quote:Op maandag 27 juni 2005 01:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pokkeherrie inderdaad. Werk je in de horeca?
Truste en mogguhquote:Op maandag 27 juni 2005 01:44 schreef just me het volgende:
En weer thuis na een genoeglijk avondje eten met de (ex)trainer, (ex)verzorger, (ex)keeper en aanvoerder van Concordia.
Morgen weer vroeg op dus.. welterusten
Door de slager gemaakte runderkroket en wat runderbitterballetjes.quote:
Gefeliciteerd Just(ei)leider!quote:Op maandag 27 juni 2005 01:50 schreef just me het volgende:
Ik ben zelf ook 'n (ex)leider van 1 en nu huidige leider van 2
Joh...pas de 4e keer dat ie langs komt.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm
Dames toch![]()
![]()
geen geldquote:
Bluezzekind en ik ook niequote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezzekind en ik ook nie
Ik las de update van lennykravitz in MUZ. en ik baal ervan dat ik niet geweest ben
Juistquote:
Ik speciaal de vorige hools teruglezen om te zien of dat inderdaad het geval is, is er nog niets aan de hand!quote:
Daar had ik al geeneens zin meer inquote:Op maandag 27 juni 2005 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik speciaal de vorige hools teruglezen om te zien of dat inderdaad het geval is, is er nog niets aan de hand!
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen!!![]()
Zo ik kan echt niet wakker worden...
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
koffie graag
Lekkerquote:
Prutserquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro meldt dat de mascotte er nog steeds niet is
Het is wel een luilak hoor!quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
het kind is nog luier dan een Pamperquote:
* SCH hoeft Medy even niet te zien en werkt thuis vandaag.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef appelsientje het volgende:
Zeg SCH ga jij zo ook naar Studio 1 ?
Mevr. van der Laan komt daar op bezoek namelijk..
Ja dat was wel gezellig geweest jaquote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel jammer, hadden we handje in handje kunnen zitten![]()
Dat was al gezegd kopieermachinequote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt wel op de aankomende vader
Houden zo tot 29 juniquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
De lieve schat had het juist zooooooooooooooo naar zijn zin bij Studio Sport, hoorde ik hem onlangs nog zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd welke andere programma's Humberto Tan bij Talpa mag gaan presenteren...
vast iets met mode
echt waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
dat betekent dat ie elders een contract heeft getekend.
Dat ken ikquote:Op maandag 27 juni 2005 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen vandaag boeken inleverenmaar ik mis een deel van de boeken
ik duik de kast nog even goed in.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Kijk eens in de cd-romspeler ....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Hij gaat bij Talpa een zaterdagavond programma met voetbal doen en zondagavond een weekoverzicht van de sport samen met Jack Spijkerman.
En fungeren als deskundige bij het Boulevrad-achtige NSE (nieuws, sport en entertainment) programma.
Bron: Humberto zelf vanmorgen bij Evers staat op !
uuuuhhhh...denk sportquote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?
Ik denk dat ik heb bij mijn vorige stage bedrijf achter heb gelaten....quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Bjoro het volgende:
In het kader van de intergratie kiesen Wim-Lex en Max voor een makkelijke naam als zus van Amalia
nl: AmAli B
Dan moeten we misschien rustig aan gaan doenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Bjoro wat doe je, deze Hools moet ie wel komen hoor.
O ja, die begonnen al vroeg dit jaar...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:53 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine heeft zich verslapen voor de eerste training van Roda...
Hehe, Stevens/Atteveld/Hesp zullen daar wel streng in zijn. Eindelijk weer 's wat anders dan die Vloetquote:Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
O ja, die begonnen al vroeg dit jaar...
Heb je nou een boete gehad van de trainer![]()
Misschien dat ik daar zo naar toe ga, toch in de buurtquote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hehe, Stevens/Atteveld/Hesp zullen daar wel streng in zijn. Eindelijk weer 's wat anders dan die Vloet
HFC Haarlem is ook begonnen vandaag.
Het scheelt dat het toch al niet zo hard gaat....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan moeten we misschien rustig aan gaan doen![]()
Ja, het is rustig vanochtendquote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het scheelt dat het toch al niet zo hard gaat....![]()
denken ze dat ze intertoto spelen ofzoquote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
HFC Haarlem is ook begonnen vandaag.
Is dat wel de moeite waard?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar zo naar toe ga, toch in de buurt
waar woon je dan Tolkie ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voetbal is ALTIJD de moeite waard, hoe laag het niveau ook is
Daar kan over getwist wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
anders houden we die van Wimlex achter de handquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Bjoro wat doe je, deze Hools moet ie wel komen hoor.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
quote:
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheenquote:
Is alles nog rustig?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheen
Wederom heb ik er alle vertrouwen inquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beetje veel zenuwachtig. Irritant.
Niet, vrees ikquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijgen we je rustig Clau, je gaat toch een half uur knallen vanmiddag?
nou...je zou een half uur hje adem moeten inhoudenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
en vertel hoe was t? wat gezien? wat was leuk? etc. etc.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, Rockin' Park was geslaagd
nog geen Bjorokind?
Bluezz je krijgt nog kusjes van Lenny
13.30 uur.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaan
Hoe laat moet je eigelijk?
Heb je alles goed doorgenomen ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
13.30 uur.
Het gaat niet alleen over de scriptie, men gaat ook iets over de actualiteit van het vakgebied vragen. Maar goed, daar moet ik me ook maar ff uitlullen dan
Jewel, mijn scriptie weet ik wel, dat heb ik zelf gedaan natuurlijk en kan ik wel toelichten/verantwoorden. De actualiteit, tja, geen idee wat ze zoal vragen, dus dat zie ik wel.quote:
Wat was de waarde van de auto voor de aanrijding?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm 'slechts' 6000 Euro schade aan m'n auto door die aanrijding van vrijdag. Valt me eigenlijk nog wel mee ook...
Ik zag de foto's, allejezus zeg...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm 'slechts' 6000 Euro schade aan m'n auto door die aanrijding van vrijdag. Valt me eigenlijk nog wel mee ook...
+/- 22.500quote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat was de waarde van de auto voor de aanrijding?
Ik heb erg veel geluk gehad dat die vrachtwagen zo langzaam reed, anders was de schade groter geweest en waren er airbags afgegaan, en met de auto's van tegenwoordig vol airbags (ik heb er geloof ik 8) schiet je schadebedrag dan heel snel de hoogte in.quote:
Ooo dat valt nog meequote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef Dos37 het volgende:
5 euro boete maar mijn boeken zijn weg
Ja dat komt omdat het boeken waren van Windows 2000 server en school overgaat op windows 2003 serverquote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo dat valt nog mee
ik moet steeds bellen ......
jij zou ook gaan toch?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vertel hoe was t? wat gezien? wat was leuk? etc. etc.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat overmnorgen gebeuren Bjoro .... de 29e .. let op mijn woorden
zat je daar tussen?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
heb mijn keepershandschoenen al uit de kast gehaaldquote:Op maandag 27 juni 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En Bjoro, ben je al klaar voor de verlengingen?
En oefen je alvast op de pingels?
Heb gister "bijna" een ongeluk gehad. Zelf geen schade, tegenpartij wel: spiegel kapot en wat lakschade. Ik wordt waarschijnlijk aansprakelijk gesteldquote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Wel klemvast he !quote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb mijn keepershandschoenen al uit de kast gehaald
beetje, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand verstand van elektriciteit?
Auto stond gewoon geparkeerd, vrachtwagen met kraan die langsreed had een steunpoot niet goed bevestigd, deze was dus wat uitgeschoven…quote:
Roept u maar (of mail even naar m’n werk e-mail adres)quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
wat is de "uitdaging" ??quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
had graag willen gaan maar het geld ontbrak me.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij zou ook gaan toch?
Ja was leuk, nieuwe en bekende dingen gezien, niet echt uitspringers, al was R.E.M. wel een goede afsluiter. verder waren Racoon, Feeder, The Departure, Admiral freebee (halfuurtje), Interpol en Gabriel Rios ook leuk (laatste kende ik al van PP) Keane had ik na een half uurtje wel gezien.
Minpuntje was dat het geluid van de grote podia ook bij de tent en het Revu podium te horen was.
Verder waren wc's, drank en eten prima geregeld.
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
nog steeds geen nieuws van het babyfront !
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op maandag 27 juni 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
Je liegt, het was gisteren breaking news bij de NOSquote:Op maandag 27 juni 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
"SMS BABY naar 1004 om op de hoogte te blijven van Bjoro's baby- nieuws"quote:Op maandag 27 juni 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
ik 1500,- dat was ook vrijwel total-lossquote:Op maandag 27 juni 2005 12:24 schreef MaxPower het volgende:
Heb ook wel eens 6000,- schade gereden, die was toen wel total-loss
smst heeftquote:Op maandag 27 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"SMS BABY naar 1004 om op de hoogte te blijven van Bjoro's baby- nieuws"
wat kost t?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd prachtige locatie het Goffertpark, en we zien vanzelf wel of het een jaarlijks festival wordt.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had graag willen gaan maar het geld ontbrak me.
klinkt goed en de Goffert is dan ook een mooie lokatie
geen webcam ?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kan k nog afdingen?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
70ct per ontvangen sms + kosten provider
Nou is mijn beltegoed opquote:
Iets ontgaat me hierquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Naccie het volgende:
Haha die muts: "laat me verdomme ff uitpraten"
En die Rayman: "u bent van d66, is hier een referendum over geweest?"![]()
Mooie opmerking van Rayman jaquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Naccie het volgende:
Haha die muts: "laat me verdomme ff uitpraten"
En die Rayman: "u bent van d66, is hier een referendum over geweest?"![]()
hangt af van het bandjes aanbod, dit jaar kreeg Mojo veel bands aangeboden dus kon een extra festival makkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd prachtige locatie het Goffertpark, en we zien vanzelf wel of het een jaarlijks festival wordt.
Dirk Jan Derksen?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef DarkShine het volgende:
Dirk-Jan-Derksen had vandaag zijn eerste training bij Roda, zo'n overgang van amateurs naar een sub-topper is toch altijd even wennen.
Wij hebben onze 3de keeper naar de amateurs gestuurd en kregen Derksen (die bankzitter word) terug ervoor. Zo'n speler is altijd leuk voor de breedte.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Naccie het volgende:
[..]
Dirk Jan Derksen?
Jullie willen echt europa niet in he![]()
Lijkt me dat Roda wel een betere speler voor de breedte kan halen, kan aan mij liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hebben onze 3de keeper naar de amateurs gestuurd en kregen Derksen (die bankzitter word) terug ervoor. Zo'n speler is altijd leuk voor de breedte.
Van jullie heb ik ook geen al te hoge pet op ondanks alle aankopen. Denk dat van Hooydonk nog wel 's een grote flop kan worden, zoals Mols in Utrecht...
Iets beters is zeker te krijgen, maar dit is voor Derksen als zowel Roda een win-win situatie. Derksen kan zijn carriere mooi afsluiten (zijn eigen woorden) en Roda stuurt een speler die bij ons op de tribune zou zitten (Guido Budziak) naar Sittard toe.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Naccie het volgende:
[..]
Lijkt me dat Roda wel een betere speler voor de breedte kan halen, kan aan mij liggen.
Over pi-air, allemaal gespeculeer. We'll see. En we hebben ze niet gekocht he, tranfervrij. (de zeeuw is er niet geloof dat de rest tranfervrij was iig)
dubbele koffie?quote:
Komt ie dan he:quote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dubbel kan ik best wel gebruiken ja.
nee man, dubbele espressoquote:
Met of zonder citroentje er in?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
Mag ik een ice-tea??
quote:
Ik dank u. Goeiemorgen.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef Bjoro het volgende:
klaar zet voor Tong, zo zwart als Kenneth Vermeer !
Nieuwe electra-goepen (laten) aanleggen?quote:
Dat is idd een uitdagingquote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben aan het verhuizen maar kreeg de decoupeerzaag alleen op halve kracht (!!) aan de gang. De lampen geven bij een bepaald aantal stopcontacten maar een flauw licht. Vanochtend was er iemand in huis voor de badkamer en die mat eea even door: op sommige plekken gen voltage, op andere 127v en de rest gewoon volop.
Roept u maar...
*ice tea neerzet voor Lionheaadquote:
hoe oud is je huis DD?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben aan het verhuizen maar kreeg de decoupeerzaag alleen op halve kracht (!!) aan de gang. De lampen geven bij een bepaald aantal stopcontacten maar een flauw licht. Vanochtend was er iemand in huis voor de badkamer en die mat eea even door: op sommige plekken gen voltage, op andere 127v en de rest gewoon volop.
Roept u maar...
zwerver opzoeken!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mag ik ook bier? O, en ik wil voor vanavond van iemand een fiets lenen ....
kun je dat nog een keertje doen als er bv een finale van Idols/Big Brother is ?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef tong80 het volgende:
Ik dank u. Goeiemorgen.
Wat me nu toch overkomt, mocht de oude GSM lenen van m'n ma, druk één keer op een knopje en heel Nederland kan niet meer SMSen. Vertellen jullie niks door ?
Alsof ik nog weet wat ik precies deed.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je dat nog een keertje doen als er bv een finale van Idols/Big Brother is ?
Ze zijn opzoek naar de poemaquote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
jeee k schrik me rot dr denkderen net ff 2 van die appachies over het dak hier, als de piloot zn voet uit de cockpit had laten hangen had hij volgens mij de schoorsteen eraf geschopt zo laag
jammerquote:
quote:Zuid-Korea: Ji-Sung Park opent eigen straat
Ji-Sung Park is een held in Zuid-Korea en dan vooral in zijn geboorteplaats. Seoul heeft de nieuwbakken speler van Manchester United geëerd met een straat die de naam Park Ji-sung Road draagt.
Park opende zijn straat zelf en had het in afwachting van zijn werkvergunning in Engeland alvast over Man United. 'Als ik zo knap zou zijn als Beckham, zou ik misschien net zo beroemd kunnen worden. Maar ik denk dat het níét onmogelijk is net zo'n goede speler te worden als hij.'
De 24-jarige aanvallende middenvelder verhuisde onlangs van PSV naar ManU. Afgelopen seizoen had Park een groot aandeel in het nationale en internationale succes van de Eindhovenaren. Bij United zou hij buiten zijn bijdrage op het veld een mooi uithangbord zijn in Azië, waar Beckham ongekend populair is.
daar dacht ik ook al aan daar zitten ze ook met 127vquote:Op maandag 27 juni 2005 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
DD...je zit toch niet op de Nederlandse Antillen??
Dat is dus rond 1980??quote:Op maandag 27 juni 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Huis is 25 jaar oud. Vorige week nog niks aan de hand.
is zoiets eenvoudig op te lossen?
vergeet je duikbril nietquote:Op maandag 27 juni 2005 15:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is dus rond 1980??
Is dus nog ruim na de omzetting van 127 naar 220 volt in 1965.....
vreemd verhaal dit.....ik duik er nog iets verder in...![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoo mama bjoro, poept u maar, op de naam na is er weer een banner gereed
Hehe, vanaf vanmorgen wachten is idd een stuk ergerquote:Op maandag 27 juni 2005 15:20 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb er vooralsnog geen slecht gevoel over! Wel spannend hoor, tot 18.00 uur wachten. Maar ja, die mensen die vanochtend om 9.00 uur moesten moeten nog veeeel langer wachten dus ik moet niet zeuren
tjee...weer iets om me zenuwachtig om te maken !!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoo mama bjoro, poept u maar, op de naam na is er weer een banner gereed
maximaal 5 lettersquote:Op maandag 27 juni 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Waag het overigens niet een lange naam te verzinnen
erg nieuwsgierig is...... hoopt op HBC logootje erinquote:Op maandag 27 juni 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is erg gunstig
Als iemand ergens webspace vrijheeft roept u maar
Baby's hechten zich toch aan het 1e dat ze zienquote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
Je kan die weeen toch gewoon opwekken door haar beelden van het afgelopen Ajax-seizoen te laten zien?
waar meet jij die 127V ??quote:
Bjoro zelf geen webspace heeft?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is erg gunstig
Als iemand ergens webspace vrijheeft roept u maar
ze is voor psvquote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
Je kan die weeen toch gewoon opwekken door haar beelden van het afgelopen Ajax-seizoen te laten zien?
okquote:Op maandag 27 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is voor psv
@tolk....geen webspace heeft !
Ikzelf was er niet bij, maar volgens mij was het het stopcontact. En nee, ik zit niet op de Antillen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waar meet jij die 127V ??
bij lampen of op het stopcontact ??
dus PSV hoort ook in de Bannerquote:Op maandag 27 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is voor psv
@tolk....geen webspace heeft !
Is ie ontsnapt?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van van PersieHij is weer (even?) vrij man.
da's nieuws voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van van PersieHij is weer (even?) vrij man.
dat dacht ik niet !!quote:
volgende keer een betere openingszin verzinnen tongquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Tong in de bochtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Netjesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Die banner van Mateja is inderdaad al erg genoeg
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Uzelf?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!
Adoptie is ook een optiequote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
zo makkelijk heb k t er anders niet meequote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...
Goeie banner trouwens!
En nu weer zielig doen, het is ook niet niks nee.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
Wat is een wisselschakeling?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je op de lichtpunten die zwak branden een wisselschakeling ?
(voor de kenners onder ons: ik denk nu aan een Franse wisselschakeling)
Inderdaad, dat zou eens tijd worden...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
n00b: 2 schakelaars - 1lampquote:Op maandag 27 juni 2005 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is een wisselschakeling?![]()
En let wel: afgelopen week deed alles het nog gewoon...
En wisselschakeling is een schakeling met meerdere schakelaars (wissel en kruis)quote:Op maandag 27 juni 2005 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is een wisselschakeling?![]()
En let wel: afgelopen week deed alles het nog gewoon...
Die is nog niet bij de uitgang gearriveerdquote:Op maandag 27 juni 2005 16:00 schreef JaWi het volgende:
Uitgewerkt, zo maar eens even een biertje happen op het strand denk ik.
Hoe is het met onze aankomende mascotte?
Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...quote:
welke?quote:
skyradio toch niequote:
en nu moet ik echt na gaan denken.....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...
wel mooi...alleen warum der Adler ?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Vrees niet: ik stop al bij een kroonsteentje. Thanks for the help!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en nu moet ik echt na gaan denken.....![]()
1 tip: ga er niet zelf aan liggen kloten....
ik zet der een piraatje opquote:
Ik zat eens op de HBC site van het eerste van jullie te koekeloeren, en daar las ik een stukje over jouquote:
Een heel grappig nummer over star trekquote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
Radio 538 doet het niet op mijn radio, hij springt namelijk vanzelf verder als hij op 538 komt.
Armin van Buuren met Jan Vaynequote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is het nieuwe Sensation anthem eigenlijk?
van de muppets?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een heel grappig nummer over star trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |