Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ben je al in het Westland geweest. Als je op zaterdag morgen voor 1 uur op de bloemenveiling bent heb je grote kans dat je een van die roadtrains van Gebr Bayense ziet. Ze hebben er 2 geloof ik en elke zaterdag heb je er weer last van. Ze nemen nl nogal wat ruimte in met lossen. Maar het is zeker mooi spul om te zien. Voor de rest stat er op het terrein meestal wel wat leuks geparkeerd
Ik weet wie je bedoelt.quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik woon er zelfs. Aan de kleine achterweg heeft iemand nog een oude blauwe scania, wel leuk geluid. Hij heeft ook een camaro, waar ongeveer alle demping is weggehaald, en z'n broer heeft een charger. Die familie is niet echt zuinig, maar dat maakt niet uit.
De meest bijzondere dingen hadden ze wel binnen gezet, maar met elk voertuig dat we zagen staan was wel iets raars mee aan de hand, bv. een trekker zonder uitlaten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog wel opvallende dingen gezien op de testbaan Virus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |