abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:00:47 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28191345
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef L-X het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.

En het is elke keer hetzelfde gezeik, ook als mijn honden naast me lopen en die persoon 50 meter verder.
wat heb jij voor honden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:43:07 #252
904 L-X
The Lover X
pi_28192999
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat heb jij voor honden?
2 Schapendoezen.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:43:57 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28193028
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef L-X het volgende:

[..]

2 Schapendoezen.
gniffel. lijk jij ook op je honden?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:47:35 #254
904 L-X
The Lover X
pi_28193158
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gniffel. lijk jij ook op je honden?
Nee gelukkig niet.
an hour to like someone,
pi_28193293
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 13:51:46 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_28193301
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_28194744
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
Vervolgens verricht het baasje dezelfde techniek op jou?
pi_28194817
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:37:34 #259
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28196491
en daarom moeten ze aangelijnd worden, ten alle tijde!

die dogs, DIE!!
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_28196525
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Tot over 48 uur
pi_28196589
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
DAT hadden die 3 jongens die vastzitten voor moord op moeten geven als excuus!

"Tja we zijn bang voor auto's dus probeerden we ze weg te jagen door er een stoeptegel op te gooien.... het leek te helpen"
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:57:08 #262
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197123
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.

Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.

Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!

[ Bericht 1% gewijzigd door EKS1707 op 24-06-2005 15:57:51 (typos) ]
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
pi_28197179
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.

Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.

Hoe heet ie? toch niet rambo he
pi_28197212
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:02:00 #265
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197274
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Hoe heet ie? toch niet rambo he
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Don't Hate Immigrate!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:04:30 #266
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28197350
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
Dat zeker! De meeste rottweilers die ik tegenkom zijn niet helemaal 100% en dat is in 99% van de gevallen te danken aan het baasje!!!

Zelfde met staffords.

En dan gelijk roepen hij hoort aan de riem!!! JIJ HOORT AAN DE RIEM!
Don't Hate Immigrate!
pi_28201222
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef Balthar het volgende:

[..]

Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.

Trouwens we hebben allemaal wel eens last van elkaar. Een beetje normale houding doet wonderen. Lui die anderen of hun huisdieren dan maar gelijk dood wensen sporen dus echt niet.
Katten en kinderen bijten niemand dood.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28201260
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:

[..]

Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
pi_28201343
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
Hoog 'het is niet eerlijk' gehalte. Draai het even om zeg. Lekker kinderachtig met dat vingertje wijzen van 'ja maar zij....'.
quote:
Het is ook een killer als het fout gaat.
quote:
Hondenbezitters die geen idee hebben wat hun dier kan aanrichten en maar denken dat het allemaal wel goed zal gaan...tot het goed fout gaat.
pi_28201359
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Tot er iets misgaat in de chemische huishouding van zijn hoofd. Dan is het een killer.
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 19:14:20 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_28201877
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Die eigen wil is juist het probleem, de eigenaar moet er gewoon voor zorgen dat die hond niet naar mij (of naar iemand anders) toe komt en dan zeker niet om bij mij in de buurt te gaan pissen of kakken. Op het moment dat de eigenaar niet op zijn hond let, jaag ik de hond dan maar zelf weg, als het niet met roepen lukt, dan eventueel maar met het gooien van iets.

En het gebeurt ook vaak dat de eigenaar totaal niet in de buurt is, dus aanspreken is dan sowieso al niet mogelijk. Als je je hond meeneemt naar een hele drukke plek (zoals het strand in dit geval) moet je je hond bij je houden, al dan niet aangelijnd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:01:48 #272
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28203048
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven maar alleen als hij goed aan de riem vastgehouden wordt. Anders is hij IMO gevaarlijk omdat niemand hem tegen kan houden als hij mij aanvliegt.
Ik ben niet geïnteresseerd in de mening van de baas over het karakter van de hond. Ik wil gewoon geen risico 's lopen......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_28215759
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef wonko het volgende:

[..]

Katten en kinderen bijten niemand dood.
Kinderen van tegenwoordig?
Bijten niet nee, maar verder.

Daarbij ligt dat bij honden dus wel aan de baas.
De mijne bijt niemand dood.

Maar als je hond aan het spelen is en stenen naar zijn kop krijgt.
En dat bedoel ik met kinderen. Die mogen wel etteren bij de andere mensen op het strand.

Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_28216001
Overdag hoor je zowiezo niet met je hond naar het strand te gaan veels te druk en veels te warm.
Doet me denken aan mijn buurkinderen die zijn ook als de dood voor honden, kom ik aan lopen met mijn hond (loopt altijd los) die 5 meter voor me uit liep, heb die kinderen nog nooit zo hard zien rennen (wist ik veel dat ze doodsbang voor honden zijn).
Die keren daarna hield ik in de gaten of ze buiten waren en als ze dat waren liet ik de hond naast me lopen zo dat ze konden wennen aan de aanwezigheid van de buurhond en nu rent hij vrolijk langs ze heen en rennen ze niet meer weg.
Nu roepen ze hem zelfs want ze zijn stoer dat ze die gevaarlijk hond kunnen aaien tegenover hun vriendjes
pi_28216917
honden mogen niet los lopen. afmaken.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:36 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28216984
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
pi_28217095
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word
pi_28217843
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
De liefste hond die ik ken is idd een Rottweiler. Ze is tevens ook de domste, maar dat zal wel iets met elkaar te maken hebben.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28218915
Bang voor honden..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:36:37 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28218945
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Sputnik het volgende:

[..]

wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word
dat laat ik over aan de trotse eigenaren van de hond.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:37:42 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28218971
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:35 schreef Complete het volgende:
Bang voor honden..
ik loop ook liever een boogje om een aangelijnde, onberekenbare, maar ongemuilkorfde, bijtmachine.
pi_28221557
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:10 schreef Sputnik het volgende:
honden mogen niet los lopen. afmaken.
Ich bin der Führer.
pi_28246850
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:42 schreef Balthar het volgende:
Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Ik ben bijzonder verdraagzaam als jij jouw hond bij je houdt zoals het hoort.
  zondag 26 juni 2005 @ 13:01:33 #284
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_28247137
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar
Laat me toch met rust.
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 13:15:32 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28247491
Ga zeiken!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 13:15:37 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28247497
O, dat doe je al
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_28247585
dvdk is een mongool
You can't blame yourself for what gorilla's did
pi_28247751
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar
Ach gossie.....is je luiertje weer vol?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:34:16 #289
904 L-X
The Lover X
pi_28247878
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
an hour to like someone,
pi_28248327
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef L-X het volgende:

[..]

Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
Als een beest niets doet gooi je niet met stenen naar een dier. Maar als een dier mij het idee geeft dat het gaat aanvallen zal ik echt wel proberen dat beest te doden. Heeft de eigenaar daar problemen mee moet die zijn of haar dier maar bij zich houden.
Maar om eerlijk te zijn kan ik ts geen ongelijk geven. Die honden dienen in een mensrijke omgeving aangelijnd te zijn. Zijn ze dat niet hoef je echt niet uit te gaan van de goede bedoelingen van zo'n beest. Want het is en blijft een beest. En liever een steen teveel gegooid dan te weinig in zo'n geval. Moet men die beesten maar bij zich houden.
pi_28248386
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit

op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.

uiteraard niet tussen april en september
pi_28248468
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Niet eens met je poppen?
pi_28248485
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit

[afbeelding]

op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.

uiteraard niet tussen april en september
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.
pi_28248488
Zo, dat is eruit.
pi_28248500
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
pi_28248528
Er zijn mensen die zich overal druk om maken, poepmensen.
pi_28248551
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
pi_28248599
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:10:13 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28248615
als ik met mijn voet in een hondendrol zou gaan staan en ik hoor een mietje gniffelen dan mag ie aan mijn voet gaan likken totdat die weer naar roosjes ruikt.
pi_28248616
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
Ja whaha, idd. Al die honden gewoon afschieten, geen last van nieuwe kopen en lozen die hond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')