog een paar foto's van de binnenkant makenquote:
Sinds wanneer moeten showtrucks functioneel zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Die auto is leuk om mee te patsen ja, maar functioneel is ie niet
Das nog lak uit Sneek ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten showtrucks functioneel zijn?
[afbeelding]
Dat ding stond ergens op het Truckstarfestival.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
chaufferusklompen jaMaar ik ben benieuwd naar het hoe wat en waarom.
Oh wacht.. sommige dingen hebben geen functie maar zijn gewoon leuk?
Het konijnenhok? De Sevmpa XXXXXXXXL heb ik er zelf op de foto kunnen zeten inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat ding stond ergens op het Truckstarfestival.
Mij zegt het niet echt iets, maja ben niet zo gek op vrachtwagens als jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit boek kopen ja of nee?
http://hollandcircus.nl/boek/
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit boek kopen ja of nee?
http://hollandcircus.nl/boek/
De koel-/vriesmotor zal wel ergens op de vloer van de oplegger liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef Klonk het volgende:
viaduct/brug, kan niet missen.
trailer was te hoog voor de onderdoorgang![]()
je zat in de blauwe scaniaquote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet je toevallig waar die foto gemaakt is? Ik herken dat punt nl volgensmij..
Ik vind het niet uitzienquote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
De nieuwe DAF XF is vandaag gepresenteerd! Helemaal verstopt op de DAF site, maar ik heb het bericht met foto ook hier staan
Wat vinden julie er van? Ik vind het niet zo donderend veel verschil, op het Stralis dak na dan...
jezus, leeft die gast nog ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Truckstar lezers, hebben julie het verhaal gelezen over de Scania 4-serie zandwagen met neus, van Kremer?
Die is zn neus dus kwijt....
[afbeelding]
mack toch? van die dikke amerikaanse met veel chroom en toetersquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef groteglibber het volgende:
vorig weekend ben ik bij usa meeting kronenberg geweest. Echt dikke mack's daar
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
Er staan wel aardig wat gekrompen Scania's in dat topic op V8powerquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
---
dit is een bericht wat ik van het v8power forum () heb gekopieerd
Al geweest. en om de reden in je laatste regel genoemd, was het niet de laatste keerquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerd
Ja, met die koelopleggers, diakolos ofzoiets?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef vipergts het volgende:
Of op vrijdagmiddag, het is dan meestal erg druk je ziet dan genoeg staan. Dutch Quality Flower heeft 2 erg mooie auto´s rijden. Als je een scania zoekt arno klinkspoor rijdt een leuke 580. Er rijdt ook nog een griekse transpoteure rond met mooie blauwe scania´s en volvo´s
Die Demo-wagens moeten na elke dag onder handen genomen worden door monteursquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, er staan geen foutmelidngen op de boordcomputer!
Meteen aan de hartbewaking-laptop zodra ze weer binnen komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:29 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die Demo-wagens moeten na elke dag onder handen genomen worden door monteurs
Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerd
Ik weet wie je bedoelt.quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.
De meest bijzondere dingen hadden ze wel binnen gezet, maar met elk voertuig dat we zagen staan was wel iets raars mee aan de hand, bv. een trekker zonder uitlaten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog wel opvallende dingen gezien op de testbaan Virus?
deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de nieuwste geruchten mag geloven begeeft Volkswagen zich eindelijk serieus op het zware vrachtwagenpad
Ja klopt, in Zuid Amerika word de LT verkocht tot en met 44 ton.. ik dnek dat de nieuwe VW allen een opvolger is voor Zuid-Amerika.. kan me niet voorstellen dat ze die in europa willen verkopen want:quote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?
en er word al geraced met volkwagen trucks
[afbeelding]
kon dus eigenlijk niet uitblijven....
Tot vorig jaar 's-nachts, Landelijk Net en van 97 tot 99 heb ik daar Distributie gereden op de opleggerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef jochem8 het volgende:
Iemand die weleens bij DHL in Eindhoven komt?
Het VAG-gebouw zit ernaast, wel aan dezelfde weg dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
ik heb niet het laatste deel van het topic gelezen, maar die foto's van Virus zijn zeker uit Södertälje, of niet? maar aan de brug te zien was het meer op het VAG als op het scania terrein of vergis ik me dan?
Ja, maar alleen voor de Zuid-Amerikaanse markt. Word al een paar jaar niet meer in Europa verkocht, helaas. Als je nu een neus wilt, zul je zelf moeten gaan importeren. Of misschen dat Renault hun nieuwe neusmodel wel aan gata passen voor de Europese marktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vind die T-serie echt lelijk, met die steile voorruiten en die brede bekken zonder spatborden. Doe mij de Volvo NH maar
Blijft die nog wel in productie trouwens?
Die club van 4 cabines kwamen vroeger bij daf kompleet vanuit frankrijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden nog wat club van vier cabine's over volgesn mij
Das apart. Want ze werden door Magirus gebouwdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef area51 het volgende:
[..]
Die club van 4 cabines kwamen vroeger bij daf kompleet vanuit frankrijk
Niet meer dan 600 kmquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef Klonk het volgende:
ik moet morgenvroeg om 7 uur bij de Lidl lossen, bij de Lidl in Neckarsulm om precies te zijn, 800 kilometer voor een doosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |