abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:09:44 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28148582
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.

Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.

Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.

Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:12:22 #2
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_28148671
ach zolang ze aan de lijn zitten....
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!

beetje laag dit hoor
alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:13:32 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_28148705
Honden zijn lekker
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:14:00 #4
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28148719
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!

beetje laag dit hoor
Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooi
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:14:38 #5
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_28148739
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
Idd honden zijn okee

En je moet je niet zo druk maken met dit mooie weer
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_28148750
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
...en m'n partner is bang voor honden...
Hoe oud is die "partner" van jou?
quote:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen....
Dude..
pi_28148768
quote:

Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
!
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:18:04 #8
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28148844
Honden zijn lief!! Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Vind je maar ontzettend laf dat je met zand en stenen gaat gooien naar die beesten, dat maakt je niet veel beter dan die annies. Trek dan gewoon je bek open tegen die Annies.
Het zijn niet de honden maar die Annies die die beesten moeten opvoeden!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_28148869
quote:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.

Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.

Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.

Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
Zeikerd.
pi_28148876
Het was het juiste ding om te doen. Honden zijn dom en hebben soms even een corrigerend moment nodig.

Kutbeesten
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28148895
ja joh, ga lekker spullen gooien naar beesten
dierenbul
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:19:47 #12
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_28148901
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef dvdk het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooi
ach had grote bek gehad tegen die wijfen, die kunnen er wat aan doen dat die honden daar lopen. denkje nou echt dat die honden kijken "Heeeey daar ligt dvdk, laten we die is lastig gaan vallen".

maar ach als jij er blij van wordt op deze manier he
alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
pi_28148904
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zeikerd.
Dit heet de klaagbaak weetjewel
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28148909
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Blokhut het volgende:
Het was het juiste ding om te doen. Honden zijn dom en hebben soms even een corrigerend moment nodig.

Kutbeesten
Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..
pi_28148918
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Dit heet de klaagbaak weetjewel
Goh.
pi_28148923
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Jett het volgende:
ja joh, ga lekker spullen gooien naar beesten
dierenbul
Ksssstt
pi_28148947
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..
Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?
pi_28148959
honden horen niet op het strand, hetzelfde voor paarden (of je zou ze moeten toelaten buiten de "spitsuren")
pi_28148985
Volgens mij moet ik topics van dvdk ook maar gewoon gaan negeren...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_28149007
Je bent me er eentje
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:23:04 #21
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149020
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Chiwakka het volgende:
honden horen niet op het strand, hetzelfde voor paarden (of je zou ze moeten toelaten buiten de "spitsuren")
precies, zijn de kids lekker in't zand aan't graven.....graven ze een verrassing op die door een hond 10 minuten eerder is begraven....
pi_28149027
honden stinken, helemaal als ze net hebben gezwommen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:23:33 #23
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28149040
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?
Hij vond honden namelijk ook erg lekker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:26:29 #24
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_28149126
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?
Hij vond honden namelijk ook erg lekker.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_28149203
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?
Een corrigerende handeling door de baas houdt natuurlijk niet in dat je met stenen naar ze gaat gooien, maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.
  Moderator woensdag 22 juni 2005 @ 23:30:04 #26
42184 crew  DaMart
pi_28149253
Welk strand was dat? Als het Zandvoort was waren ze mogelijk nog in overtreding ook!
quote:
Honden
Van 15 april tot 1 oktober mogen tussen 09.00 uur en 19.00 uur op het hele strand geen honden komen. Tussen 19.00 uur en 09.00 uur mogen honden wel op het strand komen. Ze moeten dan wel zijn aangelijnd
pi_28149276
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.
Dat doet me deugd. Hippie.
pi_28149288
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
underground forever baby
pi_28149307
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Honden zijn lief!! Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Vind je maar ontzettend laf dat je met zand en stenen gaat gooien naar die beesten, dat maakt je niet veel beter dan die annies. Trek dan gewoon je bek open tegen die Annies.
Het zijn niet de honden maar die Annies die die beesten moeten opvoeden!
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28149321
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Laton het volgende:
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
Handgranaatje vermomd als gehaktbal een idee?
pi_28149324
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand

Volgende keer gewoon de eigenaresse even aanspreken, doet ze moeilijk dan heb je pas recht van spreken.
Nou ben je gewoon een kneusje dat alleen op een forum zijn onvrede durft te spreiden ipv een stoere man
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28149381
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?

Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  Moderator woensdag 22 juni 2005 @ 23:35:31 #33
42184 crew  DaMart
pi_28149455
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Mute_Me het volgende:
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
pi_28149481
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?

Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
Ik vind dat honden sowieso aangelijnd moeten zijn. Ik ben al meerdere malen gebeten door die kutbeesten, en dat kwam aeigenlijk altijd door de baas/bazin.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:36:25 #35
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149489
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
pi_28149535
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ach...miss losloop denkt waarschijnlijk totaal niet na over haar omgeving. Dat mensen nare ervaringen hebben met honden of dat haar honden voor nare ervaringen kunnen zorgen zal wel totaal langs haar heen gaan.
pi_28149539
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

En ook graag nog eens aan de lijn gvd; anders komen ze enthousiast kwijlend en met modderpoten springend je kleding naar de maan helpen..
underground forever baby
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:37:37 #38
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28149545
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef wonko het volgende:

[..]

Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Dat doettie anders nooit !!!!
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimd zo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
pi_28149560
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:

[..]

Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
pi_28149594
euh, de fout ligt toch bij de mensen die dat afval laten liggen op het strand?
je had naar hun met zand moeten gooien voor het vervuilen van het strand..
pi_28149603
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

Dat doettie anders nooit !!!!
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimd zo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
pi_28149615
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:

[..]

In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.
En je moet ZEKER niet met stenen op honden gaan gooien, triest mannetje dat je er rondloopt!
Echt, wat een held
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:40:08 #43
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149625
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef wonko het volgende:

[..]

Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...
pi_28149704
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:

[..]

En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Gewoon doorlopen.
pi_28149708
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:

[..]

Je had naar die wouten toe moeten gaan!
"Meneer de agent, die honden lopen hier zomaar over het strand en mijn "partner" en ik vinden dat helemaal niet leuheuuuk! "

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_28149719
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:

[..]

Oh ja...dat is veel belangrijker.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:43:06 #47
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28149720
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:

[..]

dat doettie nooit!
pi_28149752

Yummeh!
pi_28149755
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:43 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

dat doettie anders nooit!
pi_28149773
quote:

[..]

dat doettie nooit!
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:45:35 #51
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28149775
quote:

[..]

dat doettie nooit!
precies, honden zijn wolven en dat zijn roofdieren, wat hebben die op een strand te zoeken waar allemaal argeloze mensen proberen van hun vrije tijd te genieten?

Wellicht heb ik mijzelf en mijn vriendin van een gewisse dood weten te redden doormiddel van het gooien van zand en stenen, waardoor de wolven werden afgeschrikt.

EDIT: en het feit dat ze aan't vreten waren van die etensresten betekende dat ze honger hadden, dat is nog gevaarlijker
pi_28149780
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef Vaatdoek het volgende:

[..]

In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.
En je moet ZEKER niet met stenen op honden gaan gooien, triest mannetje dat je er rondloopt!
Echt, wat een held
Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..
underground forever baby
pi_28149828
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef Laton het volgende:

[..]

Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..
"sorry dacht dat het wilde honden waren"
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:48:31 #55
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28149856
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:

[..]

Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!
pi_28149864
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:47 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

"sorry dacht dat het wilde honden waren"
"Dat doe ik anders nooit... "
underground forever baby
pi_28150054
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!
Dat doe ik...ik heb geen huisdieren en ik laat ze helemaal niet loslopen.
pi_28150629
pi_28150718
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
underground forever baby
pi_28150757
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:21 schreef Laton het volgende:

[..]

wilde ff aan iedereen in dit topic laten weten dat ik ga slapen.
pi_28150797
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
Daar stond eerst een verwijzing naar patty's topic
pi_28150825
Met honden naar stenen gooien is kei vet !
pi_28150835
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

spuit elf..
underground forever baby
pi_28150867
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

klopt
pi_28150906
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:26 schreef Laton het volgende:

[..]

spuit elf..
Ga jij es ff je kankergezwel voeden
pi_28150927
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Heb je al weer honger dan?
underground forever baby
pi_28150934
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

BAN
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:31:31 #68
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28150947
Als je iets van zand of stenen naar mijn hond had gegooid dan had je een ros gekregen!
Die honden lopen over het strand en zien iets te eten, logisch dat ze er naar toe gaan.
Geef dus die mensen die het hebben laten liggen de schuld. Als die honden daar zijn, zijn ze waarschijnlijk in dat eten geïnteresseerd en hebben ze niet zo snel oog voor jullie. Dan kun je hun baasjes altijd nog roepen en anders kan je gewoon tegen ze schreeuwen, dan gaan ze ook wel weg.
Kneus!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28151049
En toen kwamen ze dichterbij, en toen ging ik met zand gooien!

Ik post om het posten.
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:39:52 #70
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28151098
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:31 schreef Tique het volgende:
Als je iets van zand of stenen naar mijn hond had gegooid dan had je een ros gekregen!
En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van was
pi_28151276
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:

[..]

Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.

Ik post om het posten.
pi_28151318
Alsof die honden het leuk vinden dat al die dikke mensen op het strand liggen, ze kunnen niet eens lange stukken rennen
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:55:53 #73
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28151326
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:39 schreef dvdk het volgende:

[..]

En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van was
Morgen om 4 uur op het schoolplein !!
pi_28151335
dvdk? doe ons een lol en post alleen nog maar in SEX, daar ben je wel leuk namelijk
pi_28151353
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:51 schreef Furious het volgende:

[..]

Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.

En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
underground forever baby
pi_28151436
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:

[..]

En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoed

pfff, mensen die denken dat het strand hun eigendom is
pi_28151587
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:

[..]

Helemaal mis.
Ik post om het posten.
pi_28151646
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:18 schreef Furious het volgende:

[..]

Helemaal mis.
Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.
underground forever baby
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:30:21 #79
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28151695
Honden...
kutbeesten...
blijf eens binnen in je mand/hok/huis.
en dat eeuwige geblaf altijd... ophoeren ermee.

en dan hou ik het heel netjes.

period.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_28153887
Ze moesten mensen verbieden die stenen gooien naar honden.
Als je dat bij de mijne zou doen, zou ik je een poosje onder water houden.

WIj ruimen natuurlijk wel alles op van de hond.
Maar ruimen de mensen zonder hond wel alles op?
Lege blikjes, chipszakken e.d.

Kinderen zijn trouwens ook behoorlijk irri.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_28154633
Kijk maar uit; binnenkort gooi je stenen naar een hond die het niet pikt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28154866
Honden op het strand zijn goor. Dat ze lekker met die mormels in de duinen blijven ofzo ipv ze rond te lopen/zeiken/schijten op het strand..
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:01:14 #83
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28155104
Bwahahahaha.

Met zand en stenen gooien.

Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
Ik ga naar huis.
pi_28155385
Kutbeesten idd, honden

Alleen is stenen gooien misschien wel een beetje......
pi_28155532
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:24 schreef Laton het volgende:

[..]

Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.
Ik post om het posten.
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:07:43 #86
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28156691
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
dvdk? doe ons een lol en post alleen nog maar in SEX, daar ben je wel leuk namelijk
pi_28156736
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.

Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
dan was zijn vriendin waarschijnljik jalours geworden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28157446
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.

Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals is
pi_28157480
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.
Ik post om het posten.
pi_28157520
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef Furious het volgende:

[..]

Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.
De poster denkt er zelf niet zo over, maar probeerde de reactie van topicstarter te voorspellen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28157596
Lig ik lekker te zonnen, komt er zo'n 'natte-net-uit-het-water' hond over je kleren, handdoek en eten lopen, hij pakt zelfs nog een koekje uit de verpakking. Vraag ik het baasje netjes haar hond bij haar te houden, na 4 keer vragen zet ze dat vieze beest eindelijk vast.

Neem je hond niet mee naar het strand, gedver
'Koop een taart en vier het'
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:50:43 #92
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_28157892
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:05 schreef Troeta het volgende:

[..]

Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoed

pfff, mensen die denken dat het strand hun eigendom is
m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steeds iemand anders wil niet met jouw hond geconfronteerd worden en dat is zijn/haar goed recht, hou het beest lekker voor jezelf, niet loslopend, maar aan de lijn en op een grasveldje waar mensen er geen last van hebben.
ik heb een enorme hekel aan honden, maar ook aan hun bazen die alsie tegen je aan staat te kwijlen zeggen 'oh hij doet niks hoor!' hoezo hij doet niks? dat mormel zit toch aan me?
honden
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:52:15 #93
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_28157935
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef de_Druif het volgende:
Lig ik lekker te zonnen, komt er zo'n 'natte-net-uit-het-water' hond over je kleren, handdoek en eten lopen, hij pakt zelfs nog een koekje uit de verpakking. Vraag ik het baasje netjes haar hond bij haar te houden, na 4 keer vragen zet ze dat vieze beest eindelijk vast.

Neem je hond niet mee naar het strand, gedver
was hier vorige zomer ook zo, ik heel beleefd aan die man vragen offie dat beest terug wilde roepen.. stuurt ie het kreng op me af om me te bijten ofzo
een slecht opgevoede hond met een nog slechter opgevoede baas
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:53:20 #94
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28157959
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:
Zijn kwijl is niet giftig hoor.

Denk ik. Althans, niet erg. Je mag de proef op de som nemen.

En wat voor sufkut is er nu bang voor honden. .
Ik ga naar huis.
pi_28158097
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:50 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steeds iemand anders wil niet met jouw hond geconfronteerd worden en dat is zijn/haar goed recht, hou het beest lekker voor jezelf, niet loslopend, maar aan de lijn en op een grasveldje waar mensen er geen last van hebben.
ik heb een enorme hekel aan honden, maar ook aan hun bazen die alsie tegen je aan staat te kwijlen zeggen 'oh hij doet niks hoor!' hoezo hij doet niks? dat mormel zit toch aan me?
honden
Honden mogen ook niet op het strand in het hoogseizoen

In Scheveningen niet in iedergeval.
Ik post om het posten.
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:02:32 #96
904 L-X
The Lover X
pi_28158221
TS spoort niet helemaal volgens mij.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_28158671
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:53 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zijn kwijl is niet giftig hoor.

Denk ik. Althans, niet erg. Je mag de proef op de som nemen.

En wat voor sufkut is er nu bang voor honden. .
Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekent
pi_28158708
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekent
Of een user minder
Ik post om het posten.
pi_28159370
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:16 schreef Furious het volgende:

[..]

Of een user minder
je moet natuurlijk niet met een hond ruzie gaan krijgen als je niks bij hebt om 'm te kunnen meppen

edit: maar dat ze gewoon met die beesten wegblijven van het strand of grasvelden in een park...
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:47:06 #100
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28159580
met dit in het achterhoofd:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=545751&c=10&rss

zeg ik: In de auto laten als je naar het strand gaat.
pi_28161467
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef NiTiN het volgende:
met dit in het achterhoofd:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=545751&c=10&rss

zeg ik: In de auto laten als je naar het strand gaat.
kun je gesmolten hond wel uit de bekleding krijgen?
pi_28161587
Die lucht van dode hond zal denk ik wel even blijven hangen ja. misschien beter om een kluisje op het strand te huren en 'm daarin te proppen
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:25:09 #103
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28162701
ik buig voor deze slimme en goede suggesties.

vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o

gesmolten hond
pi_28162838
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:

vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o

gesmolten hond
Eerst door een blender halen en daarna in een potje in dat kluisje
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:33:09 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28162927
belachelijk
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 23 juni 2005 @ 14:40:10 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_28163155
Honden op het strand vind ik gewoon vies, je weet nooit of ze ergens gaan zitten schijten of piesen. En ik ben ook nog bang voor ze: en die eigenaren dan roepen "hij doet niets hoor", nee dat zal wel weer.

En als je dan perse zo nodig je hond mee moet nemen: houd hem dan aan de lijn en laat hem niet los rondlopen en mensen lastig vallen die er niet van gediend zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:40:57 #107
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_28163180
En wat waren het voor honden?
Klein zeker he?! Mietje!!!!

Ik had je weleens zand willen zien gooien naar mijn hond!
De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!

Als je bang bent voor honden moet je maar in therapie...overal lopen honden!
Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"

Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!
Ik had toch zo gehoopt dat die beesten je ballen eraf hadden gebeten...

Kinderachtige aanstellerd! Ga voortaan in je tuin liggen of zo!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_28163236
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
quote:
Geslacht: Vrouw
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:43:05 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163252
quote:

De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!

Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"

Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!

goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:43:56 #110
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28163274
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

en ?

Ik heb nog niet zo lang geleden mijzelf ook verdedigd en die man had toch mooi een blauw oog en ik geen kleerscheur.
Sir Winston Churchill
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:44:58 #111
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28163315
overigens vind ik het niet netjes om je dieren mee te nemen naar zonplaatsen.
Sir Winston Churchill
pi_28163363
Heel handig... ipv de eigenaar aan te spreken een beetje zand en stenen gooien...

Als zo'n hond je "aanval" had beloond door je geslachtsdeel eraf te bijten, gaf ik 'm groot gelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28163366
Jij hebt het wel over annies, maar als jezelf met stenen naar honden begint te gooien, ben je volgens mij zelf de grote Sjonny.

Als je dit geintje bij mijn hond geflikt had, had ik je er allang een paar op je mik gegeven. Je kan zoiets ook normaal uitpraten.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:47:26 #114
66519 Hilje23
pi_28163390
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.
Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:08 #115
66519 Hilje23
pi_28163408
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
overigens vind ik het niet netjes om je dieren mee te nemen naar zonplaatsen.
Ik ook niet...die van mij gaat echt niet meer naar het strand of zo..
Vind ie verschrikkelijk...dus dat scheelt weer.
Maar dat paniekerige gezeur over bang voor honden...tssss
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:44 #116
66519 Hilje23
pi_28163431
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

pi_28163472
Ik snap de angst voor honden ook nooit zo... Ja, ze kunnen bijten, maar ze zullen niet bijten als je ze met rust laat. Reden dat veel bijtincidenten met honden als Golden Retrievers gebeuren, is niet zozeer omdat het valse honden zijn, maar omdat ouders hun kinderen niet leren om met hun kleine tengels van die hond te blijven en/of het eerst aan de eigenaar te vragen of er geaaid mag worden. Komt bij dat kinderen nogal eng zijn voor honden, want ze zijn druk en maken 'n boel herrie.

En mensen die uit angst rare dingen gaan doen als naar zo'n hond slaan of schoppen, omdat 'ie niet voor zo'n schijtlijster opzij gaat, of zelfs dingen gooien om de hond weg te jagen, komen echt in aanmerking voor een darwin-award.
Zo debiel doen, maar wel volhouden dat het beest vals is...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:10 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163514
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap de angst voor honden ook nooit zo... Ja, ze kunnen bijten, maar ze zullen niet bijten als je ze met rust laat. Reden dat veel bijtincidenten met honden als Golden Retrievers gebeuren, is niet zozeer omdat het valse honden zijn, maar omdat ouders hun kinderen niet leren om met hun kleine tengels van die hond te blijven en/of het eerst aan de eigenaar te vragen of er geaaid mag worden. Komt bij dat kinderen nogal eng zijn voor honden, want ze zijn druk en maken 'n boel herrie.
de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:15 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163517
quote:

Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:51:46 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28163531
Gewoon je hond thuis laten als je naar 't strand gaat, waarom zou een ander last van dat beest moeten hebben
Ik vind 't asociaal om vreemde mensen dat beest op te dringen. Als je hem persè mee wilt nemen houd hem dan gewoon bij je. Jij wilt het gezelschap van die hond, een ander is er miss. helemaal niet blij mee en waarom zou dat ook moeten ? En wat is er zo beschamend aan om bang voor honden te zijn ? Je schaamt je als honden bezitter toch óók niet om het feit dat er mensen bang voor honden zijn ?
Vind je dit een rare uitspraak van mij ? Denk er dan maar eens over na dat angst voor honden meestal een goede reden heeft. Namelijk ervaring met een of meerdere valse honden en hun * fijne * bazen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:52:15 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163550
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
pi_28163553
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?
pi_28163561
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.

En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:53:46 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163587
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.

En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
zoals ik al zei spreek ik uit eigen doos. niks uitlokkerig gedrag en de lastigste was een herder.
pi_28163610
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurd is dat die hond het nodig vond om je te bijten.

(je zal ook niet de eerste zijn die na debiel gedrag iets als "ik deed helemaal niets" stug volhoudt...)
pi_28163620
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?
Als een klein kind naar mij toe komt rennen met een ijsje om mij een hand of iets dergelijks te geven en mijn handdoek onder het zand gooit, ga ik dat kind toch ook niet met stenen bekogelen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:26 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163660
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurt is dat die hond het nodig vond om je te bijten.
ja zoals een keer in een restaurant in frankrijk. dan moest je over de binnenplaats naar een toilet toe. ik loop niets vermoedend daar overheen en ineens had ik een hond in mijn reet hangen. helegaar dat beest niet gezien. dus ik zal wel heel goed weten wat ik heb gedaan want de heilige hond kan nooit iets fout doen. rot toch op.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:30 #128
66519 Hilje23
pi_28163662
quote:

[..]

En hondenbezitters zijn niet hygienisch?
Mijn hond komt niet uit zichzelf bij mensen...dus dat scheelt weer
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:56:33 #129
904 L-X
The Lover X
pi_28163667
quote:

[..]

Je lijkt wel een chick men.
an hour to like someone,
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:57:52 #130
78780 deedeetee
pi_28163706
quote:

[..]

Daar hoort een hond tegen te kunnen als je hem los laat lopen. Anders moet hem aan de lijn houden.
quote:
Hoezo anticiperen ? Als zo'n beest de tuin uit komt rennen als ik langs loop en mij aan valt ,zit die hond fout niet ik. Ik hoor niks te hoeven doen, dat beest hoort de tuin niet uit te kunnen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:11 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163733
quote:

[..]

Wat een bullshit.

Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.

Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.

Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:26 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28163741
en ik vind zeker dat mensen hun eigen troep móeten opruimen! achterlijke asocialen.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:01:26 #133
78780 deedeetee
pi_28163784
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:05:16 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28163895
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen
Inderdaad.

Dus een sociaal baasje zal zijn hond niet op het strand los laten lopen als het er vergeven is van de mensen, of zelfs niet eens naar het strand meenemen. En dus kun je concluderen dat het in het geval van TS om een asociaal baasje met dito hond ging. En dus is die angst voor dat beest zo gek nog niet. En dus mag je er alles aan doen om zo'n hond weg te krijgen.
pi_28163920
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.

Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
Ik ben geen baasje... Ik ben posbode (part-time).

Ben honderden verschillende honden op hun eigen terrein tegengekomen en er is al-met-al in zes jaar tijd één keer wat gebeurd... Met een héél klein schoothondje die het niet kon waarderen dat ik ondanks het geblaf een stapje dichter bij z'n/d'r baasje kwam (angst), want die hing toen in m'n broek... En toen 'ie door kreeg dat dat weinig indruk maakte, was er ook niets meer aan de hand.
pi_28163977
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:56 schreef L-X het volgende:

[..]

Je lijkt wel een chick men.
"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:09:07 #137
904 L-X
The Lover X
pi_28163997
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."
an hour to like someone,
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:12:00 #138
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164072
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Hypocriet? Zeker. Zijn honden niets anders dan een schijtfabriek op 4 poten? Zeker weten. Zou je mensen moeten verplichten om honden aangestoken dynamiet te apporteren? Zeker weten! Zijn boxers cool? Hell yeah .
pi_28164128
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:15:01 #140
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164153
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:13 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
Nooit last van gehad, we lieten hem nooit in de keuken. En zodra er etenswaar in de woonkamer stond moest ie in z'n mand liggen.
En als je denkt dat dat zielig is bedenk wel dat hij kon ravotten in een tuin van een hectare...
pi_28164220
quote:

Hou je gemak eens en loop zelf eens door de stront die je mede-hondenbezitters laten liggen..
pi_28164257
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:

gesmolten hond
Vaak zijn er ook wel fiets-kluisjes in de buurt Kun je nog meer honden in kwijt ook en dat is goedkoper
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:20:52 #143
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164319
Top vijf achterlijke honderbezitter opmerkingen:

Ja wat? Dat hoeft toch geen drol van mijn hond in jouw tuin te zijn?

Dat doet ie anders nooit

Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar

Mijn hond begrijpt mij

Een hond is de beste vriend die je maar kunt hebben

sterf met je achterlijke cliché opmerkingen!
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:22:50 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164377
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:

Dat doet ie anders nooit

Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar

Mijn hond begrijpt mij

pi_28164396
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:24:37 #146
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28164430
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
Ik denk dat ze hun voorouders gewoon respecteren...
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:24:41 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164434
quote:
oh nou, met deze wetenschap schaf ik mezelf ook een poepproducerend wapen aan...
pi_28164440
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
pi_28164464
quote:

Dat doet ie anders nooit

Mijn hond begrijpt mij

Vergeet ook niet: Blaffende honden bijten niet hoor! Nee inderdaad, maar tussen blaffen en bijten zit een fractie van een seconde. Rotbeesten.
pi_28164477
quote:

Dat doet ie anders nooit

Mijn hond begrijpt mij

hehehe vooral die laaste twee zijn
pi_28164489
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef dark_humanity774 het volgende:
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
Hoe kan je jezelf nou in huis nemen
pi_28164490
quote:

Gooi geen stenen naar die honden , Als die vieze stink turk vriendin van jou honden alleen als maaltijd ziet en er verder bang voor is moeten jullie maar moven!! Dierenbeul
pi_28164505
quote:
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.
pi_28164528
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.
Is ook zo, was ik even vergeten. Sorry.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:28:19 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164535
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Gooi geen stenen naar die honden , Als die vieze stink turk vriendin van jou honden alleen als maaltijd ziet en er verder bang voor is moeten jullie maar moven!! Dierenbeul
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:28:48 #156
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28164547
TS is een trieste mongool. .

Zand en stenen gooien -> Uber-mietjes gedrag... Ben je 11 ? .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_28164577
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.
Als mensen met honden voor jou zitten en iemand gaat stenen gooien omdat dat turkse wijf er bang van is?, dan zal ik geen enkel respect voor de desbetreffende persoon op kunnen brengen idd
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:30:13 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28164598
Mijn ouders hadden vroeger ook een hond, een Mechelse herder geloof ik. Dat beest had altijd samen met m'n moeder op de boerderij gewoond in the middle of nowhere, terwijl m'n vader de hele dag op pad was. Dat beest zworf jarenlang dag en nacht door de polder, en was zo sterk als een beer geworden. Als je een stoeptegel naar hem gooide, ving hij die in z'n bek op.

Anyway, toen ik werd geboren zijn ze naar een rijtjeshuis verhuisd. En toen begonnen de problemen. Weliswaar luisterde de hond goed naar de baas en was lief voor mij en m'n zusje. Maar postbodes en andere mensen die niets op het 'erf' te zoeken hadden, viel hij gewoon zonder pardon aan. Hij is zelfs een keer dwars door de ruit van de deur gesprongen om de postbode te grazen te nemen.

Uiteindelijk is het beest vergiftigd en afgemaakt. Door de postbode, denkt m'n moeder. Magoed, da's imo eigen schuld. Die hond hoorde daar niet, en was een gevaar voor z'n omgeving.

Wat ik hiermee wil zeggen (buiten dat m'n ouders ook van die halve Tokkies zijn ), is dat een baas niet altijd goed in kan schatten of een hond wel of geen gevaar is voor z'n omgeving. Dat hij goed naar jou luistert en lief is voor jouw kinderen, zegt nog helemaal niks over hoe de hond reageert op onverwachte, stressvolle situaties. En wat voor ons heel normaal kan zijn, kan dat voor een hond niet zijn. Zoals de onverwachtse aanwezigheid van de kinderen van een ander.

Het gaat dan ook best vaak mis. Al is het alleen maar dat zo'n hond zeer agressief doet tegen een klein kind, dat daar voor het leven een angst voor honden aan over houdt. In de ogen van de baas misschien allemaal niet zo dramatisch, maar diezelfde baas schreeuwt wel moord en brand als mensen angstig of anderszins minder prettig op zijn/haar hond reageren.

Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
pi_28164623
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Ondergrond het volgende:
TS is een trieste mongool. .

Zand en stenen gooien -> Uber-mietjes gedrag... Ben je 11 ? .
Het is dvdk ook he.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:33:17 #160
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28164675
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:31 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Het is dvdk ook he.
Ik ken(de) hem nog niet .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_28164747
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

Ik ken(de) hem nog niet .
Ik ben ook bang voor turken, ga ik dan stenen naar dat stinkende wijf van hem gooien
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:37:02 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164767
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik ben ook bang voor turken, ga ik dan stenen naar dat stinkende wijf van hem gooien
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?
pi_28164784
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hij was er toch zelf één?
pi_28164849
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?
pi_28164861
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Hij was er toch zelf één?
Waaruit maak je dat op?
pi_28164870
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Waaruit maak je dat op?
aan je auto.
pi_28164894
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

aan je auto.
Mensen die Hyundai rijden zijn turk?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:42:09 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164919
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?
ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .
pi_28164931
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!
pi_28164949
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Mensen die Hyundai rijden zijn turk?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:43:30 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28164955
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?
pi_28164992
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?
Aangezien dat niet normaal is en in Turkije wellicht wel?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:46:33 #173
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28165034
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.

Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
pi_28165072
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.

Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de auto
pi_28165075
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor honden
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:48:38 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28165097
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de auto
raampjes dicht en geen water
pi_28165127
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

auto wel strategisch in de zon zetten he.
pi_28165136
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Samen met de desbetreffende turk
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:51:36 #179
66519 Hilje23
pi_28165177
gaaap
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:52:03 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28165191
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Samen met de desbetreffende turk
samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.
pi_28165213
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.
Dierenhater
pi_28165226
Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. Wie heeft er nou last van een hondje dat aangelijnd op het strand ligt te slapen? Toevallig renden deze 2 honden naar een plek waar ze wat zagen liggen, wat achter gelaten werd door een aantal varkens.

Nou snap ik best dat turken vette trauma's aan die beesten kunnen hebben, maar waarom moet een Nederlander bang zijn voor een hond?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:54:37 #183
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28165267
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor honden
En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.

Mochten we die bak van je ooit nog eens tegenkomen, dat weten we nu wat ons te doen staat .
pi_28165302
Nederlanders moeten altijd wat te zeiken hebben, daarom denk ik dat ts ook een nederlander is. of een hele goede geïntregeerde turk.
pi_28165314
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.

Mochten we die bak van je ooit nog eens tegenkomen, dat weten we nu wat ons te doen staat .
Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komen
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:56:51 #186
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28165338
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komen
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ook .
pi_28165358
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Fijn.
pi_28165389
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggen
pi_28165433
Lemmeb jij bent een buitenlander, dus jou nemen we sowieso niet meer serieus.
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:01:36 #190
904 L-X
The Lover X
pi_28165479
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
an hour to like someone,
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:11:59 #191
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28165760
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:

Blonde autochtone kaaskop bedoel je. Of heet dat tegenwoordig in de Randstad 'een buitenlander'?
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:13:05 #192
904 L-X
The Lover X
pi_28165791
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Blonde autochtone kaaskop bedoel je. Of heet dat tegenwoordig in de Randstad 'een buitenlander'?
an hour to like someone,
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:14:48 #193
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28165840
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggen
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
pi_28165966
Dieren .
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:28:38 #195
78780 deedeetee
pi_28166219
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:

Het gaat dan ook best vaak mis. Al is het alleen maar dat zo'n hond zeer agressief doet tegen een klein kind, dat daar voor het leven een angst voor honden aan over houdt. In de ogen van de baas misschien allemaal niet zo dramatisch, maar diezelfde baas schreeuwt wel moord en brand als mensen angstig of anderszins minder prettig op zijn/haar hond reageren.
Duw je een bullmastiff ofzo van je af omdat ie tegen je opspringt brult de baas * heee blijf met je poten van mijn hond af, als je aan mijn hond komt kom je aan mij !!! *
quote:
Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
pi_28166226
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn auto
pi_28166238
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
underground forever baby
pi_28166294
wel foto's plaatsen na afloop he
pi_28166312
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:

[..]

En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
Dit is normaal in mijn eigen land
pi_28166345
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Dit is normaal in mijn eigen land
Vinden ze je auto zo lelijk dan?
pi_28166376
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Vinden ze je auto zo lelijk dan?
Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vet
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:35:51 #202
904 L-X
The Lover X
pi_28166415
quote:
Grow up, get over it.
an hour to like someone,
pi_28166438
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vet
dude, het is een excel...
pi_28166454
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

dude, het is een excel...
Wat voor auto heb jij dan? als we andermans auto gaan afkraken?
pi_28166485
is het relevant waar ik in rij? trouwens je wou toch een nieuwe kopen?
pi_28166519
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef dark_humanity774 het volgende:
is het relevant waar ik in rij? trouwens je wou toch een nieuwe kopen?
Zeker relevant, dus zeg eens? en over 2 jaar wou ik me een nieuwe kopen ja

Commentaar op iemands auto hebben, terwijl je zelf niet zegt wat voor auto je hebt
pi_28166545
commodore '78
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:40:14 #208
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28166554
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:

[..]

pi_28166589
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
commodore '78
I rest my case
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:42:32 #210
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28166624
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn auto
En vervolgens zeker met zand smijten en stenen gooien, en je hond op me af sturen
pi_28166630
over 2 ging je eennieuwe kopen? komt dan de nieuwe excel uit?
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:43:04 #212
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28166647
met de TS eens,
honden
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28166658
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef dark_humanity774 het volgende:
over 2 ging je eennieuwe kopen? komt dan de nieuwe excel uit?
koop jij eerst maar een auto voordat je commentaar hebt, nerd
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:44:33 #214
904 L-X
The Lover X
pi_28166681
Vraag me af waar de TS uithangt.
an hour to like someone,
pi_28166696
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

koop jij eerst maar een auto voordat je commentaar hebt, nerd
kk n00b ga eerst maar die diarree van je auto poetsen voordat je hem op gratisaftehalen.nl zet.
pi_28166715
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

kk n00b ga eerst maar die diarree van je auto poetsen voordat je hem op gratisaftehalen.nl zet.
zegt de man zonder auto
pi_28166745
zegt de man met een hyundai excel
pi_28166778
liever geen auto dan eentje waar iedereen steeds op schijt.
pi_28166787
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
zegt de man met een hyundai excel
Geen auto en commentaar hebben, kansloos
pi_28166798
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
liever geen auto dan eentje waar iedereen steeds op schijt.
Whahaha, kut nerd geen geld voor een auto en maar commentaar hebben
pi_28166830
Ik ga ervandoor, btw grow up
pi_28166871
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.
underground forever baby
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:51:11 #223
904 L-X
The Lover X
pi_28166900
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:

[..]

Goh, wat een volwassen reactie.
an hour to like someone,
pi_28166902
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:

[..]

Doodverwensing, Ban
pi_28166914
Honden op t strand

Alsof die dieren recht hebben om met dit warme weer buiten te zijn

......Signature-loos......
pi_28166923
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef L-X het volgende:

[..]

Maken dat ik snel uit dit topic verdwijn
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:53:01 #227
904 L-X
The Lover X
pi_28166965
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Maken dat ik snel uit dit topic verdwijn
Lijkt me verstandig. En ik ga met je mee
an hour to like someone,
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:03:15 #228
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28167275
quote:

[..]

Doodverwensing, Ban
\

jammer dat je geen mod bent, loser
pi_28167296
Ja lastig. Honden vind ik over het algemeen wel oké, sterker nog wil er over een tijdje zelf ook wel een hebben. Echter ligt het probleem nooit bij de honden het is altijd de baas van de hond. Zolang de baas manieren heeft zal een hond nooit mensen lastigvallen want dan zorgt hij/zij er wel voor dat het beest aangelijnt is. Dus in de situatie van de TS vind ik zijn reactie zo raar nog niet. Als je dan al je hond meeneemt naar het strand zorg dat ie aangelijnt is wanneer het druk is.
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Geen auto en commentaar hebben, kansloos
Prachtige quote, werkelijk subliem!!
pi_28167730
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
ga maar gauw weg in je paarse excelletje, kutn00b.
pi_28167780
quote:

[..]

Doodverwensing, Ban
ze weten dat het voor jou bedoeld is
pi_28171599
Had je niet een dikke bak anthrax over dat schepsel
kunnen gooien?
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:51:07 #233
78498 classpc
I don't like change
pi_28173385
En toen was er even pauze in deze prachtige discussie.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_28173571
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?
Ich bin der Führer.
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:10:58 #235
48233 Auticia
warriorette
pi_28174098
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:

beetje laag dit hoor
Ben ik helemaal met je eens.
I bet you are flying inside.
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:50:38 #236
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28175505
Honden:

Hou ze lekker thuis/in je tuin whatev, laat ze daar dan ook lekker schijten en pissen.
en dus niet op straat waar andere mensen komen (ffs je ziet toch ook geen koeien zo wild op straat uitgelaten worden?)

En de opmerking: waarom zou een Nederlander bang zijn voor honden...

ik hoop niet dat je dat meent... OMDAT HET BIJTENDE BLAFFENDE KWIJLENDE STINKENDE EN VIEZE BEESTEN ZIJN. vooral dat bijten is klote.

ik zeg: dood aan den hond. tenzij iemand ze STIL (niet blaffen aub), niet STINKEND en zonder tanden krijgt. ALLEMAAL dus.

pi_28177023
Ich bin der Führer.
pi_28177095
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?

......Signature-loos......
pi_28181423
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef L-X het volgende:

[..]

Helemaal niet. Inzichtsloze dwaas die je daar bent.
underground forever baby
pi_28181469
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja. Het is een dom aangelijnd dier dat kwijlt blaft en meestal inclusief waardeloze baas komt. Vandaag weer zo;n baas bezig gezien...hond wroet in eten bij anderen op een strandje..zegt die lul:" had je het maar beter op moeten bergen.."

Toen de vrouwen van wie dat eten was hem aanspraken op het feit dat hij zijn hond misschien bij zich moest houden; noemde hij ze een stel hysterische hoeren..

Dus nee, die domme schijtfabrieken hebben amper rechten vergeleken met mensen.
underground forever baby
pi_28181667
Eh, die hond noemde die vrouwen toch geen hoeren? En die baas of in dat geval die vrouwen hadden best een harde corrigerende klap/schop kunnen geven om hem dat af te leren hoor. En jij kwijlt zeker nooit?
Ich bin der Führer.
pi_28185154
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef L-X het volgende:

[..]

Grow up, get over it.
En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?
pi_28185225
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Eh, die hond noemde die vrouwen toch geen hoeren? En die baas of in dat geval die vrouwen hadden best een harde corrigerende klap/schop kunnen geven om hem dat af te leren hoor. En jij kwijlt zeker nooit?
Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:50:08 #244
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28185404
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef wonko het volgende:

[..]

Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.
Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.

Dat zo'n beest ook smerig is, is ook minder fijn. Maar een beetje tolerant mag je best zijn.
pi_28185503
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.

Dat zo'n beest ook smerig is, is ook minder fijn. Maar een beetje tolerant mag je best zijn.
Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.

Trouwens we hebben allemaal wel eens last van elkaar. Een beetje normale houding doet wonderen. Lui die anderen of hun huisdieren dan maar gelijk dood wensen sporen dus echt niet.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:35:59 #246
904 L-X
The Lover X
pi_28186549
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:38 schreef wonko het volgende:

[..]

En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
an hour to like someone,
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 10:44:53 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_28186816
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:

[..]

Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
niet zo tof doen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:49:59 #248
904 L-X
The Lover X
pi_28186954
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.

En het is elke keer hetzelfde gezeik, ook als mijn honden naast me lopen en die persoon 50 meter verder.
an hour to like someone,
pi_28191065
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?
pi_28191270
quote:
.

Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....
arme stakker
die annies hadden hetzelfde bij jou moeten doen

volgens mij is je partner ook zo'n annie
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:00:47 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28191345
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef L-X het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.

En het is elke keer hetzelfde gezeik, ook als mijn honden naast me lopen en die persoon 50 meter verder.
wat heb jij voor honden?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:43:07 #252
904 L-X
The Lover X
pi_28192999
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat heb jij voor honden?
2 Schapendoezen.
an hour to like someone,
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:43:57 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28193028
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef L-X het volgende:

[..]

2 Schapendoezen.
gniffel. lijk jij ook op je honden?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:47:35 #254
904 L-X
The Lover X
pi_28193158
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gniffel. lijk jij ook op je honden?
Nee gelukkig niet.
an hour to like someone,
pi_28193293
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 13:51:46 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_28193301
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
niet zo tof doen
pi_28194744
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
Vervolgens verricht het baasje dezelfde techniek op jou?
pi_28194817
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:37:34 #259
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28196491
en daarom moeten ze aangelijnd worden, ten alle tijde!

die dogs, DIE!!
pi_28196525
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Tot over 48 uur
pi_28196589
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
DAT hadden die 3 jongens die vastzitten voor moord op moeten geven als excuus!

"Tja we zijn bang voor auto's dus probeerden we ze weg te jagen door er een stoeptegel op te gooien.... het leek te helpen"
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:57:08 #262
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197123
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.

Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.

Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!

[ Bericht 1% gewijzigd door EKS1707 op 24-06-2005 15:57:51 (typos) ]
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
pi_28197179
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.

Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.

Hoe heet ie? toch niet rambo he
pi_28197212
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:02:00 #265
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197274
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Hoe heet ie? toch niet rambo he
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Don't Hate Immigrate!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:04:30 #266
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197350
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
Dat zeker! De meeste rottweilers die ik tegenkom zijn niet helemaal 100% en dat is in 99% van de gevallen te danken aan het baasje!!!

Zelfde met staffords.

En dan gelijk roepen hij hoort aan de riem!!! JIJ HOORT AAN DE RIEM!
Don't Hate Immigrate!
pi_28201222
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef Balthar het volgende:

[..]

Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.

Trouwens we hebben allemaal wel eens last van elkaar. Een beetje normale houding doet wonderen. Lui die anderen of hun huisdieren dan maar gelijk dood wensen sporen dus echt niet.
Katten en kinderen bijten niemand dood.
pi_28201260
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:

[..]

Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
pi_28201343
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
Hoog 'het is niet eerlijk' gehalte. Draai het even om zeg. Lekker kinderachtig met dat vingertje wijzen van 'ja maar zij....'.
quote:
Het is ook een killer als het fout gaat.
quote:
Hondenbezitters die geen idee hebben wat hun dier kan aanrichten en maar denken dat het allemaal wel goed zal gaan...tot het goed fout gaat.
pi_28201359
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Tot er iets misgaat in de chemische huishouding van zijn hoofd. Dan is het een killer.
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 19:14:20 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_28201877
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Die eigen wil is juist het probleem, de eigenaar moet er gewoon voor zorgen dat die hond niet naar mij (of naar iemand anders) toe komt en dan zeker niet om bij mij in de buurt te gaan pissen of kakken. Op het moment dat de eigenaar niet op zijn hond let, jaag ik de hond dan maar zelf weg, als het niet met roepen lukt, dan eventueel maar met het gooien van iets.

En het gebeurt ook vaak dat de eigenaar totaal niet in de buurt is, dus aanspreken is dan sowieso al niet mogelijk. Als je je hond meeneemt naar een hele drukke plek (zoals het strand in dit geval) moet je je hond bij je houden, al dan niet aangelijnd.
niet zo tof doen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:01:48 #272
78780 deedeetee
pi_28203048
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven maar alleen als hij goed aan de riem vastgehouden wordt. Anders is hij IMO gevaarlijk omdat niemand hem tegen kan houden als hij mij aanvliegt.
Ik ben niet geïnteresseerd in de mening van de baas over het karakter van de hond. Ik wil gewoon geen risico 's lopen......
pi_28215759
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef wonko het volgende:

[..]

Katten en kinderen bijten niemand dood.
Kinderen van tegenwoordig?
Bijten niet nee, maar verder.

Daarbij ligt dat bij honden dus wel aan de baas.
De mijne bijt niemand dood.

Maar als je hond aan het spelen is en stenen naar zijn kop krijgt.
En dat bedoel ik met kinderen. Die mogen wel etteren bij de andere mensen op het strand.

Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
pi_28216001
Overdag hoor je zowiezo niet met je hond naar het strand te gaan veels te druk en veels te warm.
Doet me denken aan mijn buurkinderen die zijn ook als de dood voor honden, kom ik aan lopen met mijn hond (loopt altijd los) die 5 meter voor me uit liep, heb die kinderen nog nooit zo hard zien rennen (wist ik veel dat ze doodsbang voor honden zijn).
Die keren daarna hield ik in de gaten of ze buiten waren en als ze dat waren liet ik de hond naast me lopen zo dat ze konden wennen aan de aanwezigheid van de buurhond en nu rent hij vrolijk langs ze heen en rennen ze niet meer weg.
Nu roepen ze hem zelfs want ze zijn stoer dat ze die gevaarlijk hond kunnen aaien tegenover hun vriendjes
pi_28216917
honden mogen niet los lopen. afmaken.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:36 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28216984
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
pi_28217095
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word
pi_28217843
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
De liefste hond die ik ken is idd een Rottweiler. Ze is tevens ook de domste, maar dat zal wel iets met elkaar te maken hebben.
pi_28218915
Bang voor honden..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:36:37 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28218945
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Sputnik het volgende:

[..]

wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word
dat laat ik over aan de trotse eigenaren van de hond.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:37:42 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28218971
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:35 schreef Complete het volgende:
Bang voor honden..
ik loop ook liever een boogje om een aangelijnde, onberekenbare, maar ongemuilkorfde, bijtmachine.
pi_28221557
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:10 schreef Sputnik het volgende:
honden mogen niet los lopen. afmaken.
Ich bin der Führer.
pi_28246850
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:42 schreef Balthar het volgende:
Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Ik ben bijzonder verdraagzaam als jij jouw hond bij je houdt zoals het hoort.
  zondag 26 juni 2005 @ 13:01:33 #284
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_28247137
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar
Laat me toch met rust.
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 13:15:32 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28247491
Ga zeiken!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 13:15:37 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28247497
O, dat doe je al
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_28247585
dvdk is een mongool
You can't blame yourself for what gorilla's did
pi_28247751
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar
Ach gossie.....is je luiertje weer vol?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:34:16 #289
904 L-X
The Lover X
pi_28247878
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
an hour to like someone,
pi_28248327
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef L-X het volgende:

[..]

Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
Als een beest niets doet gooi je niet met stenen naar een dier. Maar als een dier mij het idee geeft dat het gaat aanvallen zal ik echt wel proberen dat beest te doden. Heeft de eigenaar daar problemen mee moet die zijn of haar dier maar bij zich houden.
Maar om eerlijk te zijn kan ik ts geen ongelijk geven. Die honden dienen in een mensrijke omgeving aangelijnd te zijn. Zijn ze dat niet hoef je echt niet uit te gaan van de goede bedoelingen van zo'n beest. Want het is en blijft een beest. En liever een steen teveel gegooid dan te weinig in zo'n geval. Moet men die beesten maar bij zich houden.
pi_28248386
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit

op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.

uiteraard niet tussen april en september
pi_28248468
quote:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Niet eens met je poppen?
pi_28248485
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit

[afbeelding]

op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.

uiteraard niet tussen april en september
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.
pi_28248488
Zo, dat is eruit.
pi_28248500
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
pi_28248528
Er zijn mensen die zich overal druk om maken, poepmensen.
pi_28248551
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
pi_28248599
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:10:13 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28248615
als ik met mijn voet in een hondendrol zou gaan staan en ik hoor een mietje gniffelen dan mag ie aan mijn voet gaan likken totdat die weer naar roosjes ruikt.
pi_28248616
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
Ja whaha, idd. Al die honden gewoon afschieten, geen last van nieuwe kopen en lozen die hond?
pi_28248627
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
als ik met mijn voet in een hondendrol zou gaan staan en ik hoor een mietje gniffelen dan mag ie aan mijn voet gaan likken totdat die weer naar roosjes ruikt.
Ik ga je dan zo hard uitlachen dat heel scheveningen denkt dat het onweert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')