Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooiquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:
ach zolang ze aan de lijn zitten....
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!
beetje laag dit hoor
Idd honden zijn okeequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
Hoe oud is die "partner" van jou?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
...en m'n partner is bang voor honden...
Dude..quote:Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen....
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Zeikerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.
Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.
Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
ach had grote bek gehad tegen die wijfen, die kunnen er wat aan doen dat die honden daar lopen. denkje nou echt dat die honden kijken "Heeeey daar ligt dvdk, laten we die is lastig gaan vallen".quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die klote beesten kwamen daar niet meer vreten iig. na m'n gegooi
Dit heet de klaagbaak weetjewelquote:
Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Blokhut het volgende:
Het was het juiste ding om te doen. Honden zijn dom en hebben soms even een corrigerend moment nodig.
Kutbeesten
Kssssttquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Jett het volgende:
ja joh, ga lekker spullen gooien naar beesten
dierenbul
Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Door de baas ja, en niet door een of andere testosteren overschot hebbende persoon die het nodig vindt om met stenen te gaan gooien o.i.d..
precies, zijn de kids lekker in't zand aan't graven.....graven ze een verrassing op die door een hond 10 minuten eerder is begraven....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Chiwakka het volgende:
honden horen niet op het strand, hetzelfde voor paarden (of je zou ze moeten toelaten buiten de "spitsuren")
Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Honden zijn lekker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is je naam toevallig Cory Michael Williamson?
Hij vond honden namelijk ook erg lekker.
Een corrigerende handeling door de baas houdt natuurlijk niet in dat je met stenen naar ze gaat gooien, maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dus de baas mag wel met stenen op zijn hond gooien?
quote:Honden
Van 15 april tot 1 oktober mogen tussen 09.00 uur en 19.00 uur op het hele strand geen honden komen. Tussen 19.00 uur en 09.00 uur mogen honden wel op het strand komen. Ze moeten dan wel zijn aangelijnd
Dat doet me deugd. Hippie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
maar ik had van jou ook geen andere vraag verwacht.
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Honden zijn lief!! Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Vind je maar ontzettend laf dat je met zand en stenen gaat gooien naar die beesten, dat maakt je niet veel beter dan die annies. Trek dan gewoon je bek open tegen die Annies.
Het zijn niet de honden maar die Annies die die beesten moeten opvoeden!
Handgranaatje vermomd als gehaktbal een idee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Laton het volgende:
Had je niet met iets dodelijkers kunnen gooien?
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik loop altijd met de hond los over het strand!
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Mute_Me het volgende:
Omg wat een loser ben jij, met zand naar hondjes gooien... hoe oud was je ook alweer?...
En dat je vriendinnetje bang voor honden is is haar probleem, honden zijn gewoon algemeen geaccepteerd en mogen op vrijwel alle publieke plaatsen komen, dus ook het strand
Ik vind dat honden sowieso aangelijnd moeten zijn. Ik ben al meerdere malen gebeten door die kutbeesten, en dat kwam aeigenlijk altijd door de baas/bazin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?
Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
Ach...miss losloop denkt waarschijnlijk totaal niet na over haar omgeving. Dat mensen nare ervaringen hebben met honden of dat haar honden voor nare ervaringen kunnen zorgen zal wel totaal langs haar heen gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aso. Het blijven dieren, en net als mensen blijven ze onbetrouwbaar. Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen het tof vind dat zo'n homp onbetrouwbaarheid los en ongecontroleerd rondrent?
Ik ken iemand die is bang voor katten. Ja gewone huiskatten. En ik geef haar niet eens helemaal ongelijk; ik ken mijn kat, weet hoe ze reageert. Maar het blijft een dier en soms kom ik ook nog wel eens in aanraking met nagels en tanden. Maar voor het zelfde geld richt zo'n beest behoorlijk wat schade (en pijn!) aan, als je het dier in kwestie niet kent.
En ook graag nog eens aan de lijn gvd; anders komen ze enthousiast kwijlend en met modderpoten springend je kleding naar de maan helpen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... tussen 9:00-19:00 niet op het strand van Zandvoort in de zomer...
Dat doettie anders nooit !!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef wonko het volgende:
[..]
Honden zijn lief.....totdat de lieve hond in kwestie iemand bijt...dan is het 'doet ie anders nooit'. En dan ineens is de wereld te klein als die lieve bijthond afgemaakt moet worden. Want dan is men opeens zielig. En met dat vrij laten lopen...laat je die hond dan ook maar lekker overal scheiten?
Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Dat doettie anders nooit !!!!![]()
Hm dat had ik vd week idd, gingie op een vol strand ff lekker uitgebreid zitten kakken! Zo'n lekkere grote drol tussen de handdoekjes! Dat zal ze krijgen die luie huismoeders met die kutkinderen!!![]()
Ik heb ff een wcrol van iemand gehad en heb het opgeruimdzo benk dan ook wel weer! probeer meestal eerst even ergens anders te lopen zodattie gaat poepen en dan naar het strand. Schaamde me wel rot haha.
In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik zat in Blijburg...daar is die regel helaas niet.
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef wonko het volgende:
[..]
Mooi kut..kun je niet ergens een klacht indienen?
Gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:
[..]
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Je had naar die wouten toe moeten gaan!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...![]()
Oh ja...dat is veel belangrijker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
d'r waren zat wouten maar die waren te druk met parkeerbonnen uitschrijven...![]()
dat doettie nooit!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef wonko het volgende:
[..]
En als je hond een klein kind pakt...wat doe je dan? Ergens een EHBO kit lenen of een naaimachine?
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.quote:
precies, honden zijn wolven en dat zijn roofdieren, wat hebben die op een strand te zoeken waar allemaal argeloze mensen proberen van hun vrije tijd te genieten?quote:
Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
In dat geval moet je niet zo zeiken en lekker naar een ander strand gaan.
En je moet ZEKER niet met stenen op honden gaan gooien, triest mannetje dat je er rondloopt!
Echt, wat een held
"sorry dacht dat het wilde honden waren"quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Precies..wie gooit er nu met stenen..nee hij gewoon met een handkanon die dieren even gezellig het brein van de schedel moeten scheiden..en bij die kuteigenaren zonder lijn ook..![]()
tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
"Dat doe ik anders nooit...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:47 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
"sorry dacht dat het wilde honden waren"
Dat doe ik...ik heb geen huisdieren en ik laat ze helemaal niet loslopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
tis maar goed dat jij zo'n brave beschaafde burger bent! verbeter de wereld begin bij jezelf!![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Daar stond eerst een verwijzing naar patty's topic
![]()
kloptquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Daar stond eerst een verwijzing naar patty's topic
![]()
Heb je al weer honger dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ga jij es ff je kankergezwel voeden
BANquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ga jij es ff je kankergezwel voeden
En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:31 schreef Tique het volgende:
Als je iets van zand of stenen naar mijn hond had gegooid dan had je een ros gekregen!
Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Vast....tis te hopen dat die hond van blijdschap onder een auto loopt als hij losloopt...scheelt weer een hoop potentiele ellende.
Morgen om 4 uur op het schoolplein !!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
En kreeg je van mij een dubbel zo harde hengst terug dat je er niet goed van was![]()
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schijtluis die bang is voor honden.
![]()
Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoedquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
Helemaal mis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
En jij zo;n kuteigenaar die die blaffende schijtfabriek eens een keer op moet voeden. En gelijk jezelf.
Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:24 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat zwaai je nu? ik zou niet terug zwaaien; maar je bekogelen met stenen en zand.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
dvdk? doe ons een lol en post alleen nog maar in SEX, daar ben je wel leuk namelijk
dan was zijn vriendin waarschijnljik jalours gewordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.
Met zand en stenen gooien.
Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals isquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef nietzman het volgende:
Bwahahahaha.
Met zand en stenen gooien.
Dat had je bij mijn hond niet hoeven proberen, die had gedacht dat het een leuk spelletje was en was vol op je afgestormd en op je kop gaan zitten.
Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals is![]()
De poster denkt er zelf niet zo over, maar probeerde de reactie van topicstarter te voorspellen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Spelende hond vals? Kom onder die steen vandaan.![]()
m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steedsquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:05 schreef Troeta het volgende:
[..]
Honden moeten toch buiten poepen, dus de hond is goed opgevoed
pfff, mensen die denken dat het strand hun eigendom is
was hier vorige zomer ook zo, ik heel beleefd aan die man vragen offie dat beest terug wilde roepen.. stuurt ie het kreng op me af om me te bijten ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef de_Druif het volgende:
Lig ik lekker te zonnen, komt er zo'n 'natte-net-uit-het-water' hond over je kleren, handdoek en eten lopen, hij pakt zelfs nog een koekje uit de verpakking. Vraag ik het baasje netjes haar hond bij haar te houden, na 4 keer vragen zet ze dat vieze beest eindelijk vast.
Neem je hond niet mee naar het strand, gedver![]()
Zijn kwijl is niet giftig hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Sputnik het volgende:
Dan valt de hond je aan mag ie afgemaakt worden omdat ie vals is![]()
Honden mogen ook niet op het strand in het hoogseizoenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:50 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
m.i. horen honden niet op het strand tijdens de zomer.. op het strand hier in de buurt is dat van 1 mei tot 1 oktober gelukkig ook verboden. het heeft ook geen zin om ze alleen savonds toe te staan, de poep ligt er de volgende ochtend nog steedsiemand anders wil niet met jouw hond geconfronteerd worden en dat is zijn/haar goed recht, hou het beest lekker voor jezelf, niet loslopend, maar aan de lijn en op een grasveldje waar mensen er geen last van hebben.
ik heb een enorme hekel aan honden, maar ook aan hun bazen die alsie tegen je aan staat te kwijlen zeggen 'oh hij doet niks hoor!' hoezo hij doet niks? dat mormel zit toch aan me?
honden![]()
Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekentquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn kwijl is niet giftig hoor.
Denk ik. Althans, niet erg. Je mag de proef op de som nemen.
En wat voor sufkut is er nu bang voor honden..
Of een user minderquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ben er niet bang voor hoor, maar wil gerust doen alsof als dat weer een rothond minder betekent![]()
je moet natuurlijk niet met een hond ruzie gaan krijgen als je niks bij hebt om 'm te kunnen meppenquote:
kun je gesmolten hond wel uit de bekleding krijgen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef NiTiN het volgende:
met dit in het achterhoofd:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=545751&c=10&rss
zeg ik: In de auto laten als je naar het strand gaat.![]()
![]()
Eerst door een blender halen en daarna in een potje in dat kluisjequote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:
ik buig voor deze slimme en goede suggesties.
vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o
gesmolten hond![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
quote:Geslacht: Vrouw
goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
En wat waren het voor honden?
Klein zeker he?! Mietje!!!!
Ik had je weleens zand willen zien gooien naar mijn hond!
De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
Als je bang bent voor honden moet je maar in therapie...overal lopen honden!
Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"
Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!
Ik had toch zo gehoopt dat die beesten je ballen eraf hadden gebeten...
Kinderachtige aanstellerd! Ga voortaan in je tuin liggen of zo!
en ?quote:
Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goh, aanschouw hier de ware aard van den hondenbezitter.
Ik ook niet...die van mij gaat echt niet meer naar het strand of zo..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
overigens vind ik het niet netjes om je dieren mee te nemen naar zonplaatsen.
quote:
de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap de angst voor honden ook nooit zo... Ja, ze kunnen bijten, maar ze zullen niet bijten als je ze met rust laat. Reden dat veel bijtincidenten met honden als Golden Retrievers gebeuren, is niet zozeer omdat het valse honden zijn, maar omdat ouders hun kinderen niet leren om met hun kleine tengels van die hond te blijven en/of het eerst aan de eigenaar te vragen of er geaaid mag worden. Komt bij dat kinderen nogal eng zijn voor honden, want ze zijn druk en maken 'n boel herrie.
Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
De sukkel doet niks, maar als ik je het had zien doen had ik je andersom in het zand gezet en grondig op je flikker gegeven!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kom maar op met die schurfthond van je. Dan zal ik hem eens leren wie hier de baas is. En jou neem ik er als toetje ook nog wel bij.
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn hond...dat is de aard van de hondenbezitter...
dus ga ook geen zand zitten gooien...
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de keren dat ik ben gebeten zijn toch echt niet uitgelokt. overigens worden niet alleen infantiele kinderen gebeten. geen hond op het strand, het is al druk genoeg in de zomer.
zoals ik al zei spreek ik uit eigen doos. niks uitlokkerig gedrag en de lastigste was een herder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.
En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Als een klein kind naar mij toe komt rennen met een ijsje om mij een hand of iets dergelijks te geven en mijn handdoek onder het zand gooit, ga ik dat kind toch ook niet met stenen bekogelen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
ja zoals een keer in een restaurant in frankrijk. dan moest je over de binnenplaats naar een toilet toe. ik loop niets vermoedend daar overheen en ineens had ik een hond in mijn reet hangen. helegaar dat beest niet gezien. dus ik zal wel heel goed weten wat ik heb gedaan want de heilige hond kan nooit iets fout doen. rot toch op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... je zal zelf wel weten wat er gebeurt is dat die hond het nodig vond om je te bijten.
En hondenbezitters zijn niet hygienisch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom niet aan mij, dat is de aard van de gemiddelde hygienische niet-hondenbezitter. Ik heb er een hekel aan als een hitsige hond rondjes om je heen gaat springen en vieze vlekken achterlaat met zijn smerige natte neus en kwijlbek. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Je lijkt wel een chick men.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hoort een hond tegen te kunnen als je hem los laat lopen. Anders moet hem aan de lijn houden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De keren dat ik bijtincidenten heb gezien, was het toch echt door opmerkelijk gedrag van het slachtoffer.
Hoezo anticiperen ? Als zo'n beest de tuin uit komt rennen als ik langs loop en mij aan valt ,zit die hond fout niet ik. Ik hoor niks te hoeven doen, dat beest hoort de tuin niet uit te kunnen.quote:En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En kleine hondjes bijten sneller, maar die bijten uit angst... Als je dat weet kan je er op anticiperen.
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar zo'n hond heeft ook een dito baas en een welopgevoed, sociaal mens laat zijn hond niet zomaar los lopen![]()
Ik ben geen baasje... Ik ben posbode (part-time).quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Een welopgevoede, sociale hond bijt niet. Nooit. Tenzij z'n baas fysiek wordt aangevallen, maar da's een ander verhaal.
Ik heb op zich niks tegen honden, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen bang zijn voor (sommige) honden, icm met sommige baasjes. Jij als baasje weet misschien dat het beest niet agressief is, maar aan die info heeft een buitenstaander helemaal niks als jij samen met dat kalf van je het hele trottoir in beslag neemt. En als je er dan als voorbijganger wat van zegt, krijg je de wind van voren, en wordt in het ergste geval die hond op je af gestuurd.
Face it: bezitters van grote honden zijn vaak van die pleurisasocialen. Van die types die ergens achthoog in een klein flatje wonen, maar wel per se een Bouvier of Doberman willen hebben. En ja, daar komen brokken van.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
"Nah jongens, wat ik nou heb meegemaakt.."![]()
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
Het vreemde vond ik altijd dat ik m'n boxer tof en aardig vond, alle andere honden vond ik stinkende kutbeesten die niets anders deden dan aan hun zak likken.
Nu onze boxer dood is heb ik een hekel aan alle honden behalve boxers, want die blijven tof.
Nooit last van gehad, we lieten hem nooit in de keuken. En zodra er etenswaar in de woonkamer stond moest ie in z'n mand liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Best apart, want boxers staan bekend om hun kwijlgedrag.
Hou je gemak eens en loop zelf eens door de stront die je mede-hondenbezitters laten liggen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:40 schreef Hilje23 het volgende:
Als je bang bent voor honden moet je maar in therapie...overal lopen honden!
Ik heb die van mij keurig aan de lijn, maar als ik weer een paniek-zaaierd zie lopen die bang is voor honden dan denk ik bij mijn eigen; "doe daar wat aan man...je komt ze overal tegen!"
Ik durf voor bijna 100 % zeker te zeggen dat het geen Rottweilers oid waren...dan had je het wel uit je kop gelaten om met stenen te gooien en zand!
Ik had toch zo gehoopt dat die beesten je ballen eraf hadden gebeten...
Kinderachtige aanstellerd! Ga voortaan in je tuin liggen of zo!
Vaak zijn er ook wel fiets-kluisjes in de buurtquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef NiTiN het volgende:
ik buig voor deze slimme en goede suggesties.
vooral dat kluisje is een aanradert, maar wat nou als je een grote hond hebt? Harder proppen? O_o
gesmolten hond![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Top vijf achterlijke honderbezitter opmerkingen:
Ja wat? Dat hoeft toch geen drol van mijn hond in jouw tuin te zijn?
Dat doet ie anders nooit
Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar
Mijn hond begrijpt mij
Een hond is de beste vriend die je maar kunt hebbensterf
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
Ik denk dat ze hun voorouders gewoon respecteren...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
oh nou, met deze wetenschap schaf ik mezelf ook een poepproducerend wapen aan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
Vergeet ook niet: Blaffende honden bijten niet hoor! Nee inderdaad, maar tussen blaffen en bijten zit een fractie van een seconde. Rotbeesten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Dat doet ie anders nooit
Het is het seizoen, laat hem nou gewoon ff je been repelen en dan is het zo klaar
Mijn hond begrijpt mij
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
hehehe vooral die laaste twee zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
Dat doet ie anders nooit
Mijn hond begrijpt mij
met
je
achterlijke
cliché
opmerkingen!
Hoe kan je jezelf nou in huis nemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef dark_humanity774 het volgende:
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
Gooi geen stenen naar die hondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.
Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.
Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Is ook zo, was ik even vergeten. Sorry.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gooi geen stenen naar die honden, Als die vieze stink turk vriendin van jou honden alleen als maaltijd ziet en er verder bang voor is moeten jullie maar moven!!
Dierenbeul
Als mensen met honden voor jou zitten en iemand gaat stenen gooien omdat dat turkse wijf er bang van is?, dan zal ik geen enkel respect voor de desbetreffende persoon op kunnen brengen iddquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.
Het is dvdk ook he.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Ondergrond het volgende:
TS is een trieste mongool..
Zand en stenen gooien-> Uber-mietjes gedrag... Ben je 11 ?
.
Ik ken(de) hem nog nietquote:
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor turken, ga ik dan stenen naar dat stinkende wijf van hem gooien
Hij was er toch zelf één?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?
Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?
ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?![]()
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mensen die Hyundai rijden zijn turk?
hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!![]()
Aangezien dat niet normaal is en in Turkije wellicht wel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!![]()
en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.
Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor hondenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.
Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
raampjes dicht en geen waterquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de auto![]()
samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.quote:
Dierenhaterquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.
En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor honden![]()
Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.
Mochten we die bak van je ooit nog eens tegenkomen, dat weten we nu wat ons te doen staat.
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komen
Fijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ook.
ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ook.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Lemmeb jij bent een buitenlander, dus jou nemen we sowieso niet meer serieus.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Lemmeb jij bent een buitenlander, dus jou nemen we sowieso niet meer serieus.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Blonde autochtone kaaskop bedoel je. Of heet dat tegenwoordig in de Randstad 'een buitenlander'?
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggen![]()
Duw je een bullmastiff ofzo van je af omdat ie tegen je opspringt brult de baas * heee blijf met je poten van mijn hond af,quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
Het gaat dan ook best vaak mis. Al is het alleen maar dat zo'n hond zeer agressief doet tegen een klein kind, dat daar voor het leven een angst voor honden aan over houdt. In de ogen van de baas misschien allemaal niet zo dramatisch, maar diezelfde baas schreeuwt wel moord en brand als mensen angstig of anderszins minder prettig op zijn/haar hond reageren.
quote:Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
Dit is normaal in mijn eigen landquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:
[..]
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
Vinden ze je auto zo lelijk dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit is normaal in mijn eigen land![]()
Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vetquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Vinden ze je auto zo lelijk dan?![]()
Grow up, get over it.quote:Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
dude, het is een excel...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vet
Zeker relevant, dus zeg eens? en over 2 jaar wou ik me een nieuwe kopen jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef dark_humanity774 het volgende:
is het relevant waar ik in rij? trouwens je wou toch een nieuwe kopen?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:
[..]
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
I rest my casequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
commodore '78
En vervolgens zeker met zand smijten en stenen gooien, en je hond op me af sturenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn auto![]()
koop jij eerst maar een autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef dark_humanity774 het volgende:
over 2 ging je eennieuwe kopen? komt dan de nieuwe excel uit?![]()
kk n00bquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
koop jij eerst maar een autovoordat je commentaar hebt, nerd
![]()
zegt de man zonder autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
kk n00bga eerst maar die diarree van je auto poetsen voordat je hem op gratisaftehalen.nl zet.
Geen auto en commentaar hebben, kansloosquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
zegt de man met een hyundai excel![]()
![]()
![]()
Whahaha, kut nerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
liever geen auto dan eentje waar iedereen steeds op schijt.
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.quote:
Goh, wat een volwassen reactie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.![]()
Doodverwensing, Banquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.![]()
Lijkt me verstandig. En ik ga met je meequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maken dat ik snel uit dit topic verdwijn![]()
Prachtige quote, werkelijk subliem!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geen auto en commentaar hebben, kansloos
ga maar gauw weg in je paarse excelletje, kutn00b.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ga ervandoor, btw grow up
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:
ach zolang ze aan de lijn zitten....
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!
beetje laag dit hoor
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?
Ja. Het is een dom aangelijnd dier dat kwijlt blaft en meestal inclusief waardeloze baas komt. Vandaag weer zo;n baas bezig gezien...hond wroet in eten bij anderen op een strandje..zegt die lul:" had je het maar beter op moeten bergen.."quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?
En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?quote:
Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Eh, die hond noemde die vrouwen toch geen hoeren? En die baas of in dat geval die vrouwen hadden best een harde corrigerende klap/schop kunnen geven om hem dat af te leren hoor. En jij kwijlt zeker nooit?![]()
Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.
Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.
Dat zo'n beest ook smerig is, is ook minder fijn. Maar een beetje tolerant mag je best zijn.
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:38 schreef wonko het volgende:
[..]
En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....
wat heb jij voor honden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef L-X het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.
En het is elke keer hetzelfde gezeik, ook als mijn honden naast me lopen en die persoon 50 meter verder.
2 Schapendoezen.quote:
gniffel. lijk jij ook op je honden?quote:
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gniffel. lijk jij ook op je honden?
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?
Vervolgens verricht het baasje dezelfde techniek op jou?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan![]()
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
Tot over 48 uurquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan![]()
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
DAT hadden die 3 jongens die vastzitten voor moord op moeten geven als excuus!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
Hoe heet ie? toch niet rambo hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.![]()
Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.
Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!![]()
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Hoe heet ie? toch niet rambo he![]()
Dat zeker! De meeste rottweilers die ik tegenkom zijn niet helemaal 100% en dat is in 99% van de gevallen te danken aan het baasje!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
Katten en kinderen bijten niemand dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef Balthar het volgende:
[..]
Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.
Trouwens we hebben allemaal wel eens last van elkaar. Een beetje normale houding doet wonderen. Lui die anderen of hun huisdieren dan maar gelijk dood wensen sporen dus echt niet.
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
Hoog 'het is niet eerlijk' gehalte. Draai het even om zeg. Lekker kinderachtig met dat vingertje wijzen van 'ja maar zij....'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.![]()
Het is ook een killer als het fout gaat.quote:Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.
Hondenbezitters die geen idee hebben wat hun dier kan aanrichten en maar denken dat het allemaal wel goed zal gaan...tot het goed fout gaat.quote:Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!![]()
Tot er iets misgaat in de chemische huishouding van zijn hoofd. Dan is het een killer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Die eigen wil is juist het probleem, de eigenaar moet er gewoon voor zorgen dat die hond niet naar mij (of naar iemand anders) toe komt en dan zeker niet om bij mij in de buurt te gaan pissen of kakken. Op het moment dat de eigenaar niet op zijn hond let, jaag ik de hond dan maar zelf weg, als het niet met roepen lukt, dan eventueel maar met het gooien van iets.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
Dat wil ik best geloven maar alleen als hij goed aan de riem vastgehouden wordt. Anders is hij IMO gevaarlijk omdat niemand hem tegen kan houden als hij mij aanvliegt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Kinderen van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef wonko het volgende:
[..]
Katten en kinderen bijten niemand dood.
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed wordquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
De liefste hond die ik ken is idd een Rottweiler. Ze is tevens ook de domste, maar dat zal wel iets met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
dat laat ik over aan de trotse eigenaren van de hond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Sputnik het volgende:
[..]
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word![]()
ik loop ook liever een boogje om een aangelijnde, onberekenbare, maar ongemuilkorfde, bijtmachine.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:10 schreef Sputnik het volgende:
honden mogen niet los lopen. afmaken.
Ik ben bijzonder verdraagzaam als jij jouw hond bij je houdt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:42 schreef Balthar het volgende:
Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Ach gossie.....is je luiertje weer vol?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar![]()
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
Als een beest niets doet gooi je niet met stenen naar een dier. Maar als een dier mij het idee geeft dat het gaat aanvallen zal ik echt wel proberen dat beest te doden. Heeft de eigenaar daar problemen mee moet die zijn of haar dier maar bij zich houden.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef L-X het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
Niet eens met je poppen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit
[afbeelding]
op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.
uiteraard niet tussen april en september
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.![]()
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
Ja whaha, idd. Al die honden gewoon afschieten, geen last van nieuwe kopen en lozen die hond?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
Ik ga je dan zo hard uitlachen dat heel scheveningen denkt dat het onweert.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
als ik met mijn voet in een hondendrol zou gaan staan en ik hoor een mietje gniffelen dan mag ie aan mijn voet gaan likken totdat die weer naar roosjes ruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |