wat heb jij voor honden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef L-X het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.
En het is elke keer hetzelfde gezeik, ook als mijn honden naast me lopen en die persoon 50 meter verder.
2 Schapendoezen.quote:
gniffel. lijk jij ook op je honden?quote:
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gniffel. lijk jij ook op je honden?
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?
Vervolgens verricht het baasje dezelfde techniek op jou?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan![]()
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar staat dat? Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet infantiel is om bang te zijn voor honden. Als hondenbezitters er maar rekening mee houden dat er mensen zijn die bang zijn voor honden. Dus er voor zorgen dat ze niet zomaar op je af komen rennen (heb ik dus weleens gehad met een pitbull, ik scheet bagger).
Tot over 48 uurquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
doe gewoon niet moeilijk, als die baasjes effe niet opletten --> die hond van achteren benaderen en met een kei ze hoofd inslaan![]()
Anders ze nek beetpakken en zo hard mogelijk naar links of naar rechts bewegen. Als het goed is dan een *snap* te horen, en beweegt dat beest niet meer.
DAT hadden die 3 jongens die vastzitten voor moord op moeten geven als excuus!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
Hoe heet ie? toch niet rambo hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.![]()
Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.
Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!![]()
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Hoe heet ie? toch niet rambo he![]()
Dat zeker! De meeste rottweilers die ik tegenkom zijn niet helemaal 100% en dat is in 99% van de gevallen te danken aan het baasje!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
Katten en kinderen bijten niemand dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef Balthar het volgende:
[..]
Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.
Trouwens we hebben allemaal wel eens last van elkaar. Een beetje normale houding doet wonderen. Lui die anderen of hun huisdieren dan maar gelijk dood wensen sporen dus echt niet.
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
Hoog 'het is niet eerlijk' gehalte. Draai het even om zeg. Lekker kinderachtig met dat vingertje wijzen van 'ja maar zij....'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:57 schreef EKS1707 het volgende:
TS: Als je dat bij mijn hond had geflikt dan had je me toch een pak rammel gekregen, en jullie mensen zeiken maar over hondestront dit hondenstront dat, wat dacht je van al die naalden die junks achterlaten, al het vuil dat mensen overal neerstorten.![]()
Het is ook een killer als het fout gaat.quote:Ik heb een rottweiler, het lijkt wel alsof er gvd KILLER op voorhoofd z'n staat, mensen reageren zo f*cking overdreven.
Hondenbezitters die geen idee hebben wat hun dier kan aanrichten en maar denken dat het allemaal wel goed zal gaan...tot het goed fout gaat.quote:Maarjah je hebt nou eenmaal achterlijke mensen op de wereld!![]()
Tot er iets misgaat in de chemische huishouding van zijn hoofd. Dan is het een killer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Die eigen wil is juist het probleem, de eigenaar moet er gewoon voor zorgen dat die hond niet naar mij (of naar iemand anders) toe komt en dan zeker niet om bij mij in de buurt te gaan pissen of kakken. Op het moment dat de eigenaar niet op zijn hond let, jaag ik de hond dan maar zelf weg, als het niet met roepen lukt, dan eventueel maar met het gooien van iets.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen bang zijn en niet iedereen gediend is van honden. Echter je bent het er toch mee eens dat je niet zomaar stenen naar dieren kunt gooien i.p.v. aan de eigenaren vragen of ze de hond bij zich kunnen houden omdat je er bang voor bent?. Het baasje kan er echter ook niet altijd voor zorgen dat het beestje ff bij jou in de buurt komt, die beesten hebben ook een eigen wil
Dat wil ik best geloven maar alleen als hij goed aan de riem vastgehouden wordt. Anders is hij IMO gevaarlijk omdat niemand hem tegen kan houden als hij mij aanvliegt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Prince, is een van de liefste honden die je kan tegenkomen.
Kinderen van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef wonko het volgende:
[..]
Katten en kinderen bijten niemand dood.
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed wordquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
De liefste hond die ik ken is idd een Rottweiler. Ze is tevens ook de domste, maar dat zal wel iets met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
dat laat ik over aan de trotse eigenaren van de hond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Sputnik het volgende:
[..]
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word![]()
ik loop ook liever een boogje om een aangelijnde, onberekenbare, maar ongemuilkorfde, bijtmachine.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:10 schreef Sputnik het volgende:
honden mogen niet los lopen. afmaken.
Ik ben bijzonder verdraagzaam als jij jouw hond bij je houdt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:42 schreef Balthar het volgende:
Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Ach gossie.....is je luiertje weer vol?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar![]()
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
Als een beest niets doet gooi je niet met stenen naar een dier. Maar als een dier mij het idee geeft dat het gaat aanvallen zal ik echt wel proberen dat beest te doden. Heeft de eigenaar daar problemen mee moet die zijn of haar dier maar bij zich houden.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef L-X het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
Niet eens met je poppen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit
[afbeelding]
op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.
uiteraard niet tussen april en september
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.![]()
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
Ja whaha, idd. Al die honden gewoon afschieten, geen last van nieuwe kopen en lozen die hond?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |