Bjoro zelf geen webspace heeft?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is erg gunstig
Als iemand ergens webspace vrijheeft roept u maar
ze is voor psvquote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
Je kan die weeen toch gewoon opwekken door haar beelden van het afgelopen Ajax-seizoen te laten zien?
okquote:Op maandag 27 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is voor psv
@tolk....geen webspace heeft !
Ikzelf was er niet bij, maar volgens mij was het het stopcontact. En nee, ik zit niet op de Antillen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waar meet jij die 127V ??
bij lampen of op het stopcontact ??
dus PSV hoort ook in de Bannerquote:Op maandag 27 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is voor psv
@tolk....geen webspace heeft !
Is ie ontsnapt?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van van PersieHij is weer (even?) vrij man.
da's nieuws voor mijquote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van van PersieHij is weer (even?) vrij man.
dat dacht ik niet !!quote:
volgende keer een betere openingszin verzinnen tongquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Tong in de bochtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Sta ik in de rij bij de Albert Hein, gaat er een meisje SMSen. Ik zeg 'Dat kan niet hoor alles ligt plat.' 'Nee hoor meneer ik zit niet op KPN.' Wist ik veel, ik dacht dat iedereen op KPN zat. Zal me nog eens ergens mee bemoeien.
Netjesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Die banner van Mateja is inderdaad al erg genoeg
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat ik zo maar vond hier
[afbeelding]
Uzelf?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt tijd dat er weer eens een PSVer vader wordt, zijn er nog vrijwilligers die zich melden?
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je schuift de verantwoordelijkheid maar weer richting iemand anders, doe zelf een iets Eend!
Adoptie is ook een optiequote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar mn opblaaspop wil maar niet zwanger worden
zo makkelijk heb k t er anders niet meequote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook weer zo'n makkelijk antwoord...
Goeie banner trouwens!
En nu weer zielig doen, het is ook niet niks nee.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo makkelijk heb k t er anders niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |