quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Sounddragon het volgende:[..]
Niet op een losse trekker (om dezelfde reden als dat een personenautobestuurder zonder E niet met een lege tandemasser mag rijden) en op een Mobiele kraan mag dan weer wél omdat het geen vrachtwagen is, maar een rijdend werktuig, en dus niet geschikt (ingericht volgens RDW) voor het vervoeren van vracht (lading)
Ik rij zelf ook op zo'n traag mormel, en heb wél alles, maar het is niet nodig
Een personenautobestuurder zonder E mag niet met een lege tandemasser rijden ivm het max laadvermogen. Een trekker heeft nogsteeds een eigen max laadvermogen, namelijk de max aslast enzo. Ik zie niet in wat dat met het max te trekken gewicht te maken heeft, aangezien er geen trailer aangekoppeld is.
Met andere woorden: bullshit, thank you
![]()
Wat betreft duitsers afbluffen: achja. Wij hebben van die klanten die eisen dat je precies op een bepaald moment komt aanleveren. Bijvoorbeeld om 5 uur 's ochtends, en dan in fucking Lüdenscheid. Dus ik was daar eens om 6 uur 's ochtends. Die gozer heeft daar 10 minuten lang staan preken dat ik te laat was en of ik wel doorhad wat dat voor hem betekende en weet ik het wat allemaal niet meer. Ik zo: euh ja da's allemaal best, ik heb nog meer te doen. Jetzt entweder gerne oder gar nicht
![]()
Dus hij weer preken. Ik: also, gar nicht. Ciao! Ik terug m'n cabine in, motor starten, trekt ie de deur open: ja blabla abladen bitte. Was ik de zut toch mooi kwijt
![]()
Ik ben van de week weg geweest met de enige volvo die de zaak rijk is. Ik moet eerlijk zeggen dat het even wennen is, maar dat het wel een hele fijne auto is om mee te rijden. Alleen het bed is knap kut als je XF's gewend bent
![]()
Fijne I-shift d'r in, gas geven en gaan! En de motorrem is ook ideaal van dat ding, lekker sterk
[ Bericht 4% gewijzigd door Bartholomeus op 30-07-2005 15:15:45 ]
[b]Op
maandag 28 mei 2012 19:03 schreef
freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.