Iets ontgaat me hierquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Naccie het volgende:
Haha die muts: "laat me verdomme ff uitpraten"
En die Rayman: "u bent van d66, is hier een referendum over geweest?"![]()
Mooie opmerking van Rayman jaquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Naccie het volgende:
Haha die muts: "laat me verdomme ff uitpraten"
En die Rayman: "u bent van d66, is hier een referendum over geweest?"![]()
hangt af van het bandjes aanbod, dit jaar kreeg Mojo veel bands aangeboden dus kon een extra festival makkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd prachtige locatie het Goffertpark, en we zien vanzelf wel of het een jaarlijks festival wordt.
Dirk Jan Derksen?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef DarkShine het volgende:
Dirk-Jan-Derksen had vandaag zijn eerste training bij Roda, zo'n overgang van amateurs naar een sub-topper is toch altijd even wennen.
Wij hebben onze 3de keeper naar de amateurs gestuurd en kregen Derksen (die bankzitter word) terug ervoor. Zo'n speler is altijd leuk voor de breedte.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Naccie het volgende:
[..]
Dirk Jan Derksen?
Jullie willen echt europa niet in he![]()
Lijkt me dat Roda wel een betere speler voor de breedte kan halen, kan aan mij liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hebben onze 3de keeper naar de amateurs gestuurd en kregen Derksen (die bankzitter word) terug ervoor. Zo'n speler is altijd leuk voor de breedte.
Van jullie heb ik ook geen al te hoge pet op ondanks alle aankopen. Denk dat van Hooydonk nog wel 's een grote flop kan worden, zoals Mols in Utrecht...
Iets beters is zeker te krijgen, maar dit is voor Derksen als zowel Roda een win-win situatie. Derksen kan zijn carriere mooi afsluiten (zijn eigen woorden) en Roda stuurt een speler die bij ons op de tribune zou zitten (Guido Budziak) naar Sittard toe.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Naccie het volgende:
[..]
Lijkt me dat Roda wel een betere speler voor de breedte kan halen, kan aan mij liggen.
Over pi-air, allemaal gespeculeer. We'll see. En we hebben ze niet gekocht he, tranfervrij. (de zeeuw is er niet geloof dat de rest tranfervrij was iig)
dubbele koffie?quote:
Komt ie dan he:quote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dubbel kan ik best wel gebruiken ja.
nee man, dubbele espressoquote:
Met of zonder citroentje er in?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
Mag ik een ice-tea??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |