abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30769467
Ik heb nog een op maart voor mij gemaakte papieren bus hier ergens liggen, al 2 jaar, moet hem nog steeds vouwen Een Londen dubbeldekker met het logo van mn site
pi_30769863
Het geitenhok is geen geitenhok meer!

Merk en type: DAF
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: hij kan nog rijden! En er word aan gewerkt!
pi_30770338
Ik vond het niet erg boeiend, maar misschien dat ik iemand er een plezier mee kan doen

pi_30772137
Je hebt mij een plezier gedaan
pi_30799872
Doe mij maar een 620

Oja, en Richard Hammond (Top Gear) was er ook voor de presentatie van de finale en tijdens het galadiner Aardige gozer, wel een klein mannetje

pi_30800011
Als ik de nieuwste geruchten mag geloven begeeft Volkswagen zich eindelijk serieus op het zware vrachtwagenpad
pi_30800390
En nog een paar tijdens de wedstrijd:

[ Bericht 14% gewijzigd door Virus.NL op 21-09-2005 19:56:17 ]
pi_30817832
Zeker tijdens de finale zat de snelheid er goed in

donderdag 22 september 2005 @ 12:09:17 #259
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30819706
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de nieuwste geruchten mag geloven begeeft Volkswagen zich eindelijk serieus op het zware vrachtwagenpad
deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?

en er word al geraced met volkwagen trucks

kon dus eigenlijk niet uitblijven....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30835749
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

deden ze toch al min of meer in zuid amerika ?

en er word al geraced met volkwagen trucks

[afbeelding]

kon dus eigenlijk niet uitblijven....
Ja klopt, in Zuid Amerika word de LT verkocht tot en met 44 ton.. ik dnek dat de nieuwe VW allen een opvolger is voor Zuid-Amerika.. kan me niet voorstellen dat ze die in europa willen verkopen want:
*geen dealernetwerk
*dikke vingers in de MAN en Scania pap
*spuuglelijk
*Europese ondernemers zijn erg merkentrouw. Er zijn er al zovel die hebben geprobeerd er tsusen te komen, en dat is nog niemand gelukt... Het heeft LIAZ/Skoda zelfs de kop gekost.
pi_30954387
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef jochem8 het volgende:
Iemand die weleens bij DHL in Eindhoven komt?
Tot vorig jaar 's-nachts, Landelijk Net en van 97 tot 99 heb ik daar Distributie gereden op de oplegger
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:01:31 #262
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_30981544
K stond zonet nog naast een mooie combinatie, Volvo FH.
Beetje brakke foto, maar had geen zin om de cabine uit te gaan omdat het regende.

Vrijdag trouwens ook de Longline van Eikelenboom gespot in Uden.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_30985390
ik heb niet het laatste deel van het topic gelezen, maar die foto's van Virus zijn zeker uit Södertälje, of niet? maar aan de brug te zien was het meer op het VAG als op het scania terrein of vergis ik me dan?
2825cc Single Turbo Beast
pi_31006488
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
ik heb niet het laatste deel van het topic gelezen, maar die foto's van Virus zijn zeker uit Södertälje, of niet? maar aan de brug te zien was het meer op het VAG als op het scania terrein of vergis ik me dan?
Het VAG-gebouw zit ernaast, wel aan dezelfde weg dus

[ Bericht 2% gewijzigd door Virus.NL op 28-09-2005 19:43:47 ]
pi_31006734
Scania is toch de importeur van VAG in Zweden?
pi_31038621
Afgeschoven lading, vandaag gezien in Oud-Beijerland.

pi_31065302

Merk en type: Liebherr
Eigenaar: Leon Schnap / Magic Fair Attractions
Datum: 24-09-2005
Bijzonderheden: zuurstokmast

Merk en type: Mercedes-Benz Vito

Merk en type: Scania T124L400
Bijzonderheden: oude truck van Van Bentum, Palfinger kraan
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:16:51 #268
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31065381
het logo staat er nog gewoon op
pi_31066095
Uitzending Transportwereld
Zondag, 19.30 RTL7

http://www.rtl.nl/automotor/rtltransportwereld/nieuws/

Belgisch succes in Internationale finale Young European Truck Driver 2005
Op 16 en 17 september jl. is onder grote belangstelling de internationale finale van de Young European Truck Driver competitie verreden. Na een zeer spannende strijd heeft de Belgische deelnemer Laurens D’Huyvetter de hoogste podiumplaats weten te bereiken. Als hoofdprijs krijgt Laurens een splinternieuwe Scania R-serie die hij naar eigen wens mag specificeren.

De internationale finale kende een aantal verschillende onderdelen die allen gerelateerd waren aan verkeersveiligheid en anticiperend rijden. Als eerste werden de deelnemers uitgenodigd in een afgesloten tent voor de proef ‘check before driving’. Hier stond een trekker-oplegger combinatie opgesteld waaraan opzettelijk een aantal gebreken waren aangebracht die de verkeersveiligheid in gevaar zouden kunnen brengen. Jeroen Schrooder die voor Nederland deelnam, scoorde goed op dit onderdeel en wist een groot aantal zaken te ontdekken, waaronder een ondeugdelijk vastzittende lading, een niet goed gezekerde koppelschotel, een los zittende wielbout en een defect remlicht. Voor de tweede proef gingen de deelnemers op pad met een Zweedse rij-examinator. Tijdens deze proef werden de deelnemers beoordeeld op hun anticiperende weggedrag en werd tevens het brandstofverbruik gemeten. Tot slot moesten de Young European Truck Drivers hun vaardigheden tonen op een zeer zware behendigheidsbaan. Op deze baan was het zaak om steeds goed vooruit te kijken. Er kon namelijk best goed een proef gereden worden, maar als er daarbij geen rekening werd gehouden met de proef die daar op volgde, kwam men onherroepelijk vast te zitten.

Jeroen Schrooder eindigde van de 27 finalisten uiteindelijk op de 15e plaats. De winnaar van 2003, Michele Sandri uit Italie, werd derde. De Slowaak Milan Jakúbek eindigde op de tweede plaats. Zoals gemeld werd de beste ‘Young European Truck Driver’ van 2005 de 28-jarige Belg, Laurens D’Huyvetter. Met meer dan 13.000 deelnemers door heel Europa is de Young European Truck Driver competitie één van de grootste evenementen op het gebied van verkeersveiligheid. In 2007 zal Scania de derde editie van de Young European Truck Driver competitie organiseren.
pi_31090080

Het komt ook niet meer goed met mij he?
pi_31096000
Morgen mackdag btw Weer veel foto's kopen, vberkopen en ruilen, boeken kopen, contacten opdoen en oh ja, macks, zwaar transport, berging oldtimers en kranen bekijken
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:48:58 #272
91300 pieter_pontiac
pi_31101772
Ik vind die T-serie echt lelijk, met die steile voorruiten en die brede bekken zonder spatborden. Doe mij de Volvo NH maar
Blijft die nog wel in productie trouwens?

[ Bericht 15% gewijzigd door pieter_pontiac op 02-10-2005 12:13:09 ]
Spatie is kapot.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:58:52 #273
91300 pieter_pontiac
pi_31109040
Wie heeft hier de afrit genomen?

Spatie is kapot.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:09:21 #274
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31109335

en ik zie zo 1,2,3 geen sporen in de berm
pi_31125747
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vind die T-serie echt lelijk, met die steile voorruiten en die brede bekken zonder spatborden. Doe mij de Volvo NH maar
Blijft die nog wel in productie trouwens?
Ja, maar alleen voor de Zuid-Amerikaanse markt. Word al een paar jaar niet meer in Europa verkocht, helaas. Als je nu een neus wilt, zul je zelf moeten gaan importeren. Of misschen dat Renault hun nieuwe neusmodel wel aan gata passen voor de Europese markt (Renault Sherpa)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')