quote:Op maandag 27 juni 2005 01:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pokkeherrie inderdaad. Werk je in de horeca?
Truste en mogguhquote:Op maandag 27 juni 2005 01:44 schreef just me het volgende:
En weer thuis na een genoeglijk avondje eten met de (ex)trainer, (ex)verzorger, (ex)keeper en aanvoerder van Concordia.
Morgen weer vroeg op dus.. welterusten
Door de slager gemaakte runderkroket en wat runderbitterballetjes.quote:
Gefeliciteerd Just(ei)leider!quote:Op maandag 27 juni 2005 01:50 schreef just me het volgende:
Ik ben zelf ook 'n (ex)leider van 1 en nu huidige leider van 2
Joh...pas de 4e keer dat ie langs komt.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm
Dames toch![]()
![]()
geen geldquote:
Bluezzekind en ik ook niequote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezzekind en ik ook nie
Ik las de update van lennykravitz in MUZ. en ik baal ervan dat ik niet geweest ben
Juistquote:
Ik speciaal de vorige hools teruglezen om te zien of dat inderdaad het geval is, is er nog niets aan de hand!quote:
Daar had ik al geeneens zin meer inquote:Op maandag 27 juni 2005 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik speciaal de vorige hools teruglezen om te zien of dat inderdaad het geval is, is er nog niets aan de hand!
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen!!![]()
Zo ik kan echt niet wakker worden...
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
koffie graag
Lekkerquote:
Prutserquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro meldt dat de mascotte er nog steeds niet is
Het is wel een luilak hoor!quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
het kind is nog luier dan een Pamperquote:
* SCH hoeft Medy even niet te zien en werkt thuis vandaag.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef appelsientje het volgende:
Zeg SCH ga jij zo ook naar Studio 1 ?
Mevr. van der Laan komt daar op bezoek namelijk..
Ja dat was wel gezellig geweest jaquote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel jammer, hadden we handje in handje kunnen zitten![]()
Dat was al gezegd kopieermachinequote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt wel op de aankomende vader
Houden zo tot 29 juniquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
De lieve schat had het juist zooooooooooooooo naar zijn zin bij Studio Sport, hoorde ik hem onlangs nog zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd welke andere programma's Humberto Tan bij Talpa mag gaan presenteren...
vast iets met mode
echt waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
dat betekent dat ie elders een contract heeft getekend.
Dat ken ikquote:Op maandag 27 juni 2005 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen vandaag boeken inleverenmaar ik mis een deel van de boeken
ik duik de kast nog even goed in.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Kijk eens in de cd-romspeler ....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Hij gaat bij Talpa een zaterdagavond programma met voetbal doen en zondagavond een weekoverzicht van de sport samen met Jack Spijkerman.
En fungeren als deskundige bij het Boulevrad-achtige NSE (nieuws, sport en entertainment) programma.
Bron: Humberto zelf vanmorgen bij Evers staat op !
uuuuhhhh...denk sportquote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?
Ik denk dat ik heb bij mijn vorige stage bedrijf achter heb gelaten....quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Bjoro het volgende:
In het kader van de intergratie kiesen Wim-Lex en Max voor een makkelijke naam als zus van Amalia
nl: AmAli B
Dan moeten we misschien rustig aan gaan doenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Bjoro wat doe je, deze Hools moet ie wel komen hoor.
O ja, die begonnen al vroeg dit jaar...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:53 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine heeft zich verslapen voor de eerste training van Roda...
Hehe, Stevens/Atteveld/Hesp zullen daar wel streng in zijn. Eindelijk weer 's wat anders dan die Vloetquote:Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
O ja, die begonnen al vroeg dit jaar...
Heb je nou een boete gehad van de trainer![]()
Misschien dat ik daar zo naar toe ga, toch in de buurtquote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hehe, Stevens/Atteveld/Hesp zullen daar wel streng in zijn. Eindelijk weer 's wat anders dan die Vloet
HFC Haarlem is ook begonnen vandaag.
Het scheelt dat het toch al niet zo hard gaat....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan moeten we misschien rustig aan gaan doen![]()
Ja, het is rustig vanochtendquote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het scheelt dat het toch al niet zo hard gaat....![]()
denken ze dat ze intertoto spelen ofzoquote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
HFC Haarlem is ook begonnen vandaag.
Is dat wel de moeite waard?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar zo naar toe ga, toch in de buurt
waar woon je dan Tolkie ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voetbal is ALTIJD de moeite waard, hoe laag het niveau ook is
Daar kan over getwist wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
anders houden we die van Wimlex achter de handquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Bjoro wat doe je, deze Hools moet ie wel komen hoor.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |