Dan kun je ook net zo goed een robot achter het stuur zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:52 schreef Virus.NL het volgende:
http://www.truckstar.nl/hotnews.asp?ID=1128&catId=1
Er is nu ook een navigatiesysteem voor vrachtwagens op de markt. Vanaf september is Map&Guide van PTV-Ordis beschikbaar. Wat dit systeem geschikt maakt voor het wegvervoer, is dat het digitale kaartmateriaal voor deze markt is aangepast.
De hoogten en breedtes van bruggen staan nu ook in het systeem, voorheen was de afwezigheid hiervan reden voor veel vervoerders om nog geen navigatiesysteem aan te schaffen.
Ik wil een robot zien die de auto even bij de kutklantjes in de kutstraatjes door de kutbochtjes en in de kloteput zet, en voor de gein ook nog ff de troep uit de auto trekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kun je ook net zo goed een robot achter het stuur zetten
Ik heb ook niks tegen navigatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een robot zien die de auto even bij de kutklantjes in de kutstraatjes door de kutbochtjes en in de kloteput zet, en voor de gein ook nog ff de troep uit de auto trekt.
Niks mis met een goed, voor de markt aangepast, navigatiesysteem, ik zweer erbij. Je kunt je ogen op de weg houden, en je handen aan het stuur. Een schuine blik op je schermpje en je weet waar je heen moet, met 1 hand aan het stuur en 1 aan de pook. Scheelt een onwijze berg tijd en het is gewoon stukken veiliger.
Het zal mij alleen benieuwen hoe dat gaat werken in bijvoorbeeld dortmund, op de binnenring. Wij hebben een klantje op de großmarkt daar, en dan moeten we óf aan de ene kant onder een spoorbruggetje door van 3,7m waar je stiekem makkelijk onderdoor kan als je weet hoe, óf een enorm eind omrijden. Even naar de volgende afslag is er, dwars door de stad, namelijk net ff niet bij met 13.60m patat op wielen achter je aars
Ik les op een Scania R 340 automaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
De Stralis serie van iveco heeft een volautomaat, en dat vond ik toch niet heel vervelend hoor
Mijn rijschool gebruikte in sommige lesauto's een Actros met EPS.. Ik heb er niet 1 keer in mogen rijden..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor CE mag het wel, voor C niet.
Overigens heb ik dus inmiddels met de automaten van Daf, Volvo, Scania en Iveco gereden, en daarvan wint de Volvo bak het by the mile. Daf heeft een hele goede tweede, die van iveco is niet veel slechter, maar die van scania vind ik evengoed gewoon kut. Dat is geen volautomaat, dat is een semi-automaat. Fatsoenlijk koppelen kan het ding sowieso al niet, en als je stil gaat staan moet je 'm zelfs helpen. Waardeloos
t Koppelen bi het stoplicht vind ik niet zo erg, dan heb je nog wat te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
maar die van scania vind ik evengoed gewoon kut. Dat is geen volautomaat, dat is een semi-automaat. Fatsoenlijk koppelen kan het ding sowieso al niet, en als je stil gaat staan moet je 'm zelfs helpen. Waardeloos
Hoor je mij klagen? Ik had alleen liever een daf gehad, maar alle daf combi's zijn bezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:31 schreef Klonk het volgende:
onderaan beginnen, over een paar jaar sta jij bovenaan voor die topline
Die auto moet wel onwijs hard lopen trouwens, dus dat word nog uitkijken met mijn rechtervoetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik hoor je niet klagen, beetje foutje qua schrijven, was niet zo bedoeld.
maar je snapt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |