Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vetquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Vinden ze je auto zo lelijk dan?![]()
Grow up, get over it.quote:Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
dude, het is een excel...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik had het erover dat Lemmeb dat vaker deed en het normaal was in zijn eigen land. Verder komt mijn auto uit 1997 en is die echt wel vet
Zeker relevant, dus zeg eens? en over 2 jaar wou ik me een nieuwe kopen jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef dark_humanity774 het volgende:
is het relevant waar ik in rij? trouwens je wou toch een nieuwe kopen?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:
[..]
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
I rest my casequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
commodore '78
En vervolgens zeker met zand smijten en stenen gooien, en je hond op me af sturenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn auto![]()
koop jij eerst maar een autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef dark_humanity774 het volgende:
over 2 ging je eennieuwe kopen? komt dan de nieuwe excel uit?![]()
kk n00bquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
koop jij eerst maar een autovoordat je commentaar hebt, nerd
![]()
zegt de man zonder autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
kk n00bga eerst maar die diarree van je auto poetsen voordat je hem op gratisaftehalen.nl zet.
Geen auto en commentaar hebben, kansloosquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
zegt de man met een hyundai excel![]()
![]()
![]()
Whahaha, kut nerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
liever geen auto dan eentje waar iedereen steeds op schijt.
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.quote:
Goh, wat een volwassen reactie.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.![]()
Doodverwensing, Banquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Rij jezelf ff dood wil je...liefst nog een hond tussen jou, auto en boom in.![]()
Lijkt me verstandig. En ik ga met je meequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maken dat ik snel uit dit topic verdwijn![]()
Prachtige quote, werkelijk subliem!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geen auto en commentaar hebben, kansloos
ga maar gauw weg in je paarse excelletje, kutn00b.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ga ervandoor, btw grow up
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef odinio het volgende:
ach zolang ze aan de lijn zitten....
en voorwerpen naar honden gooien vind ik ook een K**** streek om eerlijk et zijn...spreek dan die baasjes erop aan!
beetje laag dit hoor
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?
Ja. Het is een dom aangelijnd dier dat kwijlt blaft en meestal inclusief waardeloze baas komt. Vandaag weer zo;n baas bezig gezien...hond wroet in eten bij anderen op een strandje..zegt die lul:" had je het maar beter op moeten bergen.."quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Xenwolfie het volgende:
En waarom zouden die honden daar niet mogen lopen? Hebben ze minder rechten dan jij?
En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?quote:
Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Eh, die hond noemde die vrouwen toch geen hoeren? En die baas of in dat geval die vrouwen hadden best een harde corrigerende klap/schop kunnen geven om hem dat af te leren hoor. En jij kwijlt zeker nooit?![]()
Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach rot toch op...er zijn zat honden bezitters die zich totaal geen raad weten met het gedrag van hun hond en zich dus maar vijandig opstellen t.a.v. de boze buitenwereld. Want niet iedereen is gecharmeerd van een hond die zijn haren, kwijl en ander vuil bij je achterlaat en ook nog eens zich aan jouw spullen probeert te vergrijpen omdat de bezitter denkt dat de wereld van hem of haar is en dus het beest maar overal laat snuffelen en rondlopen.
Idd. Ik moet ook tolerant zijn t.o.v. andermans katten of kinderen. Daar kan je ook flink last van hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat je als passant niet aan de buitenkant kunt zien of zo'n hond te vertrouwen is. En dus vind ik dat alle hondenbezitters hun hond maar gewoon aangelijnd bij zich moeten houden, dan weet ik tenminste zeker dat dat beest mij niet aanvalt of tegen me op gaat rijden.
Dat zo'n beest ook smerig is, is ook minder fijn. Maar een beetje tolerant mag je best zijn.
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:38 schreef wonko het volgende:
[..]
En jij bent 1 van die heel zeldzame mensen die helemaal nergens bang voor is of verkeerd op reageert?
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Niet voor zoiets infantiels als 'bang zijn voor honden'.
Ongetwijfeld, maar wat ik meegemaakt heb als hondenbezitter is dat mensen zo overdreven kunnen doen m.b.t. honden. En ik hou mijn honden aan de lijn en ik hou mijn honden bij me zodra al enigszin merk dat de persoon in kwestie zenuwachtig van ze wordt. Maar elke keer maak ik wel zo'n overdreven iemand mee in een park waar honden vrij mogen lopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
Dus jij denkt ook, ik ben bang voor honden, dus die honden mogen nergens komen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam infantiel aan bang zijn voor honden? Ja, ik ben ook bang voor honden en infantiel ben ik absoluut niet. Mensen zijn bang voor de gekste dingen, spinnen bijvoorbeeld en dat zijn maar kleine beestjes.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |