quote:
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheenquote:
Is alles nog rustig?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach hoeft niet joh......mijn vriendin slaat zich er wel doorheen
Wederom heb ik er alle vertrouwen inquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beetje veel zenuwachtig. Irritant.
Niet, vrees ikquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijgen we je rustig Clau, je gaat toch een half uur knallen vanmiddag?
nou...je zou een half uur hje adem moeten inhoudenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet, vrees ik![]()
En het is gewoon stom, ik bedoel, ik moet me eigenlijk niet zo druk maken. Een half uur. Wat is nou een half uur.
en vertel hoe was t? wat gezien? wat was leuk? etc. etc.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, Rockin' Park was geslaagd
nog geen Bjorokind?
Bluezz je krijgt nog kusjes van Lenny
13.30 uur.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
gewoon nu je gedachten ergens anders op zetten, en zometeen lekker onstpannen heen gaan
Hoe laat moet je eigelijk?
Heb je alles goed doorgenomen ?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
13.30 uur.
Het gaat niet alleen over de scriptie, men gaat ook iets over de actualiteit van het vakgebied vragen. Maar goed, daar moet ik me ook maar ff uitlullen dan
Jewel, mijn scriptie weet ik wel, dat heb ik zelf gedaan natuurlijk en kan ik wel toelichten/verantwoorden. De actualiteit, tja, geen idee wat ze zoal vragen, dus dat zie ik wel.quote:
Wat was de waarde van de auto voor de aanrijding?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm 'slechts' 6000 Euro schade aan m'n auto door die aanrijding van vrijdag. Valt me eigenlijk nog wel mee ook...
Ik zag de foto's, allejezus zeg...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm 'slechts' 6000 Euro schade aan m'n auto door die aanrijding van vrijdag. Valt me eigenlijk nog wel mee ook...
+/- 22.500quote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat was de waarde van de auto voor de aanrijding?
Ik heb erg veel geluk gehad dat die vrachtwagen zo langzaam reed, anders was de schade groter geweest en waren er airbags afgegaan, en met de auto's van tegenwoordig vol airbags (ik heb er geloof ik 8) schiet je schadebedrag dan heel snel de hoogte in.quote:
Ooo dat valt nog meequote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef Dos37 het volgende:
5 euro boete maar mijn boeken zijn weg
Ja dat komt omdat het boeken waren van Windows 2000 server en school overgaat op windows 2003 serverquote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo dat valt nog mee
ik moet steeds bellen ......
jij zou ook gaan toch?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vertel hoe was t? wat gezien? wat was leuk? etc. etc.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat overmnorgen gebeuren Bjoro .... de 29e .. let op mijn woorden
zat je daar tussen?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
heb mijn keepershandschoenen al uit de kast gehaaldquote:Op maandag 27 juni 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En Bjoro, ben je al klaar voor de verlengingen?
En oefen je alvast op de pingels?
Heb gister "bijna" een ongeluk gehad. Zelf geen schade, tegenpartij wel: spiegel kapot en wat lakschade. Ik wordt waarschijnlijk aansprakelijk gesteldquote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Wel klemvast he !quote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb mijn keepershandschoenen al uit de kast gehaald
beetje, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand verstand van elektriciteit?
Auto stond gewoon geparkeerd, vrachtwagen met kraan die langsreed had een steunpoot niet goed bevestigd, deze was dus wat uitgeschoven…quote:
Roept u maar (of mail even naar m’n werk e-mail adres)quote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand verstand van elektriciteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |