quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef sj44k het volgende:en die tafeltjes kun je ook wel via marktplaats krijgen, of de advertenties in de truckstar. En anders toch maar naar joost... Hoezo niet elke week daarheen? je moet elke week toch wel eens een keer richting antwerpen?
Maar wat voor kenteken krijgt u? Dan zal ik er es op letten. (Tis wel zon groene?)
Ik rijd voornamelijk op duitsland, belgie zie ik maar eens in de maand tot 6 weken ofzo. Het kenteken van dat ding weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het is de enige scania combi die een hoge cabine heeft. En dan bedoel ik geen topline, maar zo'n cabine die hoog op het chassis staat, net als al onze scania trekkers. Hij is wel gewoon in de eigen kleuren en met de eigen reclame op de bakken ja
![]()
En wat betreft het bakkie: ik woon in een boerengat, nee, die dingen hebben we hier niet op iedere hoek van de straat
![]()
Edit: ik heb nú die combi dus nog níet, we zijn op het moment gewoon te druk om met 2 man het werk van 1 te doen. Binnenkort, als de druk van de ketel is, ga ik een week met een ervaren combi-chauffeur mee om de kneepjes onder de knie te krijgen
[b]Op
maandag 28 mei 2012 19:03 schreef
freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.