wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed wordquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor om de honden op het strand in te graven, maar wel natuurlijk zo dat hun hoofd uit het zand steekt. en dan bij vertrek weer uitgraven. hond lekker dagje naar het strand, mensen geen last van die viervoeters.
De liefste hond die ik ken is idd een Rottweiler. Ze is tevens ook de domste, maar dat zal wel iets met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
rottweilers zijn wel ok, mits goed opgevoed.
dat laat ik over aan de trotse eigenaren van de hond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Sputnik het volgende:
[..]
wel dicht bij het water ingraven, dan kunnen ze ook noig wat drinken als het vloed word![]()
ik loop ook liever een boogje om een aangelijnde, onberekenbare, maar ongemuilkorfde, bijtmachine.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:10 schreef Sputnik het volgende:
honden mogen niet los lopen. afmaken.
Ik ben bijzonder verdraagzaam als jij jouw hond bij je houdt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:42 schreef Balthar het volgende:
Gewoon een beetje verdraagzaam zijn.
Ach gossie.....is je luiertje weer vol?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik ben een huilie en ik ben bang voor hondjes, maar ik ben dan ook nog maar 7 jaar![]()
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt niet veel verstand van mensen he? Iedereen heeft wel wat...jij ook...waar heb jij eigenlijk last van? Of durf je dat niet te vertellen? Ik heb hoogtevrees.
Als een beest niets doet gooi je niet met stenen naar een dier. Maar als een dier mij het idee geeft dat het gaat aanvallen zal ik echt wel proberen dat beest te doden. Heeft de eigenaar daar problemen mee moet die zijn of haar dier maar bij zich houden.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef L-X het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man, met je durf niet te vertellen. Ik vind giftige slangen niet al te relax maar dat betekent nog niet dat ik als een kleuter ga lopen krijsen als ik er op m'n arm krijg (we hebben er 2 thuis, en dat was niet mijn idee). Je bent toch me me eens dat je geen stenen naar dieren gaat gooien, ongeacht het soort? Dan spoor je toch niet helemaal?
Niet eens met je poppen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk gewoon v0oor onze honden, als ze dit
[afbeelding]
op het strand kunnen doen.
Het water spoelt het toch wel weer in zee, en de zee is smeriger dan die hoop stront.
uiteraard niet tussen april en september
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Opgetieft met je kuthonden, laat het ze lekker doen waar het wel hoort dan, dalijk gaat er iemand (of ik) met zijn blote poten instaan, gadverdamme josti bosnerd oprotten met je kuthond.![]()
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zien hoe anderen stront aan hun voeten krijgen. Is best lachwekkend.
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, totdat het bij jou gebeurd moet je jezelf eens zien huilen.
Ja whaha, idd. Al die honden gewoon afschieten, geen last van nieuwe kopen en lozen die hond?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen last van. Loop gewoon het water in en weg is de poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |