Dat was al gezegd kopieermachinequote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt wel op de aankomende vader
Houden zo tot 29 juniquote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro meldt dat de mascotte er nog steeds niet is
De lieve schat had het juist zooooooooooooooo naar zijn zin bij Studio Sport, hoorde ik hem onlangs nog zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd welke andere programma's Humberto Tan bij Talpa mag gaan presenteren...
vast iets met mode
echt waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
dat betekent dat ie elders een contract heeft getekend.
Dat ken ikquote:Op maandag 27 juni 2005 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen vandaag boeken inleverenmaar ik mis een deel van de boeken
ik duik de kast nog even goed in.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Kijk eens in de cd-romspeler ....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik heb mijn boeken ingeleverd... zat er een CD-rom niet bij
en die kan ik dus nergens meer vinden
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Hij gaat bij Talpa een zaterdagavond programma met voetbal doen en zondagavond een weekoverzicht van de sport samen met Jack Spijkerman.
En fungeren als deskundige bij het Boulevrad-achtige NSE (nieuws, sport en entertainment) programma.
Bron: Humberto zelf vanmorgen bij Evers staat op !
uuuuhhhh...denk sportquote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Maar als deskundige van wat precies gaat Humberto optreden?
Ik denk dat ik heb bij mijn vorige stage bedrijf achter heb gelaten....quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Bjoro het volgende:
In het kader van de intergratie kiesen Wim-Lex en Max voor een makkelijke naam als zus van Amalia
nl: AmAli B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |