Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...quote:
welke?quote:
skyradio toch niequote:
en nu moet ik echt na gaan denken.....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, het is een wisselschakeling. Maar de vreemde stroomtoevoer is op meerdere stopcontacten...
wel mooi...alleen warum der Adler ?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Vrees niet: ik stop al bij een kroonsteentje. Thanks for the help!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en nu moet ik echt na gaan denken.....![]()
1 tip: ga er niet zelf aan liggen kloten....
ik zet der een piraatje opquote:
Ik zat eens op de HBC site van het eerste van jullie te koekeloeren, en daar las ik een stukje over jouquote:
Een heel grappig nummer over star trekquote:Op maandag 27 juni 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
Radio 538 doet het niet op mijn radio, hij springt namelijk vanzelf verder als hij op 538 komt.
Armin van Buuren met Jan Vaynequote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is het nieuwe Sensation anthem eigenlijk?
van de muppets?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een heel grappig nummer over star trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |