Hoe kan je jezelf nou in huis nemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef dark_humanity774 het volgende:
in turkije doen ze ook niet aan huisdieren, vandaar...
Gooi geen stenen naar die hondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef dvdk het volgende:
Lig ik met m'n partner lekker op het strand te zonnen...liggen er schuin naast ons een stel sukkels die na een tijd weggaan maar ze laten hun etensresten achter.
Komen er van die dikke Annies verder op liggen met 2 honden die natuurlijk gaan vreten van die etensresten die bij ons in de buurt liggen, en m'n partner is bang voor honden...en ik vind het smerige kutbeesten.
Dus ik begin met zand naar die honden te gooien en stenen die er ook toevallig liggen waardoor ze wegvluchten....die Annies keken wel een beetje boos maar ze durfden hun bek niet open te doen denk ik want ik had wel zin in een potje matten, zo ge-irriteerd was ik.
Ze moeten verbieden die gore stinkbeesten (de honden bedoel ik) op het strand toe te laten.
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle patser Turkjes zijn in 1 keer ook bang als je komt langs lopen met een hond. Het schijnt dat er in Turkije wilde honden leven.
Is ook zo, was ik even vergeten. Sorry.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Die zijn niet bang maar die willen hun schone kleren gewoon niet ondergekwijld zien. Daarom gaan ze aan de kant.
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gooi geen stenen naar die honden, Als die vieze stink turk vriendin van jou honden alleen als maaltijd ziet en er verder bang voor is moeten jullie maar moven!!
Dierenbeul
Als mensen met honden voor jou zitten en iemand gaat stenen gooien omdat dat turkse wijf er bang van is?, dan zal ik geen enkel respect voor de desbetreffende persoon op kunnen brengen iddquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hondenliefhebbers staan niet bekend als mensenliefhebbers, dat wordt weer treffend aangetoond.
Het is dvdk ook he.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Ondergrond het volgende:
TS is een trieste mongool..
Zand en stenen gooien-> Uber-mietjes gedrag... Ben je 11 ?
.
Ik ken(de) hem nog nietquote:
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor turken, ga ik dan stenen naar dat stinkende wijf van hem gooien
Hij was er toch zelf één?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?
Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij iets tegen turkse vrouwen trouwens?
ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, wel tegen dierenbeulen, hoezo voel je je aangevallen?![]()
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hard ts heeft gegooid maar een beetje wegjagen met wat zand en een steentje kan best .
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mensen die Hyundai rijden zijn turk?
hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!![]()
Aangezien dat niet normaal is en in Turkije wellicht wel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zit jij zo met dat turks in je maag? is dat erg relevant?
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien is dat een turkse gewoonte, maar je kunt het ook gewoon vragen!![]()
en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.
Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor hondenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend, sociaal mens snapt zelf wel dat je omgeving niet zit te wachten op de spontane aanwezigheid van jouw penetrante pleurishond.
Zo'n hondenbezitter moet juist aan mij vragen of ik er bezwaar tegen heb dat hun hond losloopt.
raampjes dicht en geen waterquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
en het antwoord daarop is ja, laat die hond maar in de auto![]()
samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.quote:
Dierenhaterquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
samen met zijn asociale baasje lijkt me een beter plan.
En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sure... als dat zo was, stonden er bordjes verboden voor honden![]()
Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En er staan ook nergens bordjes 'verboden tegen de auto van DaYwALKuR aan te zeiken'.
Mochten we die bak van je ooit nog eens tegenkomen, dat weten we nu wat ons te doen staat.
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Verder is het een openbaar strand waar iedereen mag komen
Fijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ook.
ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die parkeerplek waar jouw auto staat is dat ook.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Lemmeb jij bent een buitenlander, dus jou nemen we sowieso niet meer serieus.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Lemmeb jij bent een buitenlander, dus jou nemen we sowieso niet meer serieus.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Blonde autochtone kaaskop bedoel je. Of heet dat tegenwoordig in de Randstad 'een buitenlander'?
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja, wat wilde je daar eigenlijk mee zeggen![]()
Duw je een bullmastiff ofzo van je af omdat ie tegen je opspringt brult de baas * heee blijf met je poten van mijn hond af,quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
Het gaat dan ook best vaak mis. Al is het alleen maar dat zo'n hond zeer agressief doet tegen een klein kind, dat daar voor het leven een angst voor honden aan over houdt. In de ogen van de baas misschien allemaal niet zo dramatisch, maar diezelfde baas schreeuwt wel moord en brand als mensen angstig of anderszins minder prettig op zijn/haar hond reageren.
quote:Die reactie komt toch echt niet uit de lucht vallen, zo reageren mensen namelijk ook niet op konijnen. Dat komt vaak gewoon door slechte ervaringen met honden, vooral in de kindertijd. En dat kun je niemand kwalijk nemen, behalve hondenbezitters zelf.
Kut buitenlander, blijf met je fikken van mijn autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat als ik z'n auto wil onderzeiken, ik dat gewoon doe. Er staan immers geen bordjes dat dat niet zou mogen, en bovendien staat zijn auto ook nog eens op openbaar terrein.
Dit is normaal in mijn eigen landquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Laton het volgende:
[..]
En terwijl je een stortvloed van diarree over zijn voorruit sproeit moet je maar tegen voorbijgangers zeggen: Dit doe ik anders nooit.!
Vinden ze je auto zo lelijk dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit is normaal in mijn eigen land![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |