waar woon je dan Tolkie ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voetbal is ALTIJD de moeite waard, hoe laag het niveau ook is
Daar kan over getwist wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
anders houden we die van Wimlex achter de handquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Bjoro wat doe je, deze Hools moet ie wel komen hoor.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
quote:
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheenquote:
Is alles nog rustig?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheen
Wederom heb ik er alle vertrouwen inquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beetje veel zenuwachtig. Irritant.
Niet, vrees ikquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijgen we je rustig Clau, je gaat toch een half uur knallen vanmiddag?
nou...je zou een half uur hje adem moeten inhoudenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
en vertel hoe was t? wat gezien? wat was leuk? etc. etc.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, Rockin' Park was geslaagd
nog geen Bjorokind?
Bluezz je krijgt nog kusjes van Lenny
13.30 uur.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaan
Hoe laat moet je eigelijk?
Heb je alles goed doorgenomen ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
13.30 uur.
Het gaat niet alleen over de scriptie, men gaat ook iets over de actualiteit van het vakgebied vragen. Maar goed, daar moet ik me ook maar ff uitlullen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |