Over een paar weekjes is Svempa er ook bij in Zweden, dan zal ik nog een paar foto's van de binnenkant makenquote:
Sinds wanneer moeten showtrucks functioneel zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Die auto is leuk om mee te patsen ja, maar functioneel is ie niet
Das nog lak uit Sneek ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten showtrucks functioneel zijn?
[afbeelding]
Dat ding stond ergens op het Truckstarfestival.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
chaufferusklompen jaMaar ik ben benieuwd naar het hoe wat en waarom.
Oh wacht.. sommige dingen hebben geen functie maar zijn gewoon leuk?
Het konijnenhok? De Sevmpa XXXXXXXXL heb ik er zelf op de foto kunnen zeten inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat ding stond ergens op het Truckstarfestival.
Mij zegt het niet echt iets, maja ben niet zo gek op vrachtwagens als jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit boek kopen ja of nee?
http://hollandcircus.nl/boek/
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit boek kopen ja of nee?
http://hollandcircus.nl/boek/
De koel-/vriesmotor zal wel ergens op de vloer van de oplegger liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef Klonk het volgende:
viaduct/brug, kan niet missen.
trailer was te hoog voor de onderdoorgang![]()
je zat in de blauwe scaniaquote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet je toevallig waar die foto gemaakt is? Ik herken dat punt nl volgensmij..
Ik vind het niet uitzienquote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
De nieuwe DAF XF is vandaag gepresenteerd! Helemaal verstopt op de DAF site, maar ik heb het bericht met foto ook hier staan
Wat vinden julie er van? Ik vind het niet zo donderend veel verschil, op het Stralis dak na dan...
jezus, leeft die gast nog ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Truckstar lezers, hebben julie het verhaal gelezen over de Scania 4-serie zandwagen met neus, van Kremer?
Die is zn neus dus kwijt....
[afbeelding]
mack toch? van die dikke amerikaanse met veel chroom en toetersquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef groteglibber het volgende:
vorig weekend ben ik bij usa meeting kronenberg geweest. Echt dikke mack's daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |