abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28265534
woei
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_28266097
En weer back in business
pi_28273898
En toen hing er hier blijkbaar een collega van de weekendwasbende rond
pi_28356682
gaan er nog mensen naar Six FlagsWalibi toe dit weekend?
pi_28357143
Zo. Eventjes vrij gekregen van mijn chef
pi_28365108
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Gurb het volgende:
gaan er nog mensen naar Six FlagsWalibi toe dit weekend?
Ja ik moet 's ochtends rijden met de behendigheidswedstrijd van Scania
Van Scania heb ik ook 2 entreebewijzen gekregen
pi_28372107
Ik ga na de bouwvak mijn vrachtwagenrijbewijs halen !
pi_28390911
Ik ga morgen niet naar Walibi. Heb andere bezigheden, helaas. Vorige week wel naar het truckfetsivalgebeuren in Burdaard geweest, foto's volgen nog.
pi_28392643
Woensdag meegereden in de Nr. 1 auto van Scania nederland. oftewel, de eerste in nederland geproduceerde scania geloof dat ie uit 1964 komt.

zo een, maar dan licht bruin

2825cc Single Turbo Beast
pi_28392810
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij het museum van Cees Zandbergen senior geweest? (aanrader trouwens)
pi_28395446
nou mijn vader is 25 jaar voor scania nederland, en zweden werkzaam geweest, en ging woensdag met de vut.

dus werden mijn ouders opgehaald in de nr 1 om daarmee met Cees (senior)aan het stuur naar zwolle te rijden. daar hebben we een receptie gehad, en toen zijn ik en mijn broer met de Nr 1 mee gereden naar staphorst om daar uit eten te gaan. in de auto met cees gebabbeld. maar oi wat is er ondertussen op het gebied van comfort en lawaai een hoop veranderd zeg! hij heeft btw 30 trucks in het museum staan. allemaal op naam, en verzekerd zodat hij ten alle tijden er even een blokje mee kan rijden.

ben overigens ook eens met Cees in het zand wezen stoeien met een 6x6 leger apparaat. hij schjeen em wat gekieteld te hebben, en idd dat ding ging heel behoorlijk van zijn plek nu heeft hij ook een 4x4 legertruck, omdat die wat lichter is en wat speelser.......
2825cc Single Turbo Beast
pi_28397600
Ik ben een paar jaar geleden in zn museum geweest, gewoon op de bonnefooi langs gegaan, en hij stond wat aan een auto te prutsen, gevraagd of we mochten kijken, en bij elke truck een heel verhala gehoord. Hij schijnt zelfs mn opa nog gekend te hebben, die was ook chauffeur op een Scania-Vabis.

Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
pi_28397906
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:

Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
Op de veiling Honselersdijk en bij de Greenery in De Lier zie je natuurlijk erg veel vrachtwagens
Maar gewoon een beetje rondrijden daar en je komt vanzelf genoeg tegen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:35:25 #15
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28405150
Mag je met een rijbewijs C eigenlijk ook op een losse trekker rijden?
En op een kraanwagen?

Teveel theorie, teveel vergeten
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28407509
Denk het wel ja.
Dinsdag de Eikelenboom Longline zien rijden op de E34 in Herentals richting Nederland. Damn, wat een monster! Jammer genoeg reed ik met m'n kleine zielige Volvo FM7 290 richting Antwerpen, heb em dus niet erg gedetailleerd kunnen bekijken. Ondertussen al 3 Longlines zien rondknallen in België, maar dit was de 1ste torpedo
pi_28426641
Eikelenboom heeft ook een volvo met neus, op de een of andere manier heb ik die van de week 4 keer getroffen.

En met C mag je idd op een losse trekker rijden, en volgens mij ook gewoon op een kraanwagen, da's op kenteken namelijk gewoon een bakwagen

Wat zijn trouwens de wegen in belgie bar slecht zeg En dan kom je in een 'wegomlegging' terecht. En ín die wegomlegging in de vólgende wegomlegging. En in die tweede wegomlegging nóg eens in een volgende. Knappe jongen als je het dan nog snapt...

Gister en vandaag een scania met opticruise meegehad, morgen in een XF spacecab automaat weg. Yay
pi_28432844
Dan moet je eens een wegomlegging volgen die je een doodlopende straat instuurt, heb ik eens gehad in Brussel Maandag terug de baan op met een gesloten Kennedytunnel, heb nu al geen zin meer Of in Leuven een omleiding voor maximum 3 meter 45, met je vrachtwagen moest je maar door de werken knallen
pi_28442709
Ik vertrek zometeen al weer richting brussel en thuin, met een 2-assig cityfucker trailertje. Morgen de laatste paar klanten lossen. Wat er dan achteraan komt weet ik nog niet

Ik hoorde gister op de radio trouwens al dat er al 2 chauffeurs tóch met hun vrachtwagen de kennedytunnel in gekacheld zijn. De heren zijn hun rijbewijzen kwijt. Mooi stom, want dat is echt óverduidelijk aangegeven.
pi_28478650
Vrijdag waarschijnlijk toch niet naar het Westland Afspraak met de dierenarts tussen door. Tenzij het rotweer word vrijdag, dan stellen we het uit
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:46:15 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28545517
Dit topic mist plaatjes, oplossing 2 vakantiefoto's van Klonk

Rampen oefening op/naast de camping

Mercedes op grote hoogte, 1142 meter om precies te zijn

Mocht er behoefte zijn aan meer brandweerwagen foto's roept u maar, ik heb er lekker op los geklikt.

Over rampen gesproken, ik zit de hele week op dezelfde route 's nachts van Venlo naar Keulen, in Duitsland word flink aan de weg gewerkt, je rijdt zowat van de ene baustelle naar de andere
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:15:16 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28553788
ik volg het kampioenschap truckracen niet echt, maar de site en dan vooral de foto's zijn toch de moeite waard

klikkerdeklik
pi_28558415
Een paar foto's is leuk, maar ik hoop dat Alexxx straks wel zijn 200+ foto's per post achter een linkje stopt, en alleen een paar bijzondere in zijn post laat zien
pi_28597622
Ik doe mn best

Edit: zaterdag is zijn er behendigheidswedstrijden e.d. in Leeuwarden. Zijn er meer mensen die gaan (kijken)?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:21:26 #25
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_28635050
tvp
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:22:16 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28635077
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe mn best

Edit: zaterdag is zijn er behendigheidswedstrijden e.d. in Leeuwarden. Zijn er meer mensen die gaan (kijken)?
ik heb standby dienst dit weekend, zal niet op prijs gesteld worden als ik in Leeuwarden zit
pi_28636920
Zo, dat was me het weekje wel. Zaterdag avond om 19.00u was ik terug, en zondag middag om 17.00u zat ik alweer achter het stuur. De hele week weg geweest met een 2 assig cityfucktertje, met een XF automaat er voor. Vanmorgen om 11.00u mocht ik 'm achter het hek zetten om weekend te gaan vieren. Gotta love it.

Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat die cityfucker een heerlijk ding is als je er eenmaal aan gewend bent. Het maakt niet uit hoe hard je door de bochten hoekt, het ding hoekt zo achter je kont aan. Rotondes? No problemo! Achteruit is het even wennen, maar als je dat een keer in de vingers hebt, friemel je dat ding dan ook in de meest onmogelijke kutgaatjes.

En toen weer terug naar de 13.60m trailers met starre assen. Mjah, dat loopt ietsje harder binnendoor
pi_28677679
Wat nou lang weekend! Vanmiddag om 3 uur weer gaan rijden, naar Rain am Lech, niet heel ver van München... Welja, het is een hele mooie rit en ik krijg een mooie auto mee (XF automaat). Wel jammer dat het uitgerekend nu zo'n mooi weer is...
pi_28678545
Als iemand de komende 3 weken nog beschuiten of toast moet laden in Friesland: dik kans dat ik je vul
  zondag 10 juli 2005 @ 13:35:33 #30
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28679294
He, we gaan dezelfde kant uit, ik moet om 4 uur laden en dan naar het vliegveld van Frankfurt.
pi_28749097
Vandaag heb ik een briefje van Scania gehad met 2 Truckstar-festival-toegangs-polsbandjes voor zaterdag en zondag In de YETD-2005 wedstrijd sta ik nu 11e
De 25 beste (van 750) zijn doorgegaan door naar Assen
pi_28749265
Gefeliciteerd! Misschien kom ik even naar je kijken. Ik wil eerst meer zekerheid over het programma, voor ik beslis of ik ga
pi_28749307
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd! Misschien kom ik even naar je kijken. Ik wil eerst meer zekerheid over het programma, voor ik beslis of ik ga
Als ik daar niet moest rijden had ik ook niet gegaan.
Ik ben ook alleen maar naar Megatrucksfestival gegaan omdat ik daar ook moest rijden.
Wel makkelijk 2 gratis entreekaartjes
pi_28749403
Geef mij de kleinere fetsivals maar, veel gezelliger, en geen biergegooi
pi_28848996
Goh, ik hier?

Nou, dat waren 2 weken rond hobbelen in een heerlijke automaat. Wedden dat ik maandag weer met een schakelbak weg moet? En wedden dat we dan prompt vergeten om de koppeling in te trappen?

Ben de hele week van huis geweest, je gaat je af en toe afvragen wat de mensheid beweegt zo verschrikkelijk veel patat te verorberen...
pi_29091350
http://www.truckstarfestival.nl

Programma even bekeken, de trail trucks en dakar trucks doen me ernstig overwegen te gaan...
  zondag 24 juli 2005 @ 21:52:45 #37
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_29096462
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Klonk het volgende:
Dit topic mist plaatjes

U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_29098233
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Klonk het volgende:
Dit topic mist plaatjes, oplossing 2 vakantiefoto's van Klonk
Jup hier weer een van de "weekendwasbende"

Een van de vele wagens
  zondag 24 juli 2005 @ 22:54:43 #39
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_29098342
Ik mag morgen met de auto van een collega weg lekker de achterhoek in, wordt een kort dagje op de maandag meestal, ik moet alleen even onthouden dat hij niet hoger is, maar juist net een stukje langer dan m'n eigen wagen.. Waarvan ik btw hoop dat de spiegel weer gemaakt is, want om nou alles achter je zo'n 20x in 1 blik te moeten zien vindt ik persoonlijk een beetje veel...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_29178184
Ik was laatst in het westland om foto's te maken, zoals hier al eerder gemeld. Hoogtepunt van de dag was geen bloemenwagen of groentewagen, maar deze Actros
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:53:59 #41
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_29181768
Van de Bogerd, heb ik jarenlang elke dag kunnen zien.. Komen uit Rotterdam als ik me niet vergis..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_29181863
Bergschenhoek toch? Nou ja, in ieder geval vlak bij rotjheknor
pi_29183755
Had iuk het geitenhok van mijn bbuurman al eens geshowd?

woensdag 27 juli 2005 @ 22:17:43 #44
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29184510
Die geiten gaan in ieder geval als de brandweer
pi_29245033
Vandaag was er op de A73 een wagen met varkens gekanteld, meteen met mn tel. er maar even een onduidelijk plaatje van geschoten.

vrijdag 29 juli 2005 @ 20:02:17 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29245077
was nog een flinke puinhoop wat ik zo op tv zag, chauffeur was allang blij dat er geen mensen bij waren betrokken, op de vraag wat ie nu ging doen, heel rustig aan was z'n antwoord
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:17:50 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_29254465
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mag je met een rijbewijs C eigenlijk ook op een losse trekker rijden?
En op een kraanwagen?

Teveel theorie, teveel vergeten
Niet op een losse trekker (om dezelfde reden als dat een personenautobestuurder zonder E niet met een lege tandemasser mag rijden) en op een Mobiele kraan mag dan weer wél omdat het geen vrachtwagen is, maar een rijdend werktuig, en dus niet geschikt (ingericht volgens RDW) voor het vervoeren van vracht (lading)

Ik rij zelf ook op zo'n traag mormel, en heb wél alles, maar het is niet nodig
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_29262537
Bij me op het werk hebben we sinds 2 weken een nieuwe bak rijden:

http://www.dijssel.nl/content/nl/actueel/nieuws/mol.html

Ook sinds een aantal weken een P230 erbij met Palfinger kraan, lucht rondom etc. etc. voor het transport van gasflessen.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:13:01 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29265209
leuk verhaaltje genaamd Duitsers afbluffen

ik kom bijna elke avond bij UPS op het vliegveld in Keulen en omdat ik daar zo vaak kom, krijg ik een ups id card, formuliertje invullen baas moest een stempel en handtekening zetten.

ik kom daar vannacht weer aan en de man van de bewaking kijkt naar het formulier en zegt unterschrift, oftwel handtekening, ik had zoiets van kuuuut is ie vergeten een handtekening te zetten, maar goed ik dacht afbluffen en klaar, dus ik pak het formulier zet er een krabbel op en klaar, bewakingsmannetje kijkt me aan en vraagt sind sie der chef, ik zeg nee, ben chauffeur.

bewakingsmannetje gaat moeilijk kijken en zegt, dat mag alleen door de chef gedaan worden, dus hij gaat bellen met de z'n chef, bewakingsmannetje praat wat en vraagt of ik bevoegd ben om handtekeningen te zetten, tuurlijk is mijn antwoord, bewakingsmannetje is tevreden
pi_29266274
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet op een losse trekker (om dezelfde reden als dat een personenautobestuurder zonder E niet met een lege tandemasser mag rijden) en op een Mobiele kraan mag dan weer wél omdat het geen vrachtwagen is, maar een rijdend werktuig, en dus niet geschikt (ingericht volgens RDW) voor het vervoeren van vracht (lading)

Ik rij zelf ook op zo'n traag mormel, en heb wél alles, maar het is niet nodig
Een personenautobestuurder zonder E mag niet met een lege tandemasser rijden ivm het max laadvermogen. Een trekker heeft nogsteeds een eigen max laadvermogen, namelijk de max aslast enzo. Ik zie niet in wat dat met het max te trekken gewicht te maken heeft, aangezien er geen trailer aangekoppeld is.

Met andere woorden: bullshit, thank you

Wat betreft duitsers afbluffen: achja. Wij hebben van die klanten die eisen dat je precies op een bepaald moment komt aanleveren. Bijvoorbeeld om 5 uur 's ochtends, en dan in fucking Lüdenscheid. Dus ik was daar eens om 6 uur 's ochtends. Die gozer heeft daar 10 minuten lang staan preken dat ik te laat was en of ik wel doorhad wat dat voor hem betekende en weet ik het wat allemaal niet meer. Ik zo: euh ja da's allemaal best, ik heb nog meer te doen. Jetzt entweder gerne oder gar nicht Dus hij weer preken. Ik: also, gar nicht. Ciao! Ik terug m'n cabine in, motor starten, trekt ie de deur open: ja blabla abladen bitte. Was ik de zut toch mooi kwijt

Ik ben van de week weg geweest met de enige volvo die de zaak rijk is. Ik moet eerlijk zeggen dat het even wennen is, maar dat het wel een hele fijne auto is om mee te rijden. Alleen het bed is knap kut als je XF's gewend bent Fijne I-shift d'r in, gas geven en gaan! En de motorrem is ook ideaal van dat ding, lekker sterk

[ Bericht 4% gewijzigd door Bartholomeus op 30-07-2005 15:15:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')