Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
Er staan wel aardig wat gekrompen Scania's in dat topic op V8powerquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
---
dit is een bericht wat ik van het v8power forum () heb gekopieerd
Al geweest. en om de reden in je laatste regel genoemd, was het niet de laatste keerquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerd
Ja, met die koelopleggers, diakolos ofzoiets?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef vipergts het volgende:
Of op vrijdagmiddag, het is dan meestal erg druk je ziet dan genoeg staan. Dutch Quality Flower heeft 2 erg mooie auto´s rijden. Als je een scania zoekt arno klinkspoor rijdt een leuke 580. Er rijdt ook nog een griekse transpoteure rond met mooie blauwe scania´s en volvo´s
Die Demo-wagens moeten na elke dag onder handen genomen worden door monteursquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, er staan geen foutmelidngen op de boordcomputer!
Meteen aan de hartbewaking-laptop zodra ze weer binnen komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:29 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die Demo-wagens moeten na elke dag onder handen genomen worden door monteurs
Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerd
Ik weet wie je bedoelt.quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.
De meest bijzondere dingen hadden ze wel binnen gezet, maar met elk voertuig dat we zagen staan was wel iets raars mee aan de hand, bv. een trekker zonder uitlaten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog wel opvallende dingen gezien op de testbaan Virus?
deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de nieuwste geruchten mag geloven begeeft Volkswagen zich eindelijk serieus op het zware vrachtwagenpad
Ja klopt, in Zuid Amerika word de LT verkocht tot en met 44 ton.. ik dnek dat de nieuwe VW allen een opvolger is voor Zuid-Amerika.. kan me niet voorstellen dat ze die in europa willen verkopen want:quote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?
en er word al geraced met volkwagen trucks
[afbeelding]
kon dus eigenlijk niet uitblijven....
Tot vorig jaar 's-nachts, Landelijk Net en van 97 tot 99 heb ik daar Distributie gereden op de opleggerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef jochem8 het volgende:
Iemand die weleens bij DHL in Eindhoven komt?
Het VAG-gebouw zit ernaast, wel aan dezelfde weg dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
ik heb niet het laatste deel van het topic gelezen, maar die foto's van Virus zijn zeker uit Södertälje, of niet? maar aan de brug te zien was het meer op het VAG als op het scania terrein of vergis ik me dan?
Ja, maar alleen voor de Zuid-Amerikaanse markt. Word al een paar jaar niet meer in Europa verkocht, helaas. Als je nu een neus wilt, zul je zelf moeten gaan importeren. Of misschen dat Renault hun nieuwe neusmodel wel aan gata passen voor de Europese marktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vind die T-serie echt lelijk, met die steile voorruiten en die brede bekken zonder spatborden. Doe mij de Volvo NH maar
Blijft die nog wel in productie trouwens?
Die club van 4 cabines kwamen vroeger bij daf kompleet vanuit frankrijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden nog wat club van vier cabine's over volgesn mij
Das apart. Want ze werden door Magirus gebouwdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef area51 het volgende:
[..]
Die club van 4 cabines kwamen vroeger bij daf kompleet vanuit frankrijk
Niet meer dan 600 kmquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef Klonk het volgende:
ik moet morgenvroeg om 7 uur bij de Lidl lossen, bij de Lidl in Neckarsulm om precies te zijn, 800 kilometer voor een doosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |