dat dacht ik niet !!quote:
volgende keer een betere openingszin verzinnen tongquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Tong in de bochtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Netjesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Die banner van Mateja is inderdaad al erg genoeg
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Uzelf?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!
Adoptie is ook een optiequote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
zo makkelijk heb k t er anders niet meequote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...
Goeie banner trouwens!
En nu weer zielig doen, het is ook niet niks nee.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
Wat is een wisselschakeling?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je op de lichtpunten die zwak branden een wisselschakeling ?
(voor de kenners onder ons: ik denk nu aan een Franse wisselschakeling)
Inderdaad, dat zou eens tijd worden...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
n00b: 2 schakelaars - 1lampquote:Op maandag 27 juni 2005 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is een wisselschakeling?![]()
En let wel: afgelopen week deed alles het nog gewoon...
En wisselschakeling is een schakeling met meerdere schakelaars (wissel en kruis)quote:Op maandag 27 juni 2005 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is een wisselschakeling?![]()
En let wel: afgelopen week deed alles het nog gewoon...
Die is nog niet bij de uitgang gearriveerdquote:Op maandag 27 juni 2005 16:00 schreef JaWi het volgende:
Uitgewerkt, zo maar eens even een biertje happen op het strand denk ik.
Hoe is het met onze aankomende mascotte?
Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...quote:
welke?quote:
skyradio toch niequote:
en nu moet ik echt na gaan denken.....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...
wel mooi...alleen warum der Adler ?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Vrees niet: ik stop al bij een kroonsteentje. Thanks for the help!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en nu moet ik echt na gaan denken.....![]()
1 tip: ga er niet zelf aan liggen kloten....
ik zet der een piraatje opquote:
Ik zat eens op de HBC site van het eerste van jullie te koekeloeren, en daar las ik een stukje over jouquote:
Een heel grappig nummer over star trekquote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
Radio 538 doet het niet op mijn radio, hij springt namelijk vanzelf verder als hij op 538 komt.
Armin van Buuren met Jan Vaynequote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is het nieuwe Sensation anthem eigenlijk?
van de muppets?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een heel grappig nummer over star trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |